بهترین عطرهای شیرین زمستانی

آیورودا

عضو جدید
کاربر ممتاز
بعد از یک خیز بلند، حالا قیمت ها در بازار عطر و ادکلن کمی آرام گرفته است. مثلا قیمت یک Diesel: only the brave با شیشه ۱۲۵ میلی لیتری که حدود ۱۰۰ هزار تومان بود، اول به ۳۰۵ هزار تومان و پس از کاهش قیمت ها به ۲۵۰ هزار تومان رسید...

بقیه عطرهای معروف هم از این قانون پیروی می کنند. این فهرست مجموعه ای کامل از بهترین عطرهای حال حاضر بازار را گرد هم آورده است. به خصوص حالا که هوا رو به سردی رفته و می توان از رایحه های شیرین استفاده کرد.
Lancome hypnose

مناسب برای موقعیت رسمی

در اولین اسپری ترکیبی از رایحه گیاهان طبیعی از جمله نعناع و هل را استشمام خواهید کرد. در مرحله دوم رایحه اسطوخودوس و بالاخره با گذشت زمان کم کم بوی نعناع، مشک و عنبر به مشام می رسد.

حجم: ۷۵ میلی لیتر، رایحه: شیرین

نوع: Eau De Toilette



Calvin Klein Crave

مناسب برای آقایان با فعالیت زیاد

شیشه کوچک آن به راحتی در کیف جا می شود و حمل و نقل ساده ای دارد. بوی آن چندمرحله ای است. در ابتدای استفاده پیش رایحه برگ درخت خرما، بوی گل ها و رایحه گیاهان سبز را حس می کنید. در ادامه رایحه برگ گشنیز، فلفل شیرین، چوب درخت فان به مشام می رسد و پس از گذشت زمان رایحه مشک، دانه تونکا، چوب صندل، گلسنگ، خس خس و درخت جوز.

حجم: ۷۵ میلی لیتر، رایحه: شیرین

نوع: Eau De Toilette


Diesel Only The Brave Tattoo

مناسب برای آقایان جوان

رایحه سیب اولین حس شما پس از استفاده از این عطر است. در ادامه به سختی می توانید بوی مریم گلی و فلفل را از یاد ببرید اگرچه خیلی سریع بوی ماندگار چوب، تنباکو و نعناع هندی به مشام می رسد و بقیه در بیشتر مواقع شما را با آن به خاطر خواهند سپرد.

حجم: ۱۲۵ میلی لیتر، رایحه: شیرین و خنک

نوع: Eau De Toilette


Nina Ricci

for Women

مناسب برای خانم ها در موقعیت رسمی

وقتی بتوانید خودتان را متقاعد و قبول کنید که باتجربه ها بهترند، نینا ریچی یکی از بهترین هاست. بوی خاص این عطر همچنان جذاب است. ممکن است در ابتدا بوی ریواس و ترنج را دوست نداشته باشید اما این بو در عرض یک دقیقه جای خود را به رایحه گل استکانی، گل مریم هندی و رز کالیفرنیا می دهد. رایحه نعناع هندی و چوب صندل هم نمایش پایانی را اجرا می کنند که برای بیشتر خانم?ها در چنین فصلی دلپذیر است.

حجم: ۸۰ میلی لیتر، رایحه: شیرین

نوع: Eau De Parfum


Lalique Amethyst

مناسب برای خانم ها با ماندگاری بالا

اولین باری که بوی آن را می شنوید، حس کنجکاوی تان تحریک خواهد شد و مجبور می شوید خط به جای مانده از بوی عطر را دنبال کنید. رایحه تمشک، یلانگ یلانگ، رز و گل بنفش به همراه رایحه مشک و وانیل علاوه بر ایجاد بویی فوق العاده، ماندگاری عجیبی ایجاد کرده اند. لباس هایی که از کمد خارج می کنید این را اثبات می کنند.

حجم: ۱۰۰ میلی لیتر

رایحه: شیرین و خنک

نوع: Eau De Parfum


Calvin Klein

One Shock

مناسب برای خانم ها برای تجربه جدید

آنچه از خود عطر می شناسیم قبلا در نمونه هایی گرانقیت دیده بودیم؛ رایحه اولیه میوه گل ساعتی و گل خشخاش حسی شیرین را تداعی می کنند. در ادامه نوبت به رایحه شکلات، تمشک، گل نرگس و گل یاسمن می رسد تا این حس را تشدید و تجربه ای جدید خلق کنند. در پایان دوباره بوهایی آشنا به مشام می رسد: چه کسی می تواند در برابر بوی وانیل، نعناع هندی، مشک و عنبر مقاومت کند؟

حجم: ۲۰۰ میلی لیتر

رایحه: ملایم و شیرین

نوع: Eau De Toilette
 

Similar threads

بالا