بازیهای آسیایی گوآنگجو چین

محممد آقا

عضو جدید
کاربر ممتاز
سلام به تمامی ورزش دوستان والا گشتم و جستجو کردم تایپیکی در این باره در تالار ورزش ندیدم ! البته یکی از دوستان یه تایپیک تقریبا با ربط به این موضوع زده بود ولی ..................
حقیقت امر بگم که بسیار متعجب شدم در شرایطی که تحت تاثیر این بازیها در لیگ فوتبال کشورمون چنتا تیم نمیتونن بازی کنند همش تایپیک استقلال ، پرسپولیس و ........... دیدم . بابا یه خورده از فوتبال بیاید بیرون دور ور رو ببینید بد نیس به خدا . همین میشه که فوتبال ما که این همه حمایت میشه هیچ وقت نتیجه نمیگیره و سایر ورزشهامون ..............
بگذریم .:(
آقا بازیهای به واقع بگیم المپیک آسیا شروع شد و حالا باید دید تین مدیریتی جدید چیکار میکنن آیا بازم بعد بازیها قراره برن تو یه فدراسیون دیگه نامزد بشن و بگن ما تو سازمان و کمیته المپیک فقط امضا میکردیم و ............ .
البته من دکتر سعیدلو رو قبول دارم و امیدوارم که به اون وعده هایی که دادن در این باره عمل کنن
قرار بود چهارم ، پنجم یا نهایتش شیشم بشیم ایشالله که میشه . هر چند خیلی خوب مثل همیشه شروع نکردیم و بیشتر امیدمون به کشتیگیران و تکواندوکارامونه .

به هر حال بگذریم از اینم
در این تایپیک قصد داریم عملکرد لحظه به لحظه کاروان کشورمون رو به نمایش بذاریم و البته هر از گاهی فرصتی بود بحثم بکنیم برای اینکار که قطعا تنهایی قابل انجام نیس نیاز دارم به کمک همه ورزش دوستان چون من متاسفانه دائم نیستم که بخوام خبر بدم و ممکنه خیلی اتفاقات بیفته که من نتونم اونا رو به روز کنم بنابراین از همه میخوام این تایپیک رو مثل تایپیک خودشون بدونن و به بنده به عنوان یک عضو کوچیک باشگاه در این زمینه همیاری کنند .
به امید درخشش بیشتر ایران و ایرانیان:smile::gol::gol::gol:
 

محممد آقا

عضو جدید
کاربر ممتاز
خب روز اول و دوم که گذشت

خب روز اول و دوم که گذشت

خب با توجه به اینکه این تایپیک الآن دو روز از بازیها عقبه بد نیس که یه مروری رو عملکرد کاروان کشورمون در دو روز اول کنیم .
فعلا که دوازدهمیم البته ناامید نباشید مدال آورانمون هنوز شروع نکردن .:smile:
کاروان کشورمون روز اول سه مدال گرفتند
یکی نقره و دوتا برنز : نقرمونو بانوان تیراندازمون اوردن:smile: خانمها : مه لقا جام بزرگ، الهه احمدی و نرگس امام قلی
نژاد بودند که تنها با اختلاف دو امتیاز طلا رو به چینیها دادن این اتفاق انقدر مبارک بود که حتی رییس فدراسیون جهانی هم تعجب کرده بود از این خانمهای گل ایرانی کمال تشکر رو داریم و امیدواریم باز هم در مسابقات آتی شاهد درخششون باشیم
اما مدالهای برنز یکیش تو جودو بود از کسی که بیشتر ازش انتظار میرفت محمد رضا رودکی به هر حال همین که مدال گرفت بازم خدا رو شکر و اون مدال دیگه هم در رشته تالو که اگه اشتباه نکنم مربوط به ووشوست بدست اومد توسط آقای احسان پیغمبری که از همین جا بهش خسته نباشید میگیم .
اما روز دوم خب دیگه روز تقریبا بد بازیها برای ما بود هر چند که دوچرخه سوارای غیورمون موفق شدن یه مدال برنز دیگه برامون بگیرن . اما خب جودوکارامون حذف پینگ پنگ و .............. :(
البته اتفاقات خوبم داشتیم فوتبالمون با 9 امتیاز سرگروه شد . بچه های والیبالمون دومین بردشونو اوردن ، هندبالیستامونم به همچنین و البته علی رضایی بهترین شناگر حال حاضر کشورمون هم با اینکه چهارم شد ولی عالی بود
فعلا به نظرم همه در حد خود بودن به جز جودومون که امیدواریم آرش میر اسماعیلی و علی معلومات جرشونو بکشن و سبب خوشحالی ملتمون بشن:smile: . راستی مدال برنز یکی از بانوان تو ووشو هم قطعی شده ایشاالله اوشونم با غیرت ایرانی وارد کارزار بشه و یه قهرمانی خوشکل برای تیم بانوانمون بیاره .
راستی یه پیشنهادم به مدیران البته ..............
با توجه به اینکه به نظرم بازیهای آسیایی در حال حاضر مهمترین بحث ورزش نه تنها ایران بلکه آسیاس چه خوبه این تایپیک رو مهمش کنن تشکر .
در ضمن منابعی که میتونید استفاده کنید و من پیشنهاد میدم نه اجبار به این شرحه .
http://gz2010.ir و http://www.olympic.ir
چون بعضی خبر انتشار کردن علیرضایی قهرمان شد
 

محممد آقا

عضو جدید
کاربر ممتاز
برنامه روز سوم کاروان ایران

برنامه روز سوم کاروان ایران

خبرگزاري آريا- وزنه‌برداران ايراني كار خود را در بازي‌هاي آسيايي از فردا آغاز خواهند كرد ضمن اينکه تيم اميد کشورمان نيز فردا براي حضور در جمع 8 تيم برتر رقابت هاي فوتبال بازي ها به مصاف مالزي خواهد رفت.
...........
*در رشته فوتبال تيم اميد ايران در مرحله يك‌هشتم نهايي از ساعت 16 به وقت محلي (11:30 به وقت ايران) به مصاف مالزي خواهد رفت.
*وزنه‌برداران ايران نيز كار خود را از فردا آغاز مي‌كنند و در وزن 69 كيلوگرم مرتضي رضاييان و سيد مهدي پانزوان به رو تخته خواهند رفت.
*در رشته شنا سعيد ملك‌آشتياني و محمد بيداريان در ماده 50 متر آزاد به مصاف حريفان خواهند رفت. محمد عليرضايي و سروش خاجكي در ماده 100 متر قورباغه و سعيد ملك‌آشتياني در ماده 200 متر كرال پشت با حريفان رقابت مي‌كند.
*شهنام نظرپور و مجتبي ولي‌پور فردا كار خود را در رشته شيرجه ماده 10 متر هماهنگ سكو آغاز خواهند كرد.
*مرحله مقدماتي كانوي دونفره نيز فردا آغاز مي‌شود. امير محمد فتاح پور و همايون محمدپور نمايندگان ايران در رشته اسلالوم هستند.
*تيم ملي كيوبال ايران در صورت پيروزي در ديدار امروز برابر تايلند، عصر فردا در مرحله يك‌چهارم نهايي به مصاف چين خواهد رفت.
*در رشته ووشو فرم نانچوان فرشاد عربي و احسان پيغمبري حاضر خواهند شد و در فرم نانگوان مهدي قبادي به مصاف حريفان خود مي‌رود.
*مرحله مقدماتي روئينگ نيز در بخش انفرادي سنگين وزن و سبك وزن و جفت پارو بانوان آغاز خواهد شد.
*در رشته تيراندازي نمايندگان ايران در دو بخش 50 متر درازكش و 25 متر تپانچه در خط آتش قرار مي‌گيرند. حسين باقري، امين حيدري، ابراهيم اينانلو، ساسان شهسواري، مريم طالبي، الهه احمدي و مه‌لقا جام‌بزرگ نمايندگان ايران در اين قسمت هستند.
*دوچرخه‌سواران ايران در بخش 4 كيلومتر تيمي با حريفان رقابت مي‌كنند.
*در رشته پينگ‌پنگ مسابقات مقدماتي بخش انفرادي و دوبل آغاز مي‌شود و نوشاد عالميان، محمدرضا اخلاق پسند و افشين نوروزي به مصاف حريفان خواهند رفت.
*تيم ملي واليبال ايران فردا ساعت 14 به وقت محلي در سومين ديدار خود به مصاف عربستان خواهد رفت. ايران در اولين ديدار مغولستان را 3 بر صفر شكست داد و ظهر امروز بايد رو در روي تركمنستان قرار گيرد. ( که البته ترکمستان رو هم برد )
 

محممد آقا

عضو جدید
کاربر ممتاز
روز سوم بازیها

روز سوم بازیها

اول بگم واقعا شگفت زده شدم از این همه همکاری !چه میدونم شاید من توقعم زیاده . این نیز بگذرد
اول فوتبال همون طور که انتظار میرفت 3-1 مالزی رو بردیم و حالا برای صعود به نیمه نهایی بایستی جمعه به مصاف عمان بریم
تیم والیبال کشورمون هم که صدر نشین شد،امروز با عربستان رو درنهایت ۳ – صفرباامتیازهای ۲۵-۲۰ ،۲۵-۲۰،۲۷-۲۵ شکست داد و صعودش رو قطعی کرد .
وزنه برداریمونم که خدا رو شکر عالی شروع کرد رضائیان تنها به خاطر وزن بیشتر مدال طلا رو از دس داد .
به این ورزشکار غیور کشورمون آفرین و خسته نباشید میگیم
بدترین اتفاق امروز تو جودومون افتاد برای آرش میراسماعیلی که کلا تو این جور بازیها همیشه خدا بد شانس بوده و البته علی معلومات که بهتره هیچی نگم .
 
آخرین ویرایش:

محممد آقا

عضو جدید
کاربر ممتاز
وزنه برداری – رضائیان در دسته ۶۹ کیلوگرم ایران را صاحب مدال نقره کرد

وزنه برداری – رضائیان در دسته ۶۹ کیلوگرم ایران را صاحب مدال نقره کرد

ملی پوش وزنه برداری کشورمان توانست در دسته ۶۹ کیلوگرم بازیهای آسیایی گوانگجو به یک مدال نقره دست یابد.
به گزارش خبرنگار اعزامی کمیته ملی المپیک؛ در سومین روز از رقابتهای وزنه برداری شانزدهمین دوره بازیهای آسیایی “گوانگجو ۲۰۱۰″ وزنه برداران دسته ۶۹ کیلوگرم به مصاف هم رفتند که در گروه A این دسته مرتضی رضائیان و سید مهدی پانزوان، دو ملی پوش با تجربه کشورمان به مصاف ۶ وزنه بردار از کشورهای کره جنوبی، کره شمالی، ازبکستان(۲ وزنه بردار)، هند (۲ وزنه بردار) رفتند که در پایان رضائیان موفق به کسب نقره این دوره از رقابتها شد.
بر اساس این گزارش، سید مهدی پانزوان دارنده دو مدال نقره و برنز بازیهای آسیایی دررقابت امروز و درحرکت یکضرب توانست پس از مهار وزنه ۱۴۳ کیلوگرمی ، وزنه ۱۴۷ کیلوگرمی را نیز براحتی بالای سر ببرد اما در جدال با وزنه ۱۴۹ کیلوگرم ناکام ماند تا با ثبت وزنه ۱۴۷ کیلوگرمی کار خود را در این حرکت به اتمام برساند. وی در دو ضرب حرکت اول خود را با وزنه ۱۷۳ کیلوگرم شروع کرد و قدرتمندانه این وزنه را بالای سر برد اما در ادامه نتوانست وزنه ۱۷۶ کیلوگرمی را دومین و سومین حرکت مهار کند و با مجموع ۳۲۰ کیلوگرم در جایگاه چهارم قرار گرفت.
مرتضی رضائیان دیگر وزنه بردار کشورمان نیز همچون پانزوان در یکضرب وزنه های ۱۴۳ و ۱۴۷ کیلوگرمی را بالای سر برد اما موفق به مهار وزنه ۱۵۰ کیلوگرمی نشد. وی در دوضرب در اولین حرکت نتوانست وزنه ۱۷۳ کیلوگرمی را بالای سر ببرد اما در دومین حرکت با تلاش فراوان موفق به مهار این وزنه شد و در سومین حرکت نیز وزنه ۱۷۷ کیلوگرمی را بالای سر برد. وی با مجموع ۳۲۴ کیلوگرم در جایگاه دوم جدول این دسته قرار گرفت و مدال نقره را از آن خود کرد.
کوروش باقری سرمربی تیم ملی بهمراه محمد علی فلاحتی نژاد هدایت ملی پوشان کشورمان را بر عهده داشتند. حسین رضازاده سرپرست فدراسیون وزنه برداری نیز در کنر اعضای کادر فنی نکات لازم را به ملی پوشان ایران گوش زد می کرد.
در این ددسته وون جیونگسیک از کره توانست مدال طلا را با مجموع ۳۲۴ کیلوگرم و با اختلاف وزن نسبت به ملی پوش کشورمان بر گردن آویزد.
تاماش آیان رئیس فدراسیون جهانی، علی مرادی دبیر کل کنفدراسیون وزنه برداری آسیا نیز در سالن حضور داشتند.
در تاریخ دوشنبه, ۲۴م آبان, ۱۳۸۹ و ساعت ۱:۱۷ ب.ظ
 

محممد آقا

عضو جدید
کاربر ممتاز
کاروان ورزش ایران در پایان سومین روز از شانزدهمین دوره بازی‎های آسیایی با دو پله سقوط نسبت به روز قبل در رده چهاردهم جدول توزیع مدال‌ها قرار گرفت.به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به گوانگجو، در جریان رقابت ورزشکاران در روز سوم از شانزدهمین دوره بازی‏های آسیایی که در گوانگجو جریان دارد، کاروان ورزش ایران توسط رضائیان در رشته وزنه برداری به یک مدال نقره دیگر دست یافت و مجموع مدال‌های خود را به پنج مدال (2 مدال نقره و سه مدال برنز) رساند.
با این وجود کاروان ورزش کشورمان در پایان سومین روز این بازی‌ها با دو پله سقوط نسبت به روز گذشته در رده چهاردهم قرار گرفت.
تاکنون 309 مدال در قالب 93 مدال طلا، 93 مدال نقره و 123 مدال برنز میان ورزشکاران شرکت کننده در بازی‎های آسیایی توزیع شده است. در این میان چینی‌های میزبان با 54 مدال طلا، 20 مدال نقره و 19 مدال برنز همچنان در صدر جدول توزیع مدال‌ها هستند.
جدول توزیع مدال‌ها در پایان روز سوم بازی‌های آسیایی به شرح زیر است:
1- چین با 54 طلا، 20 نقره و 19 برنز
2- کره جنوبی با 18 طلا، 14 نقره و 18 برتز
3- ژاپن با 13 طلا، 25 نقره و 23 برنز
4- چین تایپه با 2 طلا، 3 نقره و 9 برنز
------------------------------------------
14- ایران با 2 نقره و 3 برنز
15- ویتنام با 2 نقره و 3 برنز

خداییش رسیدن به مقام چهارم کار چندان سختی نیس نمیدونم چرا طلسم شده طلای ای بازیها برای ما تا حالا دو بار شایسه طلا بودیم ولی ........
 

محممد آقا

عضو جدید
کاربر ممتاز
برنامه روز چهارم بازیهای آسیایی

برنامه روز چهارم بازیهای آسیایی

به گزارش خبرنگار مهر، شانزدهمین روز بازی‌های آسیایی فردا سه شنبه در 12 رشته برای ورزشکاران کشورمان پیگیری می‌شود. برنامه رقابت ورزشکاران کشورمان در این روز از بازی‌ها به شرح زیر است:​
* تیراندازی:
- در این رشته فاطمه حسینی، زینب رمضانی، الهام ابراهیمی در ماده ۲۵ متر رقابت می کنند.
* قایقرانی:
- ورزشکاران کشورمان در ماده‌های مختلف رقابت خود را دنبال خواهند کرد.
* جودو:
- محمدرضا رودکی در وزن آزاد به مصاف حریفی از قزاقستان می رود، محسن غفار هم در وزن ۶۰ کیلوگرم مبارزه می کند.
* دوچرخه سواری:
- محمد پراش، مهدی سهرابی و عباس سعیدی تنها در ماده‌های مختلف رکاب می زنند. در ضمن تیم ملی دوچرخه سواری کشورمان هم رقابت‌های تیمی خود را برگزار خواهد کرد.
* شنا:
- جمال چاووشی در ماده 100 متر شنا می کند. شناگران ایران در رقابت‌های چهار در ۱۰۰ متر مردان شرکت می کنند.
* تنیس روی میز :
- تیم دوبل ایران با ترکیب محمدرضا اخلاق پسند به مصاف تیم دوبل چین می رود. ضمن اینکه این دو بازیکن کشورمان رقابت‌های انفرادی خود را هم برگزار می کنند.
* شطرنج:
- رقابت‌های انفرادی آغاز می شود که طی احسان قائم مقامی با نماینده عراق دیدار می کند. الشن مرادی به مصاف شطرنجباز نپال می رود. آتوسا پورکاشیان هم با حریفی از ازبکستان دیدار می کند.
* هندبال:
تیم ایران به مصاف بحرین می‌رود.
* والیبال:
- تیم ملی ایران برابر اندونزی صف آرایی خواهد کرد
* بسکتبال:
- تیم ملی ایران به مصاف فیلیپین می رود.
* ووشو:
الهه منصوریان، خدیجه آزادپور، محمد محسن سیفی، سجاد عباسی و حمیدرضا قلی‌پور برای حضور در فینال به مصاف حریفان خود می روند.
بوکس:
- عمران اکبری در وزن ۵۶ کیلوگرم مبارزه می کند.

امیدوارم افرادی که پررنگ کردم همونطور که ازشون انتظار میره مدال رو برای کشورمون به ارمغان بیارن و البته چه خوب که اونایی هم که انتظار نداریم شگفتی ساز بشن و دل ملت رو شاد کنند مثل تیم تیراندازی بانوان
خداوندا تو خودت کمک بچه ها کن و طلسم طلا نگرفتن ما رو بشکن
 
آخرین ویرایش:

majid_mz

عضو جدید
کاربر ممتاز
سلام .. فکر کنم باید سعیدی تنها تو دوچرخه سواری رو هم پر رنگ میکردی ... با این حساب ما فردا حتما مدال میگیریم .. چون ووشو کار ها مدال برنزشون قطعیه .. اما امیدوارم بتونیم 2-3تا طلا بگیریم ..
 

محممد آقا

عضو جدید
کاربر ممتاز
پیروزی هندبالیستای کشورمون بر بحرین

پیروزی هندبالیستای کشورمون بر بحرین

تبریک میگم به ورزش کشورمون به خصوص هندبال
بچه ها همین چند دقیقه پیش موفق شدند بحرین یکی از مدعیان رو با حساب 31 بر 24 شکست بدن و به نحوی قدرتشونو به رخ سایر کشورهای مدعی بکشونن . این بازی که خوشبختانه از شبکه 3 سیما نیز پخش شد در ابتدا بازی بسیار نزدیکی بود ولی بچه های ایران با کار تیمی و تکنیک بسیار خوب موفق شدند بازی رو در دست بگیرن . از جمله عوامل پیروزی کشورمون میتونیم به استیکی و دروازه بان خوب کشورمون برخورداری اشاره کنیم
بازم تبریک میگم این برد شیرین رو :smile:
 

محممد آقا

عضو جدید
کاربر ممتاز
محمد رضا رودکی به مدال نقره دست یافت

محمد رضا رودکی به مدال نقره دست یافت

خبرگزاری پانا: جودوکار سنگین وزن ایران با شکست در بازی نهایی به مدال نقره شانزدهمین دوره بازیهای آسیایی دست یافت.

به گزارش خبرگزاری پانا، محمد رضا رودکی امروز با چهار پیروزی و یک شکست به مدال نقره دست یافت تا تنها مدال آور ایران در رشته جودو باشد.

وی صبح امروز سه شنبه با برتری مقابل "راشد زیدان" از عربستان، "کاربانوف" از ازبکستان و "وانگ هو" دارنده مدال نقره جوانان جهان در سال 2010 از کشور میزبان راهی دیدار نهایی شد.


رودکی که می توانست اولین مدال طلا را نصیب کاروان ورزشی ایران کند در فینال مغلوب "تاکاشی کازاهیکو" از ژاپن شد و به مدال نقره دست یافت.

تیم ملی جودو که با ترکیبی کامل راهی شانزدهمین دوره بازیهای آسیایی گوانگژو شده بود تنها موفق به کسب دو مدال نقره و برنز توسط محمدرضا رودکی شد.

از محمد رضا رودکی تشکر میکنیم ولی از بقیه جودوکاران مخصوصا معلومات ................ .
 

محممد آقا

عضو جدید
کاربر ممتاز
سلام .. فکر کنم باید سعیدی تنها تو دوچرخه سواری رو هم پر رنگ میکردی ... با این حساب ما فردا حتما مدال میگیریم .. چون ووشو کار ها مدال برنزشون قطعیه .. اما امیدوارم بتونیم 2-3تا طلا بگیریم ..
بله حق با شما بود هم سعیدی تنها و هم مهدی سهرابی به فینال راه یافتن و ایشالله فردا برای کشورمون افتخار آفرین میشن
 

محممد آقا

عضو جدید
کاربر ممتاز
محمود پراش در فینال کایرین

محمود پراش در فینال کایرین

در ادامه مسابقات دوچرخه سواری بازی های آسیایی محمود و محمد پراش در رشته کایرین سه دور مسابقه دادند و در پایان مراحل مقدماتی محمود پراش به فینال این ماده که فردا برگزار می شود راه پیدا کرد. پراش در این مرحله باید با دو ورزشکار مالزیایی،ژاپن ، هند و کره جنوبی رقابت کند .

به نظرم میتونه مدال بیاره دو حریف اصلیش ژاپنی و کره ای و یکی از مالزاییها هستند .
 

محممد آقا

عضو جدید
کاربر ممتاز
آرش میراسماعیلی:حیف که دو سال از میادین مبارزه دور بودم

آرش میراسماعیلی:حیف که دو سال از میادین مبارزه دور بودم

من برای برگشتنم به تیم ملی جودو با خیلی از کارشناسان صحبت کردم وهدفم خدمت و کمک به تیم ملی بود ولی شرمنده مردم کشورم شدم فقط حیف که دو سال از دنیای مبارزه دور بودم.
آرش میراسماعیلی، پس از حذف از دور رقابتهای جودو در وزن منهای ۶۶ کیلو گرم به خبر نگار اعزامی به بازهای آسیایی گفت:من تمام تلاشم را کردم و خودتان دیدید چیزی کم نگذاشتم اما دور بودن من به مدت دو سال از دنیای مبارزه باعث شد تا نتوانم خواسته های مردم را در زمین مسابقه پیاده کنم و از این بابت شرمندم.
وی ادامه داد:من برای بازگشت به تیم ملی با خیلی از کارشناسان صحبت کردم ودیدم توان بازگشت به تیم ملی را دارم و در این مدت ۴ماه تمرین توانستم خودم را به مرز آمادگی برسانم ولی نشد که از شرمندگی مردم در بیایم و از ابن بابت ناراحتم ولی این باخت را پلی برای بردهای بعد خود قرار می دهم .
میر اسماعیلی در خاتمه اظهار داشت:من برای کسب مدال به این بازیها و حضور در المپیک بازگشتم به همین دلیل نیاز به یک تورنمنت واقعی داشتم تا خودم را پس از دو سال دوری از میادین محک بزنم به هر حال در رقابت های آتی با حداکثر توان در اردوی مشترک و مسابقات برون مرزی برای کسب سهمیه المپیک شرکت می کنم.

خب ما هم از آرش بیشتر از هفتم انتظار داشتیم و خب اینکه اینجا محفلی برای آزمایش و آزمودن باشه تا حدودی موافقم تا حدودی مخالف ولی خب طبیعتا بهتر از اینه که بعضیها اومدن المپیک رو محفلی برای بدس اوردن تجربه عنوان کردن . قطعا و یقینا برای اشخاصی چون آرش میراسماعیلی این محافل بایستی محل نتیجه باشه نه آزمایش کردن خود و حتی کل تیمهای ایران البته بحث بانوان و رشته های نوظهور برای ما جداست .
جودوی آسیا و جهان تفاوت چندانی نداره .
به امید اینکه ایران به روزهای خوب جودوش برگرده :(
 

mehdipesse

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
 

majid_mz

عضو جدید
کاربر ممتاز
سلام ... خانم الهه منصوریان تو نیمه نهایی وزن ووشو به حریفی از ویتنام باخت و برنز گرفت ... البته مدالشو فردا میدن ..چون .. بازیه فینال فردا بر گذار میشه .... اما خانم خدیجه آزاد پور تو وزن -60 ووشو با شکست دادن حریف تایوانی به فینال رسید و فردا برای طلا مسابقه میده .. تیم والیبال هم .. در آخرین بازی مقدماتی موفق شد اندونزی رو 3-0 شکست بده ... امشب 3 تا مسابقه دیگه تو نیمه نهایی ووشو داریم .... تیم ملی بسکتبال هم از ساعت 9:30 (به وقت چین) با فیلیپین بازی میکنه ... بالاخره از فردا هم تک وان دو شروع میشه و ما میتونیم به کسب طلا امیدوار تر باشیم ...
 
آخرین ویرایش:

majid_mz

عضو جدید
کاربر ممتاز
حمید قلی پور و محمد سیفی هم به فینال ووشو راه پیدا کردند و فردا برای کسب مدال طلا مبارزه میکنن ... و سجاد عباسی با شکست در نیمه نهایی به مدال برنز دست پیدا کرد .. تیم ملی بسکتبال هم در کوآرتر اول 17 - 10 از فیلیپین جلو هست ..
 

محممد آقا

عضو جدید
کاربر ممتاز
خب با توجه به اینکه این تایپیک الآن دو روز از بازیها عقبه بد نیس که یه مروری رو عملکرد کاروان کشورمون در دو روز اول کنیم .
فعلا که دوازدهمیم البته ناامید نباشید مدال آورانمون هنوز شروع نکردن .:smile:
کاروان کشورمون روز اول سه مدال گرفتند
یکی نقره و دوتا برنز : ............................
راستی یه پیشنهادم به مدیران البته ..............
با توجه به اینکه به نظرم بازیهای آسیایی در حال حاضر مهمترین بحث ورزش نه تنها ایران بلکه آسیاس چه خوبه این تایپیک رو مهمش کنن تشکر .
در ضمن منابعی که میتونید استفاده کنید و من پیشنهاد میدم نه اجبار به این شرحه .
http://gz2010.ir و http://www.olympic.ir
چون بعضی خبر انتشار کردن علیرضایی قهرمان شد

اینجا لازم میدونم از مدیران باشگاه به خصوص افسون خانم بابت مهم کردن این تایپیک که تایپیکی همگانیس تشکر کنم .
 

محممد آقا

عضو جدید
کاربر ممتاز

سلام ... خانم الهه منصوریان تو نیمه نهایی وزن ووشو به حریفی از ویتنام باخت و برنز گرفت ... البته مدالشو فردا میدن ..چون .. بازیه فینال فردا بر گذار میشه .... اما خانم خدیجه آزاد پور تو وزن -60 ووشو با شکست دادن حریف تایوانی به فینال رسید و فردا برای طلا مسابقه میده .. تیم والیبال هم .. در آخرین بازی مقدماتی موفق شد اندونزی رو 3-0 شکست بده ... امشب 3 تا مسابقه دیگه تو نیمه نهایی ووشو داریم .... تیم ملی بسکتبال هم از ساعت 9:30 (به وقت چین) با فیلیپین بازی میکنه ... بالاخره از فردا هم تک وان دو شروع میشه و ما میتونیم به کسب طلا امیدوار تر باشیم ...

حمید قلی پور و محمد سیفی هم به فینال ووشو راه پیدا کردند و فردا برای کسب مدال طلا مبارزه میکنن ... و سجاد عباسی با شکست در نیمه نهایی به مدال برنز دست پیدا کرد .. تیم ملی بسکتبال هم در کوآرتر اول 17 - 10 از فیلیپین جلو هست ..
از آقا مهدی و مجید جان کمال تشکر رو دارم و امیدوارم تا پایان بازیها این همکاری ها ادامه دار باشه
بازم ممنون
در ضمن تیم بسکتبالمونم همونطور که انتظار میرفت گام نخست رو محکم برداشت و فردا بایستی به مصاف ژاپن بره
 

محممد آقا

عضو جدید
کاربر ممتاز
ووشوکاران ایران به اندازه تمام دوره های قبل مدال درو کردند

ووشوکاران ایران به اندازه تمام دوره های قبل مدال درو کردند

نگاه به نتایج ووشو تا به امروز و مقایسه این نتایج با دوره های قبل نشان می دهد که ایرانی ها در فاصله یک روز مانده تا پایان رقابت های ووشو، توانسته اند به اندازه تمام سه دوره قبلی که در بازی ها شرکت کرده اند، به مدال برسند. جمع مدال های ووشو ایران در سه دوره قبل بازی ها ۶ مدال بوده (یک طلا، ۲ نقره و ۳ برنز) ؛ و این در حالیست که اگر از نظر تعداد و بدون در نظر گرفتن رنگ مدال محاسبه کنیم، می بینیم که ووشوکاران ایران عملکرد خوبی داشتند و در شانزدهمین دوره بازی های آسیایی به اندازه ۳ دوره قبل مدال گرفته اند. تیم ملی ووشو ایران فردا (چهارشنبه) ، ۳ نماینده در فینال دارد که حتی اگر یکی از این فینابیست ها هم به مدال طلا برسد، آن وقتست که می توانیم بگوییم از نظر رنگ و کیفیت مدال ها هم به اندازه جمع مدال های ۳ دوره قبل نتیجه گرفته اند که این می تواند یک امتیاز مثبت در پرونده ووشو به حساب بیاید. البته با توجه به شرایطی که وجود دارد به نظر می‌رسد ایرانی ها شانس بیشتر از یک مدال، شانس کسب طلا را دارند.
 

محممد آقا

عضو جدید
کاربر ممتاز
برنامه پنجم بازیها

برنامه پنجم بازیها

کاروان ايران در چهارمين روز بازي هاي آسياي گوانگ جو با داشتن مجموع هشت مدال شامل 3 نقره و پنج برنز يک
پله سقوط کرد و در جایگاه پانزدهم قرار گرفت ولی بازم میگم رسیدن به جایگاه حتی چهارم کار چندان سختی نیس مشکل ما گرفتن طلاست امیدوارم فردا دیگه حتما طلایی شیم :smile:
به گزارش ایرنا از سایت رسمی مسابقات، ورزشکاران کشورمان در پنجمین روز بازی های آسیایی 2010 گوانگجو در رشته های تیراندازی،‌ شنا، تکواندو، قایقرانی، دوچرخه سواری، بوکس، هندبال، وزنه برداری، تنیس روی میز، بسکتبال و ووشو به میدان می روند.
رقابت های ورزشکاران ایرانی از ساعت 9 صبح به وقت محلی آغاز می شود.
کاروان ورزشی کشورمان در بازی های آسیایی در پایان چهارمین روز مسابقات با سه نقره و سه برنز در رده پانزدهم رده بندی مدالی قرار دارد.
شانزدهمین دوره بازی های آسیایی از 21 آبان تا 6 آذر با حضور 10 هزار ورزشکار از 45 کشور در شهر گوانگجو چین برگزار می شود.

خب متاسفانه خبر تفکیکی در این باره پیدا نکردم:(
اگه کسی پیدا کرد حتما بزاره:gol:




 

Alborz Rad

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
حاشيه های ورزش ايران در بازی های آسيايی ۲۰۱۰

حاشيه های ورزش ايران در بازی های آسيايی ۲۰۱۰



سومين روز از بازی های آسيايی ۲۰۱۰ به ميزبانی چين در شرايطی به پايان رسيد که کاروان ورزش ايران همچنان از دستيابی به مدال طلا بازمانده و با کسب دو نقره و سه برنز، همراه با ويتنام در رده چهاردهم جدول رده بندی مدال ها قرار دارد.

حاشيه های فراوانی در جريان برگزاری مسابقات برای کاروان ورزش ايران رخ داده است که در زير، به نمونه هايی از اين حاشيه های ورزشی اشاره شده است:

بازيکنان تيم ملی فوتبال اميد ايران به شدت از اظهارات ریيس فدراسيون واليبال ناراحت هستند. محمدرضا داورزنی، انتقاداتی را نسبت به عملکرد فوتباليست ها مطرح کرده بود. برخی بازيکنان فوتبال نيز در گفت وگو با سايت خبرآنلاين تاکيد کرده اند که مسائل فنی تيم آن ها ارتباطی به ریيس فدراسيون واليبال ندارد.


شيخ احمد فهد الصباح، ریيس شورای المپيک آسيا درباره تحريف نام خليج فارس در مراسم افتتاحيه، در کنفرانس خبری گفت: «مراسم افتتاحيه را چينی ها برگزار کرده اند و ما دخالتی در آن نداشته ايم.»


بازگشت آرش ميراسماعيلی پس از دو سال دوری به عرصه رقابت های جودو، با حذف از جدول رقابت ها و دو شکست ضربه فنی همراه بود. در شرايطی که برخی ورزشکاران پس از دنيای قهرمانی به مربيگری روی آورده و سپس به مديريت آن رشته ورزشی می پردازند، ميراسماعيلی اين رويه را وارونه کرد. او دو سال قبل سرمربی تيم ملی بود، سپس کانديدای رياست فدراسيون جودو شد و در حال حاضر نيز به عنوان ورزشکار، در گوانگجو به سر می برد.


به رغم تحريف نام خليج فارس از سوی ميزبان مسابقات، تاکنون اعتراض چشمگيری از سوی مقامات ايرانی به مسئولان کشور چين ابلاغ نشده است. علی سعيدلو معاون، محمود احمدی نژاد نيز همچنان در محل رقابت ها حضور دارد و به ايران بازنگشته است.


جودوکای ۵۷ کيلوگرم زنان ايران پس از حذف از مسابقات گفت: «سالی يک بار مبارزه کردن نتيجه‌ ای بهتر از اين ندارد. پسرها سالی ۱۰ بار به مسابقات برون مرزی اعزام می شوند؛ اما دخترها فقط سالی يک بار.» اکرم خانی تاييد کرد نه اردو داشتيم، نه اعزام خارجی و نه حتی حقوق. به ما می گويند اول مدال بياوريد تا پس از آن به شما رسيدگی کنيم.

مرتضی رضائيان در وزنه‌برداری با مجموع ۳۲۴ کيلوگرم در جايگاه دوم ايستاد تا مدال نقره وزن ۶۹ کيلو را به گردن بياويزد. نکته مبهم اين وزن، غيبت سوال برانگيز نمايندگان چين بود. ماه قبل در مسابقات جهانی آنتاليا، ليائو هويی از چين با ۲۱ کيلو برتری نسبت به نفر دوم و با مجموع ۳۵۸ کيلو روی سکوی نخست ايستاده بود.

تيم ملی شمشيربازی ايران که در رقابت‌های جهانی فرانسه حضور داشت، به تهران بازگشت تا بلافاصله راهی گوانگجو شود و در بازی های آسيايی نيز حضور يابد. اما محمدحسين ابراهيمی به همراه ساير بازيکنان به ايران بازنگشته است. او يک روز قبل از بازگشت، هتل تيم ملی را ترک کرد و حراست سازمان تربيت بدنی جمهوری اسلامی ايران از محل اقامت کنونی او بی اطلاع است.

پيش از اعزام کاروان ايران به چين، برخی رشته ها با اين توجيه که مدال آور نيستند از فهرست تيم ها خط خوردند. با اين حال، در اکثر مواد قايقرانی، نمايندگان پر شمار ايران که بيشترين تعداد را در کاروان به خود اختصاص داده اند با قرار گرفتن در رده آخر گروه های خود، در همان مرحله مقدماتی از دور مسابقات حذف شدند



رادیو فردا
 

majid_mz

عضو جدید
کاربر ممتاز
سلام ...
روز پنجم با کسب 3 مدال برای ایران در حال پیگیریست ...
در تیراندازی باز هم بانوان ایرانی موفق به کس مدال شدند ...در رشته تفنگ 50 متر 3وضعیت .. تیم ایران متشکل از الهه احمدی و مریم طالبی و مه لقا جام بزرگ موفق به کسب مدال برنز شد ... در انفرادی همین رشته خانم الهه احمدی با اختلاف بسیار کمی موفق به کسب مدال نقره شد ... در فینال مسابقه دوچرخه سواری دور امتیازی مهدی سهرابی به مدال برنز رسید ..در دوچرخه سواری بخش کایرین محمد پراش در فینال مسابقات با برخورد به دوچرخه سوار دیگری به زمین خورده و شانس کسب مدال را از دست داد ... در تکواندو نیز علیرضا نصر آزادانی تکواندو کار مطرح کشورمون موفق شده با شکست حریفان خود از کره جنوبی و چین به دور بعدی صعود کند .. در این مرحله با حریفی از تاجیکستان مبارزه دارد ... سارا خوش جمال فکری هم در دور اول وزن -46 حریفی از ماکائو را شکست داده به دور بعدی صعود کرد ... اما متاسفانه شناگران کشور هنوز به نتایج قابل قبولی نرسیدند ...
 

majid_mz

عضو جدید
کاربر ممتاز
سلام ...
علیرضا نصر آزادانی و سارا خوش جمال فکری به نیمه نهایی مسابقات تکواندو راه پیدا کردند ... و مدال برنز هر دو نفر قطعی شده ... نصر آزادانی حریفی ار تاجیکستان و خوش جمال فکیری حریف نپالی خود را مغلوب کردند ... یوسف کرمی هم بعد از استراحت در دور اول .. حریفی از بحرین را شکست داد ...در مسابقات بوکس و در -60 کیلوگرم ..فروتن گل آرا در اولین بازی خود حریفی از نپال را شکست داد ..
 

mehdipesse

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز



نماينده ستاد برگزاري شانزدهمين بازي‌هاي آسيايي گوانگجو با ارسال نامه رسمي به علي‌آبادي از درج واژه جعلي به جاي خليج فارس در مراسم افتتاحيه عذرخواهي كرد.

به گزارش فارس از گوانگجو، نماينده رسمي اين دوره از بازي ها با حضور در محل اقامت رئيس كميته ملي المپيك ايران در نامه اي رسمي بابت استفاده از نام جعلي خليج ع ر ب ي به جاي خليج فارس عذرخواهي كرد.

در مراسم افتتاحيه شانزدهمين دوره بازي هاي آسيايي كه روز 21 آبان ماه برگزار شد مسئولان برگزاري مسابقات در اقدامي عجيب از واژه مجعول خليج ع ر ب ي به جاي خليج فارس استفاده كردند.

پس از اين موضوع مسئولان ورزشي ايران مراتب اعتراض خود را اعلام كردند و خواستار پيگيري آن از طريق مسئولان برگزاري شدند.
 

majid_mz

عضو جدید
کاربر ممتاز
طلسم شکسته شد ....

علیرضا نصر آزادانی تکواندو کار مطرح ایران با برتری در برابر حریف ازبکستانی خود در فینال وزن پنجم تکواندو نخستین مدال طلای کاروان ورزشی ایران را کسب کرد ...:gol::gol::gol:
 

majid_mz

عضو جدید
کاربر ممتاز
یوسف کرمی نیز با برتری در برابر حریفان خود در وزن هفتم به دیدار فینال راه پیدا کرد و در برابر نماینده کره جنوبی قرار خواهد گرفت ... در هندبال ایران در یک دیدار نزدیک 31-29 مغلوب کره جنوبی شد ...ضمن اینکه سارا خوش جمال فکری در پیکار نیمه نهایی تکواندو در برابر حریف تایوانی شکست خورد و به مدال برنز دست یافت ....
 

majid_mz

عضو جدید
کاربر ممتاز
باز هم تکواندو .. باز هم طلا ...

یوسف کرمی ... با برتری در برابر حریف خود از کره جنوبی در دیدار فینال وزن هفتم تکواندو .. دومین نشان طلای کاروان ورزشی ایران را کسب کرد ... :gol::gol::gol:
 

محممد آقا

عضو جدید
کاربر ممتاز
سلام ...
روز پنجم با کسب 3 مدال برای ایران در حال پیگیریست ...
در تیراندازی باز هم بانوان ایرانی موفق به کس مدال شدند ...در رشته تفنگ 50 متر 3وضعیت .. تیم ایران متشکل از الهه احمدی و مریم طالبی و مه لقا جام بزرگ موفق به کسب مدال برنز شد ... در انفرادی همین رشته خانم الهه احمدی با اختلاف بسیار کمی موفق به کسب مدال نقره شد ... در فینال مسابقه دوچرخه سواری دور امتیازی مهدی سهرابی به مدال برنز رسید ..در دوچرخه سواری بخش کایرین محمد پراش در فینال مسابقات با برخورد به دوچرخه سوار دیگری به زمین خورده و شانس کسب مدال را از دست داد ... در تکواندو نیز علیرضا نصر آزادانی تکواندو کار مطرح کشورمون موفق شده با شکست حریفان خود از کره جنوبی و چین به دور بعدی صعود کند .. در این مرحله با حریفی از تاجیکستان مبارزه دارد ... سارا خوش جمال فکری هم در دور اول وزن -46 حریفی از ماکائو را شکست داده به دور بعدی صعود کرد ... اما متاسفانه شناگران کشور هنوز به نتایج قابل قبولی نرسیدند ...
تبریک میگم به ملت ایران خصوصا بانوان غیور کشورمون مدال نقره بانوان به اندازه طلا برای ما ارزشمند است .
 

محممد آقا

عضو جدید
کاربر ممتاز
عیدی گل بچه های ایران به میهن

عیدی گل بچه های ایران به میهن

باز هم تکواندو .. باز هم طلا ...

یوسف کرمی ... با برتری در برابر حریف خود از کره جنوبی در دیدار فینال وزن هفتم تکواندو .. دومین نشان طلای کاروان ورزشی ایران را کسب کرد ... :gol::gol::gol:

طلسم شکسته شد ....

علیرضا نصر آزادانی تکواندو کار مطرح ایران با برتری در برابر حریف ازبکستانی خود در فینال وزن پنجم تکواندو نخستین مدال طلای کاروان ورزشی ایران را کسب کرد ...:gol::gol::gol:

یوسف کرمی نیز با برتری در برابر حریفان خود در وزن هفتم به دیدار فینال راه پیدا کرد و در برابر نماینده کره جنوبی قرار خواهد گرفت ... در هندبال ایران در یک دیدار نزدیک 31-29 مغلوب کره جنوبی شد ...ضمن اینکه سارا خوش جمال فکری در پیکار نیمه نهایی تکواندو در برابر حریف تایوانی شکست خورد و به مدال برنز دست یافت ....
بله همونطور که دوستان گفتن خوشبختانه طلسم شکسته شد و این بار بچه های تکواندو طلاییمون کردن تشکر میکنیم از علیرضا نصرآزادانی و یوسف کرمی و براشون آرزوی موفقیت داریم .
به افتخار آقایان یوسف کرمی و علیزپرضا نصر آزادانی

ورزشکاران دلاوران نام آوران به نام یزدان پیروز باشید ..................
شعر زیبای روزبه نعمت الهی تقدیم به ورزشکاران غیور کشورمون
[FONT=Tahoma, Arial, Helvetica, sans-serif][/FONT]
[FONT=Tahoma, Arial, Helvetica, sans-serif]آبی قلب تو خلیج فارس و هرمز [/FONT][FONT=Tahoma, Arial, Helvetica, sans-serif]سینه به سینه ات سلسله کوه البرز [/FONT]
[FONT=Tahoma, Arial, Helvetica, sans-serif]وسعت نام تو ، وسعت نام خورشید [/FONT][FONT=Tahoma, Arial, Helvetica, sans-serif]جلوه ی خاک تو ، قرمز و سبز و سپید [/FONT]
[FONT=Tahoma, Arial, Helvetica, sans-serif]این نه منم من ، نه من منم من [/FONT]
[FONT=Tahoma, Arial, Helvetica, sans-serif]ذره ی خاک وطنم من ای........ [/FONT][FONT=Tahoma, Arial, Helvetica, sans-serif]ایران خاک دلیران ، ایران غرش شیران [/FONT]
[FONT=Tahoma, Arial, Helvetica, sans-serif]ایران همیشه جاویدان ............................ [/FONT]
[FONT=Tahoma, Arial, Helvetica, sans-serif]ایرانی پهلوان ، ایرانی مهربان ، ایران وطن من [/FONT]
[FONT=Tahoma, Arial, Helvetica, sans-serif]ایرانی قهرمان ، ایرانی پهلوان [/FONT][FONT=Tahoma, Arial, Helvetica, sans-serif]از ارس تا خلیج وطن من [/FONT]
[FONT=Tahoma, Arial, Helvetica, sans-serif]خون سیاوش ، کمان آرش[/FONT]
[FONT=Tahoma, Arial, Helvetica, sans-serif]مهد شهیدان ، غرور آتش[/FONT]
[FONT=Tahoma, Arial, Helvetica, sans-serif]خانه ایمان به لطف یزدان ، هی....... [/FONT][FONT=Tahoma, Arial, Helvetica, sans-serif]ایران خاک دلیران ، ایران غرش شیران [/FONT]
[FONT=Tahoma, Arial, Helvetica, sans-serif]ایران همیشه جاویدان [/FONT]
[FONT=Tahoma, Arial, Helvetica, sans-serif]رستم و سهراب قصه ها ، ایرانی [/FONT]
[FONT=Tahoma, Arial, Helvetica, sans-serif]شیرین و فرهاد عاشقا ، ایرانی [/FONT]
[FONT=Tahoma, Arial, Helvetica, sans-serif]اهل وفا صلح و صفا ، ایرانی [/FONT][FONT=Tahoma, Arial, Helvetica, sans-serif]ایرانی مهربان ، ایرانی قهرمان [/FONT]
[FONT=Tahoma, Arial, Helvetica, sans-serif]ایـــــــــــــــران ، وطــــــــــــــــــن من [/FONT]

ایشاالله که بچه های ووشو شادی ما رو دوچندان کنند .:smile::gol::gol:
 
بالا