برای به دست اوردن رتبه برتر در سال ۲۰۱۷، این راه حل ها را امتحان کنید

nasrin1363

عضو جدید
سال جدید میلادی آغاز شده است. امسال شاهد تغییرات زیادی در حوزه سئو خواهیم بود. حالا زمان آن فرا رسیده است که کارهای گذشته خود را ارزیابی کنید و به بررسی آن بپردازید. آیا به اهداف خود در حوزه سئو دست یافته اید؟ ایا موارد ارزشمندی یاد گرفته اید؟ مواردی هست که باید کنار بگذارید؟ نشانه هایی برای شما وجود داشته است؟ امسال همه افراد نتوانسته اند به اهداف خود دست یابند. اگر شما نیز جزو این افراد هستید بهتر است کار خود را همین امروز آغاز کنید.
۱٫چیز جدیدی معرفی کنید:
سال جدید به معنای آغاز رویکردهای جدید است. لازم نیست همه محصولات یا خدمات خود را تغییر دهید اما بهتر است مشتریان و مخاطبان خود را با یک هدیه جدید غافلگیر کنید. اگر دوست داشتید در سال ۲۰۱۶ استراتژی های جدیدی را امتحان کنید، امسال بهترین زمان برای انجام چنین کاری است. در بخش کاری خود خلاق باشید. ممکن است لوگوی شما به ظاهر متفاوتی نیاز داشته باشد تا بتواند بینش شرکت را منعکس کند. شاید لازم داشته باشید بین تیم ها یکپارچه سازی کنید تا به خروجی بهتری دست یابید. چیزی که باید مدنظر داشته باشید این است که برای ایجاد یک تاثیر مثبت به تغییرات خیلی بزرگ نیاز ندارید. روش های زیادی برای تغییر وجود دارد و در همه این روش ها به تغییر سیستم نیاز نخواهید داشت. یک متخصص بازاریابی در شرکت خود استخدام کنید، خبرنامه الکترونیکی خود را دوباره طراحی کنید، سرعت سایت را بالا ببرید و سایت جدیدی را راه اندازی کنید . بهتر است حال و هوای کاربران خود را تغییر دهید و به ایجاد تجربه بهتر کمک کنید.

  1. دستگاه های موبایلی را اولویت اصلی خود قرار دهید:
همانطور که بارها به آن اشاره شده است، گوگل توجه ویژه ای به موبایل و جستجوهای انجام شده از طریق آن دارد. این گرایش در سال ۲۰۱۷ نیز ادامه خواهد داشت. به همین خاطر هوشمندانه است که به فکر نمایش بهتر سایت در دستگاه های موبایلی باشید و تجربه بهتری برای کاربران و مشتریان خود ایجاد کنید. اگر بازار هدف مشتریان شما و البته خود شما، نسل هزاره است این موضوع از اهمیت بیشتری برخوردار خواهد بود. اطمینان حاصل کنید که سایت سرعت بارگذاری سریعی دارد و به نرمی اجرا می شود. امنیت را اولویت اصلی خود قرار دهید. ببینید ایا محتوای سایت از همه مرورگرها قابل دسترسی است یا خیر. به خاطر داشته باشید نحوه تعامل افراد با گجت های موبایلی بسیار متفاوت تر از برنامه های دسکتاپی است. به همین خاطر باید این فاکتورها را به هنگام بهینه سازی سایت برای موبایل ماتوریتیدنظر داشته باشید. با تیم توسعه دهنده خود صحبت کنید و از آن ها برای بهبود سایت استفاده کنید.
۳٫در ایجاد محتوای سایت ثابت قدم باشید:
چه بخواهید وبلاگ شرکت را راه اندازی کنید یا آموزشی در مورد سئو آپلود نمایید، هدفتان باید ثابت قدم بودن در تولید و انتشار محتوای با کیفیت باشد. در سال ۲۰۱۷، تصاویر و فایل های ویدئویی بزرگ خواهند بود اما ارزش محتوای آموزشی را نادیده نگیرید. با وجود عناصر تعاملی همچون نمودارها، نقشه ها، اسلایدشوها و موارد دیگر، ایجاد محتوای تعاملی تر بسیار ساده تر از گذشته شده است. همچنین می توان محتوای تعاملی را به صفحات ۴۰۴ ، صفحه اصلی و محتوای همزمان نیز اعمال کرد.ثابت قدم بودن در ایجاد و توزیع محتوا دو کار برای شما انجام می دهد:

  • باعث می شود ارتباط قوی تری با مخاطبان ایجاد گردد.
  • به آرامی اتوریتی را در سایت ایجاد می کند.
کار خود را با وبلاگتان آغاز کنید. سعی کنید محتوای عمیقی منتشر نمایید . تخصص خود را به اشتراک بگذارید، آخرین اکتشافات را معرفی کنید و حتی افکار شخصی خود در صنعت را بیان نمایید.

  1. داده های مهم را فراموش نکنید:
اپلیکیشن ها و ابزارهای سئو برای شما عالی خواهند بود. این ابزارها قابلیت های جدید و شگفت انگیزی دارند و می توان نظرات افراد را در مورد آن نوشت. زمانی که در حال جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده های خود هستید بهتر است به یک مورد پایبند باشید و ببینید چه ابزاری برای کسب وکار شما مناسب است. به عنوان مثال اگر کسب وکار محلی شما کوچک است، سعی کنید از یک ابزار آنالیتیکی و مدیریت رسانه های اجتماعی استفاده کنید. به مدت شش ماه از آن استفاده کنید. گزارشات آن را دریافت کنید، به نسخه پرمیوم آن بپیوندید و از مزایای آن بهره مند شوید. ابزارهای داده ای خود را به خوبی بشناسید. در دنیای رقابتی امروز، باید بدانید از چه ابزارهایی استفاده می کنید و این ابزارها چه تاثیری بر روی کسب وکار شما خواهند داشت.
نتیجه گیری:
راه حل های جدیدی که در این مقاله بیان کردیم به شما کمک می کند در سال جدید رتبه بهتری برای سایت خود به دست آورید. این راه حل ها را در برنامه خود بگنجانید.
منبع :پایگاه دانش یزد سرور
 
بالا