اینو بخون!!حالا هی برو درس بخون

elhamgh6666

عضو جدید
:w26:به گفته يكي از اعضاي سازمان ليگ اين سقف مبلغ 385 ميليون تومان است و هيچ بازيكني حق انعقاد قراردادي بيش از اين مبلغ را با هيچ باشگاهي ندارد.
این در حالیس:
گرچه رئیس هیات‌مدیره باشگاه سپاهان روز گذشته از پرداخت فقط یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان برای عقد قرارداد با شش بازیکن جدید سپاهان سخن گفت، اما یک مقام آگاه در این باشگاه اصفهانی مبالغ توافق شده به بازیکنان سپاهان را در اختیار سایت گل گذاشت.:w00:
۱-سیدمهدی رحمتی ۷۳۰ میلیون تومان: البته قرارداد رحمتی ۴۴۴ میلیون تومان اعلام شده،‌اما با احتساب پاداش‌ها این رقم افزایش خواهد یافت.
۲- جلال حسینی ۵۵۰ میلیون تومان: این مدافع ملی‌پوش که تیم‌های مختلفی خواهان قرارداد با او بودند، به بالاترین پیشنهاد جواب مثبت داد.
۳- احمد آل‌نعمه ۴۰۰ میلیون تومان: در برهوت بازیکن چپ‌پا در ایران، آل‌نعمه جوان و خوش‌قد و بالا ارزش این پول را دارد.
۴- میثم خسروی ۲۵۰ میلیون تومان: این بازیکن سابق پیکان قراردادی در حد عرف این روزها بسته است.
۵- مهدی کریمیان ۲۲۰ میلیون تومان: این بازیکن تکنیکی سابق برق شیراز با توجه به اینکه سهمیه لیگ‌برتری را هم پر نکرده، به قیمت‌ترین بازیکن این فصل است.
۶- ابراهیم توره ۴۲۰ میلیون تومان: توره، مهاجم موردعلاقه امیر قلعه‌نویی است که باید در مسابقات امسال نشان دهد که به این قیمت می‌ارزد:eek:.
در همین زمینه گفته می‌شود هادی عقیلی با مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان قرارداد خود را با سپاهان تمدید کرده است که البته با توجه به مبالغ بازیکنان دیگر چندان راضی نیست​
باشگاه سپاهان اصفهان اعلام کرد سیاوش اکبرپور برای امضا قرارداد یکساله با این باشگاه اصفهانی درخواست 600 میلیون تومان :eek:کرده بود.
بايد ديد سياوش اکبرپور با چه رقمي حاضر به امضا قراردادي دوساله با باشگاه استيل آذين شده است. آيا او نيز مانند بسياري از ستاره‌هاي فوتبال ايران رقمي بالاتر از سقف قرارداد تعيين شده از سوي سازمان ليگ را دريافت کرده است يا اينکه حاضر شده براي باشگاه استيل آذين با رقمي کمتر از 700 ميليون تومان براي دو فصل بازي کند؟
*سایت باشگاه استقلال در کمتر از 24 ساعت پس از انتقال جانواریو به باشگاه سپاهان خبر پیشنهاد یک میلیارد و 200 میلیون تومانی:w33: این بازیکن به آبی پوشان را منتشر کرد تا پذیرش خبر امضای قرارداد یک میلیارد و یکصد میلیونی این بازیکن با زردپوشان اصفهانی آسان تر شود
توافق امیر قلعه‌نویی با سپاهان خبری خوشحال‌کننده برای اصفهانی‌ها بود. بلافاصله پس از این توافق اما خبر قرارداد یک میلیاردی قلعه‌نویی:eek: :surprised::eek:با سپاهان شنیده شد. قراردادی که یک رکورد در تاریخ فوتبال ایران به حساب می‌آید.
گرفته شده از سایتhttp://www.jamejamonline.ir****** http://www.esteghlaltehranfc.com/newsdetail-9794-fa.html
خیلی زیاده ها حساب کن!!!:w20:حالا ما بدبختا این همه درس بخون زحمت بکش که چی؟
به قول داداشم که استاد دانشگاس بعد خوندن این مطلب گفت منم ساعتی 60000ريال میگیرم:w25::w15:حالا هی درس بخون نظر یادتون نره!البته گمونم هر کی اینو بخونه نا امید شه بهش فکر نکن درستو بخون:w15:
 
آخرین ویرایش:

خردبین

عضو جدید
کاربر ممتاز
دوست عزیز البته این کمال بی انصافی است که این دهاتی هاکه دوکلمه سوادندارند اینقدرپول بگیرندونمی گم آرزو نمی کنم ای کاش من چنین پولی می گرفتم امابازهم هیچ چیز تحصیل نمی شودشمابه این قشربی فرهنگ نگاه کنید واقعاچیه فوتبال مادرست است؟ ازبازیکنان بگیرتاتماشاگرانش بی فرهنگ هستندویدترین فحش هارامی دهند
هیچ چیزفرهنگ وعقل وشعورنمی شودکه شخص تحصیلکرده معمولا اینهارادارد
 

panjere

عضو جدید
کاربر ممتاز
دوست عزیز البته این کمال بی انصافی است که این دهاتی هاکه دوکلمه سوادندارند اینقدرپول بگیرندونمی گم آرزو نمی کنم ای کاش من چنین پولی می گرفتم امابازهم هیچ چیز تحصیل نمی شودشمابه این قشربی فرهنگ نگاه کنید واقعاچیه فوتبال مادرست است؟ ازبازیکنان بگیرتاتماشاگرانش بی فرهنگ هستندویدترین فحش هارامی دهند
هیچ چیزفرهنگ وعقل وشعورنمی شودکه شخص تحصیلکرده معمولا اینهارادارد

بعدش یه سری بیکار دیگه پیدا میشن .هی آشتی کنون و حرفای ماستمالی کننده براشون راه میندازن.یا هزارتا جشنواره اخلاق و جوانمردی .....
البته روی حرفام با یه عده حاشیه داراشون بود ;)
 

samira_3001

عضو جدید
کاربر ممتاز
باز توی ایران ورزشکارا کم میگیرن........... توی خارج متوسط قرارداد با بازیکنا حدودا 4 میلیون دلاره.......:surprised: که کماکان به نظر من اصلا انصاف نیست..........:razz:
 

paeeizan

اخراجی موقت
خب .... همه چي كه به پول نيست ....
.
.
.
اگه اونا پول دارن ..عوضش سواد و پرستيژ ما مهندسا رو ندارن ....
 

elhamgh6666

عضو جدید
من نگفتم پول بهتره....گفتم انصاف نیست خدایی
یکی مثل من اینقد از اول عمرش زحمت کشیده شاید بعدا با چند سال کار کردنم نتونم پول 1 سال این آقا را درآرم..
ولی بدون با پول همه کار میشه کرد خیلی از اینا هم مدرک دانشگاهی و دارن هم پولو
فردا من به بچم بگم مهندسم پول ندارم فکر کردی چی میگه؟
تو که نمیتونستی برا چی بچه دار شدی؟
هر چقدرم تحصیلکرده باشم پول نداشته باشم جایی تو این جامعه ای که الان میبینم ندارم
 

Similar threads

بالا