کلوپ طرفداران پرسپولیس

Checkmate

کاربر فعال تالار مهندسی شهرسازی ,
کاربر ممتاز



امروز، کاپیتان واژه "غیرت" رو شرمنده خودش کرد...!
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
[h=2]یگان ویژه به داد پرسپولیس رسید/ حمله به هتل محل اقامت سرخپوشان و ضرب و شتم هواداران پرسپولیس!!:razz:
برخی هواداران تیم فوتبال داماش ضمن سنگ باران هتل محل اقامت سرخپوشان برخی هواداران پرسپولیس را مورد ضرب و شتم قرار داده و صحنه‌هایی بسیار تاسف برانگیز و تلخ را بوجود آوردند.[/h]
در پایان دیدار پرسپولیس و داماش بیش از 70 تن از تماشاگران تیم داماش به هتل کادوس، هتل محل اقامت سرخپوشان حمله ور شده و با سنگ و اشیاء متفرقه این هتل را سنگ باران کرده و خساراتی را به بار آوردند. آنها همچنین به تعدادی از هواداران پرسپولیس که برای تشکر از بازیکنان به هتل کادوس رفته بودند حمله ور شده و آنها را مورد ضرب و شتم قرار داده و حتی به گفته برخی مسئولان باشگاه به چند هوادار با چاقو حمله ور شدند.صحنه های بسیار تاسف برانگیز و تلخی مقابل هتل محل اقامت سرخپوشان رقم خورد که قطعا از سوی باشگاه پرسپولیس مورد بررسی قرار خواهد گرفت.یگان ویژه نیروی انتظامی شهرستان رشت تلاش بسیاری کرد تا مانع از رقم خوردن اتفاقاتی بدتر از این شود. یگان ویژه با اقدامات ضربتی خود تماشاگران خشمگین و عصبانی داماش را در نهایت متفرق کردند.:razz:
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
[h=2]ده نکته از پرسپولیس داماش؛ورود پیراهن قرمز ممنوع![/h]سجاد حقدادی خبرنگار گل در رشت مشاهدات حاشیه ای خود را از بین هواداران داماش برای خوانندگام روایت می کند
یک - اكروبات بازي براي ورود به ورزشگاه
ساعت سه ورزشگاه گوش تا گوش پر بود و براي رسيدن به در ورودي بايد كارهاي محير العقول مي كرديد. از آفتاب بالانس و وارو زدن گرفته تا گرفتن زير دوخم ديگران تا زير دست و پا له نشويد. البته اگر كمي خوش شانس بوديد و قبلا بليط گرفته بوديد ديگر نبايد نگران شكسته شدن دنده هايتان در زير دست و پا مي بوديد.
دو - ورود پيراهن قرمز ممنوع
عجيب ترين چيز ممكن عدم اجازه ورود به كساني كه رنگ قرمز يا طيف هايي از آن پوشيده بودند در ميان تماشاگران داماش بود. البته اين اتفاق از ساعت 3 اتفاق افتاد و تمام كساني كه با رنگ هاي طيف قرمز قصد ورود به ورزشگاه را داشتند بايد پيراهن از تن می کندند. لیدرهای محترمی که مسئول این کار بودند فقط يك چيز مي گفتند: پيراهنت را در بياور و تحويل بده.




سه - میانسال ها تشریف بیاورید

بعد از چندسال باز دوباره نسل قديمي هواداران فوتبال رشت با استاديوم آشتي كرده بودند. شايد وجود بسياري از آنها در تلطيف كردن جو ورزشگاه در بازي امروز موثر بود. مردهاي با مو هاي جو گندمي كه كنار بعضي ها بنشينند انگار يك سوپاپ اطمينان را بر روي آنها نصب كرده ايد و ديگر خبري از آن حرف هاي خيلي خيلي بد نيست.
چهار - هلي كوپتر
پيش از شروع بازي يك هليكوپتر در ورزشگاه مي چرخيد و سوژه اصلي تماشاگران بود. اولين بار بود كه بالگرد در ورزشگاه عضدي به اين صورت ديده مي شد. پس از شروع بازي نيز اين بالگرد در چندين نوبت تبديل به سوژه اي اصلي براي تماشاگران شد. معلوم نبود خلبان محترم چه چيزي از فضاي اطراف ورزشگاه مي خواست ... جالب این است که بینندگان عزیز همه منتظر بودند تا تصاویری از بالای ورزشگاه عضدی پخش شود ، اما این ما بودیم که هلی عزیز را از پایین می دیدیم !



پنج - محبوب مثل علي كريمي

علي كريمي محبوبيتی بي مثال دارد ولی شدت اين ویژگی در رشت بيشتر است. او پيش از آغاز بازي و هنگام گرم كردن بازيكنان به شدت تشويق شد اما اين پايان ماجراي تشويق كريمي نبود . او در انتهاي بازي نيز بازیکنان دو تیم را همراه خود کرد و به سمت تماشاگران آمد و باز هم تشويق شد. کاری که باعث شد مهدی تاج بگوید از وی تقدیر خواهد شد.

شش- ابوذر رحيمي
ضربات پنالتي براي داماش با ضربه ابوذر رحيمي آغاز شد و اولين ضربه او به تيرك دروازه خورد تا با همين ضربه داماش از دور جام حذفي حذف شود. ابوذر رحيمي پس از اتمام ضربات پنالتي ناي بلند شدن از روي زمين را نداشت. پس از اتمام بازي تماشاگران تا چندين دقيقه ابوذر رحيمي را تشويق كردند تا اين تشويق ها پاياني بر اشك هاي او باشد.
هفت - آبشك جو نده!

پس از اينكه محمد آبشك يك هند بي مورد را در ميانه ميدان در دقايق پاياني نيمه اول انجام داد او تبديل به يك بازيكنان مستعد براي اخراج از سوي پرسپوليسي ها شد. در اواخر نيمه دوم جدال لگد آبشك به جلال حسینی باید موجبات اخراج او را فراهم می آورد اما مظفری زاده در این مورد به نفع داماش گرفت . جالب اینکه کمک سعید هم به او گفت این خطا کارت دارد اما ... در این صحنه جروبحث علی کریمی و مرتضی ابراهیمی هم جالب بود .

هشت - ليزر
يك ليزر سبز در ورزشگاه بدجوري روي مخ بازيكنان بود . ليزر هر دو تيم را مورد لطف قرار مي داد. ولی اوج مزاحمتهای این لیزر در هنگام ضربات پنالتی روی صورت نیلسون بود . در پنالتي پنجم داماش مظفري زاده از نيلسون درباره ليزر و عدم تمركزش سوال كرد كه نيلسون به جاي توقف بازي راي به ادامه ضربات پنالتي داد.



نه - آخرین گل

آخرين ضربه پنالتي پرسپوليس را كريم انصاريفرد نواخت و شايد اگر رودباريان كمي خوش شانس بود به طور حتم تعداد پنالتي ها افزايش مي يافت. پس از پنالتي آخر اين كريم انصاريفرد بود كه به سوي تماشاگران ضلع جنوبي ورزشگاه كه هواداران داماش بودند رفت و اين باعث شد تا صداي هوی تماشاگران بلند شود.
ده - كوشكي و مصدوميتش
انگار بديمني جناح راست داماش دامن هر بازيكني را كه در اين پست بازي مي كند را مي گيرد. در بازي با تراكتور سر محمد سيا مدافع اين تيم شكست و تعويض شد و در اين بازي مصدوميت كوشكي در بين دو نيمه باعث شد تا او را با آمبولانس به بيرون از ورزشگاه انتقال دهند. به همين علت داماش در نيمه دوم با چند ثانيه تاخير وارد زمين شد.
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
از بین همه تیمای جام حذفی سختترین قرعه روداشتیم تو اکثر بازیای سخت مهمان بودیم ..تو همه این بازیا با اقتدار و تلاش خودمون بردیم و داور و فدراسیون کمکی نکردن 6 تا زدیم 4 تا زدیم تو خونه حریف و رو بدترین چمن و بدترین جو استادیوم با تلاش خودمون بردیم..بعد یه عده که همه افتخارشون شکست دادن گهر و ابومسلم و همه زحمتشون رفتن تا لرستانه و بقیه بازیاشون تهران بوده میان میگن دستهای پشت پرده بوده و میخوان پرسپولیسو قهرمان کنن و لابی بوده و ....
آخه یه چیزی بگو مرغ پخته خندش نگیره تو که هیچی نگی خیلی بهتره که اینطوری سوزشت رو نشون بدی ..کاملا سوزش یه عده مشخصه خدا رو شکر.. جواب ما به این چرندیات فقط یه جمله س : کافر همه را به کیش خود پندارد ..
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
[h=2]حسینی: داور خواست واکنشی مقابل شعارها نشان ندهم / آنها که به خانواده‌ام بی‌احترامی کردند را به خدا واگذار می‌کنم[/h][h=2][/h]
پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: داور از من خواست که مقابل شعارها و بی‌احترامی‌های تماشاگران واکنشی نشان ندهم.

سید جلال حسینی پس از پیروزی برابر داماش گیلان در نیمه‌نهایی جام حذفی اظهار داشت: بازی سختی بود، 120 دقیقه راه رفتن در چنین زمینی بدن آدم را کوفته می‌کند. بازی در چنین زمینی خیلی سخت بود. ما برد می‌خواستیم و به آن رسیدیم.

وی ادامه داد: خودتان دیدید که در جریان بازی چه بی‌احترامی‌هایی به من شد اما مظفری‌زاده داور بازی به من گفت: عکس‌العمل نشان نده و من تمام اتفاقات را گزارش می‌کنم. من هم به احترام او هیچ واکنشی نشان ندادم اما تمام کسانی که به خانواده‌ام بی‌احترامی کردند را به خدا واگذار می‌کنم.

وی در مورد زدن ضربه پنالتی گفت: برای پنالتی زدن هیچ استرسی نداشتم و امیدوارم قدم آخر را در جام حذفی محکم برداریم و با قهرمانی راهی آسیا شویم که این خواسته هواداران پرسپولیس است.
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
[h=2]گل‌محمدی: با تمرکز در پنالتی‌ها پیروز شدیم/ نوری از عوامل فینالیست شدن پرسپولیس است[/h][h=2][/h]
پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در ضربات پنالتی تمرکز داشتیم و داماش را بردیم.

یحیی گل‌محمدی پس از پیروزی برابر داماش گیلان در نیمه نهایی جام حذفی، گفت: قبل از اینکه صحبت‌هایم را شروع کنم به مهدوی‌کیا تسلیت می‌گویم به دلیل از دست دادن مادرش. او همه پرسپولیس را در غم خودش شریک بداند.ما امیدی به لیگ نداشتیم و به جام حذفی فکر کردیم. این بازی چهارم ما در جام حذفی بود. داماش تیمی است که خوب و منطقی بازی می‌کند در میانه زمین بازیکنان خوبی دارد. در این زمین با داماش بازی کردن مشکل است اما بازیکنان خوب جنگیدند و در ضیافت پنالتی‌ها خیلی خوب ظاهر شدند.

وی ادامه داد: امروز بازی پایاپایی را شاهد بودیم و به داماش تبریک می‌گویم خیلی خوب بازی را اداره کرد اما ما در ضربات پنالتی تمرکز لازم را داشتیم و بردیم. این باخت چیزی از ارزش داماش کم نمی‌کند و پنالتی‌ها برنده را مشخص کرد.

وی در مورد اینکه چرا دیر از تعویض‌هایت استفاده کردی گفت: بازی تک حذفی بود و 65 دقیقه خوب جنگیدیم و سریع تعویض کردیم و سیستم هجومی گرفتیم و یک مقدار بازی برای ما ریسکی شد اما جواب داد. بازیکنان تعویضی هم با جان و دل بازی کردند مخصوصا محمد نوری، اگر اکنون فینالیست هستیم یکی از عواملش نوری است که برگ برنده ما در چند بازی گذشته بوده است.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه داماش فرصت‌های زیادی را از دست داد و تیم شما شاداب بازی نمی‌کند، گفت: ما شاداب هستیم و مشکلی نداریم بازی در چنین زمینی برای هر تیمی مشکل است و حتی پاس دادن هم سخت است و بیشتر توپ ها باید روی هوا برود و ما هم اسیر ناهمواری زمین شدیم اما خوب بودیم و در نهایت پیروز شدیم.

گل‌محمدی در مورد اینکه قهرمانی برای شما چه فایده‌ای دارد شما که از این تیم می‌روید، گفت: من در برنامه 90 گفتم از پرسپولیس می‌روم و اگر مهدوی‌کیا زنگ نمی‌زد نمی‌آمدم و آن حرف‌ها مربوط به همان زمان بود.

سرمربی پرسپولیس در مورد برنامه های فنی تیمش گفت:در انتقال از دفاع به حمله کمی کند هستیم و من این ضعف را قبول دارم. در انتقال وضعیت دفاع به حمله باید بهتر کار کنیم اما در این زمین واقعا این کار سخت است.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه دو تیم دوست داشتند در این بازی شطرنج گونه بازی مساوی شود، گفت: 120 دقیقه بازی سنگین و سخت است و ناخواسته هر دو تیم دچار مشکل شدند و وقتی بازیکنان عضله پایشان گرفت پنالتی برای هر دو تیم خوب بود به همین دلیل بازی در 6 دقیقه پایانی طراوات لازم را نداشت. هنوز نمی‌دانیم فینال چه زمانی برگزار شود. فرصت خوبی داریم و سپاهان بازی های فشرده‌ای دارد و فرصت خوبی داریم که برنده شویم اما سپاهان همیشه سپاهان است و ما بازی مشکلی داریم. برگ برنده ما استراحت بیشتر از سپاهان است.

گل محمدی در مورد اینکه مهاجمان شما خوب تمرین نمی‌کنند و تخصصی کار نمی‌کنند،گفت: تا جایی که من می‌دانم مهاجمان ما خوب کار می‌کنید و شما فقط اخبار را می‌خوانید اما من در تمرین هستم. امروز مهاجمان ما زیاد دویدند و خوب هم دفاع کردند. داماش در این زمین چند سال است که بازی می‌کند و بازی در این زمین برای آنها آسان‌تر است و طبیعی است که بازی در این زمین برای حریف ساده‌تر از ما باشد. امروز از مهاجمان راضی بودم و آنها در کار دفاعی خیلی خوب بودند. در این زمین بهتر از این نمی‌شد بازی کنیم. باهوش بودیم و تعویض‌های خوبی کردیم و بعد از اینکه گل خوردیم بازی متعادل شد.

وی در مورد سه بازی آینده در لیگ برتر گفت: آن سه بازی دستگرمی است ولی با تمام قوا بازی می‌کنیم و باید جایگاه خوبی به دست بیاوریم. تیم را زمانی که تحویل گرفتم دوازدهم بود الان ششم هستیم ولی می‌توانیم به رتبه پنجم هم برسیم.
مراجع : فارس
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز

پیام تسلیت سید محمد خاتمی به مناسبت درگذشت مادر مهدی مهدوی کیا


مدیریت ورزش - رییس جمهور سابق کشورمان با مهدی مهدوی کیا ابراز همدردی کرد.


به گزارش خبرآنلاین؛رییس جمهور سابق کشورمان با صدور پیامی درگذشت والده مهدی مهدوی کیا را تسلیت گفت.
متن کامل این پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای مهدی مهدوی کیا
درگذشت بانوی گرانقدر سرکار مادر ارجمندتان را به جنابعالی و همه بستگان داغدار تسلیت عرض می کنم.
از خداوند متعال برای آن فقیده سعیده آمرزش و رحمت الهی و برای بازماندگان معزز صبر و اجر و سلامتی و برای جنابعالی ؛قهرمان با اخلاق و افتخار آفرین عرصه ورزش طول عمر با عزت توام با توفیق خدمت روز افزون به جامعه بخصوص به ورزش کشور مسالت می کنم.
با احترام- سید محمد خاتمی

 

FREE DOOM

عضو جدید
نوری:کار مهدوی کیا با ارزش و باورنکردنی بود/ خوشحالم که شرمنده آقا مهدی و هواداران نشدیم/ این همه سختی کشیدیم و حیف است قهرمان نشویم


نوری در پیروزی مقابل داماش نقش مهمی داشت و در شرایطی که تیمش فاصله زیادی با شکست نداشت در نهایت گل مساوی را وارد دروازه میزبان کرد.

به گزارش خبرآنلاین؛نوری که در جام حذفی یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان پرسپولیس بوده است،در گفت و گو با خبرآنلاین در مورد پیروزی مقابل داماش حرف هایش را اینگونه آغاز می کند:«وقتی با یک گل عقب افتادیم شرایط خیلی سخت و نگران کننده شده بود ولی خوشبختانه خدا کمک کرد و با تلاش بچه ها توانستیم گل مساوی را بزنیم.از طرفی زمین ورزشگاه اصلا مناسب نبود و این موضوع کار ما را چند برابر سخت کرد.با این حال خوشحالم که در نهایت از چنین دیدار سختی با پیروزی بیرون آمدیم.»
او در ادامه در مورد گلی که به ثمر رساند و همچنین نقش مهم اش در دو بازی اخیر جام حذفی می گوید:«خدا را شکر که در دو بازی پیاپی دو گل مهم زدم و این لطف خدا و کمک دیگر بازیکنان بود و امیدوارم در بازی فینال هم گل قهرمانی را بزنم.در بازی با داماش هم وقتی در شرایط گلزنی قرار گرفتم،زاویه بسته بود ولی خدا را شکر که ضربه ام را خوب زدم و توپ تبدیل به گل شد.»
نوری در مورد دیدار فینال جام حذفی و تقابل با سپاهان می گوید:«این همه سختی کشیدیم و در لیگ برتر هواداران را خیلی اذیت کردیم،حالا که به فینال آمدیم حیف است که قهرمان نشویم.بازی با سپاهان سخت است چون آنها هم تیم خوبی دارند ولی ما باید هر طور که شده قهرمانی را به هواداران هدیه دهیم و فرقی ندارد که مقابل کدام تیم قرار می گیریم.»
از نوری در مورد حضور مهدی مهدوی کیا در رختکن پرسپولیس سوال می کنیم که اینگونه جواب می دهد:«من واقعا نمی دانم در این مورد چه چیزی بگویم.آقا مهدی در آن شرایط و در حالی که دو سه روز از فوت مادرش می گذشت به رشت آمد و کار او با ارزش و باور نکردنی بود.فقط خدا را شکر می کنم که شرمنده آقا مهدی و هواداران پرسپولیس نشدیم.مهدوی کیا یکی از اسطوره های فوتبال ایران و پرسپولیس است و نشان داد که شخصیت بزرگی دارد.امیدوارم در فینال هم قهرمان شویم.»
 

sajad 3000

کاربر فعال تالار اقتصاد ,
کاربر ممتاز
شکایت ژوزه از پرسپولیس به فیفا

به گزارش افکارنیوز، همانطور که پیش بینی می‌شد "مانوئل ژوزه" سرمربی پیشین پرسپولیس پس از کنار رفتن از کادر فنی این تیم، به فیفا شکایت کرد. شکایت ژوزه شامل دو بخش مالی و فنی است و فیفا هم روزهای ابتدای سال در نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس، خواستار ارائه مستندات شده است.

مصطفی شکری با بیان مطلب فوق اظهار داشت: علاوه بر شکایت ژوزه، یکی دیگر از دستیاران این مربی هم علیه پرسپولیس شکایت کرده‌اند. در واقع ما الان با سه پرونده مواجه هستیم. یکی شکایت ژوزه، دیگری شکایت دستیار او و در نهایت هم شکایت باشگاه پرسپولیس از ژوزه.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس همچنین افزود: البته این احتمال وجود دارد که دو دستیار دیگر ژوزه هم اقدام مشابهی انجام دهند و از ما شکایت کنند که در اینصورت با پنج پرونده مواجه خواهیم بود
 

sajad 3000

کاربر فعال تالار اقتصاد ,
کاربر ممتاز
آخرین وضعیت مصدومیت نیلسون

آسیب دیدگی پیش آمده از ناحیه زانو برای نیلسون جونیور دروازه پرسپولیس جدی نیست.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، نیلسون شب گذشته با موافقت سرپرست و سرمربی تیم در شهر رشت ماند تا امروز با سفر هوایی به تهران بازگردد.

نیلسون در جریان بازی سرخپوشان برابر داماش، آسیب‌دیدگی مختصری پیدا کرد. دکتر چشمه‌سری پزشک تیم فوتبال پرسپولیس در این ارتباط گفت: با توجه به اینکه من برای همراهی بنگر و نورمحمدی در تست دوپینگ رفته بودم، وضعیت نیلسون توسط آقای علیپور بررسی شد و مشکل او چندان جدی به نظر نرسید. البته وضعیت او را در تمرین دقیق‌تر بررسی خواهیم کرد.

** تمرین سبک سرخپوشان برای امروز

تمرین امروز پرسپولیس ساعت 17 در مجموعه ورزشی درفشی‌فر برگزار می‌شود.

سرخپوشان که با پیروزی در بازی با داماش به فینال رقابت‌های جام حذفی رسیده‌اند تا با روحیه خوبی در انتظار مصاف با سپاهان باشند، از امروز باید خود را برای بازی با ذوب آهن در اصفهان آماده کنند. تمرین پرسپولیس به این منظور از ساعت 17 آغاز خواهد شد.

بازیکنانی که در ترکیب اصلی پرسپولیس که بازی 90 تا 120 دقیقه‌ای را پشت سر گذاشته‌اند، امروز بسیار سبک کار می‌کنند و بعد به استخر و سونا می‌روند اما سایر نفرات، تمرین جدی‌تری خواهند داشت. در تمرین امروز آخرین وضعیت مهرداد پولادی هم بررسی می‌شود
 

sajad 3000

کاربر فعال تالار اقتصاد ,
کاربر ممتاز
کریمی و پرسپولیس در انتظار چهارشنبه

چهارشنبه مشخص می‌شود که علی کریمی به بازی پرسپولیس با ذوب آهن می‌رسد یا خیر.

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره آخرین وضعیت مصدومیت علی کریمی اظهار کرد: روز گذشته هم گفتم که فعلا در حال بررسی مصدومیت او هستیم. انتظار اینکه او مجددا در قسمت آسیب دیده پایش درد داشته باشد را داشتیم. در روزهای آینده وضعیت پایش را بررسی می‌کنیم و اگر احساس کردیم که برای بازی کردن اذیت نمی‌شود، به او اجازه می‌دهیم که در بازی با ذوب آهن حضور داشته باشد.

وی ادامه داد: اما اگر کریمی دردی احساس کند، بهتر است که بازی نکند. ما درباره او احساسی کار نمی‌کنیم و علاوه بر او و حقیقی همه نیروهایمان را برای بازی مهم با سپاهان آماده نگه می‌داریم.

چشمه‌سری درباره شایعه نرسیدن کریمی به بازی ذوب آهن هم گفت: خبرهای ضد و نقیض زیاد مطرح می‌شود یک نفر می‌گوید کریمی نمی‌رسد و دیگری می‌گوید که می‌رسد. نهایتا تا چهارشنبه وضعیت کریمی برای بازی با ذوب آهن مشخص می‌شود.
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
[h=2]در مسابقات ربوکاپ پرسپولیس قهرمان شد[/h]تیم رباتیک پرسپولیس در هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران به مقام قهرمانی دست یافت.
هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران عصر روز گذشته در هشت رشته در نمایشگاه بین‌المللی تهران به پایان رسید و تیم رباتیک باشگاه پرسپولیس در رشته شبیه‌سازی دو بعدی ربات‌های فوتبالی در میان 24 تیم به مقام قهرمانی دست پیدا کرد. این مسابقات در 8 رشته برگزار شد که پرسپولیس در رشته فوتبال حضور داشت و توانست با اقتدار عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهد.به گفته کیوان جامه بزرگ دبیر کمیته انفورماتیک باشگاه پرسپولیس؛ در مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها که به شکل دوره‌ای برگزار شد تیم پرسپولیس حریف چینی خود را یک بر صفر مغلوب کرد و مقابل حریف آمریکایی به برتری 4 بر صفر رسید تا بدون گل خورده راهی مرحله فینال شود.پرسپولیس در فینال این رقابت‌ها تیم دانشگاه علم و صنعت ایران را در وقت اضافه با نتیجه یک بر صفر شکست داده و به مقام قهرمانی دست یافت.تیم رباتیک پرسپولیس در راستای سیاست‌های مدیر عامل باشگاه پرسپولیس مبنی بر توسعه فعالیت‌های باشگاه و همچنین توجه به رشته‌های مختلف ورزشی و علمی تشکیل شد و باشگاه پرسپولیس در هشتمین نمایشگاه بین‌المللی ربوکاپ غرفه‌ای را دایر کرده بود.تیم سازنده و هدایت‌گر ربات‌های پرسپولیس را وحید خدابخشی، امیر طوافی، میکائیل شاقلانی، نیما نوذری، حسین زارع و مرضیه هاشمیان تشکیل داده و سرپرستی این تیم را دکتر محمد تقی جعفری بر عهده داشت.
 

Similar threads

بالا