بررسی کارنامه پوشش دانشجویان.امتیاز منفی نگیرید؟

coherent

عضو جدید

[h=3][/h][h=1]بررسی کارنامه پوشش دانشجویان در کمیسیون آموزش مجلس
[/h][h=2]آموزش - چندی پیش وحید صرامی دبیر شورای مرکزی انضباطی دانشجویان علوم پزشکی از تدوین آیین‌نامه پوشش و رفتار حرفه‌ای برای دانشجویان علوم پزشکی خبر داد که مطابق آن دانشجویان کارنامه پوشش و رفتار حرفه‌ای برای دانشجویان صادر می‌شود.[/h]
[h=4]وی در گفت وگو با ایسنا اعلام کرد که مطابق این کارنامه، اساتید به دانشجویان خود نمره پوشش به‌صورت ضعیف، متوسط، خوب و عالی می‌دهند. در واقع کارنامه پوشش برای شورای انضباطی به‌عنوان بازوی مشورتی است و درصورتی که دانشجویی براساس کارنامه پوشش وضعیت مناسبی نداشته باشد در مرحله اول دانشجو به دفتر مشاوره ارجاع داده می‌شود و اگر مجدداً تکرار شود تصمیم انضباطی برای وی اتخاذ می‌شود.
در همین زمینه قاسم جعفری عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اعلام کرد که اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از جزئیات این مساله بی‌اطلاع هستند و در جریان آن قرار ندارند.
وی با تاکید براینکه اجرایی شدن آیین‌نامه حجاب و عفاف در دانشگاه‌ها نیازمند یک نگاه فرهنگی است، افزود: باید با در نظر گرفتن جنبه‌های تشویقی در محیط‌های دانشگاهی اقدام به امر به معروف و نهی از منکر کرد تا شاهد نتایج مثبت اینگونه اقدامات فرهنگی باشیم.
این نماینده مجلس نهم بیان کرد: موضوع حجاب و عفاف و رعایت آن در دانشگاه‌ها، موضوع بسیار حساسی است که باید دقت لازم را در اجرای آن داشت.
[/h]

 

shakibam

عضو جدید
کاربر ممتاز
دیگه چی؟؟؟؟؟؟؟؟بهش بگین شکیب گفت:برو بابا...
اینا بیخیالم نمیشناااااااااااااا
چقدر اجباردیگه؟آبرومون همه جا رفته.تمومش کنید.
 

masisabz

عضو جدید
کاربر ممتاز

جدیه یا جوکه؟؟؟

مگه فرقیم داره؟!:surprised:

تصور کن استاد سازه بتن با اون چشای ورقلمبیدش سر تا پاتو ورانداز کنه،
بعد از یه تحلیل سازه ای نمره حجابتو بده 12!!!
آخه که اگه تیرو ستونت بهم نخوره که نمرت خیلی پایین تر میشه،
بعدم مشروط!
 

Similar threads

بالا