ابزار مديريتي جديد آمازون براي سرويس اينترنتي ec2

ali...

عضو جدید
شرکت آمازون براي پلتفورم Elastic Compute Cloud(EC2) خود يک کنسول مديريتي مبتني بر اينترنت عرضه کرد.

بيشتر کاربراني که از پلتفورم EC2 استفاده مي‌کنند، ديگر ابزارهاي مديريتي را نظير Elasticfox مرورگر فايرفاکس به کار مي‌برند. اما بر اساس مطالب مننتشر شده در وبلاگ رسمي شرکت آمازون، اين کنسول جديد مي‌تواند مزاياي بيشتري را براي کاربران ب همراه داشته باشد.

اين کنسول که بر مبناي فناوري AJAX طراحي شده به اين معني است که "با هربار به‌روزرساني، ديگر صفحه‌اي به‌روز نشده و در اصطلاح Refresh نمي‌شود و در مقابل، هر چند ثانيه يک‌بار محتواي سيستم محتواي مديريتي کنسول نظير وضعيت و اجراي نمونه‌ها به‌روز مي‌شوند".

اين کنسول با شناسه کاربري و رمز عبور کاربران در ارتباط است. در اين مطلب وبلاگي نوشته شده است: «در اين کنسول هيچ کليد پيچيده يا عمومي/شخصي براي مديريت کردن وجود ندارد! اگر شما من را قبول داريد، من هرگز کامپيوتر شخصي خود را در شرايطي که نيازمند بررسي وضعيت خود در سرويس EC2 آمازون هستم، در دست نمي‌گيرم».

بر اساس آنچه که در اين مطلب وبلاگي آورده شده، در آينده تعداد بيشتري از خدمات اينترنتي آمازون کنسول‌هاي مخصوص خود را در اختيار خواهند گرفت. اما هنوز زمان مشخصي براي عرضه اين کنسول‌ها اعلام نشده است.

يکي از سخنگويان آمازون اعلام کرد که استفاده از کنسول مخصوص سرويس EC2 فعلا براي کاربران ساکن آمريکا فراهم شده است که در آينده امکان استفاده از آن براي ديگر مناطق دنيا نيز فراهم خواهد شد.
 
بالا