آمار پسران فراري بيش از دختران فراري

fatem

عضو جدید
معاون اجتماعي سازمان بهزيستي در خصوص نسبت نوجواناني كه از خانواده فرار مي كنند گفت: ما هم در ميان دختران و هم پسران مسئله فرار را داريم و كارشناسي هاي زيادي هم در اين زمينه انجام شده است و تحقيقات نشان مي دهد كه ميزان فرار پسران بيشتر از دختران است.

حجت الاسلام سيدمهدي سيدمحمدي، معاون اجتماعي سازمان بهزيستي صبح امروز با حضور در شبكه خبري برنا ضمن بازديد از بخش هاي مختلف اين خبرگزاري به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
معاون اجتماعي سازمان بهزيستي، در خصوص نتايج ساخت سريالي همچون ساعت شني با مشاركت سازمان و صدا و سيما گفت: بيان واقعيت ها تا حدي براي جامعه مجاز و ضروري است. چرا كه يكي از اهداف سازمان اطلاع رساني و هشداردهي به خانواده ها است. بنابراين چنين سريال هايي مي توانند زنگ خطر را در جامعه به صدا در آورند و اين يكي از وظايف ما است.
وي ساخت سريال ساعت شني را تجربه اي خوب براي سازمان بهزيستي دانست و خاطر نشان كرد: ساخت سريال‌هاي مشاركتي با تلويزيون همچون سريال ساعت شني در دستور كار سازمان قرار دارد كه نمونه هايي مشابه آن در ماه مبارك رمضان و پاييز پخش خواهد شد.
معاون اجتماعي سازمان بهزيستي همچنين درباره فعاليت خانه هاي سلامت گفت: خانه هاي سلامت براي كساني طراحي شده است كه از خانه فرار مي كنند اما هنوز در معرض آسيب هاي اجتماعي قرار نگرفته اند. بنابراين اين افراد جدا از كساني كه در معرض آسيب قرار گرفته اند نگهداري مي شوند تا شرايط بازگشت آنها به خانواده شان فراهم شود.
سيدمحمدي در خصوص رواج آسيب هاي اجتماعي همچون خود زني در جوامع غربي و رويكرد سازمان بهزيستي به چنين مقوله اي در كشور خاطر نشان كرد: قطعنا چنين آسيب هايي در جامعه وجود دارد اما ما هنوز در آن ورود نكرده ايم. وي افزود: بيشترين توجه سازمان در خصوص آسيب‌هايي انجام مي گيرد كه بيشتر در جامعه شيوع پيدا كرده است. تنها آسيبي كه كه هم اكنون در سازمان جزء آسيب هاي جديد به حساب مي آيد بحث آسيب در "فضاي مجازي" است.
وي در خصوص نسبت نوجواناني كه از خانواده فرار مي كنند نيز به خبرنگار برنا گفت: ما هم در ميان دختران و هم پسران مسئله فرار را داريم و كارشناسي هاي زيادي هم در اين زمينه انجام شده است و تحقيقات نشان مي دهد كه ميزان فرار پسران بيشتر از دختران است.
 

laleh_a

عضو جدید
کاربر ممتاز
می دونی چیه دوست عزیز...
کسی به این طفلکا محل نمیذاره که!
یه کم که میگذره خوابشون میگیره، گشنشون میشه، دلشون برا مامانشون تنگ میشه و ...
برمیگردن خونه!!!!!!
اینه که هی این آمار کم و زیاد میشه!!!!!!!!!!!!!!
 

danial_kj

عضو جدید
این امار چرته اگرم درست باشه مردا فراری نمیشن که؟؟؟؟مردا ذهنشون اورپایی میخوان زود مستقل بشن......:w43:
 
بالا