الزام شرکت‌ها به فروش بلیت رفت و برگشت اتوبوس

Persia1

مدیر تالار زبان انگلیسی
مدیر تالار
الزام شرکت‌ها به فروش بلیت رفت و برگشت اتوبوس

معاون وزیر راه با تاکید بر فروش ۶۰ تا ۷۰ درصد بلیت اتوبوس به‌صورت رفت و برگشت، گفت:‌ فروش چارتری بلیت هواپیما برای سفرهای داخلی و مقاصد بین‌المللی زیارتی ممنوع است.​


به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، سیدکمال هادیان‌فر در جلسه ستاد سفرهای نوروزی با پیش‌بینی افزایش 3 تا 5 درصدی سفرها در ایام نوروز 1403 بر توزیع عادلانه بلیت و دسترسی راحت مردم به خدمات حمل‌ونقل تاکید و اظهار کرد: همه بلیت‌ها نباید در یک روز خاص عرصه شود؛ بلکه باید 20 تا 30 درصد بلیت‌ها قبل از 48 یا 24 ساعت هر روز ارائه شود و تا آخرین روز ایام طرح نوروزی روز بلیت وجود داشته‌ باشد. 60 تا 70 درصد بلیت‌ها نیز باید به‌صورت رفت و برگشت به فروش برسد.

وی با بیان این‌که باید جلسات آموزشی برای نیروهای متخصص و مسئولان در حوزه سفرها برای ارائه خدمات مطلوب ارائه شود، افزود: فروش چارتری بلیت هواپیما برای سفرهای داخلی و سفرهای بین المللی مقاصد زیارتی به ویژه نجف انجام نشود.

به گزارش تسنیم، 9 اسفندماه پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در خبری از ممنوعیت فروش بلیت پروازهای چارتری در ایام نوروز 1403 بر اساس ابلاغیه معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی خبر داده و اعلام کرده بود:‌ فروش بلیت باید بر اساس قیمت های مصوب ابلاغ شده در اردیبهشت ماه سال جاری صورت پذیرد.

معاون حمل‌ونقل وزیر راه وشهرسازی در ادامه با اشاره به این‌که بازرسی وزارت راه و شهرسازی در خصوص نحوه فروش عادلانه و قیمت دولتی بلیت‌های هواپیما نظارت لازم را خواهند داشت، گفت: باید با سرعت بالا زیرساخت‌ها و سامانه‌ها مهیا شود تا آمادگی کامل برای حوادث پیش بینی نشده داشته‌ باشیم.

هادیانفر تاکید کرد: در ایام نوروز کارت جایگاه‌های سوخت فعال است تا تامین سهمیه سوخت سهل و راحت باشد.

به گزارش تسنیم، طبق اظهارات رئیس اتحادیه شرکت‌های تعاونی مسافربری امروز جلسه تعییت قیمت بلیت اتوبوس در ایام نوروز 1403 با حضور مسئولان سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای برگزار می‌شود
 
بالا