آشنایی با سخت افزار PLC 500-N

jalilianfar

عضو جدید
PLC های سری PLC500-N نسل جدید کنترلرهای صنعتی ساخت کنترونیک ایران است که با ویژگی های عالی و مدرن طراحی شده است .
این PLC در ساختار مدولار تولید شده است و I/O های مختلف شامل ورودی و خروجی های دیجیتال و آنالوگ و نیز مدولهای خاص و هوشمند را توسط درایورهای مخصوص پشتیبانی می کند .
در قسمت دانلود می توانید آموزش مربوط به آشنایی با سخت افزار و انواع ماژول های این سری از PLC را که به صورت پاورپوینت تهیه شده است دانلود نمایید .






سرچشمه(منبع): www.contronic.net


 

amirrezasayyar

عضو جدید
با عرض سلام...
من تقریبا 7،8 سال پیش با plc های کنترونیک کار کردم. البته اون زمان شرکت کنترونیک فقط 2 نوع plc داشت اونم یکی بصورت mini plc و دیگری plc 500. البته سری n وجود نداشت.
تا اونجا که من کار کردم و در اطلاع هستم، این plc ها بیشتر در زمینه آموزش اونم برای افراد تازه کار میتونه مفید باشه و برای صنعت خیلی جالب نیست.(مربوط به plc های قدیم کنترونیک)
اما یه سری مزایای خوبی هم داره که مهمترینش ایرانی بودنشه، چون کشور ما الان در تحریمه و اکثر شرکت ها اجناسشونو با قیمتهای بالا وارد میکنن و بعضا نمیتونن وارد کنن و خدمات پس از فروش خوبی نیستش، این بومی بودن یه امتیازه.
مشخصاتی که داخل این پاورپوینت هست خیلی خوبه و خیلی برای محیط های صنعتی هم مفیده، اما نمیشه بدون امتحان کردن این دستگاه راجع بهش قضاوت کرد.
 

Similar threads

بالا