آشنایی با دستگاه سولاردام

mohammad443

عضو جدید

دستگاه سولاردام چیست ؟

اگر نمیدانید سولاردام چیست به این صورت می توان آن را تعریف کرد : این لوازم برقی آشپزخانه از فناوری مایکروویو پیروی می‌کند یعنی امواج گرمایشی آن نوری است. تفاوت سولادوم و مایکروویو المنت نوری به کار رفته در سولاردام می باشد. در واقع سولاردام نوع پیشرفته‌ی مایکروویو محسوب می شود که با توجه به دارا بودن المنت‌های نوری از زیر و رو غذا را گرم می‌کند و به گریل شدن غذا کمک خواهد کرد.

بعضی از افراد بر این باورند که سولاردام و مایکروویو به دلیل داشتن امواج گرمایشی سرطان زا می باشند ولی اصلا منبع علمی، سرطان‌زا بودن اشعه‌ی مایکروویو و سولاردام تایید نشده است. این باور های غلط به این علت است که افراد به طور کامل نمی دانند سولاردام چیست و چه ساختاری دارد .از این رو به این شایعات دقت نکنید و از آشپزی با سولادارم لذت ببرید.

مزایای استفاده از سولاردام چیست ؟

مزایا و کاربرد های زیادی در این دستگاه وجود دارد که بسیاری از افراد نمی دانند دقیقا مصارف و مزایا سولاردام چیست. مزایا این وسیله به این شرح می باشد :

  • سولاردوم آب موجود در غذا را تبخیر نمی‌کند و غذا خشک نخواهد شد. مثلا یک مرغ بریان شده توسط سولاردام اصلا خشک نیست زیرا به دلیل داشتن المنت‌های نوری به صورت کامل مرغ را بریان می‌کند و آب موجود در آن را تبخیر نخواهد کرد.
  • دکمه‌ی کانوکشن در سولاردوم باعث شده تا غذا را با 4 برابر سرعت اجاق گاز معمولی گرم کنید، بدون اینکه تغییری در طعم و مزه‌ی غذا ایجاد شود.
  • تجربه‌ی آشپزی با کیفیت بالا و زمان پایین
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

Similar threads

بالا