جزییات کلاهبرداری27میلیاردی کارمندبانک تجارت

babak 123

عضو جدید
کاربر ممتاز
شعبه سوم بازپرسی دادسرای ناحیه 22 امور اقتصادی علیه تعدادی از متهمان یک پرونده اقتصادی کیفرخواست صادرکرد.​
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی مجتمع قضایی امور اقتصادی (قسط) این پرونده باشکایت اداره حقوقی بانک تجارت در دستور کار رسیدگی مجتمع قضایی امور اقتصادی قرار گرفت و سپس با استناد به نظریه کارشناس رسمی دادگستری و اظهارات متهمان پس از موافقت سرپرست دادسرای امور اقتصادی کیفرخواست و قرار مجرمیت علیه متهمان پرونده صادر شد.

براساس این گزارش متهم ردیف اول خانم (ه-ص) کارمند بانک تجارت با سوءاستفاده از موقعیت شغلی خود و با دخل و تصرف غیرمجاز در حساب مشتریان اقدام به اختلاس کرده است.

نامبرده به اتهام اختلاس از بانک تجارت به مبلغ بیست و هفت میلیارد و هشتصد و هشتاد و سه میلیون و یکصد و پانزده هزار و ششصد وبیست وسه ریال(623/115/883/27 ریال) تحت تعقیب کیفری قرار دارد.

متهم ردیف دوم آقای (پ-ع) به اتهام تحصیل مال از طریق نامشروع به مبلغ سیزده میلیارد و نهصد و بیست و دو میلیون و ششصد و بیست و دو هزار و دویست و سی ریال (230/622/922/13 ریال) و همچنین متهم ردیف سوم آقای (الف-الف) به اتهام تحصیل مال ازطریق نامشروع به مبلغ نهصد و بیست و شش میلیون ریال (000/000/926 ریال ) مجرم شناخته شدند. دیگر متهم این پرونده آقای (ف-ح-ز) که وی نیز از کارمندان بانک است و سرپرستی شعبه را برعهده داشته است.

متهم به اهمال منجر به تضییع اموال دولتی به مبلغ شش میلیارد و سیصد و شصت و پنج میلیون و چهارصد و هجده هزار و دویست و سی و سه ریال (233/418/365/6 ریال) است. بدیهی است در اجرای مقررات ماده 188 قانون آیین دادرسی کیفری مشخصات کامل متهم پس از رسیدگی در دادگاه و قطعیت حکم اعلام خواهد شد.

http://www.khabaronline.ir/news-170264.aspx
/
 

afn741

عضو جدید
فردا هر کدوم یک پست بالاتر میگیرند و کارشون رو ادامه میدن مثل مدیر بانکی که میلیاردی به جیب زده بود وقتی تحقیق کردن دیدن در محل کار قبلی کارمند بود و همین کار رو کرده بود و بعد از ان ارتقا شغلی هم گرفته
 
Similar threads
Thread starter عنوان تالار پاسخ ها تاریخ
آقا سید جزییات حادثه تروريستي مهاباد گفتگوی آزاد 8

Similar threads

بالا