تصاویر ضبط شده و میزان تحمل دوربینها

sam44

عضو جدید
دربرخی مواقع ممکن است که برای برخی ازکاربران زیاد مهم نباشد که تصاویر ضبط شده توسط دوربین مداربسته ازبین رفته باشد ویا درهنگام ضبط تصاویر توسط دوربین مداربسته وقفه ای ایجاد شده باشد ولی برای برخی دیگر ازدست دادن یک ثانیه ازتصویر دوربین مداربسته ممکن است بسیار مشکل ساز شود . مواقعی لازم است که یک شبکه دریک ناحیه و یا محیط نصب شود و چون خواستار تجهیزات بیشتری است بنابراین باید ازمیزان تحمل سوئیچها تا 40 درجه مطمئن بود .

برای ارائه اطلاعات ازطریق سوئیچ سه راه وجود دارد :

چند پخشی
تک پخشی
پخش گسترده

دریک شبکه استاندارد با یک سوئیچ ، دوربینها 4 نسخه فراهم کرده وبه 4 نفر بصورت همزمان نیز ارسال میکنند . دراستفاده چندبخشی ، داده درحد امکان درنزدیکی کاربرتکثیر میشود و اینکه چه تعداد تصویر را تماشا کنند چندان مهم نیست بلکه فقط یک نسخه دوربین را ترک کرده و درسوئیچهابه عنوان یک نسخه باقی میماند .

در هنگام نصب شبکه درمحیطی که مطالبات بالایی بر تجهیزات دارد ازجمله چالشهایی که ممکن است با آن مواجه شد شرایط آب و هوایی و میزان تحمل تجهیزات درمقابل آن میباشد و درصورت اطمینان ازمیزان مقاومت تجهیزات میتوان مطمئن بود که درضبط تصاویر توسط دوربین مشکلی پیش نخواهد آمد و ضبط تصاویر بدون وقفه و قطعی صورت میگیرد.
منبع :
خرید دوربین مدار بسته

 
Similar threads
Thread starter عنوان تالار پاسخ ها تاریخ
M تصاویر و جزئیات EOS-1D M Mark II کانن منتشر شد سخت افزار 1

Similar threads

بالا