حراج نام شاخاب‌فارس، بازی با احساسات مردم است

آزرمیدخت

عضو جدید
«فدراسیون فوتبال به جای توجیه و تحریف، باید اشتباه خود را بپذیرد. پاسداري از نام شاخاب‌فارس:)خلیج‌فارس)، یک وظیفه همگاني است و این وظیفه در سازمان‌های دولتی بیشتر است. هنگامی که نام شاخاب‌فارس:)خلیج‌فارس)، به حراج گذاشته می‌شود، با احساسات مردم بازی می‌شود و مردم نیز خواهان پیگیری موضوع هستند.»

اين گفته‌هاي نماينده‌ي مردم ساري و هموند:)عضو) فراکسیون ورزش مجلس بود.

اين سخنان درباره‌ي موضوع دگرگون كردن نام ليگ برتر فوتبال كشور بود كه چند سالي است با نام شاخاب‌فارس:)خلیج‌فارس)، برگزار مي‌شود. جامي كه امسال «ايرانسل»، بخشي از هزينه‌ي برگزاري آن را پذيرفته است. و چون ايرانسل، هزينه مي‌‌كند، نام اين جام، به جام ايرانسل، دگرگون شد. و البته پس از واكنش‌هايي به ليگ برتر خليج‌فارس، جام ايرانسل، هم خوانده شد.

نماينده مردم ساري گفت: «درباره خلیج فارس، کج‌سلیقگی شده و کسانی که این کار را انجام داده‌اند، به پیامدهای آن توجه نداشته‌اند.»

به گزارش تابناك، علي‌اصغر يوسف‌نژاد گفت: «شاخاب‌فارس:)خلیج‌فارس)، معامله‌شدنی نیست. كساني كه در فدراسیون فوتبال می‌گویند، این کار را برای درآمدزایی انجام داده‌اند؛ گویا نمی‌دانند با نام شاخاب‌فارس:)خلیج‌فارس)، معامله و درآمدزایی معنایی نخواهد داشت.»

او گفت: «در شرایطی که کشورهای منطقه، دندان تیز کرده‌اند که نام شاخاب‌فارس:)خلیج‌فارس)، را دگرگون كنند، انجام این کار در درون کشور به هیچ روي پسندیده نیست. برای تكه‌تكه‌ي این خاک خون ریخته شده و نباید با برداشت‌های سطحی، با اعتبار شاخاب‌فارس:)خلیج‌فارس)، بازی شود.»

http://www.amordadnews.com/neveshtehNamyesh.aspx?NId=5112
 

زيگفريد

عضو جدید
کاربر ممتاز
شاخاب ؟!! :surprised: تا حالا چنین کلمه ای نشنیده بودم .

یعنی خلیج ؟؟! به چه زبانی ؟؟
 

R@mtin.eng

عضو جدید
کاربر ممتاز
حالا اسم خلیج فارس روی لیگ برتر باشه عرب ها روشون کم میشه؟! میخواین اسم استادیوم آزادی و سینما فرهنگ و تاتر شهر و پارک نیاوران رو هم بزاریم خلیج فارس تا مشکلاتمون با عرب ها حل بشه؟ این که نشد راه حل؛ وقتی روابط بین المللمون جوری باشه که توی دنیای به این بزرگی فقط با دو سه کشور جهان سومی از خودمون بدتر که اون ها هم آویزون ما هستند دوست هستیم و با بقیه سر جنگ داریم همین میشه که تاریخ وتمدن و هر چی که متعلق به ما باشه رو نابود میکنند.
 

ashkyurdi

عضو جدید
آخه اصلا ربط نداره مگه با یه اسم عوض کردن لیگ برتر خلیج فارس اسمش عوض میشه؟
چرا ما دوست نداریم پیشرفت کنیم؟چرادوست نداریم لیگ بی حرفه ایمون یه کم پیشرفت کنه؟
 

arash_441

متخصص انرژی های نو
به هر حال هر کاری یه معایبی داره و یه محاسنی ، از یه طرف ایرانسل یه قطب بزرگ ثروت محسوب میشه و می تونه به فوتبل کشور کمک زیادی کنه از یه طرفم سخنانه نماینده ساری درسته!!
 

پسر فنی

اخراجی موقت
همون ایرانسلو داخل پرانتز بنویسن بهتره
هم پولشو بگیرن هم خلیج فارس بمونه
 

Similar threads

بالا