snow berry
پسندها
3,600

ارسال های پروفایل آخرین فعالیت ارسال ها درباره

  • سلام..
    مرسی خوبم...
    مشهدم...تو خوبی؟خوش میگذره؟
    اوندفه هم تبریک گفتی یادمه..:دی
    چه خبر؟
    سلام رفیق ، خیلی مخلصیم
    حقیقتش من خیلی دلم میخواد که بتونم و بیام اما مدتی است که یباره گرفتاری های شخصی ام خیلی زیاد شدن.
    خاصیت باشگاه هم طوری هست که آدم متوجه گذشت زمان نمیشه یعنی بعضی وقتا میگم سریع بیام و برم بعد نیگا می کنم میبینم 2-3 ساعت گذشت !
    جدا از همه اینها یه مسئله دیگه هست اونم اینکه از اسفند ماه باید برم خدمت :( اینه که اصلا جور در نمیاد وگرنه بالاخره شاید می تونستم کم و بیش به اینجا سر بزنم .
    از لطف و محبتت خیلی خیلی ممنونم. من رو واقعا شرمنده کردی و هیچوقت محبت های شما رو فراموش نخواهم کرد :gol:
    امام حسن عسكری علیه السلام فرموده اند: علامات المومن خمس: صلاه احدی و خمسین و زیاره الاربعین والتختم فی الیمین و تعفیر الجبین والجهر ببسم الله الرحمن الرحیم
    علامات مومن پنج چیز است: 51 ركعت نمازگذاردن در هر شب و روز (17 ركعت نماز واجب و 34 ركعت نافله) و زیارت اربعین و انگشتر در دست راست كردن و بر خاك سجده نمودن و بلند گفتن بسم الله الرحمن الرحیم.(التماس دعا)

    سلام ، خوبین ؟

    لطف می کنید در رابطه با این پست به من کمک کنید .
    سلام snow berry عزیز. من همیشه موقعیکه به سایت iran-eng میام این سئوال به ذهنم میاد که انگیزه افرادی مثل شما که بطور مرتب به درخواست مقالات بچه ها سریع و کامل پاسخ می دن واقعاً چیه ؟ چون حداقل برای هر مقاله یه زمان و هزینه ای صرف میشه حالا گذشته از سرعت اینترنت خیلی پایینمون. از همین جا می خواستم بخاطر تمام زحماتی که کشیدی تشکر کنم و ممنون میشم اگه پاسخ بدین.:)
    روي گل شما به سرخي انار ، شب شما به شيريني هندوانه ، خندتون مانند پسته ...
    یلدایتان شادباش
    سلام بر snow berry عزیز
    ممنون از لطفی که به من داشتید و من رو دستیار کردید
    ان شالله بتونم در کنار شما و سایر دوستان خوب کمک رسان خدمت رسانی کنم
    http://www.www.www.iran-eng.ir/showthread.php/323487-%D9%81%D8%A7%D9%84-%D9%85%D9%82%D8%B5%D8%AF-%D8%AF%D8%B1-%D9%BE%D8%B1%D9%88%DA%98%D9%87-%D8%A2%DB%8C%D9%86%D9%87-%D8%B3%DB%8C%D8%A7%D9%87?p=4273336#post4273336پروژه اینه سیاه
    رسول خدا(ص) فرمودند: براستى خداوند براى برادرم على(ع) فضائل بى‏شمارى قرار داده است ،كه اگر كسى يكى از آن فضايل را از روى اعتقاد و اعتراف بيان نمايد، خداوند گناهان گذشته و آينده او را مى‏بخشد.
    واگر كسى يكى از فضائل آن حضرت را بنويسد، تا هنگامى كه آن نوشته باقى است، ملائكه براى او استغفار مى‏كنند. و اگر كسى يكى از فضائل آن حضرت را بشنود، خداوند همه گناهانى را كه از راه گوش انجام داده است مى‏بخشد.و اگر كسى به نوشته‏اى درباره فضائل على(ع)نگاه كند، خداوند تمام گناهانى كه از راه چشم كرده است مى‏پوشاند، و از آن در مى‏گذرد.
    المناقب، خوارزمى، ص 32
    عید کامل شدن دین بر محبان یعسوب الدین مبارک:gol::gol::gol::gol::gol::gol::gol::gol::gol::gol::gol::gol::gol::gol:



    [IMG]
    سلام خانم مهندس لطفا بررسی کنید که کدامیک از دوستانتان به این مدل کتابها دسترسی دارند و من از انها درخواست راهنمایی کنم چون ممکن است شما به ان دسترسی نداشته باشید به خاطر این است که فایل درخواستی یک کتاب است اما من دنبال ایبوک ان هستم و ترجمه کتاب موجود است اما در واقع دنبال اصل زبان انگلیسی ان هستم و از بابت لطف پیشاپیش متشکرم . اسم کتاب :

    Superconductors: Conquering Technology's New Frontier. By Randy Simon and Andrew Smith. 1988,
  • بارگذاری...
  • بارگذاری...
  • بارگذاری...
بالا