اونایی که آزمون نظام مهندسی برق دارن بخونن

sevdaa.ir

عضو جدید
یه آزمونی هر سال 2 ، 3 بار برگزار میشه میدونین همه. آزمون نظام مهندسی، که برای رشته برق هم برگزار میشه. اگه ارتقا پایه بگیرید ماهی نزدیک به 70 الی 100 میلیون درامد دارید.

آزمون نظام مهندسی برق، یه آزمون حرفه‌ای است که به منظور ارزیابی دانش و توانایی مهندسان برق و مهندسین تاسیسات برق (رشته طراحی و نظارت) در زمینه‌های مختلف مهندسی برقی طراحی شده .

برای ورود به سازمان نظام مهندسی برق و دریافت پروانه، افراد باید در دو آزمون مختلف شرکت کنن. اولین آزمون، یعنی آزمون ورودی، مسیرتون رو به عنوان یک مهندس برق به رسمیت می‌شناسد، در حالی که دومین آزمون یعنی آزمون نظام مهندسی، به عنوان یک آزمون بسیار پیشرفته‌تر و حرفه‌ای‌تر مد نظر قرار می‌گیرد و از داوطلبان انتظار می‌رود که دارای تجربه کاری پیشین در زمینه برق باشند. همچنین، شرکت‌کننده در آزمون نظام مهندسی برق باید حداقل مدرک لیسانس برق را حاصل کرده و دوره تحصیلی مهندسی برق را با موفقیت به پایان برده باشد.

این آزمون، جهت ارزیابی تخصص و توانمندی مهندسان برق در زمینه‌های مختلف برقی بهره می‌برد. این امتحان شامل مفاهیم پیشرفته مهندسی برق، الکترونیک، مخابرات، سیستم‌های قدرت، کنترل، و سیستم‌های الکترونیکی و غیره می‌شود. برای اینکه توی این دوره قبول بشید، در دوره آمادگی آزمون نظام مهندسی برق شرکت کنید.

به طور کلی، آزمون نظام مهندسی برق به منظور ارزیابی دانش و توانایی مهندسان برق در زمینه‌های طراحی، تحلیل و اجرای مدارات الکتریکی، الکترونیکی، سیستم‌های قدرت، کنترل، مخابرات و سایر زمینه‌های مرتبط با برق استفاده می‌شود.
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
بالا