آماده‌ باش به گروه‌های جهادی درباره مناطق سیل‌ زده استان سیستان و بلوچستان

Persia1

مدیر تالار زبان انگلیسی
مدیر تالار

آماده‌باش به گروه‌های جهادی درباره مناطق سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان

رییس سازمان بسیج سازندگی با اشاره به سیل استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: با توجه به شرایط استان سیستان‌ و بلوچستان، سازمان بسیج سازندگی در آمادگی کامل جهت امدادرسانی به مناطق سیل‌زده قرار دارد.​


به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سردار زهرایی درباره اقدامات انجام شده در خصوص سیل استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: با اعلام مأموریت صادر شده کلیه تجهیزات و ماشین آلات مستقر در استان در «چابهار» و شهرستان «دشتیاری» استان سیستان و بلوچستان مستقر شده‌اند.

وی با بیان اینکه درباره اعزام گروه های جهادی به مناطق سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان فراخوان صادر کرده‌ایم، افزود: با همکاری بسیج سازندگی استان تاکنون 35 گروه جهادی به نقاط آسیب‌دیده اعزام شده‌اند. 20دستگاه ماشین‌آلات لجستکی برای خدمت‌رسانی در 4 نقطه از استان، تهیه 2000 شل آب معدنی و توزیع بین مردم، تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی، تهیه و توزیع روزانه 10 الی 50 هزار قرص نان بین افراد آسیب‌دیده، اعزام 16 قایق برای جابه‌جایی افراد، توزیع و توزیع 1000 عدد پتو با همکاری بسیج سازندگی استان و قرارگاه محرومیت‌زدایی، توزیع 120 کیسه خواب، تهیه 2 کف‌کش برای خالی کردن آب از منازل و تهیه 500 جفت چکمه برای کمک‌رسانی به افراد آسیب‌دیده انجام شده است.

رییس سازمان بسیج سازندگی بیان کرد: نیازمندی‌های ضروری از قبیل مواد غذایی و خوراکی شامل برنج، مرغ کنسروجات، آب معدنی نیاز هست که مردم می‌توانند از طریق بسیج سازندگی شهرستان‌ها و گروه‌های جهادی جمع‌آوری کرده و به منطقه ارسال کنند.

زهرایی خاطرنشان کرد: تجهیزات تخلیه آب ،لجن‌کش ،کف‌کش و سایر ملزومات ضروری تخلیه آب، نانوایی سیار و آشپز خانه سیار مورد نیاز است و در عرصه عمرانی بعد از تخلیه آب به جهت بازسازی زیرساخت‌های آسیب‌دیده از سیل مورد نیاز است.
 

Similar threads

بالا