کلوپ آبیدلان.

gharybeh

عضو جدید
کاربر ممتاز
[h=1]استقبال هزار نفري از استقلال در اهواز[/h]اعضاي تيم استقلال به دليل استقبال هزار نفري از سوي هواداران اين تيم در اهواز در فرودگاه به نوعي حبس شده‌اند.
اعضاي تيم استقلال که با تاخير يکي دو ساعته به سمت اهواز پرواز کردند اکنون در فرودگاه اهواز هستند.

به گزارش فارس،به دليل استقبال هزار نفري هواداران اين تيم در فرودگاه اعضاي تيم در سالن فرودگاه حبس شده اند تا اطراف فرودگاه خلوت شود و بتوانند به هتل پارس محل اقامت خود بروند.

در اين بين اميرقلعه نويي و سررشته داري مدير روابط عمومي استقلال براي اينکه خود را به موقع به نشست خبري برسانند با ماشين شخصي راهي محل نشست شدند.

ديدار تيم هاي فولاد و استقلال فردا ساعت 18 برگزار مي شود.
----------------------------------------------------------------------------------------------------
امیدوارم فردا هم همینجوری از اهواز بدرقه بشیم
 

amir.s.m

عضو جدید
کاربر ممتاز
 

amir.s.m

عضو جدید
کاربر ممتاز
آخرين تمرين تيم فوتبال استقلال قبل از ديدار با فولاد از ساعت 19 امروز در ورزشگاه الغدير شهر اهواز برگزار شد. به گزارش فارس، با وجود آنکه قرار بود محل تمرين آبي‌پوشان لو نرود تا آنها در سکوت تمرين کنند اما نزديک به 300 طرفدار خوزستاني اين تيم در ورزشگاه حضور پيدا کردند که با وساطت قلعه‌نويي مجوز حضور در تمرين را پيدا کردند.

* در ابتداي تمرين کودک 3 ساله‌اي به محل تمرين آمد که با تعجب بازيکنان او را نگاه مي‌کردند. بازيکنان استقلال از وي نامش را پرسيدند که وي پاسخ داد «من ليونل مسي هستم!» وي در حالي که با توپ بازي مي‌کرد براي دقايقي نظم تمرين را بر هم ريخت.

* محور اصلي تمرين آبي‌پوشان کارهاي هوازي بود که بازيکنان نزديک به 50 دقيقه آن را پشت سر گذاشتند. قلعه‌نويي نيز در مقاطعي در کنار ديگر بازيکنان پا به توپ شد.

* جي لويد ساموئل که شايعاتي پيرامون مصدوميت وي شنيده مي‌شد امروز بدون مشکل در کنار استقلالي‌ها تمرين کرد.

*قرار است امير قلعه‌نويي امشب بعد از صرف شام راهي شلمچه شود و علي فتح‌الله‌زاده فردا در اردوي آبي‌پوشان در اهواز حاضر خواهد شد.

ديدار تيم‌هاي فولاد و استقلال فردا از ساعت 18 در ورزشگاه تختي برگزار مي‌شود.



 

h@med_1

عضو جدید
کاربر ممتاز
به امید قهرمانی لیگ اونم 1 هفته زودتر و قهرمانی تو آسیا و ستاره سوم که جاش خالیه ....
پرچمای آبی بالاست....
http://www.www.www.iran-eng.ir/customprofilepics/profilepic402930_5.gifhttp://www.www.www.iran-eng.ir/customprofilepics/profilepic402930_5.gif
 

amir.s.m

عضو جدید
کاربر ممتاز
امير قلعه‌نويي در نشست خبري پيش از بازي استقلال و فولاد خوزستان اظهار کرد: اهواز يکي از شهرهاي مهم در ورزش فوتبال کشور است.

وي خاطرنشان کرد: اهواز وطنم است و من هميشه ممنون مردم خوزستان هستم.

به گزارش فارس، سرمربي استقلال به سابقه مربي‌گري خود در استقلال اهواز اشاره و خاطرنشان کرد: آن سال که در اهواز بودم، پول نبود اما عشق و علاقه موج مي‌زد.

وي با اشاره به علاقه مردم خوزستان به رنگ آبي تصريح کرد: اهواز شهر آبي‌هاست و ما در اين شهر احساس خوبي داريم.

وي اظهار کرد: هيچ کجاي کشور اين شور هواداران ‌را نمي‌‌توان ديد مردم ساعت‌ها در فرودگاه منتظر تيم استقلال بودند. قلعه‌نويي گفت: خوشحالم که يک سال در اهواز زندگي کردم و شروع مربيگري‌ام نيز در اين‌جا بود.

وي به تاريخ فوتبال خوزستان اشاره کرد و ادامه داد: فوتبال خوزستان همواره در کشور مطرح است و در گذشته حداقل 9 بازيکن تيم ملي از خوزستان انتخاب مي‌شدند.

سرمربي استقلال تهران درباره بازي فردا تيمش مقابل فولاد خوزستان افزود: فولاد از بازيکنان جواني بهره مي‌برد و مربي کاربلدي را در اختيار دارد.

وي خاطرنشان کرد: مطمئناً تيم ما سخت‌ترين بازي خود را خواهد داشت.

قلعه‌نويي با اشاره به اينکه برنامه ويژه‌اي براي بازي فردا در دستور کار خود قرار داده است گفت: اگر فردا پيروز ميدان شويم، قهرمانيم به اين خاطر برنامه‌ريزي خوبي براي ديدار با فولاد در دستور کار ما قرار گرفته است.

وي با اشاره به اينکه همه چيز دست خداست افزود: قهرماني زماني مسجل مي‌شود که جام را بالاي سر ببريم.

سرمربي استقلال تهران خاطرنشان کرد: فولاد در هافبک و حمله تيم بسيار خوبي است اگر اين نقاط را کنترل کنيم موفق خواهيم شد پيروز ميدان باشيم.

وي در پايان اظهار داشت: اميدواريم فردا قهرمان شويم و نماز شکر را در اهواز بخوانيم.

 

Hosse!N_206

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
امروز تیم استقلال تو پرواز ایران ایر بودند ...
دختر پسرا اومده بودن استقبالشون ..فرودگاهو (اهواز) گزاشتن رو سرشون ...
منم رفتم پیش قلعه نویی و نکونام ....
قلعه نویی خیلی مودب و متشخص بود ....
همکارا عکس گرفتن ..به منم گفتن ... من نگرفتم
 

amir.s.m

عضو جدید
کاربر ممتاز
به گزارش خبرگزاری فارس امیر قلعه‌نویی پس از تمرین روز گذشته استقلال در مورد دیدار هفته سی و سوم تیمش مقابل فولاد گفت: این مسابقه شرایط خاص خودش را دارد، با توجه به اینکه استقلال و فولاد در رده‌های اول و چهارم جدول قرار دارند مردم انتظارشان از این مسابقه تماشای یک فوتبال زیباست. امیدوارم زمین مسابقه شرایط خوبی داشته باشد هرچند که می‌دانم گرشاسبی برای ورزش، فوتبال و ورزش همگانی خوزستان زحمات زیادی می‌کشد.

وی افزود: فرکی سرمربی فولاد فردی توانمند است. باشگاه فولاد نیز همانند باشگاه سپاهان یک الگوی مناسب در تیم‌داری است. می‌دانیم بازی بسیار سختی داریم اما ما استقلال هستیم و با تمام قدرتمان برای کسب 3 امتیاز به میدان می‌رویم.
سرمربی استقلال در مورد مصدومان و محرومان تیمش اظهار داشت: امیرحسین صادقی و ایمان موسوی محرومانمان در این مسابقه هستند و خوشبختانه مصدومی نداریم. در این ارتباط جا دارد از کادر پزشکی استقلال که شبانه روز زحمت می‌کشد تشکر کنیم.
قلعه‌نویی در مورد غیبت جباری گفت: این بازیکن با هماهنگی کادر فنی دیروز تمرین کار با وزنه داشت.
وی در مورد اینکه استقلال در 2 بازی پایانی باید بازی ها را با قدرت دنبال کند، اظهار داشت: دیدار مقابل الهلال تجربه و درس خوبی برای بازیکنانمان بود. استقلال تیم باتجربه‌ای است و خصوصیت تیم‌های باتجربه این است که با بهره بردن از این موضوع می‌توانند در پایان فصل عملکرد بهتری داشته باشند. امیدوارم تجربه بازیکنان خوبمان در این مسابقه به ما کمک کند.

سرمربی استقلال در مورد اینکه آیا می توانند مقابل فولاد قهرمانی خود در لیگ برتر را قطعی کنند، گفت: همه چیز دست خداست.
قلعه‌نویی در مورد الشباب امارات حریف استقلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، عنوان کرد: اجازه دهید دو مسابقه لیگ بگذرد و آن وقت در مورد دیدار مقابل الشباب صحبت خواهیم کرد. تمرکزمان روی بازی‌های لیگ است و در حال حاضر اول به فولاد و سپس به داماش فکر می‌کنیم.
 

Similar threads

بالا