اژه‌ای خواستار پیگیری "لو رفتن سؤالات آزمون وکالت" شد

Persia1

مدیر تالار زبان انگلیسی
مدیر تالار

اژه‌ای خواستار پیگیری "لو رفتن سؤالات آزمون وکالت" شد + فیلم

رئیس قوه قضاییه درباره لو رفتن سؤالات آزمون مرکز وکلا گفت: لو رفتن سؤالات آزمون مرکز وکلا پیگیری شود.​

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، خبر "لو رفتن سؤالات آزمون وکالت مرکز وکلا" را تسنیم در روز 19 اسفند منتشر کرده و نوشته بود: "در حالی روز جمعه 18 اسفند آزمون وکالت مرکز وکلا برگزار شد که یک کانال تگرامی چند ساعت پیش از برگزاری این آزمون، اقدام به انتشار سؤالات این آزمون به‌همراه پاسخ‌های آن کرد!"

و در حالیکه مرکز وکلا در قبال این مسئله سکوت کرده و در اطلاعیه‌ای اعلام کرده بود: "نتایج اولیه این آزمون بعد از رسیدگی به اعتراضات و تهیه کلید سؤالات، 45 روز کاری بعد از آزمون اعلام خواهد شد" امروز حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای؛ رئیس قوه قضاییه با تایید لو رفتن سؤالات آزمون وکالت مرکز وکلا گفت: "لو رفتن سؤالات آزمون مرکز وکلا پیگیری شود."

رئیس قوه‌‌ قضاییه متذکر شد: مسئولیت این آزمون با سنجش بوده است اما در عین حال حفاظت اطلاعات و دادستانی تهران به طور جدی پیگیری کنند و مقصر شناسایی و تعقیب شود.

به گزارش تسنیم، روز جمعه 18 اسفند ماه جاری، دومین آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه از ساعت 15 در 31 استان و 50 شهر کشور با شرکت 113 هزار و 827 نفر برگزار شد. این آزمون برای دومین بار در سال 1402 برگزار شد و آزمون پیشین در جمعه 3 شهریور برگزار شده بود.

برگزاری این آزمون در ساعت 15 در حالی بود که صبح روز برگزاری آزمون، یک کانال تلگرامی گمنام، اقدام به انتشار سؤالات این آزمون به‌همراه پاسخ تمام سؤالات کرده بود.

تعدادی از داوطلبان این آزمون در تماس با خبرنگار تسنیم با تأیید یکسان بودن سؤالات انتشاریافته در این کانال با سؤالات آزمون آنها که توسط مرکز وکلا در ساعت 15 برگزار شد، خواستار پیگیری این موضوع توسط تسنیم و پاسخگویی مسئولان مربوطه در مرکز وکلا شدند.
 
Similar threads
بالا