تمرین نینجاهای زن ایرانی !!!!

sam 600020

عضو جدید
کاربر ممتاز



شاید با دیدن صد‌ها زنی که در حال انجام حرکات سخت و خطرناک رزمی هستند، پشت صحنه‌های یک فیلم آسیای شرقی به ذهنمان برسد؛ حتی ممکن است، حال و هوای یکی از فیلم‌های کوئینتین تارانتینوی آمریکایی برایمان تداعی شود، ولی واقعیت این است که این‌ها، بانوان هنرجویی هستند که در باشگاهی در ایران تمرین می‌کنند!

ورزش‌های رزمی، روز به روز محبوب‌تر می‌شود و زنان بسیاری نیز به آموزش این فنون گرایش پیدا کرده‌اند و در این میان، هستند کسانی که ترجیح داده‌اند هنرجوی یکی از سخت‌ترین هنرهای رزمی باشند؛ بانوانی که می‌خواهند کونوایچی شوند و اکنون هنرجوی نخستین مدرسه نین‌جوتسو در کشور به شمار می‌روند. مدرسه‌ای که در سال ۱۳۶۹ در شهر کرج افتتاح شد و سنگ بنای هنری رزمی شد که حالا بیش از سه هزار نفر در آن مشغول آموزش و تجربه‌اندوزی هستند.

کانچو اکبر فرجی، نخستین کسی بود که نین‌جوتسو را به ایرانیان معرفی کرد. وی نزدیک ۲۲ سال پیش باشگاهی را بنا نهاد که اکنون ۲۴هزار عضو دارد.

او می‌گوید: در نین‌جوتسو ما به مرد‌ها، نینجا و به زن‌ها کونوایچی می‌گوییم. نینجا بودن به معنای صبر، تحمل و بردباری است و در لغت به معنای نامرئی بودن است. نین‌جوتسو و به طور کلی‌تر، هنرهای رزمی را می‌توان به صورت یک دارو در نظر گرفت؛ مثل سم مار که به رغم اینکه می‌تواند بسیار خطرناک باشد، یک داروی خوب هم هست.

شاید خالی از لطف نباشد که به روایت تصویر، سری بزنیم به تمرینات روزانه بانوانی که می‌خواهند کونوایچی شوند؛




















منبع: تابناک

 

nazaninfatemeh

عضو جدید
اااا وااااااااااااااااااااقعــــــــــــــــــــــــــــــــا
 

سیّد

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
من نینجا کار کردم رشته نمایشی و خالی بندیه
 

fateme_003

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
منم خوشم نمياد دختر بايد بره قلاب بافي ياد بگيره!!!


مث اينكه خوشت مياد بهت بگن ضعيفه؟!!!:mad:
نه دیگه حالا پر رو نشین..دی
هر چیزی جای خودش خوبه!!قلاب بافی هم زمون مادرامون خوب بوده الان دیگه خدا خیر دستگاههای صنعتی بده:razz:
شرمنده پس مامانتونم ضعیفه تشریف دارن؟!!!!!!!!:surprised:
 

Similar threads

بالا