خرید در بازار متوقف شد / همه فروشنده اند !!

babak 123

عضو جدید
کاربر ممتاز
به گزارش ارانیکو امروز پس از جلسه روز گذشته ایران و 1+5 و نتایج آن، جو روانی خاصی در بازار ارز و سکه حاکم شده است به نحوی که همه فروشنده شده اند و بسیاری از صرافان اعلام کردند تا اطلاع ثانوی خرید ارز نداریم. امروز قیمت ها در بازار آزاد ارز و طلا به پایین ترین حد خود در سال جدید رسید.

قیمت هر دلار (اسکناس) که طی روزهای اخیر در حدود 1900 تومان در نوسان بود به ناگهان به 1800 تومان کاهش یافت که پیش بینی می شود تا پایان ساعت کاری امروز به کانال ۱۷۰۰ تومان برسد. قیمت هر یورو (اسکناس) نیز به 2410 تومان نزول داشته که این رقم نیز در مقایسه با قیمت روز گذشته این ارز کاهش شدیدی را نشان می دهد.

قیمت دلار (حواله) نیز طی روزهای اخیر با کاهش همراه بوده و امروز بر روی 1815 تومان قرار گرفت. هر یورو (حواله) نیز با کاهش قابل توجه نسبت به روز گذشته با 2420 تومان معامله گردید.

نرخ انواع سکه نیز امروز در بازار داخلی با روندی نزولی همراه شد و قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم امروز شنبه در بازار 700 هزار تومان، سکه تمام طرح جدید 690 هزار تومان، نیم سکه 345 هزار تومان و ربع سکه 175 هزار تومان رسید. قیمت هر قطعه سکه گرمی نیز در بازار امروز 98 هزار تومان اعلام شد.



http://www.eranico.com/fa/content/4425/default.aspx

قیمت ها تا این لحظه به سرعت در حال کاهش است .
 

شهرام 59

عضو جدید
کاربر ممتاز
خوب دیگه به همش به خاطر سیاسته

اگه رابطه با اروپا خوب شه وضع ایرانم بهتر میشه

البته اروپایی ها هم فهمیدن به نفعشونه تا حدودی با ایران کنار بیان از صحبت های کاترین اشتون مشخص بود
 

tanb

عضو جدید
آره دیگه ایران داره پرداخت باج ها را به سمت غرب آغاز میکنه و نشون دادیم میشه همون باجهایی را که به روسیه وچین پرداخت میکنیم را به غرب هم بدیم . وخوب نتیجه خروج از انزوا مثلا کاهش قیمت سکه وارز بود و کاملا نشون داد که چقدر این تحریم ها و و البته تهدیدهای غربی ها در اقتصاد کشورها تاثیر داره . امروز دلار 1650 ت بود .
 

alireza-1991

عضو جدید
هیچ ربطی به مذاکرات نداره .سکه یه چیز داخلیه .مگه ما سکه با خارج مبادله میکنیم :biggrin:
عرضه هست و تقاضا فقط !!!
 

Similar threads

بالا