دانشگاه علوم و فنون

salaremelli

عضو جدید
دانشگاه علوم و فنون مازندران به عنوان اولين دانشگاه غيردولتي با مجوز رسمي از وزارت علوم، تحقيقات و فناوري در سال 1371 در شهرستان بابل شروع به كار نموده است. سطح فعاليت اين دانشگاه در زمينه تربيت مديران لايق و كارآمد در سطوح ارشد و دكترا بوده و با ارتباطات فعال خارج از كشور خود توانسته است در رشته‌هاي صنايع، MBA و كامپيوتر قدمهاي ارزشمندي را بردارد. پاسخگويي به نياز نظام مقدس اسلامي به افراد متخصص، پاسخ به اشتياق روزافزون جوانان به تحصيلات عالي و ايجاد زمينه پژوهشهاي علمي-كاربردي از اهداف مبنايي اين دانشگاه مي باشد. اين دانشگاه در چشم انداز خود توسعه ارتباط با دانشگاه‌هاي معتبر خارجي، بهره‌گيري از اساتيد دانشگاه‌هاي معتبر خارجي، تدريس دروس در دوره كارشناسي ارشد و دكترا به زبان انگليسي و ايجاد زمينه كارآموزي دانشجويان در خارج از كشور را قرارد داده است.
 

Benny

عضو جدید
راسته تو مدرکش نمینویسن غیرانتفایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟:eek::eek:

علوم و فنون دانشگاه غیرانتفاعیه و بقیه موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی. اینکه می گن علوم و فنون دانشگاه شده، منظورشون اینه که دیگه موسسه آموزش عالی نیست نه این که خدای نکرده غیرانتفاعیش رو هم بردارن:D
 

arar19551

عضو جدید
ولی من شنیده ام که غیرانتتفایی هم نمینویسه و روزانه می نویسن!!!!!!!!
 

arar19551

عضو جدید
من شنیدم بر عکس غیرانتفایی های دیگه حتی دانشگاه ها مثل علم و فرهنگ ننویسه غیرانتفایی و روزانه میزنه درسته؟؟؟؟؟:que::que:
 

rooozi

عضو جدید
من مدرک موقت دانشگاه رو دیدم ، هیچ اسمی از موسسه و غیر انتفاعی توی مدرکش نیست. فقط مینویسه : دانشگاه علوم و فنون مازندران
فکر کنم یه جای مدرک هم می نوشت : ( دانشجو دوره روزانه ) ، البته اینو شک دارم. مطمئن نیستم. ولی توی گواهی اشتغال به تحصیل که می گیریم می نویسه دوره روزانه !!!!
 

sarajo0oniii

عضو جدید
آخه چه فرقي داره كه بنويسن روزانه يا غيرانتفاعي؟!!:w20:
همه دنيا ميدونن كه علوم و فنون مازندران يه دانشگاه غيرانتفاعي هست!! تو مدرك من اسم دانشگاه بود...خب همين كافي بود ديگه!:w01:
 

Efair

عضو جدید
دوستان عزیز، سلام
دانشگاه علوم و فنون مازندران یه مسابقه ای رو برگزار می کنه به نام " شبیه سازی رایانه ای فوتبال"
اینم سایتش:
Soccer.royalplus.ir
 

Similar threads

بالا