کلوپ آبیدلان.

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز


 

javad-68

عضو جدید
*مجيدي؛ بهترين بازيکن هفته

در هفته‌اي که گذشت طهماسبي، جهانبخش، مجيدي و کاظميان براي تيم‌هاي خود گل‌هاي حساس 3 امتيازي زدند، نويدکيا هم که به روزهاي اوج خود بازگشته در راه پيروزي سپاهان با زدن 2 گل، بيشترين نقش را ايفا کرد تا مجموع اين بازيکنان از خوب‌هاي هفته بيست و پنجم باشند، با اين حال عنوان بهترين بازيکن هفته بيست و پنجم به فرهاد مجيدي تعلق مي‌گيرد که تنها چند ثانيه پس از ورودش به زمين مسابقه توانست با گل حساس خود استقلال را به صدر جدول برگرداند.
 

امالیا

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
سلااااااااااااااااااااام بهههه همهههههههه ي آبيدلان گل و دوست داشتني از همتون متشكرم.....خيلييييييييييييي لطف كردين....انشالله هميشههههههههه شاد باشين....:D
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
مظلومی سرمربی آلومینیوم هرمزگان شد


خبرگزاری فارس: سرمربی سابق استقلال به عنوان جانشین اکبر میثاقیان در تیم آلومینیوم هرمزگان انتخاب شد.



  • Tweet

به گزارش خبرگزاری فارس، مسئولان باشگاه آلومینیوم هرمزگان امروز پرویز مظلومی را به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب و اکبر میثاقیان را برکنار کردند.
آتیلا حجازی، حسین تراب‌پور، یورگن گده دستیاران مظلومی در آلومینیوم خواهند بود.
مظلومی بعد از دیدار با نفت آبادان در هفته بیست و ششم لیگ برتر روی نیمکت آلومینیوم می‌نشیند.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
دسته گل برای مجیدی و حضور پسر قلعهنویی در بازی ذخیرهها/چهره جدید رحمتی و عمرانزاده


خبرگزاری فارس: فرهاد مجیدی در تمرین امروز تیم استقلال مورد استقبال طرفداران این تیم قرار گرفت.




  • Tweet


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس تیم فوتبال استقلال پس از یک روز استراحت و در حالی که صبح امروز برنامههای بدنسازی را پشت سر گذاشته بود از ساعت 15 در کمپ زندهیاد حجازی تمرینات خود را پیگیری کرد. در تمرین امروز تیم ملی استقلال امیر قلعهنویی، مجتبی جباری، خسرو حیدری و فرزاد حاتمی حضور نداشتند که حاتمی با کسب اجازه از کادر فنی در کمپ استقلال حاضر نشد. دکتر نوروزی معاونت پزشکی و علوم ورزشی باشگاه استقلال در این رابطه به خبرنگار فارس گفت: فرزاد حاتمی صبح امروز به دلیل سرماخوردگی و البته حضور در کلینیک برای بخیه زدن دستش در تمرین شرکت نکرد ولی این بازیکن هیچ مشکلی نداشته و میتواند آبیپوشان را در دیدار مقابل فجر شهید سپاسی همراهی کند.
*حدود 50 نفر از طرفداران تیم استقلال در تمرین امروز حاضر شده و به تماشای برنامههای تاکتیکی آبیپوشان پرداختند.
*قبل از آغاز تمرین طرفداران تیم استقلال به شدت از فرهاد مجیدی استقبال گرمی داشتند تا جایی که یکی از هواداران دسته گل بزرگی را به کاپیتان این تیم اهدا کرد. مجیدی حدود 10 دقیقه مقابل کمپ استقلال ایستاد تا با طرفداران این تیم عکس یادگاری بگیرد.در این لحظه طرفداران استقلال از مجیدی می خواستند که با نشان دادن عدد 4 در کنار آنها عکس یادگاری بگیرد که مهاجم استقلال این کار را انجام داد.
*در غیاب سرمربی تیم استقلال مجید صالح و ستار همدانی برنامههای آمادهسازی را پیگیری کردند.
*میثم بائو هافبک تیم استقلال با اندکی تاخیر به محل تمرین رسید و در ابتدا نزد کادر فنی رفت و از آنها اجازه گرفت.
*
حنیف عمران زاده و مهدی رحمتی دو بازیکنی بودند که امروز با چهره ای جدید در تمرین شرکت کردند.
*در ابتدای تمرین بازیکنان به گرم کردن بدن های خود پرداخته و سپس در قالب دو گروه فوتبال درون تیمی انجام دادند. هنگامی که بازیکنان در قالب دو گروه فوتبال بازی می کردند این بار ایمان عالمی از محمد هوتن قلعهنویی خواست تا در ترکیب تیم سبز به جای مهران قاسمی به زمین برود. در ترکیب تیم سبز حسینی، عمران زاده، صادقی، ساموئل، بیک زاده، بائو، کیانوش رحمتی، اکبرپور و مهدی شیری، مهران قاسمی، آرش برهانی بازی می کردند که هوتن قلعه نویی به جای مهران قاسمی وارد زمین شد.
*میرشاد ماجدی سرپرست تیم استقلال نیز در تمرین امروز آبیپوشان شرکت نکرد.
*قرار است تیم استقلال ساعت 13.50 دقیقه روز پنجشنبه راهی شیراز شود. فرهاد مجیدی به دلیل 3 اخطاره بودن تیم استقلال را در این مسابقه همراه نخواهد کرد.
*دیدار تیمهای فجر سپاسی و استقلال روز جمعه از ساعت 15 در ورزشگاه حافظیه برگزار خواهد شد.
 

Similar threads

بالا