اطلاعاتی در مورد بنزین زدن (یک لیتر هم یک لیتر)

نری

عضو جدید
ممنون از اطلاعاتتون.ولی من توصیه می کنم با این شرایط سخت که روز به روز بدتر میشه کلا دور ماشین و بنزین و خط بکشیم بهتره:smile:
 

aozita

عضو جدید
کاربر ممتاز
با توجه به طرح دوم هدفمندی یارانه و به طبع ان بالا رفتن قیمت بنزین گفتم بد نباشه یه مطلبی رو در مورد روش صحیح بنزین زدن بهتون آموزش بدم.

1. با توجه به اینکه مخزن سوخت تمام پمپ بنزین ها در زیر زمین قرار دارد فقط در زمانی بنزین بزنید که حرارت زمین در پایین ترین حد خود قرار دارد. بهترین زمان برای بنزین زدن صبح زود است که بنزین به صورت غلیظ تر و متراکم تر است. در هنگام ظهر یا شب با توجه به اینکه بنزین منبسط است یک لیتر بنزینی که شما میزنید واقعا یک لیتر نیست و کمتر است.

2. همه شیلنگ ها دارای محل برگشت بخارات هستند. در هنگام بنزین زدن وقتی دستگیره را تا اخر فشار میدهید در اثر پمپ شدن سریع بنزین مقدار بخار شدن بنزین نیز بیشتر است. این بخارات وارد مخزن زیر زمینی شده و شما به مقداری که دستگاه نشان داده کمتر بنزین زده اید پس سعی کنید دستگیره را بسیار آرام فشار دهید که بنزین کمتری بخار شود.

نکته: اینقدر دستگیره را آرام فشار ندهید تا زمان پر شدن باک بنزین خودروی شما به قدری طولانی شود تا داد راننده های که در صف بنزین قرار دارن در بیاد!

3. زمانی که تانکر در حال تخلیه بنزین در مخزن است و شما هم در جایگاه سوخت می باشید بنزین نزدید. چون بنزینی که وارد مخزن شده اشغال های ته نشین شده را بالا می اورد و ممکن است نصیب خودری شما شود.
من ک حال ندارم از ماشینم پیاده شم:w42:
 

yamaha R6

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
من که برام فرقی نمی کنی پسرم روزایی که میرم پیست 20 لیتر بنزین می خوره نوش جانش :D
 

Similar threads

بالا