تجارت الکترونیک از ابتدا تا انتها‎

P O U R I A

مدیر مهندسی شیمی مدیر تالار گفتگوی آزاد
مدیر تالار
عنوان مقاله : تجارت الکترونیک از ابتدا تا انتها‎
قالب بندی : PDF


شرح مختصر : این مطالعه دو هدف را در بردارد: ۱- تعیین کردن اهمیت اهداف وب با تجارت الکترونیکی برای کاربرانی که به صورت درون خطی خرید میکنند. ۲- شناسایی کردن انتظارات کاربران در جاییکه آنها غالباً انتظار دارند که این اهداف در سایت تجارتی تجارت الکترونیکی کاملاً طراحی شده قرار بگیرند. ۹۹ شرکت کننده در دانشگاه میسوری –رولا از کلاس های زیر لیسانس استخدام شده اند و ۱۰۳ شرکت کننده ای که اعضای یک سایت تجارت الکترونیکی برازش درون خطی بودند داوطلب بودند. ابتدا شرکت کنندگان دردرجه ای که هر کدام در تصمیمات خرید اهمیت دارند ۱۰ هدف وب باتجارت الکترونیکی را رتبه بندی میکنند. سپس آنها یکی از ۹ محل ۴ گوش را در یک صفحه وب انتخاب کردند ، جایی که آنها انتظار دارند که یک هدف وب معین دریک سایت تجارت الکترونیکی کاملاً طراحی شده قرار بگیرند . نتایج نشان میدهد که مهمترین اهداف مهم برای خریداران آن اهدافی هستند که به آنها اجازه میدهند که در چندین مرحله به سرعت خرید بکنند در حالیکه آنهایی که اکتشاف و فراهم آوردن کمک را تشویق میکنند خیلی پایینتر رتبه بندی میشوند. برای محل های مورد نظر شماهای محل کاربر به طور وسیعی برای محل های هدف وب با تجارت الکترونیکی همسان هستند. و این انتظارات با تحقیق قبلی همسان میباشند. ازاینرو تعیین اهداف در طراحی یک سایت تجارت الکترونیکی همسان با توقعات کاربر باید نسبتاً وظیفه ای نسبتاً ساده باشد
فهرست:
تعریف
تاریخچه
تجارت الکترونیک و فناوری اطلاعات
سطوح تجارت الکترونیک
تاثیرگذاری تجارت الکترونیک بر سطوح مختلف تجارت
ویژگی های تجارت الکترونیک در برابر تجارت سنتی
جایگاه تجارت الکترونیک در جهان
جایگاه تجارت الکترونیک در ایران
دلایل عقب ماندگی تجارت الکترونیک ایران
مدل های مختلف تجارت الکترونیک
انواع سایت های تجاری و خدمات الکترونیکی
روشهای انتقال و پرداخت پول در تجارت الکترونیک
معرفی انواع کارت های خرید و اعتباری
راهکارهای تجارت الکترونیک
اینترنت و قوانین
بازاریابی الکترونیک


http://www.mediafire.com/?uz24key9u1vqask
 

Similar threads

بالا