داماد کینه جو به سه بار اعدام محکوم شد

Elaheh.1

عضو جدید
گروه حوادث: داماد كینه جو كه در اقدامى جنون آمیز خانواده همسرش را به قتل رساند، از سوى ۵ قاضى دادگاه كیفرى استان تهران به ۳ بار اعدام محكوم شد.
عامل جنایت وقتى پى برد همسرش حاضر به ادامه زندگى با او نیست، مرتكب این جنایت شد و پس از فرار در خانه یكى از دوستانش در اراك به دام افتاد. شامگاه دوشنبه ۲۷ آذر ۸۵ وقتى دختر جوانى به خانه شان در خیابان عارف شمالى برگشت، در برابر جنایتى هولناك قرار گرفت. او در كمال ناباورى با جسد خون آلود خواهر ۲۴ ساله اش «زینب» و اجساد پدر و مادرش «قربان على» و «معصومه» مواجه شد.با گزارش حادثه به كلانترى ۱۱۴ غیاثى بلافاصله گروهى از مأموران پلیس خود را به محل جنایت رساندند، در بررسى هاى پلیسى مشخص شد اعضاى خانواده از سوى یك قاتل آشنا غافلگیر شده اند. از سوى دیگر كارآگاهان پى بردند رضا - داماد ۲۷ ساله خانواده - ۴ سال پیش با «زینب» ازدواج كرده و بارها زن جوان به خاطر اختلاف هاى شدید با حالت قهر به خانه پدرش برگشته است.در ادامه بررسى ها، پلیس ردى از مسیر فرار داماد كینه جو یافت كه نشان مى داد وى در خانه یكى از دوستانش حوالى شهرك ولیعصر اراك پنهان شده است. سوم دى ماه نیز كارآگاهان وى را پس از ردیابى دستگیر كردند.سرانجام با اعترافات متهم به هر ۳ جنایت و بازسازى صحنه، قرار مجرمیت وى صادر شد و پرونده در اختیار دادگاه كیفرى استان تهران قرار گرفت.
در جلسه علنى دیروز كه در شعبه ۷۱ دادگاه كیفرى استان تهران به ریاست قاضى نورالله عزیزمحمدى برگزار شد، پس از قرائت كیفرخواست از سوى «حیدرى» نماینده دادستان و درخواست قصاص متهم از سوى اولیاى دم وى در دفاع از خود گفت: «براى برگرداندن زنم به خانه پدرش رفتم. او در خانه تنها بود. اما همان موقع میان ما مشاجره در گرفت و ناگهان با چاقو به او حمله كردم. بعد از این كه او جان داد، به كمین دیگر اعضاى خانواده نشستم تا این كه مادرزن و پدرزنم به خانه آمدند. در فرصت مناسب هر دو نفرشان را كشتم. بعد هم پس از درآوردن حلقه عروسى از دست جسد همسرم به اراك فرار كردم.»
با این اعترافات و دریافت آخرین دفاعیات متهم، قاضى عزیزمحمدى و ۴ قاضى مستشار وارد شور شدند و به اتفاق آرا داماد كینه جو را به ۳ بار قصاص نفس - اعدام - محكوم كردند
 
Similar threads
Thread starter عنوان تالار پاسخ ها تاریخ
Elaheh.1 نو عروسی که تازه داماد را با ضربات چاقو به قتل رساند حقوق 0

Similar threads

بالا