ام‌اس را مي‌توان از پا درآورد

samaneh66

عضو جدید
کاربر ممتاز
مي‌ترسيد؟ از بيماري ام‌اس مي‌ترسيد؟! اگر امروز يا فردا گذرتان به مطب پزشك متخصص مغز و اعصاب بيفتد و او بگويد شما به ام‌اس مبتلا هستيد چه احساسي پيدا مي‌كنيد؟!
به گزارش «جام جم آنلاين»، بعضي‌ها مي‌گويند ام‌اس يعني ناتواني، اما برخلاف اين شايعات خيلي از آدم‌هاي موفق دنيا به اين بيماري مبتلا هستند، يك پزشك يا پژوهشگري ماهر، دانشجويي ممتاز، استادي دلسوز، همسري وظيفه‌شناس و.... ممكن است هريك از همه اين آدم‌ها در مجموعه بيماران مبتلا به ام‌اس پيدا شوند چون آنها برخلاف منفي‌نگرها، بيماري‌شان را بخوبي شناخته‌اند و با اين شناخت كامل، آن را به زانو درآورده‌اند!
پيش از شروع اين گزارش ما مي‌خواهيم اعتراض بكنيم. يكي از صفات خوب آدم‌هاي موفق اين است كه هميشه جرات دارند به اشتباهاتشان اعتراف كنند و آنها را جبران كنند. روزنامه‌ها هم مثل آدم‌ها هستند و اگر بخواهند موفق باشند بايد با شجاعت به خطاهاي غيرعمدي‌شان اعتراف كنند.
امروز، روز اعتراف ماست. در جام‌جم چندي پيش خبري را درباره ام‌اس به نقل از بخش پزشكي يكي از سايت‌هاي خبري چاپ كرديم كه در قسمت پاياني آن، ادعا شده بود بيماران مبتلا به ام‌اس سرانجام ناتوان مي‌شوند و مي‌ميرند، اما اين ادعا به هيچ وجه واقعيت ندارد و همين موضوع امروز دستمايه تهيه گزارشي براي جبران اشتباه ما شده است در صفحه‌اي كه شما دوستش داريد.
 

zahra-FARZIN

عضو جدید
يه بنده خدايي كه ميشناسمش اونم ام اس داشت حالش خيلي بد شده بود فقط به خاطر اينكه روحيه شو از دس داده بود.اما بعدا خوب شد
 

Similar threads

بالا