حس جوانی با ماسک طبیعی

S i s i l

عضو جدید
کاربر ممتاز
در طبیعت مواد گیاهی و طبیعی فراوانی وجود دارد که با استفاده از آنها می‌توان ماسک‌های مناسب و مفید برای حفظ زیبایی و سلامت پوست تهیه کرد. برای از بین بردن زبری پوست بهترین کار استفاده از خمیر نشاسته و شیر است. برای تهیه این ماسک نصف قاشق غذاخوری نشاسته را با یک فنجان شیر ترکیب کرده تا خمیری نرم و لطیف به دست آید.
سپس این خمیر را روی پوست خود گذاشته و این ماسک را 3 بار در هفته برای از بین بردن زبری و خشونت پوست استفاده کنید و با توجه به این که در فصل تابستان انواع میوه‌های مفید همچون زردآلو، گیلاس و غیره وجود دارد، از این میوه‌های رنگارنگ برای تهیه انواع ماسک‌های پوستی می‌توان استفاده کرد.
برای تهیه یکی از این ماسک‌ها کافی است 3 عدد زردآلوی رسیده را با یک قاشق عسل ترکیب کرده و آ‌ن را به صورت خمیر روی صورت خود گذاشته و بعد از 15 تا 20 دقیقه ‌آن را با آب ولرم بشویید. این ماسک برای انواع پوست‌های چرب مفید است. ماسک روغن زیتون نیز برای برطرف کردن خشکی پوست بسیار مناسب است برای تهیه این ماسک یک زرده تخم‌مرغ و یک قاشق چایخوری روغن زیتون مرغوب را با هم مخلوط کرده و آن را به مدت 15 تا 20 دقیقه روی صورت قرار دهید. استفاده از این ماسک 2 تا 3 بار در هفته تاثیر مثبتی در رفع خشکی پوست افراد دارد.
 

Similar threads

بالا