خريد اموزش شعبده بازي

kia_martan

عضو جدید
در این قسمت قصد داریم آموزش شعبده بازی هایی ارائه کنیم که بیشتر جنبه حرفه ای دارد و در دوربین مخفی های تلویزیونی در سراسر جهان به اجرا در آمده است. در صورتی که با dial up هستیدیا صورت اینترنت شما پایین هست همه ی مدیا پلیر ها را stop بزنید و یکی یکی نگاه نمایید. ویژه عید این بازیها را تهیه نمایید و در پارک ها و میهمانی ها خودی نشان بدهید. فیلم های خودتان را به ما ارسال نمایید تا به همگان به رایگان معرفی کنیم.
آموزش افتادن سر از بدن
مخصوص پارک هاو خیابان !!

در این آموزش که توسط یکی از شعبده بازان مطرح جهان به نام سریل انجام شده است در سال 2007 توسط اجرایی با دوربین مخفی روی آنتن تلویزیون های جهان رفت . این اجرا به قدری حرفه ای اجرا شده است که اکثر شعبده بازان مبتدی و نیمه حرفه ای به دنبال یاد گرفتن این بازی شتافتند. این بازی مهیج که به ابزار های خاصی احتیاج ندارد و میتوان مانند همین شعبده باز در همه جا و در هر مکان اجرا کرد. شما با دیدن آموزش این بازی میتوانید با کمی تمرین اجرا نمایید. خواهشمندیم ابتدا بروی ویندوز مدیا پلیر کلیک نمایید و فیلم اجرای این بازی را مشاهده کنید و پس از آن به پرداخت آن اقدام نمایید. نا گفته نمایند راز این بازی در ایران یک میلیون تومان توسط شعبده بازان حرفه ای به کار آموز ها فروخته میشود. حال شما با کمترین مقدار تهیه کنید.
بازی دیگر که سایت ایران امیر برای علاقه مندان ارائه کرده است پرواز موشکی میباشد!! این بازی رایگان به دی وی دی اضافه خواهدشد( ویژه عید)
شاید شما سالها پیش از تلویزیون ایران شعبده بازی دیوید کاپر فیلد که از بین دو درب عبور کرد را دیدید!! این بازی فوق ستاره که بسیار هیجانی است را میتوانید با یاد گرفتن که کار زیاد سختی نیست اجرا کنید.اگر در آرزوی این هستید که یک روزی شعبده باز حرفه ای باشید بایستی نکات علمی زیادی را بیاموزید و حداقل شعبده های اینچنینی را بیاموزید.این بار رویایتان به حقیقت پیوسته است برای اولین بار در ایران این بازی را برای آموزش میتوانید تهیه کنید. ! حتی الان کسانی که راز این بازی را نمی دانند ممکن است در برخورد با شعبده بازان که برای فروش این محصولات اقدام نمایند قیمت این بازی را میلیونی به شما عرضه کنند. اما این بار برای شما با قیمت بسیار کم عرضه میکنیم تا بازی های حرفه ای تر از این در خدمت شما باشیم . نکات بسیار جالبی را در رابطه با این بازی در ذیل گفته ام با دقت بخوانید
این پرواز موشکی برای فیلم برداری ها بسیار مناسب است در این بازی که فیلمش را برای شما قرار داده ایم به این گونه است که شعبده باز بصورت افقی از بین دو در به روی هوا معلق خواهد بود و این بازی به نخ و یا طنابی احتیاج ندارد و کسی هم از پشت بام اورا نگرفته است!!! اگر واقعا میخواهید این بازی عجیب غریب و زیبا را یاد بگیرید و اگر میخواهید هیجان خودتان را کنترل نمایید میتوانید با خرید این محصولات جواب سوالاتتان را بگیرید. در واقع شما با یاد گرفتن این بازیها میتوانید به حقایقی در رابطه با علم ها بیابید که اینگونه کارها چگونه انجام میشود.در مهمانی ها اجرا کنید. مخصوصا در جشن ها - به هیچ کس هم راز را نگویید. تا راز در دست شماست قدرت خواهید داشت
در این بازی که شما میتوانید مانند هری پاتر و یا همانند این شعبده باز برروی یک جاروی سحر آمیز نشسته و دو پایش را روی هوا نگه میدارد.نه نیاز به نیروی خاصی دارد و نه نیاز به طناب. تنها چیزی که شما لازم دارید کمی تمرین است. روی هوا معلق بمانید. مطمئن باشید که روی چوب هم چیزی وصل نیست. به راحتی معلق بمانید و اگر دوست داشتید فیلم برداری کنید و یا آن را برای دوستانتان اجرا کنید این بازی نیاز به تعریف ندارد با دیدن این فیلم میتوانید بازی پرواز هری پاتر را ببینید. و برای آموزش آن همراه با اموزش افتادن سر از بدن رایگان دریافت کنید
این بازی ها بسیار ارزشمند میباشد مخصوصا افتادن سر از بدن اگر واقعا علاقه مندبه یادگیری این بازی هستید پیشنهاد میکنیم راز این بازی ها را فرا بگیرید.با کمترین قیمت
اموزش بعدی که ارائه داده ایم بازی بلند شدن فرد هیپنوتیزم شده در کف خیابان است. لطفا این فیلم را ببینید و در صورتی که دوست دارید به راز آن پی ببرید خرید نمایید.
ویژه پارک ها و خیابان رایگان به دی وی دی اضافه خواهد شد.
--------------------------------------​
-------------------------------
+
آموزش غیب کردن فیل در خیابان!!کد فیلم 130545
این یک آموزش بسیار حرفه ای میباشد که توسط یکی از شعبده بازان بزرگ اجرا شده است . در این بازی یک فیل را در صحنه غیب و یا ظاهر میکنند. مطمئن باشید نه در کف خیابان اسانسوری وجود دارد و نه شعبده باز نیرو!!! بلکه از یک متد و تکنیک مدرن در انجام این بازی حرفه ای استفاده شده است. شاید بعضی از شما بگویید که آیا شما هم میتوانید اجرا کنید جواب بلی است. اگر شما هم میخواهید این هنر نمایی را انجام دهید میتوانید با تیمتان برنامه ریزی کنید و به اجرای این بازی پس از اینکه به راز آن پی بردید بپردازید!همین حالا خرید کنید.
حال اگر فیل در دسترس شما نیست یک موتور سیکلت غیب کنید و یا یک دوچرخه و یا هر چیزی که در دسترس شما هست. به راحتی با یک چشم به هم زدن!! شما هم همانند شعبده بازان ایران معروف شوید. استعداد های خودتان را به رخ دیگران بکشید.
+
-----************************************************************​
غیب کردن سکه - سیگار- اسکناس-در کف دست فقط با یک اشاره!!! این بازی که حرف نداره با یک حرکت سکه را در دستتان یا در دست تماشاچی غیب کنید. فقط یک حرکت کافیست دستتان از روی سکه رد شود!!! راز آن بسیار ساده میباشد که شما فکر آن هم نخواهید کرد
+
این بازی بسیار حرفه ای میباشد و قیمت این بازی فوق العاده مهیج 87 دلار میباشد که میتوانید در سایت بین المللی مجیک نگاه نمایید. دقت داشته باشید فقط با یک اشاره سکه ناپدید میشود. فوق العاده زیبا- هیچ جایی دیگر نمی یابید این بازی را.که فقط با یک اشاره سیگار ناپدید بشود. مطمئن باشید سکه تو استین هم نمیرود. در واقع ناپدید میشود. این ناپدید شدن فقط در حیطه شماست. که راز آن را میدانید. اگر دیده باشید دیوید بلین هم اینکار را انجام داد.حال شما هم با یک اشاره فقط کافیست دستتان را از بالای سکه - سیگار- اسکناس- کارت رد کنید. بقیه کارها خودش اتوماتیک انجام میشود. کمی روی کار تمرکز کنید. 100 درصد عملی و راحت-با این بازی کاملا حرفه ای میشوید. نا گفته نماند سعی کنید از این بازی در تقلب های درسی و امتحانی استفاده نکنید.هر چند هم استفاده کردید همان لحظه جلوی چشم معلمتان غیب کنید!!! معلمتان به هیچ عنوان نخواهد فهمید!!!
برای دیدن نمونه از این بازی روی مدیا پلیر کلیک نمایید و فیلم را مشاهده کنید. مطمئنا شما نیز آرزوی اجرای این بازی را دارید. چه در مهمانی ها چه در جلوی دوستانتان و همینطور جلوی کسی که دوستش دارید!!! کمی با این بازی ها و با تمرین شادی بیافرینید!! یادتان باشد این بازی را در هر جایی براحتی میتوانید انجام بدهید!! اکثر شعبده هایی که در این سایت قرار دادیم سعی کردیم آموزشی و قابل اجرا باشد تا عزیزان بتوانند به راحتی اجرا کنند.
فقط با پرداخت 16000 تومان کل مجموعه بالا را تهیه کنید

**************************************
برای اینکه علاقه مندان بتوانند هر سه بازی که قیمت آن جمعا 20000 تومان میشود را یکجا خرید نمایند از طرف ما تخفیف خواهند گرفت آن هم به قیمت 16000 تومان داده خواهد شد!!!!!!!!!!!

******************************​
همین الان سفارش دهید و مجموعه را خریداری کنید




 

Similar threads

بالا