کلوپ آبیدلان.

nasim_shsh

عضو جدید
کاربر ممتاز


http://www.www.www.iran-eng.ir/images/statusicon/wol_error.gifاندازه ی اين عكس تغيير داده شده است. برای ديدن كامل عكس اينجا را كليك كنيد. اندازه ی عكس اصلی 690x530 است.



هم چنان مبارککککککککککک باشه قهرمانیییییییییییییی

هوووووورا مرسی... شما خودتون گل هستین ;)
 

gharybeh

عضو جدید
کاربر ممتاز
ایشالله الشباب رو هم ببریم و بریم جز 8 تیم ، برای سال بعد تیم هم تقویت بشه ، تیم قوی تری میخوایم برای قهرمانی تو آسیا ، از لحاظ بازیکن شاید فقط 2-3 تا بازیکن اما از لحاظ تفکر و نوع بازی تغییراتی باید داشته باشیم ، امیدوارم قلعه نویی یکم به سالهای قبلش برگرده و تیم رو هجومی تر کنه
 

جولي

عضو جدید
کاربر ممتاز
ایشالله الشباب رو هم ببریم و بریم جز 8 تیم ، برای سال بعد تیم هم تقویت بشه ، تیم قوی تری میخوایم برای قهرمانی تو آسیا ، از لحاظ بازیکن شاید فقط 2-3 تا بازیکن اما از لحاظ تفکر و نوع بازی تغییراتی باید داشته باشیم ، امیدوارم قلعه نویی یکم به سالهای قبلش برگرده و تیم رو هجومی تر کنه

:w11:
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
جدایی قلعه‌نویی از استقلال قطعی شد/ ۴ پیشنهاد خارجی و داخلی برای سرمربی آبی‌ها





معاون اجرایی باشگاه استقلال از جدایی امیر قلعه‌نویی بعد از دیدار مقابل الشباب امارات از جمع آبی‌پوشان خبر داد.



  • Tweet



به گزارش خبرگزاری فارس، این روزها شایعات فراوانی مبنی عدم تمدید قرارداد امیر قلعه نویی با آبی پوشان به گوش می رسد که به نظر می رسد این اتفاق در حال رخ دادن است و سرمربی کنونی استقلال از این تیم جدا خواهد شد.
امیر عرب معاون اجرایی باشگاه استقلال با اعلام خبر جدایی امیر قلعه نویی گفت: وی چند پیشنهاد داخلی و خارجی دارد و 2 - 3 تیم از کشورهای خلیج فارس برای استخدام وی با او تماس گرفتند از سوی دیگر می دانم که قلعه نویی پیشنهادهای فراوانی از تیم های دیگر دارد و او قطعا از استقلال جدا خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری فارس به گفته علی فتح الله زاده قرارداد قلعه نویی با استقلال 2 ساله است اما به نظر می رسد سرمربی استقلال تصمیمش را برای جدایی از استقلال گرفته است.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
اهدای جام به قلعه‌نویی/بازار داغ گل و شیرینی و بنر، حضور بازیگر سینما




در تمرین امروز تیم استقلال دو بازیکن این تیم رسما آشتی کردند و قلعه‌نویی جام قهرمانی را تحویل گرفت.



  • Tweet



به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم استقلال اولین تمرین خود را بعد از سومین قهرمانی در لیگ برتر از ساعت 17:30 امروز در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی برگزار کرد.
با توجه به اینکه آبی‌پوشان یک هفته قبل از پایان فصل به عنوان قهرمانی رسیدند، پیش‌بینی می‌شد تمرین استقلال پذیرای هواداران زیادی باشد که این اتفاق افتاد و نزدیک به 250 نفر از طرفداران این تیم به زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی آمدند. طرفداران تیم استقلال با پخش شیرینی و اهدای دسته گل به بازیکنان تیم استقلال و همچنین نصب بنرهای مختلف قهرمانی را تبریک گفتند. روی یکی از این بنرها نوشته شده بود «ما استقلالیم و حالا حالاها قهرمان»‌و از سوی دیگر طرفداران استقلال به طرفداری از قلعه‌نویی، بنری را تهیه کرده بودند و همچنین روی یکی از پارچه‌ها علیه عادل فردوسی‌پور شعارهایی نوشته شده بود.
* تیم ملی بوکس در حین تمرین آبی‌پوشان مشغول برنامه‌های هوازی بود که آرزه کاماچو این تمرینات را از نزدیک نظاره می‌کرد و دقت عمل خاصی روی آن داشت.
* امیر قلعه‌نویی به هنگامی که به محل تمرین آمد مورد استقبال طرفداران آبی قرار گرفت. وی به میان جمعیت رفت و با آنها عکس یادگاری گرفت اما جالب است که هواداران این تیم از قلعه‌نویی می‌خواستند تا از این تیم نرود و استقلال قهرمان آسیا کند.
* درحالی که 30 دقیقه از تمرین آبی‌پوشان گذشته بود جواد نکونام به همراه مهدی رحمتی و حنیف عمران‌زاده خود را به محل تمرین رساند. رحمتی و نکونام مورد استقبال عکاسان رسانه‌های ورزشی قرار گرفته و در اقدامی جالب به کدورت خود پایان داده و آشتی‌کنان خود را رسمی کردند.
* هاشم بیک‌زاده امروز تنها تمرین انجام داد و راهی سونا و استخر شد.
* منصور پورحیدری، شاهرخ بیانی، مهدی فنونی‌زاده، سیروس دین‌محمدی و امیر عرب در تمرین امروز آبی‌پوشان حاضر بودند.
*‌یکی از هواداران تیم استقلال با تهیه یک کاپ قهرمانی در حین برگزاری تمرین به سمت قلعه‌نویی رفت و در اقدامی عجیب آن را به سرمربی تیم استقلال تحویل داد. قلعه‌نویی با تعجب به این تماشاگر نگاه می‌کرد و با خنده جام را از او گرفت.
* بازیکنان تیم استقلال در مرحله اول تمرین زیر نظر مجید صالح به دویدن دور زمین و کارهای تاکتیکی پرداختند. در تمرین امروز خسرو حیدری، مجتبی جباری و سیاوش اکبرپور غایب بودند.
* سرمربی تیم استقلال در تمرین امروز تنها نظاره‌گر برنامه‌های تاکتیکی تیمش بود و برنامه‌های تیمی را مجید صالح برعهده داشت.
* دو کودک خردسال که چند روز پیش هم به محل تمرین آمده بودند در تمرین امروز پا به توپ شدند و جالب این جا بود که هر دو نفر پیراهن شماره 7 فرهاد مجیدی را پوشیده بودند.
* بازیکنانی که در ترکیب اصلی استقلال مقابل فولاد خوزستان به میدان رفته بودند امروز تنها تمرینات سبک انجام دادند و بقیه در قالب دو گروه فوتبال درون‌تیمی را پشت سر گذاشتند.

*حسن جوهرچی بازیگر سینما در تمرین امروز حاضر شده بود و در پایان با مهدی رحمتی و علی حمودی دقایقی صحبت کرد.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
برنامه‌هاي جشن قهرماني استقلال تهران

نشست هماهنگي برنامه‌هاي جشن قهرماني تيم فوتبال استقلال در ليگ برتر، در سازمان ليگ فوتبال برگزار شد.

صبح امروز (سه‌شنبه) در سازمان ليگ برتر فوتبال جلسه‌اي با حضور نماينده باشگاه استقلال، سرپرست سازمان ليگ، رييس مجموعه ورزشي آزادي، نماينده صداوسيما، حراست وزارت ورزش و جوانان و فرمانده يگان ويژه مستقر در ورزشگاه آزادي برگزار شد تا درباره مراسم جشن قهرماني استقلال در ليگ برتر هماهنگي‌هاي لازم صورت گيرد.

به گزارش ايسنا ، در ابتداي اين مراسم مهدي تاج به مراسم اهداي جام قهرماني حذفي اشاره کرد و ايرادهاي آن را مورد بررسي قرار داد. او در پايان از رسانه‌ها و همه عواملي که در برگزاري مراسم نقش داشتند تشکر و تاکيد کرد که در مراسم اهداي جام قهرماني ليگ برتر نيز مانند فينال جام حذفي قواعد ويژه‌اي وجود دارد که از آن جمله مي‌توان به حضور يافتن تنها سه نفر بر روي سکوي اهداي مدال اشاره کرد.

تاج در ادامه گفت: ‌از وزير ورزش براي حضور در مراسم اهداي جام قهرماني استقلالي‌ها دعوت کرده‌ايم که قرار است ايشان به همراه مديرعامل باشگاه استقلال و رييس فدراسيون فوتبال اين کار را انجام دهند.

سرپرست سازمان ليگ همچنين از خبرنگاران خواست که براي رعايت نظم بيشتر مراسم اصراري به حضور در زمين چمن و کنار زمين نداشته باشند و بر اساس کارت‌هايي که برايشان صادر شده، عمل کنند. به اين ترتيب هيچ مصاحبه‌اي در زمين چمن انجام نمي‌شود و تيم‌ها موظف هستند براي انجام مصاحبه در "ميکسد‌زون" حضور پيدا کنند.

تاج اين را نيز گفت که نشست خبري ديدار استقلال و داماش، پس از پايان مراسم اهداي مدال و جام قهرماني و دور افتخار بازيکنان استقلال انجام خواهد شد و بازيکنان در ميکسدزون حضور پيدا مي‌کنند.

از ديگر مواردي که در جلسه امروز مطرح شد، اين بود که دو تيم استقلال و داماش به طور جدي مراقبت کنند که به جز کادر فني و بازيکنان هيچ فرد غير مرتبطي در زمين حضور پيدا نکند. اين قاعده شامل معاونان و همراهان تيم‌ها نيز مي‌شود. همچنين قرار شد 5 تن از نيروهاي يگان ويژه با لباس رسمي (کت و شلوار) در هنگام مراسم در زمين حضور داشته باشند تا نظم مراسم را کنترل کنند.

سرهنگ عرب‌سرخي، فرمانده يگان ويژه مستقر در ورزشگاه آزادي هم در ادامه جلسه با گلايه از برخي رسانه‌ها و روزنامه‌ها که از "حضور کمرنگ يگان ويژه در هنگام فينال جام‌حذفي" سخن گفته بودند، اظهار کرد: همکاران ما در تمام دقايق بازي اوضاع را تحت کنترل داشتند و مسابقه با حضور 100 هزار تماشاگر به خوبي برگزار شد. برخي رسانه‌ها نبايد چنين چيزي را مي‌نوشتند. بر خلاف نوشته اين رسانه‌ها نيروهاي ما به هنگام انفجار ترقه در نيمه دوم بازي در محل حضور داشتند.

در ادامه جلسه نيز نماينده صداوسيما نسبت به تغيير دروازه‌اي که قرار بود پنالتي‌هاي فينال جام حذفي به آن زده شود اعتراض کرد و گفت که اين کار براي پوشش تصويري اين ضربات مشکل ايجاد کرد.

در ادامه نيز مهدي تاج ضمن اعلام اين خبر که اعضاي کميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي به دليل برگزاري خوب مراسم اهداي جام حذفي از سازمان ليگ تشکر کرده‌اند، گفت: اين‌که به جاي رحيمي، سميعي‌نژاد، مديرعامل کارخانه فولاد سپاهان براي اهداي مدال‌ها بر روي سکو آمد، خواست مديرعامل باشگاه سپاهان بود.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
آشتی‌کنان رحمتی و نکونام رسمی شد


دروازه‌بان و هافبک استقلال در تمرین امروز این تیم به صورت رسمی با یکدیگر آشتی کردند.



  • Tweet

به گزارش خبرگزاری فارس،‌جواد نکونام و مهدی رحمتی در تمرین امروز استقلال به طور علنی آشتی کردند و دست در دست یکدیگر به سمت هواداران رفتند. مدتی بود حاشیه قهر این دو بازیکن شنیده می‌شد که در اردوی امارات استقلالی‌ها اعلام شد این دو بازیکن اختلافات را کنار گذاشته و با یکدیگر آشتی کردند.
نکونام و رحمتی در تمرین امروز استقلال که از ساعت17:30 دقیقه در کمپ مرحوم ناصر حجازی برگزار شد به صورت رسمی با یکدیگر آشتی کردند و عکس یادگاری نیز انداختند.
 

amir.s.m

عضو جدید
کاربر ممتاز
[h=1]قلعه‌نويي: با استقلال قرارداد 2 ساله دارم[/h]
[h=2] سرمربي تيم فوتبال استقلال گفت: من با استقلال قرارداد 2 ساله دارم و هدفم قهرماني با اين تيم در آسياست.[/h]




امير قلعه‌نويي در خصوص شايعه جداييش از استقلال در پايان فصل اظهار داشت: اصلاً چنين چيزي صحت ندارد تمام فکر و ذکر من بازي با داماش و 2 بازي با الشباب است. من به عشق اين مردم قرارداد 2 ساله با استقلال بستم و هدفم اين بوده که با اين تيم قهرمان آسيا شوم.

به گزارش فارس، وي افزود:‌ شايد اصلاً بعد از اين 3 بازي مردم و هيئت‌مديره من را نخواهند من که نمي‌توانم از حالا بگويم مي‌خواهم بروم يا بمانم. هميشه گفته‌ام تا لحظه‌اي که هستم با قدرت کار مي‌کنم همين امروز 3 ساعت فيلم بازي حرکات خود را ديده‌ايم و با قدرت به فکر بازي با الشباب امارات هستيم.

قلعه‌نويي با تأکيد بر اينکه استقلال نياز به آرامش دارد، ادامه داد: درست است که در بازي الهلال يک سري دلخوري‌ها به وجود آمد اما اينها مسائل درون‌خانوادگي است و باعث نمي‌شود که ما با قدرت به کارمان ادامه ندهيم.

وي در پايان تأکيد کرد: من به عنوان سرمربي استقلال اگر بخواهم حرفي بزنم، خودم مي‌زنم و هرکسي جاي من صحبت کند حرف من نيست.


 

Saeed.bi

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
اوه اوه...منصرف شدم....:D

الان نمیشه دیگه
رو بچه مردم اسم گذاشتین حالا میزنین زیرش؟؟
حداقل زیر بچه مردم اسم میذاشتین که الان بتونستین بزنین روش
.
.
باز من چرت گفتم.الان میان منو بعنوان انگل تاپیک معرفی میکنن
 
آخرین ویرایش:

yafa 7

عضو جدید
کاربر ممتاز
الان نمیشه دیگه
رو بچه مردم اسم گذاشتین حالا میزنین زیرش؟؟
حداقل زیر بچه مردم اسم میذاشتین که الان بتونستین بزنین روش
.
.
باز من چرت گفتم.الان میان منو بعنوان انگل تاپیک معرفی میکنن

مرســــــــــی.:gol:. روحم یکم شاد شد.:w15:..................
 

Saeed.bi

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
سلام
دوباره این بحثا شروع شد.این میره و اون میاد و اون یکی قطعا رفتنیه...آخرشم معلوم نیست چی پیش بیاد
امیدوارم هر چی که میشه همه به صلاح تیم باشه
ان شاء الله فصل بعد یه علاوه بر یه خط دفاعی محکم،یه خط حمله آتشین هم داشته باشیم..چی میشه دیگه
البته هنوز جام باشگاههای آسیا هم هست
این گلهای زیبا تقدیم به همه آبیدلان زیبا.البته من که از همتون زیباترم.گاهی می ایستم جلو آینه و میگم خدایا اگه من اینقدر خوشگلم دیگه حضرت یوسف چی بوده؟!(الکی گفتم)

گلهای زیبا
 

Ahmad Engineer

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
اي قهرمان شعار ما: آبيته
امروز و هر روز و تموم لحظه ها
آبيته آبيته آبيتههههههههههههههههههههههههههههه


به به غزاله خانوم هم آبیدل هستن;)

تبریک غزاله خانوم:gol:

میگم اینجام خوبه درخواست پروژمو بدم هاااااااااااااااااااااااااااااااا:D


پرچم بالاست هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
پيشنهاد قابل توجه الريان به مدافع استقلال

باشگاه الريان قطر خواهان به خدمت گرفتن مدافع 30 ساله ملي پوش تيم استقلال شده است.

باشگاه الريان با ارائه پيشنهادي قابل توجه توجه قصد جذب پژمان منتظري را دارد.

اخبار رسيده حاکي از آن است که اين باشگاه قصد دارد منتظري را در فصل آتي ليگ ستارگان قطر جايگزين ناتان اوتاويو،مدافع برزيلي خود کند و به همين منظور تلاش هاي خود را آغاز کرده است.

منتظري در پايان فصل 91_90 هم مورد توجه باشگاه السيليه قطر قرار گرفته بود اما سرانجام قراردادش را با استقلال به مدت يک سال ديگر تمديد کرد.با اين وجود،عملکرد موفق وي در فصل جاري ليگ برتر ايران و ليگ قهرمانان آسيا باعث شده است تا نگاهها همچنان به سمتش باشد.

در نيم فصل ليگ برتر هم تيم داليان چين خواهان به خدمت گرفتن منتظري شد و نماينده اين باشگاه هم براي مذاکره به ايران آمد اما هم خود او و هم باشگاه استقلال در آن مقطع با اين انتقال مخالفت کردند.

اين در حالي است که پيشنهاد اخير باشگاه الريان ممکن است باعث شود منتظري که در سال 86 به استقلال پيوست،پس از هفت فصل از جمع آبي پوشان جدا شود.

با اين وجود ديدار حساس تيم ملي با قطر در مقدماتي جام جهاني و سرنوشت شاگردان کارلوس کي روش در اين مسابقات در نهايت جزو عوامل تعيين کننده در راه تصميم گيري منتظري خواهد بود.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
قلعه‌نويي: با استقلال قرارداد 2 ساله دارم

سرمربي تيم فوتبال استقلال گفت: من با استقلال قرارداد 2 ساله دارم و هدفم قهرماني با اين تيم در آسياست.

امير قلعه‌نويي در خصوص شايعه جداييش از استقلال در پايان فصل اظهار داشت: اصلاً چنين چيزي صحت ندارد تمام فکر و ذکر من بازي با داماش و 2 بازي با الشباب است. من به عشق اين مردم قرارداد 2 ساله با استقلال بستم و هدفم اين بوده که با اين تيم قهرمان آسيا شوم.

به گزارش فارس، وي افزود:‌ شايد اصلاً بعد از اين 3 بازي مردم و هيئت‌مديره من را نخواهند من که نمي‌توانم از حالا بگويم مي‌خواهم بروم يا بمانم. هميشه گفته‌ام تا لحظه‌اي که هستم با قدرت کار مي‌کنم همين امروز 3 ساعت فيلم بازي حرکات خود را ديده‌ايم و با قدرت به فکر بازي با الشباب امارات هستيم.

قلعه‌نويي با تأکيد بر اينکه استقلال نياز به آرامش دارد، ادامه داد: درست است که در بازي الهلال يک سري دلخوري‌ها به وجود آمد اما اينها مسائل درون‌خانوادگي است و باعث نمي‌شود که ما با قدرت به کارمان ادامه ندهيم.

وي در پايان تأکيد کرد: من به عنوان سرمربي استقلال اگر بخواهم حرفي بزنم، خودم مي‌زنم و هرکسي جاي من صحبت کند حرف من نيست.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
شکايت الهلال رد شد

دبير کل کنفدراسيون فوتبال آسيا در واکنش به شکايت عربستان عليه ايران گفت که AFC در بررسي خود به تخلفات و قانون شکني‌هاي قابل توجهي در ايران دست پيدا نکرد.

الهلال عربستان در مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا با يک گل در ورزشگاه آزادي برابر استقلال شکست داد. عبدالرحمان بن مساعد، رييس جنجالي الهلال پس از پايان بازي به شدت از ميزباني استقلال انتقاد کرد و از شکايت خود به کنفدراسيون فوتبال آسيا خبر داد.

به گزارش ايسنا ، آلکس سوسي، دبير کل کنفدراسيون فوتبال آسيا اعتراف کرد که کاروان الهلال در تهران اذيت شد، اما اين گونه نبود که اذيت کردن آنها برنامه‌ريزي شده يا از قبل تعيين شده باشد، بلکه تنها بعضي از حالت‌هاي فردي رخ بود.

سوسي در گفت و گو با روزنامه‌ الاتحاد امارات گفت: کنفدراسيون فوتبال آسيا رفتار ايراني‌ها را از نزديک دنبال مي‌کند. درباره شکايت عربستان از ايران هم بايد بگويم که ما در تحقيق و بررسي خود به قانون شکني ها و تخلفات بزرگي دست نيافتيم. بلکه تنها بعضي از رفتارهاي فردي رخ داد.

او افزود: با وجود اعمال محروميت‌ها و مجازات ها هنوز شاهد نژادپرستي و قوميت گرايي هستيم. به طور کلي AFC تمام تلاش خود را مي‌کند تا از تيم‌هاي مهمان حمايت کند. ما مجازات‌هايي را براي ايران در نظر گرفته‌ايم، چرا که تماشاگران گاهي اوقات دست نوشته‌هايي همراه دارند که بيانگر توهين نژادپرستي است.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
موسوي: دوست دارم در استقلال بمانم

مهاجم تيم استقلال گفت: دلم بسيار روشن است که قهرمان آسيا مي شويم.

ايمان موسوي درباره قهرماني تيمش در ليگ برتر عنوان کرد: خداراشکر مي کنم که توانستم به يکي از بزرگترين آرزوهايم برسم. قهرماني با استقلال رويايي بود که از بچگي آن را در سر داشتم و حالا که در کنار بازيکنان بزرگي مثل جواد نکونام، پژمان منتظري، اميرحسين صادقي، مجتبي جباري و... اين عنوان را کسب کرده ام بسيار خوشحالم. کاش مقابل فولاد محروم نبودم و مي توانستم بازي کنم.

به گزارش اوج ، وي ادامه داد: فصل پر فراز و نشيبي را پشت سر گذاشتم. روز که آمدم استقلال با اميد و آرزو آمدم اما با وجود اينکه اوايل اوضاع خوب بود اما در شرايط سختي را در ادامه تحمل کردم. خداراشکر که در 6، 7 هفته پاياني شرايطم خوب بود. از قلعه نوعي ممنونم که به من بازي داد و اميدوارم توانسته باشم جواب زحماتش را بدهم.

مهاجم تيم استقلال درباره شانس قهرماني تيمش در ليگ قهرمانان آسيا تاکيد کرد: من از ابتداي حضور استقلال در ليگ قهرمانان اعلام کردم که تيم ما قهرمان آسيا مي شود. بازيکنان بسيار خوبي داريم و من دلم بسيار روشن است. در بازي با الشباب بايد تمام تلاشمان را به کار بگيريم تا بتوانيم بهترين نتيجه را کسب کنيم.

او همچنين گفت: حضور در استقلال آرزوي من بود اما حالا آرزويم اين است که سال ها در اين تيم بمانم و بتوانم بازي کنم. اگر خدا اين اتفاق مي افتد. باورت نمي شود چقدر دوست دارم يک روز جام قهرماني را اولين نفر با استقلال بالاي سر ببرم. شايد چند سال ديگر به اين آرزويم هم رسيدم.

موسوي در پايان افزود:يکسال ديگر با استقلال قرارداد دارم و دوست دارم بمانم. اميدوارم شرايط طوري مهيا شود که در استقلال بمانم.
 

Similar threads

بالا