بازیگر معروف سینما و تلویزیون درگذشت ! روحش شاد

Alborz Rad

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
عباس امیری ساعتی قبل که رشت به طرف فومن در حرکت بود در اثر واژگونی خودروی پیکان حامل وی و برخورد این خودرو با یک درخت جان خود را از دست داد.


این بازیگر توانمند گیلانی در حال بازدید در تله فیلمی در فومن بود که از 10 روز گذشته استارت آن زده شد و در این مدت همواره در مسیر مذکور در تردد بود.

از آنجا که مادر امیری در رشت زندگی می‌کرد وی برای دیدن مادرش شب گذشته به رشت رفت و صبح امروز در مسیر بازگشت به فومن در منطقه جمعه‌بازار در اثر سانحه رانندگی به دیار باقی شتافت.
 

hale a.a

عضو جدید
کاربر ممتاز
اخخخخخخخخخخخخخخخخخخييييييييييييييييييييييي...
خير سرمون يه امروز ميخواست خوب بشه كلي خبر بد داغونش كرد!
من صداشو خيلي دوست داشتمممممممممممممممممممممممممممم...چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
 

aminvo

عضو جدید
خدایش بیامورزد
بازگر توانایی بود. روحش شاد و یادش گرامی
 

Alborz Rad

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
خدا رحمتش کنه. خوب بود خبرو میذاشتی تو تالار اخبار نه اینجا

آره شاید جاش نبود اما این تالار مخاطب بیشتر داره منم وقتی این خبرو دیدم یه جورایی شوکه شدم و باورم نشد که ایشون بر اثر حادثه فوت شدن !
امان از تو ای پیکان !!
 

Alborz Rad

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
آخرین تصویر از آخرین نقش «عباس امیری»

آخرین تصویر از آخرین نقش «عباس امیری»

زنده یاد امیری متولد سال ۱۳۲۹ بود و فعالیت هنری خود را در سال ۱۳۶۴ با فیلم آتش در زمستان ساخته حسن هدایت آغاز كرد.



او در آثار سینمایی و تلویزیونی بسیاری نظیر حضرت یوسف (۱۳۸۶)، جایی در دوردست (۱۳۸۴)، سفر به هیدالو (۱۳۸۴)، به من نگاه كن (۱۳۸۱)، اثیری (۱۳۸۰)، تیك (۱۳۸۰)، قاعده بازی (۱۳۷۶)، هفت سنگ (۱۳۷۶)، اعتراف (۱۳۷۵)، روز شیطان (۱۳۷۳)، روز واقعه (۱۳۷۳)، دمرل (۱۳۷۲)، عصیان (۱۳۷۲)،‌ حمله خرچنگها (۱۳۷۱)، افسانه مه پلنگ (۱۳۷۰)، گرگهای گرسنه (۱۳۷۰)، عروس (۱۳۶۹) ، اُ - منفی (۱۳۶۸)، تفنگ‌های سحرگاه (۱۳۶۷) و آتش در زمستان (۱۳۶۴) اشاره كرد.

یكی از نقش‌هایی كه بیشتر از سایر نقش‌هایی كه مرحوم «امیری» ایفا كرد و بیشتر در اذهان و خاطره‌ها ماند، نقش كاهن معبد آمون در مجموعه تاریخی «یوسف پیامبر(ع)» بود.

زنده یاد امیری به قدری در این نقش منفی قوی ظاهر شد كه كمتر مخاطبی بود كه با نقش كاهن معبد آمون ارتباط برقرار نكرده باشد و نسبت به این كاهن و كارهایش حس بدی نداشته باش
 

Similar threads

بالا