بهترین هتل های 4 ستاره هانگزو

بهترین هتل های 4 ستاره هانگزو

Best 4 star hotels Hangzhou

اگر قصد دارید تور چین را برای سفر انتخاب کنید حتما سری به شهر هانگزو بزنید و از دیدن جاذبه های گردشگری این شهر لذت ببرید. هانگزو نیز مانند دیگر شهر های چین تحت سلطه امپراطوری های مختلف واقع شده لذا دیدنی های این شهر تا حد زیادی تاریخ و آداب و سنن قدیمی را نشان می دهند.
اگر برای اقامت دنبال هتل های 5 ستاره هانگزو نیستید و برایتان فرقی نمی کند که در یکی از لوکس ترین هتل های هانگزو اقامت کنید لیست زیر را تا آخر دنبال کنید تا با تعدادی از هتل های 4 ستاره این شهر زیبا آشنا شوید.
بعد از اینکه تصمیم گرفتید به چین سفر کنید بلیط هواپیما چین را رزرو کرده و خیال خودتان را راحت کنید.





1.هتل هالیدی این هانگزو سیتی سنتر

این هتل در قلب هانگزو واقع شده و فقط 2.5 کیلومتر تا میدان ولین و 25 کیلومتر تا فرودگاه بین المللی هانگزو فاصله دارد. در هالیدی این می توانید از استخر سرپوشیده، مرکز تناسب اندام و آبگرم بهره ببرید. این هتل 322 اتاق بزرگ و مدرن دارد که از آمادگی کامل برای پذیرایی از مهمانان برخوردارند. هتل هالیدی این یک انتخاب عالی برای مسافران علاقه مند به خرید و گشت و گذار می باشد.






2.دابلتری بای هیلتون هانگزو ایست

این هتل که از دسته هتل های زنجیره ای می باشد در فاصله 30 دقیقه ای از میدان ولین واقع شده و چشم اندازی به دریاچه معروف غرب دارد. یک استخر سرپوشیده، مرکز تناسب اندام و یک مرکز کسب و کار برای رفاه حال مسافران طراحی شده است. شما می توانید در این هتل از خدمات تور برای دیدن جاذبه های گردشگری هانگزو بهره ببرید.





3.هتل هواچن اینترنشنال

هتل هواچن یکی از لوکس ترین هتل های 4 ستاره هانگزو می باشد که با یک پیاده روی 10 دقیقه ای می توانید به دریاچه غرب برسید. این هتل یک انتخاب عالی برای مسافران علاقه مند به دریاچه ها و معابد است. امکانات رفاهی مانند 2 رستوران، پارکینگ رایگان و اینترنت رایگان در اتاق از امتیازات این هتل محسوب می شود.



 

Similar threads

بالا