تغییر دادن انیمیشن بوت در رام‌های سامسونگ

a_gadget

عضو جدید

یکی از ویژگی‌هایی که در تعدادی از اسمارت‌فون‌ها و تبلت‌های مجهز به قلم S-Pen دیده می‌شود، امکانات جدید TouchWiz است. یکی از این امکانات، صفحه‌کلیدی مجازی است که دست‌نوشته‌ها را تشخیص می‌دهد. تعدادی از اعضای فروم XDA می‌خواستند که امکان انتخاب صفحه‌کلیدهای دیگر را هم داشته باشند و در عین حال، بتوانند از قابلیت‌های کیبرد مجازی سامسونگ هم بهره‌مند شوند؛ البته بدون آنکه ناچار باشند صفحه‌کلید را مرتب به‌طور دستی عوض کنند.
یکی از توسعه‌دهندگان XDA، به نام LegendK95، دست به کار شد و نرم‌افزاری با نام SPenBoard را برای جابجا شدن بین صفحه‌کلیدهای مجازی طراحی کرد. اگر دستگاه شما بتواند خارج شدن S Pen از محل قرارگیری‌اش در بدنه گوشی را تشخیص دهد، احتمالاً می‌توانید از این نرم‌افزار برای جابجا شدن بین دو صفحه‌کلید دلخواه‌تان استفاده کنید. به احتمال زیاد بسیاری از کاربران تمایل دارند که این نرم‌افزار را برای سوئیچ کردن بین کیبرد سامسونگ و یک صفحه‌کلید Third Party به کار ببرند، ولی شما می‌توانید برای هر یک از دو حالت (بودن قلم درون بدنه دستگاه و بیرون آوردن آن)، یک صفحه‌کلید انتخاب کنید.
این اپلیکیشن یکی از نرم‌افزارهایی است که با بهره‌گیری از S-Pen SDK سامسونگ ساخته شده (این SDK را می‌توان از سایت توسعه‌دهندگان سامسونگ دریافت کرد). با استفاده از APIهای ارائه شده توسط سامسونگ، اپلیکیشن‌ها می‌توانند از امکاناتی مانند تشخیص بودن قلم در جاقلمی، میزان فشاری که بر روی قلم است و وضعیت کلید روی S-Pen، بهره‌مند شوند.
نرم‌افزار ساخته شده توسط LegendK95 بر روی نسخه‌های مختلفی از Galaxy Note II مورد آزمایش قرار گرفته؛ همچنین به نظر می‌رسد که بتوان آن را بر روی دستگاه‌های دیگری که بودن یا نبودن قلم در بدنه را تشخیص می‌دهند، هم اجرا کرد. اگر می‌خواهید برنامه فوق را امتحان کنید، می‌توانید به این لینک سری بزنید و آن را دانلود کنید؛ البته به یاد داشته باشید که این نرم‌افزار برای نصب در پارتیشن سیستمی به دسترسی Root نیاز دارد. این برای آن است که شما هر بار ناچار نباشید عوض کردن صفحه‌کلید را تأیید کنید.
منبع:http://3rdoor.blogspot.com/2013/01/s-pen.html
 
بالا