جواب دادن به سوال این دختر شجاع دل شیر میخواهد +عکس

Dear.Doctor

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
[h=1]این دختر بچه 12 ساله سوالی سخت و غم انگیز از پدر و مادرش کرد که پاسخ دادن به آن دل شیر می خواهد و شاید هر والدینی قادر به پاسخگوی آن نباشند اما این خانواده تصمیم گرفتند فرزند شجاعشان را با حقیقت بیماری اش آشنا کند.

بنابراین تصمصم گرفتند هرچه خود در مورد بیماری سرطان کلیه و کبد میدانستند به فرشته کوچکشان منتقل کنند.به گزارش پارس ناز این دختر از سال 2006 مبتلا به سرطان کلیه شد و بعد از جراحی و در آوردن کلیه این سرطان به نقاط دیگر بدن وی سرایت کرد و علیرغم سه سال مبارزه وی و شیمی درمانی و اشعه درمانی این دختر کوچک و شجاع که از بیماری اش به خوبی اطلاع داشت درگذشت.


او تا آخرین لحظه زندگی اش به مبارزه ادامه داد ، حتی در روزهای آخر با اکسیژن به مدرسه میرفته است. او حتی عضو تیم تکاوندو مدرسه اش بوده و به گفته معلمان به خوبی به همکلاسیهایش کمک میکرد.

وی در مرکز درمانی به کودکان هم سن خودش که بیماری مشترکی داشتند کمک میکرده و همانند یک فرشته کوچک و همربان سعی در استفاده بهینه از روزهای باقی مانده عمرش داشته است.​

به گفته محققان بهرتین تصمیم برای والدینی که به مشکل مشابهی دچارند این است که تا حد امکان بیماری را برای کودک شرح داده و او را پذیرش واقعیت یاری دهند.
[/h]
 

Similar threads

بالا