دانشگاه فني و مهندسي جاويد جيرفت

vw1300

عضو جدید
اطلاعات خود را در رابطه با دانشگاه فني و مهندسي جاويد جيرفت به اشتراك بگذاريد
 

javid13

عضو جدید
برای کسب اطلاعات در رابطه با موسسه جاوید کافیست به وبلاگwww.javid13.blogfa.comمرجه فرمایید
 

mohammad azad

عضو جدید
دانشگاه جاوید جیرفت یکی از جمله دانشگا ههایی است که توانسته به این سرعت اسم و رسم خود را پیدا کند.این دانشگاه به ریاست جناب آقای دکتر پور جاوید در رشته های عمران و آی سی تی در مقطع کاردانی وکارشناسی ناپیوسته دانشجو می پذیرد. لازم به ذکر است به زودی با توجه به قابلیت های این دانشگاه چه در سطح علمی و چه در امکانات آموزشی رشته های بیشتر ومقاطع تحصیلی بالاتری به آن می پیوندند.
اساتید این دانشگاه از اساتید مجرب وکارکشته با سطح سواد بالا بوده ودانشجویان این دانشگاه از حمایت های بی دریغ مسئولان دانشگاه بهره مند هستند.


:)محمد بنی اسد آزاد دانشجوی کارشناسی ناپیوسته عمران دانشگاه جاوید جیرفت;)
وبلاگ:www.didemohande30.blgfa.com
ایمیل:mohammad_azad70@yahoo.com
 

کيارش

عضو جدید
موسسه غيرانتفاعي جاويد جيرفت

موسسه غيرانتفاعي جاويد جيرفت

من دانشجوي جاويد جيرفتم. وضعيت اينجا خوبه استاداش خيلي خوب تدريس مي کنن در ضمن نمره هامونم بد نشد. اميدوارم هر روز اين دانشگاه بهتر از ديروز بشه که بدن گفتن کجا خوندي سرمو بالا بگبرمو بگم جاويد جيرفت. من ترم پيش زياد خوب نخوندم ولي با بچه ها قول داديم اين ترم بترکونيم.
وبسايت موسسه ما هم اينه
www.javid.ac.ir
 

vw1300

عضو جدید
موسسه شیاد جیرفت

موسسه شیاد جیرفت

www.javid13.blgfa.com
[موسسه شیاد (جاوید) جیرفت یکی از جمله موسساتی است که توانسته به این سرعت اسم و آبروی نظام آموزشی کشور را از بین ببرد . زیرا دارای سرپرستی شیاد بوده و به دنبال سو استفاده گری از دانشجویان می باشد . تا به حال به خاطر اعمال حیوانی این شیاد و سطح پائین آموزشی و رفاهی 10 ذرصد دانشجویان این موسسه از تحصیل انصراف داده اند ..این موسسه به سرپرستس جناب آقای دامپرور پور جاوید در رشته های عمران و آی سی تی در مقطع کاردانی(با 2 دانشجو که 3 نفر آنها ترم گذشته به دلایل ذیل انصراف دادند) وکارشناسی ناپیوسته ( با 130 دانشجو که 15 نفر آنها نیز به دلایل ذیل انصراف دادند )دانشجو می پذیرد. لازم به ذکر است به زودی با توجه به قابلیت های بسیار ضعیف این موسسه چه در سطح علمی و چه در امکانات آموزشی رشته ها ومقاطع تحصیلی خود را از دست بدهد .
تا به حال حدود 156 نامه شکایت به وزارت علوم تحویل داده شده و پرونده این موسسه رتبه اول شکایت دانشجویی در سطح کشور را دارد.
از وبلاگ دانشجویان این موسسه حتما بازدید نمائید:
www.JAVID13.blgfa.com


:)دانشجوی کارشناسی ناپیوسته عمران دانشگاه جاوید جیرفت;)
وبلاگ:www.JAVID13.blgfa.com
ایمیل:
 

عادلی

عضو جدید
آقا محمد خودمونیم ها

وقتی یه موسسه میخواد دایر بشه مسولاش باید فکر همه جی رو کنن آخه به نظر شما اون ساختمان

مناسب برا تحصیل هست؟ اون ساختمان با اون مدرسه (مدرسه بود یا پیش دبستانی دقیق یادم نیست)

کنارش چه تفاوتی دارن؟
 

3891

عضو جدید
سلام

سلام

خیلی بی انصافیددوست عزیز.مث اینکه شما فرق دانشگاه ودانشکده رو نمیدونید.دانشکده بعثت کرمان با اون سابقه هنوز تازه داره گسترش پیدا میکنه این دانشکده که 2 ساله تاسیس شده خیلی خوب پیشرفت کرده
 

3891

عضو جدید
سلام

سلام

لطف کن مشخصات خودتو به دیگران نچسبون ازبیادبیت مشخص سوادم نداری.در ضمن تنبلی خودتو گردن دیگران نینداز.ناسلامتی بهت میگن دانشجو اگرم ایرادی در سطح علمی دانشکده میبینی باید خودت بری پیگیر درست باشی اگه نباشی پس دانشجو نیستی
 

yunes20

عضو جدید
سلام . من کاردانیما جیرفت خوندم از جاوید . ..... اطلاعات دارم . ببخشیدا به مفت نمی ارزه. دکه زدن اسمشا گذاشتن دانشگاه . استاداشم اصلا خوب نیستن . اگه می خوایید استاد ببینین بیایین غیر انتفاعی های اصفهان و قم. خلاصه اقایی که قبول شدی جاویید اگه از شهر دیگه ای هستی اصلا پاتو تواین شهر نذار . امنیت ند اره . هر کی میگه نه دروغ میگه . دارن تبلیغ می کنن که برین اما شما نرین حتی برای تفریح.آماده ی هر گونه بحث پیرامون موضوع هستم . اما خداییش ادمای با مرامی داره.
 

yunes20

عضو جدید
تو جیرفت بری و پیگیر باشی . خداییش اصلا به حرفت گوش میدن. اینقدر بچه های مردما گول نزن.
 

Similar threads

بالا