دانلود کتابهای معماری

sirousb

عضو
همون طور که چند وقت پیش قولش رو به تمامی دوستدران معماری داده بودیم قرار شد در هر ماه چند مجله معماری رو واستون آماده کنیم که بتونید دانلود کنید.
اینبار جدیدترین نسخه مجله معماریArchitectural Record که به ماه سپتامبر مربوط میشه رو آماده کردیم که دانلود کنید.به همه دانشجویان و کسانی که دنبال جدیدترین طرح ها و مطالب معماری هستند توصیه می کنم که حتما این مجله رو دانلود کنند.برای دانلود این مجموعه به ادامه مطلب مراجعه کنید.چند عکس از صفحات مختلف این مجله را می توانید قبل از دانلود تماشا کنید. ( برای دیدن عکس ها در سایز بزرگتر بر روی آن های کلیک کنید.)



نام فایل : دانلود مجله معماریArchitectural Record نسخه شهریور و مهر ۹۰
حجم : ۸۵ مگابایت
دانلود ( لینک مستقیم )
رمز عبور : www.farsicad.com
توضیحات : مجله در قالب PDF ارائه گردیده است.
منبع : فارسی کد ، پرشین کد ، وب سایت تخصصی نقشه ، کتاب ، مجلات و مطالب معماری و عمران


http://www.farsicad.com/1390/06/architectural-record-2011-09-september/



 

Eshagh.M

عضو جدید
«ادامه» خلاصه کتاب «خلاقیت در فرایند معماری»

نقش خلاقیت در طراحی معماری :
داشتن خلاقیت بالا و ذهنی کنش پذیر از جایگاه ویژه ای در روند آفرینش آثار هنری برخوردار است از این رو هر هنرمندی به گونه ای متناسب با خصوصیات شخصیت هنری خویش ، تحریک و باروری آنرا بسیار مهم می شمارد.
خلاقیت و آفرینندگی در هنر و معماری نوعی فعالیت جهت یافته است ؛ به این معنا که هنرمند یا معمار در جهت ایجاد طرح به صورت سازماندهی شده وهدفمند تلاش می کند. بی شک واضح است که این فعالیت با همه سازمان یافتگی اش به تنهایی طرح و ایده محسوب نخواهد شد مگر اینکه معمار یا هنرمند ابتکار را به عنوان یک چاشنی قوی مد نظر داشته باشد و به مدد آن طراحی کند، چرا که طراحی بدون ابتکار غیر ممکن است. با این وصف در کنار سایر عوامل مؤثر بر شکل گیری معماری، نمی توان نقش ابداع و خلاقیت هنرمند را در شکل دادن به هر گونه اثر هنری و از جمله آثار معماری نادیده گرفت، زیرا نیروی هنرورانه ذهن آدمی نیروی زاینده است و همین زایش و خلاقیت وجودی هنرمند، تاریخ هنر را شکل داده و می دهد.
لوکوربوزیه در تعریف از معماری جایگاه ویژه ای برای خلاقیت قا ئل شده است: ". . . اینکه معماری در لحظه ای از خلاقیت بوجود می آید، یک حقیقت انکار ناپذیر است، زمانی که ذهن درگیر چگونگی تضمین استحکام یک ساختمان . نیز تأمین خواسته هایی برای آسایش و راحتی است، برای رسیدن به هدفی متعالی تر از تأمین نیازهای صرفا کارکردی برانگیخته شده و آماده می شود تا توانایی های شاعرانه ای را به معرض نمایش گذارد که ما را بر می انگیزانند و به ما لذت و سرور می بخشند.
همه آفرینش های هنری نتیجه تحقق اندیشه ها و دریافت های هنرمند است. به بیان دقیق تر این معمار است که بازتاب و تاثیر عوامل گوناگون در معماری را به نمایش می گذارد. معمار به عنوان هنرمند، در روند خلق معماری، دانش و دریافت های خود را با امکانات موجود هماهنگ می کند و هدایت آنها را به مدد نیم کره های مغز به دست می گیرد. او چنان از همه امکاناتش بهره می برد که همه داشته ها پس از عبور از ***** خلاقیت و دیدگاههای شخصی معمار، به پدیده ای یکپارچه و البته نو بدل شود. در نهایت این پدیده نو، همان خلاقیت در طراحی معماریست که می تواند از عناصر و اجزایی مشابه هزاران طرح دیگر ساخته شده باشد اما ابتکار چون روحی به این اجزا و عناصر یا مجموعه آنها دمیده شده و از آن کلیتی خلاقانه ساخته است.
اصول پایه در آموزش خلاقه در هنر:

(خلاقیت موثر ترین خصوصیت دانشجوی هنر و معماری است.)
1.ایجاد شور و علاقه.
اساتید آموزش هنر، دو عنصر شور و هیجان یا همان علاقه را انگیزه ی اساسی آموزش می دانند.این همان جمله ی فلاسفه ی معروف است که می گویند تا چیزی را دوست نداشته باشی، نمی توانی آنرا بشناسی.
2.تنها اساتید خلاق می توانند دانشجویان خلاق تربیت کنند. شرط مهم در تدریس معماری داشتن « خلاقیت » است.
3.مقابله با پیش داوری ها و تمرین تفکر انتقادی.
4.آموزگار خلاق طراحی باید جامع نگرتر از زیبایی شناس فیلسوف باشد. او باید از زیبایی شناس آزاد اندیش طرفداری کند؛ زیرا که تنها « آزادی خواهی » هنر و قوه تصور را بارور می سازد.
5.ایجاد فضای آزاد بحث و گفتگو، آزاد اندیشی و بیان آزادانه احساسات.
6.خلاقیت با آزادی شکوفا می شود.
7.خلاقیت با توانایی ارتباط برقرار کردن بین چیزهای مختلف تقویت می شود: تکمیل و توسعه پیش طرح های معماری و یا ساختارهای ناقص سه بعدی، از جمله تمرین های مفید برای تقویت قوه خلاقیت است.
8.ابتکار و تخیل را باور کنیم تا زمینه بروز فعالیت های خلاقانه در جامعه فراهم شود.
9.به مجازها و استعاره ها توجه کنید. هر چیزی قابلیت این را دارد که مفهومی فراتر از آنچه در ظاهر دیده می شود داشته باشد. به دنبال مفاهیم آن باشید.
10.ایجاد اعتماد به نفس و خودباوری.
11.تمرکز کامل در راستای تحقق اهداف و رؤیاهایتان، شور و شوق شما را افزایش داده و اعتماد به نفستان را بالا می برد.
12.پویایی ذهن ( پویایی ذهن، دانشجو را به سمت ناشناخته ها و یافتن پاسخ ها و شناخت استعداد های خود راهنمایی می کند.)
13.مهم بودن پروسه اندیشیدن و کار معماری در طول ترم، نه نتیجه کار. مسیر مهمتر از نتیجه است. زمانی که نتیجه مسیر را پیش ببرد ما همواره فقط به جایی رهنمون خواهیم شد که هم اکنون هستیم، اما اگر این مسیر باشد که نتیجه را تعیین کند، ممکن است که ما ندانیم در حال رفتن به کجا هستیم اما می دانیم که می خواهیم آنجا باشیم.(بوروس مائو)
14.انجام اسکیس های مفهومی برای تقویت نیم کره راست مغز.
15.یادگیری را همیشه با کشیدن شکل و طرح انجام دهید.
 

Eshagh.M

عضو جدید
16.از خراب کردن طرح و شکست نترسید. با جسارت و انگیزه تمام، ایده های خود را به کار گیرید.
17.از شباهت سازی برای ارتباط دادن پدیده ها در ذهنتان کمک بگیرید.
18.اگر واقعا می خواهید چیزی را درک کنید، سعی کنید آن را تغییر دهید.(کرت لوین)
19.به خود مجال خیال بافی و فکرهای تخیلی بدهید. تخیل، توانایی انسان در تولید فرم، تصویر وایده است؛ تخیل دامنه ای وسیعی دارد و وظیفه آن شکستن قالب های موجود و البته بر هم زدن عادت یکی از تکنیکهای تخیل است.
20.همواره کنجکاو باشید و بدنبال راه حل های جدید بگردید.
21.مثبت نگر و پرانرژی باشید.
22.حرکت از خود به خود. (از هر قالب فکری و الگوی خاص طراحی پرهیز کنید و حقیقت را درون خود بجویید.)
23.طوفان فکری. (حمله ذهنی به یک موضوع را طوفان فکری می گویند. موضوعی را نتخاب کنید و در مدت زمانی محدود، هر آنچه به ذهنتان می رسد را یادداشت وترسیم کنید. تنها به نیم کره راست خود اتکا کنید. از زوایای مختلف به موضوع بنگرید و ایده ها و تحلیل های جدیدی ارایه دهید. کنترل زمان و نگرش خلاقانه در این شیوه از اهمیت ویژه ای برخوردار است.)
24.تفکر تصویری یا ترسیمی. (دیاگرام ها گونه ای از تفکر ترسیمی هستند. استفاده از اشکال و خطوط با ضخامت های متفاوت به ماندگاری اطلاعات و تسلط بیشتر بر موضوع مورد تحلیل می افزاید.)
25.تجسم خلاق یا تخیل فعال.
از لحاظ علمی، تجسم خلاقانه عبارت است از فرآیند تصور یک شکل در ذهن، که از طریق قوانین طبیعی و ذهنی، آنرا بر روی صفحه ی مربوط هویدا می کند یا به عبارتی دیگر تجسم خلاق یعنی فرآیند ایجاد –خودآگاه یا ناخودآگاه- تصاویر و اندیشه ها در ذهن؛ و سپس ارسال آنها به صورت علائم یا فرمان ها به بدن.
26.رویاپروری (رویا متمدن کننده است).
رویاپروری، شور مفرط احساسات اخلاقی و گاه حتی متافیزیک، را مجال بروز داده، مورد حمایت قرار داده، آزادی عمل بخشیده و هویدا می کند. ظرافت مندانه ترین حس مناسبات انسانی را، تفاوت های پالوده را، فراگیری والاترین تمدن را و خلاصه منطقی آگاهانه را که با ظرافتی فوق العاده تبیین شده و تنها با یک نهضت بیدارگری می توان به آن دست یافت. رویا حکایت نامتمدنانه ای برخاسته از احساساتی بسیار متمدنانه است.
27.آموزش خوب دیدن: (تقویت قابلیت های بصری)
یک ذهن خلاق باید بیاموزد که به دقت به محیط اطراف خود بنگرد و جزئیات و ظرایف طبیعت را دریابد. یک انسان خلاق، طبیعت را آنچنانکه هست می پذیرد و با اشتیاق فراوان و دقت نظر بالا، به کشف ناشناخته ها راهی می شود. این پروسه بسیار متاثر از نحوه دیدن و میزان درک و دقت ماست.
28.شکل گیری بینش:
طی طریق در وادی هنر، مسیری است که از قبل شناخته نیست و ناگزیر با گام نهادن در این راه شناخت و بصریت درباره چگونگی ادامه مسیر شکل می گیرد.
29.خود را در بیش از یک مسیر وارد کنید.
در طراحی معماری تنها به یک جواب نیندیشید، ایده های مختلف را امتحان کنید، حتی اگر فکر می کنید که ایده مناسبی برای این کار نباشد. فراموش نکنید که مغز منطقی، در ابتدای کار با تحلیل ها و دلایل خود سعی می کند که ایده ها و اطلاعات پروژه را دسته بندی کرده و تنها تعدادی از آنها را به عنوان گزینه های مطلوب پروژه به شما ارایه می کند. در مقابل مغز هنرمند، همان ایده های به ظاهر نامناسب را گرفته و سعی می کند که آنها را با خواست پروژه تطبیق دهد. طراح با قدم گذاشتن در این مسیر در کنار تقویت قوه خلاقانه و افزایش خودباوری، با نتایج و ایده های بسیاری روبرو می شود.
30.میان گسترده بودن معماری:
معماری هنر کاربردی است و در ارتباط نزدیک با سایر هنرها شکل می گیرد.(والترگروپیوس)
با دیگر هنرها، به ویژه هنرهای تجسمی بیشتر آشنا شوید و حداقل یک هنر را با جدیت در کنار معماری پی گیری کنید.
جستاری در فرایند طراحی معماری
آیا طراحی معماری یا روند رسیدن کالبد معماری صرفا نوعی عمل ذهنی خلاقانه است و نمی توان به روشنی کلیت ساختار آن را توضیح داد یا اینکه با تفکر و اندیشه در آراء و عملکرد معماران در زمینه طراحی می توان فرایند مشخصی و ثابتی را در طراحی معماری تشریح نمود؟
کار معمار به عنوان یک شخصیت آفریننده طی طریق در یک فرایند مستمر آفرینش هنری است، فرایندی که از یک انگیزه اصلی که خود چکیده سلسله انگیزه های دیگر است آغاز و به ایجاد طرح نهایی می انجامد. طراح چیزی را از چیزی بوجود نمی آورد، بلکه او چیزی نو خلق می کند و در این راه از قدرت «تخیل» خود کمک می گیرد. بنابراین غیر ممکن است که یک طرح را از پیش بتوان شناخت و یا قانون کامل و مسیر مشخصی برای نحوه طراحی وضع نمود. این امر یکی از مهم ترین نکاتی است که در اسکیس هایی که بدون موضوعی خاص (اسکیس های مفهومی) و تنها بر اساس نوعی برانگیختگی از درون اجرا می شوند، مشهود است.
طراحی اولین ابزاریست که به معمار امکان می دهد ایده و اندیشه های خود را با مقتضیات و نیازهای پروژه تلفیق کند و نتیجه را به تصویر بکشد. در حقیقت معمار، طراحی است که ایده های خود را برای ساخته شدن و پاسخگویی به نیازهای کاربران طراحی می کند. یک معمار دقیقا به دلیل همین ویژگی که طرحش در قالب یک ساختمان مورد بهره برداری قرار می گیرد، بایستی طراحی برای معماری بشناسد و از چگونگی ارائه آن آگاه باشد. به عبارتی تعریف طراحی برای یک معمار به سبب ضرورت کاربردی بودنش، مفهومی منحصر به فرد دارد، لذا مسیر و فرایندی مشخص در طول طراحی گریزناپذیر است.
طراحی برای معمار حکم بستری را دارد که دانش توام با خلاقیتش را به امید ساخته شدن و ارائه تسهیلات و بالا بردن کیفیت زندگی بخشی از افراد یک جامعه، در آن به نمایش میگذارد، هر چند اگر این بستر آخرین مرحله از کار یک معمار باشد.
 

arch.mi

عضو جدید
کاربر ممتاز
مجله طراحی دکوراسیون طراحی داخلی و خارجی
مجله طراحی دکوراسیون طراحی داخلی و خارجی |۲۶۹ صفحه | ۸۴٫۲ مگابایت | فرمت Pdf

مجله زیردر زمینه دیزاین داخلی و خارجی منزل به شیوه نوین و امروزی است، این مجله طراحی دکوراسیون با فرمت pdf در اختیار کاربران گرامی قرار گرفته است. طراحان دکوراسیون می توانند در طراحی های خود از این مجموعه کمک بگیرند.

حجم فایل: ۸۴٫۲ مگابایت
دانلود - لینک مستقیم
رمز فایل: [url]www.persiangfx.com[/URL]
گزارش خرابی
 

Yasaman30

عضو جدید
لینکش سالمه اما الان که داره دنلود میشه pdf نیست exe هستش
مگه کتاب نیست؟!:redface:
 
آخرین ویرایش:

DDDIQ

مدیر ارشد
کتابهای سبز شهرداری ها جلد دوم

کتابهای سبز شهرداری ها جلد دوم

کاربری زمین شهری
احمد سعید نیا

جلد دوم



گزارش حاضر جلد دوم از مجموعه کتاب سبز با عنوان کاربری زمین شهری می باشد . کاربری زمین شهری یکی از مفاهیم پایه و اصلی شهرسازی است که در حقیقت شالوده شکل گیری این علم را بنیان می دهد و باید به گونه ای دقیق و موشکافانه شناخته شود
 

پیوست ها

  • 2- karbari zamin shahri.pdf
    348.3 کیلوبایت · بازدیدها: 0

DDDIQ

مدیر ارشد
کتاب سبز شهرداری ها جلد سوم

کتاب سبز شهرداری ها جلد سوم

حمل و نقل شهری
احمد سعید نیا

جلد سوم کتاب سبز شهرداری ها

 

پیوست ها

  • 3- haml o naghl shahri.pdf
    216.4 کیلوبایت · بازدیدها: 0

DDDIQ

مدیر ارشد
کتاب سبز شهرداری ها جلد چهارم

کتاب سبز شهرداری ها جلد چهارم

نظام مراکز شهری / فضاهای مسکونی

گزارش حاضر جلد چهارم از مجموعه کتاب سبز است که به مقوله نظام مراکز شهری و فضاهای مسکونی که در ارتباط تنگاتنگ با یکدیگر هستند و سازمان فضایی شهر را تعریف میکنند می پردازد.
در مبحث نظام مراکز شهری ابتدا الگوهای گوناگون مراکز شهری شامل الگوهای تک مرکزی و چند مرکزی معرفی شده و سپس مفهوم سلسه مراتب مراکز شهری که از مفاهیم بنیادین سازمان یابی فضای شهر می باشد تبین گردیده است
در بخش دوم که به بررسی فضاهای مسکونی اختصاص یافته است مشخصات و معیار های پایه فضای مسکونی از جمله واحد همسایگی , نواحی مسکونی , کاربری مسکونی مورد بررسی قرار گرفته و مجموعه نکاتی که در خصوص فضاهای مسکونی شهرها باید در برنامه ریزی مورد توجه قرار گیرد به اجمال بیان شده است
 

پیوست ها

  • 4-nezam marakez shahri fazay maskoni.pdf
    430.7 کیلوبایت · بازدیدها: 0

DDDIQ

مدیر ارشد
کتاب سبز شهرداری ها جلد پنجم

کتاب سبز شهرداری ها جلد پنجم

طراحی شهری در ایران


گزارش حاضر مجلد پنجم از کتاب سبز " راهنمای شهرداریها می باشد که به مقوله طراحی های شهری در ایران می پردازد در این گزارش ابتدا به ضرورت تهیه طرحهای شهریی و اهمیتی که اینگونه طرحها در ساماندهی و توسعه آتی شهرها بر عهده دارند تبیین گردیده و سپس پیشینه تهیه طرحهای شهری در ایران از اعاز تا کنون شاما اهم رویدادها و جریانات مربوط به برنامه ریزی شهری در برنامه های توسعه کشور و نیز تحولات قوانین و مقررات شهری مورد بررسی قرار گرفته است
 

پیوست ها

  • 5- tarahi shahti dar iran.pdf
    449.1 کیلوبایت · بازدیدها: 0

DDDIQ

مدیر ارشد
کتاب سبز شهرداری ها جلد ششم

کتاب سبز شهرداری ها جلد ششم

نظام مراکز شهری


گزارش حاضر مجلد ششم از مجموعه کتاب سبز شهرداریها میباشد که به مقوله ساخت و سازهای شهری اختصاص یاقته و در آن ابعاد گوناگون این امر مهم که شامل مقررات کنترل ساختمان, صدور پروانه ساختمان , قوانین موثر در کنترل ساختمان , تخلفات ساختمانی و اصول مدیریت کنترل ساختمان میباشد , مورد بحث و بررسی قرار گرفته و مسائل و راهکاری هر یک از موضوعات تشریح و تبیین گردیده است
 

پیوست ها

  • 6- nezam marakez shahri.pdf
    388 کیلوبایت · بازدیدها: 0

DDDIQ

مدیر ارشد
کتاب سبز شهرداری ها جلد هفتم

کتاب سبز شهرداری ها جلد هفتم

مواد زائد جامد شهری

جلد هفتم شامل برنامه ریزی و مدیریت بهداشت و نظافت شهری است. در این جلد وظایف شهرداری ها در زمینه: روش ها , معیارها و مدیریت جمع آوری دفع و بازیافت مواد مطرح شده است یکی از مباحث جدید در این بخش پاکیزگی و نظافت شهری است که نقش شهرداری ها در چارچوب حفاظت محیط زیست شهری مشخص می سازد
 

پیوست ها

  • 7-mavad zaed jamed shahri.pdf
    411.1 کیلوبایت · بازدیدها: 0

DDDIQ

مدیر ارشد
کتاب سبز شهرداری ها جلد هشتم

کتاب سبز شهرداری ها جلد هشتم

تاسیسات خدمات شهری

در جلد هشتم , مبانی مکان یابی , برنامه ریزی و مدیریت تاسیسات خدمات شهری مطرح شده است. که شامل : گورستان , کشتارگاه , میادین میوه و تره بار و پایانه است و وظایف شهرداری در این زمینه مطرح شده است.
 

پیوست ها

  • 8- tasisat khadamat shahri.pdf
    315.7 کیلوبایت · بازدیدها: 0

sahar-architect

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز

DDDIQ

مدیر ارشد
کتاب سبز شهرداری ها جلدنهم

کتاب سبز شهرداری ها جلدنهم

فضاهای سبز شهری

در مجلد نهم مبانی برنامه ریزی , مدیریت فضاهای سبز شهری , جایگاهی قانونی شهرداریها در توسعه , بهسازی و نگهداری فضاهای سبز , چارک های شهر و پیرامون شهری با توجه به گونه شناسی گیاهان در رابطه با شرایط اقلیمی براساس منابع معتبر در این زمینه مطرح و به روش های آبیاری , کاشت و نگهداری نیز پرداخته میشود
 

پیوست ها

  • 9-fazay sabz shahri.pdf
    484.3 کیلوبایت · بازدیدها: 0

DDDIQ

مدیر ارشد
کتاب سبز شهرداری ها جلد دهم

کتاب سبز شهرداری ها جلد دهم


فضاهای فرهنگی , ورزشی و تفریحی


وظایف نوین شهرداری ها در برنامه ریزی و مدیریت فضاهای فرهنگی - تفریحی در زمین کتابخانه های شهری , زمین های ورزشی و تفرجگاه ها طبیعی پیرامون شهرها در جلد دهم به تفصیل بیان شده و ضوابط مکان یابی و معیارهای برنامه ریزی آنها بحث شده است
 

پیوست ها

  • 10 -fazahay farhangi varzeshi tafrihi.pdf
    354.3 کیلوبایت · بازدیدها: 0

DDDIQ

مدیر ارشد
کتاب سبز شهرداری ها جلد یازدهم

کتاب سبز شهرداری ها جلد یازدهم

مدیریت شهری
احمد سعید نیا

جلد یازدهم درباره اصول و مبانی مدیریت شهری بحث می کند و شامل دو بخش است : در بخش اول , اصول نظری و علمی مدیریت شهری و فرایند تصمیم گیری و ابعاد اجزائی ان بحث شده است و در بخش دوم مدیریت مالی و اداری شهرداریها مطرح گردیده است . یکی از مباحث مهم این بخش طرح مسائل مدیریت شهری بر اساس جدیدترین پژوهش های علمی و ارایه پیشنهادهای اصلاحی در این زمینه است
 

پیوست ها

  • 11-modiriat shahri.pdf
    521.2 کیلوبایت · بازدیدها: 0

DDDIQ

مدیر ارشد
کتاب سبز شهرداری ها جلد دوازدهم

کتاب سبز شهرداری ها جلد دوازدهم

طراحی فضا و مبلمان شهری

جلد دوازدهم این مجموعه به لوازم و تجهیزات فضاهای شهری می پردازد . در این مبحث با تاکید بر طراحی فضاهای شهری و بهبود کیفیت محیطی , ویژگی ها و معیارهای زیبا سازی شهری تبیین گردیده اند
 

پیوست ها

  • 12-tarahi fazaha va mobleman shahri.pdf
    264.4 کیلوبایت · بازدیدها: 0

arch.mi

عضو جدید
کاربر ممتاز
طرح های معماران همیشه یکی از جدی ترین بخش هایی است که دانشجویان معماران بدنبال آن هستند ، اما متاسفانه نبود نقشه های اتوکدی از معماران معروف دنیا دغدغه اصلی بسیاری از دانشجویان می باشد.

برای امروز کتابی به نام ( ترسیمات معماری ، مجموعه ای از ترسیمات انجام شده معماران معروف تاریخ معماری ) رو آماده کردیم
این فقط یک کتاب ترسیم معماری نیست. بلکه از زمان رنسانس در معماری غرب ، ترسیمات دستی معماران را به همراه تئوری این مقاطع تاریخی ، تا نئو کلاسیسم ، باروک ، نئو گوتیک و… تا مدرن و پست مدرن و تا زمان معاصر مورد بحث و بررسی قرار داده است .
ترسیم انجام گرفته توسط چارلز کورآ ( معمار هندی ) روی دستمال کاغذی در صفحه ۲۲۴ کتاب جالب توجه است…

نام فایل : کتاب معماری مجموعه ترسیمات و اسکیس های معماران معروف دنیا از گذشته تا به امروز
حجم : ۱۱ مگابایت
دانلود ( لینک مستقیم ) – دانلود (لینک غیر مستقیم)
رمز عبور : www.farsicad.com با حروف کوچک تایپ شود.
توضیحات : این کتاب در قالب پی دی اف می باشد.
منبع اصلی انتشار این کتاب وب سایت معمار شیتکت می باشد.
منبع : فارسی کد
.
 

arch.mi

عضو جدید
کاربر ممتاز
مجله Architecture At نسخه سال ۲۰۱۱ خود را به تازگی روانه بازار کرده است که در آن به جدیدترین آثار طراحی و اجرا شده در قازه آسیا و اقیانوسیه می پردازد.​
در این شماره از مجله Architecture At به زیباترین آثار طراحی شده در کشورهای استرالیا ، فیلیپین ، تایلند ، ویتنام ، دبی ، سنگاپو ، مالزی ، هنگ کنگ و بعضی کشورهای عربی پرداخته است.
تحلیل های بسیار حرفه ای تیم طراحی این مجله باعث شده هر در سال ۲۰۱۰ حدود ۱ میلیون نسخه از آن در کل جهان چاپ و ارائه شود.
شما هم می توانید این مجله جامع و جذاب را به صورت اختصاصی برای اولین بار در سایت های معماری فارسی زبان از سایت فارسی کد دانلود کنید ( برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.
چند عکس از صفحات مختلف این مجله را می توانید قبل از دانلود تماشا کنید. ( برای دیدن عکس ها در سایز بزرگتر بر روی آن های کلیک کنید.)







نام فایل : مجله معماری جدیدترین آثار ، بناها و طرح های معماری کشورهای آسیایی در سال ۲۰۱۱
حجم : ۶۳ مگابایت – ۱۷۲ صفحه
دانلود ( لینک مستقیم )

رمز عبور : www.farsicad.com ( با حروف کوچک تایپ شود )
توضیحات : مجله در قالب PDF ارائه گردیده است. به علت زیاد بود حجم فایل ها از دانلود با اینترنت خانگی ( Dial up ) خودداری کنید.
 

sahar-architect

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
سلام من دنبال شماره 108 مجله el croquis که در مورد Steven holl می گردم،اما چیزی پیدا نکردم!!! لطفاً اگه میشه راهنمایی کنید از کجا میشه دانلودش کرد. خیلی ممنون
مشاهده پیوست 69873

اينجا اكثر شماره هاي اين مجله رو داره چك كنيد شايد بتونيد بيداش كنيد
http://www.rapidsharemix.com/?q=el croquis
 

sahar-architect

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
درود بر شما
دوستان من دارم يه مسجد طراحي ميكنم تلفيقي از مدرن و سنتي به مطالعات بيشتري درباره مساجد جديد نياز دارم
خواهشا اكه كتابي دارين بذارين.
اين نمونه اي هست كه هيجا نتونستم دانلودش كنم؟!!!:(معماری برای جوامع اسلامي امروز Architecture for Islamic Societies Today

دانلود:
http://freeonlinebookstore.org/B-185244.html
 

rasool.civil

مدیر بازنشسته
پاورپوینت راهنمای طراحی فضای شهری – پروژه درس تحلیل فضای شهری

نقل قول :
از جنگ جهانی دوم به بعد شاهد گسترش و احیاء شهری بوده ایم، به غیر از چند مورد همه از نوع درجه ۳ بوده و فاقد هرگونه حس مکانی می باشند، که نتیجه ای این نوع طراحی ، گسترش سلطه ترافیک و ازدحام در شهرها می باشد. مبحث کلی این درس همین نکته بالا می باشد، بهمین خاطر امروز پروژه ای کامل از این درس را برای تمام کسانی که نیاز به پروژه این درس دارند آماده کرده ایم که تا باعث آشنایی بیشتر برای دانشجویان گرامی گردد...
به حجم 7.44 مگابایت در فرمت فشرده (zip)رمز عبور : www.farsicad.com ( حتما با حروف کوچک تایپ شود )
 

moh110h

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
سلام دوستان
مدتهاست به دنبال چند کتاب می گردم و تا به حال نتونستم پیدا کنم..کسی اگر داره یا آدرسی داره لطفا منو راهنمایی کنید

رابرت ونتوری learning from las vegas
townscape
نسخه زبان اصلی زیباییی شناختی یورک گروتر
نسخه زبان اصلی حس وحدت sense of unity
نسخه زبان اصلی روش تحقیق در معماری architectural research methods
تاریخچه باغ تام ترنر the gardens history

,...!

خیلی ممنونم از توجهتون
 

Similar threads

بالا