تولید ماسک تنفسی نانو آنتی باکتریال گیاهی

S i s i l

عضو جدید
کاربر ممتاز
[h=1] [/h]​
آروماتراپی یا عطر درمانی به وسیله ماسک تنفسی نانو آنتی باکتریال گیاهی آروما با استفاده از اسانس گیاهان طبیعی به درمان بیماری ها کمک می کند.
باشگاه خبرنگاران: محمد مقدسی مخترع در خصوص این ماسک گفت: این ماسک با این ترکیبات هیچ گونه مشابهی در جهان ندارد ضد باکتری و ضد ویروس بوده و از انتقال 654 نوع باکتری و ویروس از راه تنفس جلوگیری می کند و این به دلیل استفاده از ذرات نانو سیلوری است که در ساخت این محصول استفاده می شود و تا 48 ساعت ویژگی های خود را حفظ می کند.

وی افزود: این محصول عملکرد بسیار مطلوبی برای حفظ در برابر گرد و غبار و ذرات مکانیکی داشته و ضد بو، ضد حساسیت و ضد عرق است.

**عطر درمانی با ماسک آنتی باکتریال گیاهی آروما

مقدسی تصریح کرد: ماسک آنتی باکتریال آروما اولین دسته از ماسک های تنفسی هستند که دارای خواص درمانی و رایحه می باشند.

این مخترع افزود: شاید تاکنون اصطلاح آروما تراپی را شنیده باشید. این اصطلاح به رایحه درمانی یا عطر درمانی نیز معروف است و ما از طریق راه تنفسی با شناسایی گیاهان خوش عطر که دارای خواص درمانی هستند و استخراج اسانس کاملاً طبیعی در مورد درمان و کمک به بهبودی درد برخی بیماران توسط گیاهانی مثل، اوکالیپتوس، آویشن، بابونه، شقایق، اسطوخودوس و حتی پونه و گل رز شده ایم که هر کدام ویژگی خاص خود را دارند.

وی در خاتمه خاطر نشان کرد: این طرح با شماره ثبت 40153 محافط خوبی در برابر گرد و غبار است و هیچ گونه نشتی در پیرامون ندارد.
 
بالا