حضورستاره های سینما وتلویزیون دراردوی استیل آذین

eksir

عضو جدید
کاربر ممتاز
شماري از ذاكران اهل بيت و هنرمندان سينما و تلويزيون در اردوي تيم فوتبال استيل آذين پيش از ديدار با پرسپوليس حضور پيدا كردند.
روز شنبه(11اردیبهشت)در اردوي استيل آذين كه در هتل آكادمي المپيك برگزار شد تعدادي از ذاكران و مداحان اهل بيت همچنين هنرمندان سرشناس سينما و تلويزيون حضور داشتند.
در مراسم ويژه اي كه از سوي معاونت فرهنگي باشگاه استيل آذين ترتيب داده شد از شخصيت هاي برجسته فرهنگي و هنري تقدير به عمل آمد.
روح ا... بهمني ، امين مقدم و احد قدمي از مداحان و ذاكران اهل بيت با دريافت لوح در اين مراسم مورد تقدير قرار گرفتند.
همچنين تعدادي از هنرمندان و بازيگران با سابقه و نامدار سينما و تلويزيون از جمله پژمان بازغي، كامبيز ديرباز، برزو ارجمند و سام درخشاني هم در اين مراسم حضور پيدا كردند.
بازيگران نامدار سينماي ايران به رسم يادبود پيراهن هاي باشگاه استيل آذين با شماره هاي مورد علاقه خود را دريافت كردند. همچنين با اهداي لوح از آنها تقدير به عمل آمد.
پژمان بازغي پيراهن شماره 53 را بر تن كرد. كامبيز ديرباز پيراهن 54، برزو ارجمند پيراهن شماره 70 و سام درخشاني شماره 77 را دريافت كردند. آقايي و خيرابي هم شماره هاي 66 و 69 تيم استيل آذين را دريافت كردند.
هنرمندان حاضر در اردوي استيل آذين در كنار بازيكنان اين تيم حضور پيدا كردند. نكات قابل توجه در اردوي شنبه شب برخورد صميمي نيكبخت، كريمي و مهدوي كيا با بازيگران صاحب نام سينماي ايراني بود.
جمعي از مسئولان صنايع خصوصي، همچنين مسئولان شركت هاي خودروسازي و حتي نمايندگان هيات هاي مذهبي تهران نيز در اردوي تيم استيل آذين حاضر شدند و براي اعضاي اين تيم آرزوي موفقيت كردند.
منبع-فارس


 

Similar threads

بالا