تکنولوژی سایبر نایف

canopus

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز

هم اکنون با وجود تکنولوژی سایبر نایف بسیاری از تومورهای سرطانی قابل درمان خواهند بود.

سایبرنایف جدیدترین تکنولوژی جراحی رادیویی ( رادیو سرجری) در دنیاست که می تواند بسیاری از تومورهای سرطانی را در نقاط مختلف بدن درمان کند.

با استفاده این تکنولوژی بسیاری از تومورهای سرطانی که در نقاطی از بدن قرار دارند که دست جراحان به آن نمی رسد و یا در مناطق بسیار حساس همانند ساقه مغز ، نخاع ، پانکراس ، ریه ، پروستات و … قرار دارند قابلیت درمان پیدا کرده اند.

سایبر نایف بوسیله بازوی روباتیک خود و با استفاده از پرتوهای انرژی پرقدرت محل دقیق تومور حمله و موجب نابودی آن می شود. به وسیله این روش درمان، میزان عوارض جانبی تا نزدیک به صفر کاهش پیدا می کند زیرا این دستگاه پرتوهای تابشی را به محل دقیق تومور می تاباند و از درگیر کردن بافت های سالم آن خوداری می شود.

بدلیل جدید بودن تکنولوژی، بسیاری از پزشکان ایرانی از وجود تکنولوژی و قدرت بالای سایبر نایف آگاه نیستند و حال آنکه هم اکنون در ۱۸ کشور دنیا و ۱۵۰ مرکز فوق تخصصی سرطان دنیا این دستگاه نصب و راه اندازی شده و تا کنون بیش از ۴۰ هزار بیمار سرطانی در شش سال گذشته با سایبرنایف درمان شده اند.

به علاوه، تکنولوژی جدید سایبر نایف میتواند هدف های متحرک مانند سرطان ریه را هم به آسانی نابود کند. این دستگاه قابلیت تنظیم بر اساس حرکات مرتب سینه هنگام نفس کشیدن را دارد. این باعث می شود که دیگر نیازی به نگه داشتن نفس توسط بیمار نباشد و درمان با سرعت بیشتری پیش رود. بدون هیچ برش و یا بی هوشی در طول درمان، اکثر بیماران می توانند پس از پایان جلسه رادیو سرجری به زندگی عادی خود برگشته و به فعالیت روزانه خود بپردازند.

در شرایط بحرانی که بیمار سرطانی و اعضای خانواده‌اش قرار دارند، در صورت وجود سرطان به صورت تومور سایبر نایف می تواند یکی از انتخاب های درست جهت درمان آن باشد .

تنها مرکز فوق تخصصی تشخیص و درمان سرطان در شرق آسیا بیمارستان فوق تخصصی بیکن ( چراغ امید ) در کشور مالزی می باشد که خوشبختانه این مرکز امکانات ویژه ایی جهت کمک و راهنمایی بیماران فارسی زبان خود تدارک دیده است.

بیماران می توانند مدارک خود را به بیمارستان ارسال و این مرکز پس از برسی وضعیت پزشکی بیمار، نتیجه را توسط کارمند فارسی زبان مرکز به اطلاع بیمار می رساند. شما می توانید به صورت مستقیم با کارمند فارسی زبان بیمارستان بیکن تماس حاصل کنید و از ایشان مشاوره بگیرید.

این مرکز همچنین به دستگاه پت سی تی اسکن نیز مجهز می باشد که قابلیت شناسایی سرطان در مراحل اولیه را داراست. اطلاعات بیشتر درباره پت اسکن. لازم به ذکر است که هزینه درمانی در این مرکز نسبت به مراکز دیگر جهان که مجهز به سایبرنایف و یا پت سی تی هستند پایین تر است .






http://persian.beaconhospital.com.my : آدرس وب سایت بیمارستان بیکن

iran@beaconhospital.com.my : ایمیل بخش فارسی بیمارستان بیکن

۰۰۶۰۱۲۹۷۶۷۳۴۲ : شماره تماس خانم معینی کارمند بیمارستان
 

Similar threads

بالا