استخدام با هر مدرك و رشته تحصيلى در شركت O.M.I

Green stone

عضو جدید
استخدام با هر مدرك تحصيلى در شركت بين المللى O.M.I
شركت oil mineral investment بدون شرط سِنّى و با هر سطح تحصيلى٥٠٠ نفر ازميان آقايان و خانمهائى كه ساكن استان البرز و تهران بوده و داراى مهارت گوهر تراشى و جواهر تراشى باشند پس از آزمون عملى استخدام مى نمايد .
كسانى كه داراى گواهى مهارت از سازمان آموزش فنى و حرفه اى هستند در اولويت ويژه قرار دارند.
 كسانى كه مهارتى در رشته جواهر تراشى ندارند امّا علاقمند به اين رشته هستند در صورت تمايل پس از آموزش در آموزشگاه شركت استخدام خواهند شد .
فارغ التحصيلان رشته هاى زمين شناسى، معدن، هنر، گرافيك و معمارى بصورت ويژه استخدام و در امور تدريس و پژوهش هاى مرتبط اشتغال خواهند يافت.
دانشجويان در حال تحصيل نيز بصورت پاره وقت و قراردادى پذيرفته ميشوند.
تمامى كسانى كه به استخدام شركت در مى آيند از تمامى مزاياى قانونى ازجمله بيمه تأمين اجتماعى برخوردار خواهند شد.
تمامى كسانى كه مسلط به تراش دامله و فست كامل باشند از ابتداى استخدام ماهيانه ٨ الى ١٠ ميليون ريال حقوق دريافت خواهند نمود و برابر قانون ساليانه به حقوقشان افزوده و پس از ١٥ سال بازنشست خواهند شد.
نحوه ارتباط و ثبت نام:
ايميل: garnet.gfi@gmail.com
O.mineral@yahoo.com
تلفن: 5-02632549424 تماس فقط ساعت ١٤الى ١٦  
 

solar flare

مدیر بازنشسته
ممنون از اطلاع رسانی شما اما دوست عزیز کاش لینک خبر رو هم قرار میدادید
 

Green stone

عضو جدید
سلام،
سپاس از دقت بجاى شما دوست گرامى ، مسئول استخدام موضوع مطروحه خودم هستم اما سايت مرتبط براى لينك با آدرس ; url]www.o-m-i.Ir] شركت Omi در حال بارگذاريست و تا ٩٢/٢/١٥ قابل دسترسى ميباشد، اوامر و نظرات مثبت ديگرى هم داشتيد سمعاً و طاعتا 
 
آخرین ویرایش:

Green stone

عضو جدید
شركت اُيل مينرال اينوست منت متشكل از سرمايه گذاران بخش خصوصى جمهورى اسلامى ايران و كشور روسيه تصميم دارد بمنظور تراش سنگهاى قيمتى و نيمه قيمتى معادن خود پس از آزمون عملى تعدادى گوهر و جواهر تراش در تهران و كرج استخدام نمايد بديهى است تمامى افراد پس از استخدام تحت پوشش بيمه تأمين اجتماعى قرار خواهند گرفت و از تمامى مزاياى وزارت كار برخوردار خواهند بود لطفاً براى كسب اطلاعات بيشتر و دريافت فرم استخدام با ايميل garnet.gfi@gmail.com  مكاتبه فرماييد يا در تمامى ساعات روز با شماره5 - 02632549424 تماس بگيريد. ضمناً كسانيكه مايل به گذراندن دوره هاى آموزش جواهر تراشى پيشرفته با آخرين استانداردهاى اروپا هستند همزمان با ثبت نام و شركت در كلاسهاى آموزشى استخدام خواهند شد و در پايان دوره گواهى مهارت سازمان آموزش فنّى و حرفه اى دريافت خواهند نمود.
Www.o-m-i.ir
 

elahe4

عضو جدید
سلام
سپاس از اطلاع رسانیتان
می خواستم بدونم از شهر های دیگر باشد میشه یا نه ؟(مثلا تبریز)
و کلاسها و محل کار در شهرهای دیگر نیز ممکن هست ؟
تا چند روز مهلت داره؟
 
بالا