دانلود آپدیت نسخه های مختلف ویندوز و نصب آفلاین آن ها

sayyad84

متخصص زبان Assembly
کاربر ممتاز
با سلام،
حتماً براتون پیش اومده که بعد از گذشت چند سال از نصب ویندوز و دانلود و نصب کلی آپدیت توسط خود ویندوز، مجبور شدید ویندوز عوض کنید و بشینید و انتظار بکشید و ترافیک هدر بدید تا همون آپدیت ها مجدداً دانلود بشن! در این تاپیک، نرم افزاری معرفی می شه که یه کمک اون می تونید آپدیت های مربوط به نسخه های مختلف ویندوز به خصوص 7 رو دانلود کنید و هر زمان که دوست داشتید نصب شون کنید یا حتی به کمک نرم افزارهایی مثل nLite اون ها رو به دی وی دی ویندوز اضافه کنید تا در هنگام نصب ویندوز، نصب بشن!
برای شروع نرم افزار WUD رو از آدرس زیر و با استفاده از گزینه ی Save as دانلود کنید. بهتره جدیدترین نسخه رو دانلود کنید اما جدیدترین نسخه ای که در زمان ایجاد تایپک هست رو هم براتون می ذارم!
کد:
[URL]http://www.windowsupdatesdownloader.com/ProgramFiles.aspx[/URL]
بعد از نصب نرم افزار باید یه فولدر در درایوی به غیر از درایو ویندوز ایجاد کنید تا محل دانلود آپدیت ها باشه! بعد از باز کردن برنامه، پیام ورود رو OK کنید و در قسمت Download folder و با استفاده از دکمه ی Change، فولدر ایجاد شده رو آدرس بدید! حالا روی علامت + کنار منوی Update list کلیک کنید تا سایت باز بشه! حالا روی Update Lists (ULs کلیک کنید و از منوی پایین صفحه، لیست متناسب با ویندوزتون رو دانلود کنید. (به 64 یا 84 بودن هم توجه کنید!) بعد از کلیک بر روی دانلود می تونید به جای Save روی Open کلیک کنید اما می تونید بعد از دانلود، رو ش دوبار کلیک کنید تا برنامه باز و لیست اضافه بشه!
تموم شد! حالا از تب های مختلف اضافه شده، آپدیت های مورد نظر رو انتخاب و دانلود رو بزنید!

حالا یه نکته ی دیگه پیش میاد که برای نصب این همه آپدیت که نمی شه روی همه شون دوبار کلیک کرد و انتظار کشید! برای حل این مشکل، روند زیر رو انجام بدید:
در منوی Run دستور cmd رو تایپ کنید.
حالا به کمک دستور dir، یه لیست از آپدیت های موجود در هر زیرفولدر بگیرید! برای این کار، مثلاً باید تایپ کنید: dir /b D:\Tools\MICROSOFT\Updates
حالا روی همون صفحه کلیک راست کنید و Mark رو انتخاب کنید. همه ی خروجی دستور رو انتخاب و کلیک راست کنید. الان همه ی خروجی کپی شده!
یه فایل Notepad باز کنید و خروجی رو داخلش Paste کنید و در پایان هر خط از این فایل، دو مقدار quiet/ و norestart/ رو اضافه کنید. فایل رو با پسوند bat. ذخیره کنید. مثلاً بنویسید: "x.bat"
با اجرای فایل حاصل که باید در محل آپدیت ها ذخیره شده باشه، تک تک آپدیت ها به ترتیب نصب می شن و شما می تونید به کارهای دیگه تون برسید!
 

پیوست ها

  • WUD240B1299Setup.rar
    262.5 کیلوبایت · بازدیدها: 0

sayyad84

متخصص زبان Assembly
کاربر ممتاز
اینم تصویری از محیط نرم افزار:WUD.jpg
 

پیوست ها

  • WUD.jpg
    WUD.jpg
    17.6 کیلوبایت · بازدیدها: 0

Similar threads

بالا