استخدام بانک حکمت ایرانیان سال ۹۴

judgment

عضو جدید
منبع
: استخدام جو http://www.estekhdamjoo.ir
بدین وسیله به اطلاع ارتشیان دلاور و جان بركف می رساند،بانك حكمت ایرانیان در نظر دارد جهت تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود در شهر تهران، زنجان وقزوین(آبیک) تعدادی از فرزندان کارکنان محترم شاغل و بازنشسته ارتش جمهوری اسلامی ایران را از بین داوطلبان به شرح زیر بعنوان متصدی امور بانکی و در شهر های اهواز و خرم آباد کارشناس حقوقی استخدام نماید. شرایط استخدام و رشته های مورد نیاز به شرح ذیل می باشد:



شرایط عمومی

متدین به دین مبین اسلام و اعتقاد و التزام عملی به ولایت فقیه
تابعیت کشورجمهوری اسلامی ایران
ایمان به انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران
عدم محكومیت ناشی از اقدام علیه انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران
حداقل مدرك تحصیلی لیسانس و حداکثر سن 30 سال.
عدم معروفیت به فساد اخلاقی و عدم اعتیاد به مواد مخدر و نداشتن پیشینه كیفری برابر اعلام مراجع ذیصلاح.
داشتن سلامت روانی و جسمانی برابر اعلام نظر مراكز پزشكی مورد نظر بانك.
بومی بودن در شهر مورد تقاضا (حداقل 3سال سکونت در شهر مورد تقاضا بدون در نظر گرفتن دوره تحصیلی دانشگاهی)
داشتن کارت پایان خدمت نظام وظیفه یا معافیت دائم جهت داوطلبین الزامی می باشد. (دارندگان معافیت پزشکی حق شرکت در آزمون را نخواهند داشت).
برخورداری از روابط عمومی قوی و آراستگی ظاهری.
عدم اشتغال به کار رسمی و پیمانی و همچنینی نداشتن تعهد انجام کار در سایر سازمان ها،موسسات دولتی،موسسات عمومی وابسته دولت.
واریز مبلغ یکصدو پنجاه هزار ریال به شماره حساب 1-10993301301551 به نام معاونت مالی بانک حکمت ایرانیان قابل پرداخت در تمامی شعب این بانک و یا به شماره شبا IR520650109933001301551001 قابل پرداخت از طریق تمام بانکهای کشور.ضمناًمتقاضیان محترم توجه داشته باشند پرداخت انلاین موقتا قطع می باشد و پرداخت فیش به صورت حضوری در شعب بانک انجام می پذیرد.
داشتن معرفی نامه از محل خدمت پدر یا مادر از (نزاجا، پداجا، نهاجا، نداجا و ستاد آجا)جهت فرزندان کارکنان محترم شاغل در آجاو دفاتر خدمات ساتا جهت فرزندان بازنشستگان محترم

جزییات آگهی و اطلاعات ثبت نام​
 
بالا