اولین سرویس ایمیل فارسی - MailFA

kemeia

عضو جدید
اولین سرویس ایمیل فارسی رایگان با امکانات ویژه برای هم وطنان فارسی زبان افتتاح شد. ;)

امکانات سیستم :
. عضویت رایگان و آسان
2. اختصاص ایمیل به آدرس yourname@mailfa.org
3. دارای سیستم ضد هرزنامه های الکترونیک(anti spam)
4. دارای سیستم ضد ویروس (anti virus)
5. دارای دفترچه پست های الکترونیک برای ثبت اطلاعات مخاطبان شما برای استفاده راحت تر
6. دارای سیستم پاپ 3 برای چک کردن ایمیل های دیگر که از پاپ 3 پشتیبانی می کنند.
7. دارای نرم افزار چک کردن ایمیل بدون باز کردن سایت (به زودی)
8. طراحی زیبا با سرعت بالا
9. دارای دفتر چه یادداشت برای ثبت موارد مختلف و دفترچه ثبت کارها برای یاد آوری کارها
10. دارای قابلیت اضافه کردن امضا به ایمیل ها
11. پیوست کردن فایل به ایمیل های ارسالی
12. مدیریت پیوست ها
و بسیاری امکانات دیگر که با عضویت در سیستم می توانید از همه ی آنها بهرمند شوید ...




دوستان عزیز لطفا برای مشاهده هرچه بهتر سایت از اینترنت اکسپلورر استفاده نمایید




:)** ورود به سایت ** :)


منتظر نظراتتون هم هستم :gol:
 

kemeia

عضو جدید
قالب جدید سایت میهن میل با طراحی بهتر ، روشن و شیک آماده فعال سازی می باشد . این قالب در حال تست و کامل سازی هست که شما می توانید دمو این قالب رو در آدرسی که در پایان این خبر آمده است مشاهده کنید. لطفا نظرات خودتان را در قسمت نظرات همین قسمت قرار دهید و برای هرچه بهتر شدن قالب هر تغییری که لازم است ذکر کنید تا در صورت لزوم این تغییر صورت بگیرد . شما برای ورود به بخش کاربری می توانید از نام کاربری و رمز عبوری که در پایان ایم خبر آمده استفاده کنید . فقط توجه نمایید که این قسمت سایت برای تست می باشد و نمی توانید از آن برای ارسال و دریافت ایمیل استفاده نمایید.
آدرس خبر : http://mailfa.org/blog/%D9%82%D8%A7%...7%DB%8C%D8%AF/

آدرس دمو : http://mail.mihanmail.com/test
نام کاربری اول : demo
رمز عبور اول : demo
نام کاربری دوم : tester
رمز عبور دوم :test
 

vahid321

عضو جدید
کاربر ممتاز
لابد دارای قابلیت قطع آسان در مواقع لزوم و سیستم ثبت و پراکنش! اطلاعات آبا اجداد به صورت نا محدود و به اشخاص خاص نیز هست!
 

amir_saman

عضو جدید
با سلام خدمت دوستان گل میهن میل
امروز با یک خبر خوش آمدیم . بزودی کاربران می توانند هنگام دریافت ایمیل توسط یک پیامک باخبر شوند. این سیستم با کمک شرکت آسمان آبی اوج پردازش (صباپیامک) فعلا به صورت محدود برای ۱۰۰ کاربر فعال خواهد شد . شما با این سرویس می توانید به صورت اتوماتیک هنگام دریافت ایمیل از طریق پیامک متوجه شوید و یا از بخش کاربری خود به صورت دستی پیامک ارسال نمایید . کاربرانی که مایل به استفاده از این سرویس می باشند از ایمیل خود یک ایمیل به admin@mihanmail.com ارسال نمایید. هزینه راهندازی این سرویس فعلا برای تست ۶۰۰۰ تومان با شارژ اولیه ۱۰۰ پیامک رایگان می باشد. هزینه ارسال هرپیامک ۱۵۰ ریال معادل ۱۵ تومان است. بعد از پرداخت هزینه راهندازی فقط هزینه ارسال پیامک از شما در یافت می شود. اولویت با کسانی است که زود تر برای ثبت نام در این سیستم اقدام نمایند. این سرویس از هفته آینده اجرا خواهد شد.


 

TruthPraiser

عضو جدید
بهتره دوستان به اين نكته توجه داشته باشن كه براي يك سرويس پست الكترونيك و امثال اون يكي از بزرگترين فاكتورهايي كه بايد رعايت بشه امنيت و ثبات اطلاعات هست , لطفا IP اين سرويس رو بررسي كنين:

کد:
74.81.174.145

به كسي از دوستان جسارت نشه ولي واقعا متاسفم براي خودمون كه بستر چنين سرويس هايي رو بايد روي خدمات جاهايي بنا كنين كه از سردمداران ت.ح.ر.ي.م ما هستن , فكر مي كنين امنيت و ثبات اطلاعات تو سروري كه از چنين كشورهايي باشه چقدره؟ باز اگه اين يه وب سايت شخصي يا كاري كوچك بود شايد خيلي مهم نبود كما اينكه الان بنده هم چند هاست از سرورهاي آمريكا دارم ولي براي چنين سرويس هايي نمي شه ريسك كرد.
 

E.lahe

عضو جدید
کاربر ممتاز
لطفا این سرویس رو کمی هم تخصصی تر معرفی کنید !
از نظر امنیت و . . . . . . !!!!!!!!
 

amir_saman

عضو جدید
سلام خدمت دوستان گل باشگاه مهندسان
من مدیر استی میهن میل هستم خوشحال می شم انتقاداتتون رو بشنوم . در ضمن تا هفته دیگر سایت به سرور ایرانی انتقال داده می شه که اطلاعات ایرانیال از کشور خارج نشه. دلیل هم برای اینکه یایت تا به حال روی سرور خارجی بوده این است که هنوز خدمات سرور ایران به حد عالی نرسیده و هزینه های هنگفت و گرانی برا مدیران سایت ها به همراه دارد با امکانات کمتر . ولی یک سرور خوب پیدا کردیم وطنی داریم روش کار می کنیم که تا هفته آینده بیایم روی این سرور .
باتشکر
 
بالا