تغییر مبلمان و دکوراسیون کلانتری های تهران

آقا سید

مدیر بازنشسته
رييس پليس پيشگيري تهران بزرگ از استقرار افسران ارجاع زن در كلانتري‌هاي پايتخت خبر داد.

سرهنگ محسن خانچرلي در گفت‌وگو با ايسنا، با اعلام اين خبر اظهار كرد: اين طرح در مرحله اول در كلانتري‌هاي مهم كه مراجعه‌كنندگان زيادي نيز دارند، اجرا ‌شد و تا پايان شش ماهه دوم امسال افسران ارجاع زن در تمام كلانتري‌هاي تهران مستقر مي‌شوند.

وي اضافه كرد: تاكنون در 50 كلانتري تهران افسران ارجاع زن مستقرشده‌اند كه از ساعت 7صبح تا ساعت 14 در كلانتري‌ها حضور دارند كه البته افزايش ساعات حضور اين افسران در دستور كار قرار دارد.

رييس پليس پيشگيري تهران بزرگ، پر حوصلگي ماموران زن در برخورد و تكريم ارباب رجوع را از جمله علل اين تغييرات در كلانتري‌هاي پايتخت عنوان كرد و افزود: پليس تهران به منظور تكريم ارباب رجوع، سهولت بيشتر در رسيدگي به مشكلات مردم در كلانتري‌ها و مشاركت بيشتر ماموران زن از اين پليس‌ها كه درجه‌دار و افسر هستند و آموزش‌هاي مربوط به رايانه و مشاوره را گذرانده‌اند به عنوان افسران ارجاع پرونده بهره مي‌گيرد.

رييس پليس پيشگيري تهران بزرگ، درباره تغيير مبلمان و دكوراسيون كلانتري‌هاي تهران نيز با اشاره به اينكه تعدادي از كلانتري‌هاي تهران قدمتي بيش از 70 سال دارند، اظهار كرد: تغيير دكوراسيون و مبلمان كلانتري‌ها در دستور كار پليس قرار دارد كه در اين راستا مبلمان چند كلانتري كه در مركزيت شهر تهران قرار دارند، تغيير كرده و بنا است تعدادي از ساختمان‌هاي كلانتري‌ها هم نوسازي شود.
تابناک
 

Similar threads

بالا