nasrin1363
عضو جدید
سال جدید میلادی آغاز شده است. امسال شاهد تغییرات زیادی در حوزه سئو خواهیم بود. حالا زمان آن فرا رسیده است که کارهای گذشته خود را ارزیابی کنید و به بررسی آن بپردازید. آیا به اهداف خود در حوزه سئو دست یافته اید؟ ایا موارد ارزشمندی یاد گرفته اید؟ مواردی هست که باید کنار بگذارید؟ نشانه هایی برای شما وجود داشته است؟ امسال همه افراد نتوانسته اند به اهداف خود دست یابند. اگر شما نیز جزو این افراد هستید بهتر است کار خود را همین امروز آغاز کنید.
۱٫چیز جدیدی معرفی کنید:
سال جدید به معنای آغاز رویکردهای جدید است. لازم نیست همه محصولات یا خدمات خود را تغییر دهید اما بهتر است مشتریان و مخاطبان خود را با یک هدیه جدید غافلگیر کنید. اگر دوست داشتید در سال ۲۰۱۶ استراتژی های جدیدی را امتحان کنید، امسال بهترین زمان برای انجام چنین کاری است. در بخش کاری خود خلاق باشید. ممکن است لوگوی شما به ظاهر متفاوتی نیاز داشته باشد تا بتواند بینش شرکت را منعکس کند. شاید لازم داشته باشید بین تیم ها یکپارچه سازی کنید تا به خروجی بهتری دست یابید. چیزی که باید مدنظر داشته باشید این است که برای ایجاد یک تاثیر مثبت به تغییرات خیلی بزرگ نیاز ندارید. روش های زیادی برای تغییر وجود دارد و در همه این روش ها به تغییر سیستم نیاز نخواهید داشت. یک متخصص بازاریابی در شرکت خود استخدام کنید، خبرنامه الکترونیکی خود را دوباره طراحی کنید، سرعت سایت را بالا ببرید و سایت جدیدی را راه اندازی کنید . بهتر است حال و هوای کاربران خود را تغییر دهید و به ایجاد تجربه بهتر کمک کنید.
۳٫در ایجاد محتوای سایت ثابت قدم باشید:
چه بخواهید وبلاگ شرکت را راه اندازی کنید یا آموزشی در مورد سئو آپلود نمایید، هدفتان باید ثابت قدم بودن در تولید و انتشار محتوای با کیفیت باشد. در سال ۲۰۱۷، تصاویر و فایل های ویدئویی بزرگ خواهند بود اما ارزش محتوای آموزشی را نادیده نگیرید. با وجود عناصر تعاملی همچون نمودارها، نقشه ها، اسلایدشوها و موارد دیگر، ایجاد محتوای تعاملی تر بسیار ساده تر از گذشته شده است. همچنین می توان محتوای تعاملی را به صفحات ۴۰۴ ، صفحه اصلی و محتوای همزمان نیز اعمال کرد.ثابت قدم بودن در ایجاد و توزیع محتوا دو کار برای شما انجام می دهد:
نتیجه گیری:
راه حل های جدیدی که در این مقاله بیان کردیم به شما کمک می کند در سال جدید رتبه بهتری برای سایت خود به دست آورید. این راه حل ها را در برنامه خود بگنجانید.
منبع :پایگاه دانش یزد سرور
۱٫چیز جدیدی معرفی کنید:
سال جدید به معنای آغاز رویکردهای جدید است. لازم نیست همه محصولات یا خدمات خود را تغییر دهید اما بهتر است مشتریان و مخاطبان خود را با یک هدیه جدید غافلگیر کنید. اگر دوست داشتید در سال ۲۰۱۶ استراتژی های جدیدی را امتحان کنید، امسال بهترین زمان برای انجام چنین کاری است. در بخش کاری خود خلاق باشید. ممکن است لوگوی شما به ظاهر متفاوتی نیاز داشته باشد تا بتواند بینش شرکت را منعکس کند. شاید لازم داشته باشید بین تیم ها یکپارچه سازی کنید تا به خروجی بهتری دست یابید. چیزی که باید مدنظر داشته باشید این است که برای ایجاد یک تاثیر مثبت به تغییرات خیلی بزرگ نیاز ندارید. روش های زیادی برای تغییر وجود دارد و در همه این روش ها به تغییر سیستم نیاز نخواهید داشت. یک متخصص بازاریابی در شرکت خود استخدام کنید، خبرنامه الکترونیکی خود را دوباره طراحی کنید، سرعت سایت را بالا ببرید و سایت جدیدی را راه اندازی کنید . بهتر است حال و هوای کاربران خود را تغییر دهید و به ایجاد تجربه بهتر کمک کنید.
- دستگاه های موبایلی را اولویت اصلی خود قرار دهید:
۳٫در ایجاد محتوای سایت ثابت قدم باشید:
چه بخواهید وبلاگ شرکت را راه اندازی کنید یا آموزشی در مورد سئو آپلود نمایید، هدفتان باید ثابت قدم بودن در تولید و انتشار محتوای با کیفیت باشد. در سال ۲۰۱۷، تصاویر و فایل های ویدئویی بزرگ خواهند بود اما ارزش محتوای آموزشی را نادیده نگیرید. با وجود عناصر تعاملی همچون نمودارها، نقشه ها، اسلایدشوها و موارد دیگر، ایجاد محتوای تعاملی تر بسیار ساده تر از گذشته شده است. همچنین می توان محتوای تعاملی را به صفحات ۴۰۴ ، صفحه اصلی و محتوای همزمان نیز اعمال کرد.ثابت قدم بودن در ایجاد و توزیع محتوا دو کار برای شما انجام می دهد:
- باعث می شود ارتباط قوی تری با مخاطبان ایجاد گردد.
- به آرامی اتوریتی را در سایت ایجاد می کند.
- داده های مهم را فراموش نکنید:
نتیجه گیری:
راه حل های جدیدی که در این مقاله بیان کردیم به شما کمک می کند در سال جدید رتبه بهتری برای سایت خود به دست آورید. این راه حل ها را در برنامه خود بگنجانید.
منبع :پایگاه دانش یزد سرور