حمام مستر رویایی

ar-co

عضو جدید
آیا رویای بازسازی حمام مستر خود را دارید؟ از دوش های دوتایی و وان های لوکس تا سونا، چوب های طبیعی و کابینت و کمد های سفارشی، گزینه های زیادی برای بازسازی وجود دارد.

۱۰ ویژگی زیر را بخوانید و ببینید کدامیک از آن ها در لیست ویژگی های حمام مستر رویایی شما، قرار دارد …

۱- دوش های دوتایی :



این حمام پر زرق و برق، دارای ۲ دوش آب، سنگ های تیره و فضایی برای قرار دادن حوله ها و مواد شوینده است.

۲- یک وان به سبک ژاپنی :



اگر شما استفاده از وان را در نظر دارید، یک وان به سبک ژاپنی، مانند تصویر بالا، بجای وان های بزرگ در حمام مستر رویایی خود، انتخاب کنید. این مدل وان برای فضاهای کوچک تر و یا زمانی که شما می خواهید فضای بیشتری را به دوش حمام اختصاص دهید، ایده آل است. هرچند این وان ها ابعاد طولی کوچکتری دارند، اما می توان عمق بیشتری برای آنها، در نظر گرفت.



کمی بزرگتر از یک وان سنتی ژاپنی، وان تصویر بالا، به اندازه کافی برای داشتن یک حس خوب و آرام بخش، عمیق است. خطوط صاف و ساده این وان مکعبی، به خوبی با پانل های افقی چوبی ترکیب شده و ظاهری مدرن و ارگانیک، ایجاد کرده است.

۳- چوب :



استفاده از چوب در حمام، برای سالیان زیادی کاربرد داشته و در حال حاضر هم، این روند شاید بیشتر از قبل هم شده است. استفاده از چوب در فضا، این امکان را فراهم می کند که احساس و ظاهری گرم در حمام، ایجاد کند.

۴- حمام در اتاق خواب مستر :



در ترکیب حمام و اتاق خواب مستر، اختلاف نظرهایی وجود دارد. بعضی ترکیب این دو در یک فضا را ترجیح می دهند و برخی دیگر تفکیک این دو را ترجیح می دهند.

۵– سونا :



داشتن یک سونا، لذت بی نظیری در روزهای سرد زمستان، برای شما ایجاد می کند. سونا احتیاجی به فضای بسیار زیاد هم ندارد و هزینه ی آن شاید از آن چیزی که شما فکر می کنید، کمتر باشد.

برگرفته از سایت:
inn-arco.ir
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
Similar threads

Similar threads

بالا