کلوپ طرفداران پرسپولیس

FREE DOOM

عضو جدید
مثلث ویرانگر پرسپولیس که ۱۷ گل به استقلال زد


همایون بهزادی، حسین کلانی و صفر ایرانپاک 3 مهاجم بزرگ پرسپولیس در دهه پنجاه، کابوس مدافعان و دروازه بان های استقلال بودند که موفق به زدن 17 گل به این تیم شدند.

IMAGE634943299489829003.jpg
به گزارش خبرآنلاین، این 3 بازیکن مشهورترین مثلث تاریخ دربی هستند که بیشترین گل را نیز به ثمر رسانده اند. بهزادی در 10 بازی 4 گل، کلانی در 11 بازی 6 گل و ایرانپاک در 12 بازی 7 گل به استقلال زدند و در مجموع این 3 بازیکن طی 33 بازی 17 گل به ثمر رسانده اند که آمار فوق العاده ای در دربی است.
 

FREE DOOM

عضو جدید
مارکو پروویچ‌: شاید من معجزه‌گر صرب پرسپولیس در دربی باشم / ثابت می‌کنم یک کاشته‌زن حرفه‌ای هستم


مارکو پروویچ حالا یکی از قابل اعتمادترین هافبک‌‌های پرسپولیس است.

كاوه علي‌اسماعيلي / بازيكني كه توانايي‌‌هايش را در مدت زماني كوتاهي نشان داد و به عنوان يكي از محبوب‌ترين بازيكنان تيم از سوي تماشاگران مورد تشويق قرار گرفت. با كمك يك دوست قديمي، براي دقايقي با ماركو به صحبت پرداختيم. او در هنگام مصاحبه نيز مانند زمان حضورش در زمين، با احساس و منطق حرف مي‌زند كه اين قضيه مي‌تواند شما را هم متعجب كند‌:
*ماركو! تو را اين روزها مانند ساير ستاره‌هاي پرسپوليس با گرماي خاصي تشويق مي‌كنند. مي‌خواهيم مصاحبه را از همين جا شروع كنيم، نظرت در اين مورد چيست؟
خودم هم از اين ماجرا بي‌نهايت خوشحالم. مي‌توانم احساس مردمي كه براي حمايت از پرسپوليس به ورزشگاه مي‌آيند را درك كنم چون خودم نيز قبل از شروع فوتبال، يك طرفدار پروپاقرص بودم و دقيقاً مي‌فهمم شرايط يك هوادار در آن زمان چيست. اين براي من يك افتخار بزرگ محسوب مي‌شود كه مي‌بينم هواداران برايم تا اين حد اعتبار قائل هستند. من اعتماد به‌نفس زيادي از اين تشويق‌ها گرفته‌ام و شرايطم خيلي خوب است. وقتي براي گرم كردن بدن‌مان به زمين بازي وارد شديم، متوجه تشويق‌ها شدم و صداي مردم را شنيدم. در ابتدا براي آنهايي كه روي سكو نشسته بودند دست تكان دادم اما وقتي دوباره تشويقم كردند، احساس كردم بايد به سمت‌شان بروم و تعظيم كنم. اين مسائل براي من خيلي مهم است چون مي‌خواهم رابطه بسيار صميمانه‌اي با هواداران داشته باشم. من اين رفتار را از هواداران باشگاه ستاره سرخ بلگراد ياد گرفته‌ام. مي‌دانم در اين هواي سرد، چقدر مشكل براي تماشاي يك مسابقه فوتبال وجود دارد.
*فكر مي‌كني بتواني پس از پايان نيم‌فصل، محبوب‌ترين بازيكن پرسپوليس شوي؟
كار سختي است ولي بايد تلاش زيادي كنم. من بايد هميشه يكي از بهترين‌‌هاي تيمم باشم. متأسفانه ما در هفته‌هاي گذشته در حالي كه مي‌توانستيم همه بازي‌هاي‌مان را با برد پشت‌سر بگذاريم ولي دو ديدار را از دست داديم و مساوي كرديم. اين مسئله شايد براي هواداران كمي سخت باشد و بازيكنان در اين نتايج، ديده نشوند ولي من سعي مي‌كنم اول براي تيمم مؤثر بوده و بعد به فكر محبوبيت باشم. اين را بگويم كه تيم برنده، به ‌صورت اتوماتيك بازيكنان محبوبي مي‌سازد. اصلاً بازيكنان‌ قدرتمند، هميشه محبوب هستند. بازيكناني مثل علي كريمي يا مهدي مهدوي‌كيا كه مي‌دانم در پرسپوليس چقدر محبوبيت دارند. اين عملكرد تمام كيفيت من نيست، خودم را بايد بيشتر از اينها نشان دهم.
*بازي آخر مقابل داماش را چطور ديدي؟
بازي مهمي بود. مهم و البته بسيار سخت. ما نيازمند سه امتياز بوديم و به همه اهداف‌مان رسيديم.
*اهداف‌تان چه بود؟
گلزني، كسب پيروزي خانگي، خوشحال كردن هواداران و در نهايت از دست ندادن بازيكنان‌مان براي دربي بزرگ تهران.
*اما هواداران از نوع بازي پرسپوليس چندان رضايتي نداشتند!
بله من هم با آنها موافقم چون ما چندان جالب توجه بازي نكرديم. بايد همه ما منطقي باشيم و اين مسئله را قبول كنيم كه در روز ديدار با داماش، روز خوبي نداشتيم. اين مسئله را سرمربي تيم هم به بازيكنان گوشزد كرد ولي به نظر من، در اين وضعيتي كه داريم سه امتياز مهم بود. كمي زمان مي‌خواهيم تا پس از ثبات تيم در يك جايگاه مطمئن، دوباره نمايش خوب و ديدني از خود نشان دهيم. البته اين لذت‌بخش است كه در روز بدمان هم پيروز شويم.
*تو در مورد دربي هم صحبت كردي. چقدر در مورد دربي تهران اطلاعات داري؟
چيزهاي زيادي شنيده‌ام. اينكه دربي تهران يكي از دربي‌‌هاي جذاب قاره آسياست و شرايط ويژه‌اي دارد. مي‌دانم بين پرسپوليس و تيم صدرنشين جدول يعني استقلال برگزار مي‌شود و تاريخچه‌اي 44 ساله دارد. دربي در همه جاي جهان جذاب است و مي‌تواند در ايران به ‌خاطر هواداراني كه مي‌آيند، جذاب‌تر هم باشد. تا به حال تجربه دربي‌‌هاي زيادي را داشته‌ام ولي بازي در ايران مي‌تواند برايم تجربه‌اي شيرين و جالب باشد.
*مي‌داني در دربي دور برگشت فصل قبل، پرسپوليس با يك معجزه برنده بازي شد؟
بله اين را شنيدم و برايم بسيار جالب است كه هواداران پرسپوليس هنوز و با گذشت حدود يك‌سال از آن ماجرا، از اين ديدار با هيجان خاصي حرف مي‌زنند. از كجا معلوم، شايد اين‌بار من معجزه صربستاني دربي تهران باشم و براي پرسپوليس كار بزرگي انجام دهم كه در حافظه تاريخ دربي‌ها حك شود؟! آن‌قدر روحيه و انگيزه دارم كه هر اتفاقي را ممكن است در دربي رقم بزنم.
*پس دوست داري يك بازيكن محبوب و جذاب براي هواداران باشي؟
همان‌طور كه گفتم، در پرسپوليس ممكن است هر اتفاقي برايم رخ دهد. دوست دارم تمام اين اتفاقات مثبت باشد و مرا به وجد بياورد. بدون هيچ ترسي به پرسپوليس آمدم و مي‌خواهم از حضور در اين تيم لذت ببرم. اينجا، هر روز ماجراهايي رقم مي‌خورد كه مي‌تواند برايم شيرين باشد، حالا اگر بتوانيم استقلال را در بازي جمعه آينده شكست دهيم، همه چيز زيبا و شفاف‌تر خواهد شد.
*تو اين‌قدر راحت راجع به دربي حرف مي‌زني، در حالي كه در بازي قبل، به سادگي از تركيب تيم كنار رفتي و تعويض شدي. در اين مورد چه نظري داري؟
من يك بازيكن حرفه‌اي هستم و به عنوان يك حرفه‌اي به ايران آمده‌ام. وقتي مربي از من خواست به ميدان بروم، بدون اينكه كوچكترين حرفي بزنم آن را پذيرفتم و وقتي گفت بايد از زمين بيرون بيايي، اعتراضي نكردم. اين را مي‌دانم كه اگر قرار است به تيم كمك كنم، نبايد اعتراضي داشته باشم. تصميمات سرمربي تيم را مي‌پذيرم و مي‌دانم او يك مربي جوان است كه تحت‌فشارهايي قرار دارد. اگر من و ساير بازيكنان هم بخواهيم او را در داخل تيم آزار دهيم، شرايطش سخت‌تر از قبل مي‌شود.
*در نيمه اول بازي، يك موقعيت بسيار خوب براي زدن ضربه كاشته نزديك به دروازه داشتي. در اين مورد صحبت مي‌كني؟
موقعيت خوبي بود كه متأسفانه از دست رفت. من يك ضربه كاشته‌زن حرفه‌اي هستم و اين قضيه را در طول فصل ثابت مي‌كنم ولي براي شروع، بايد چند موقعيت ديگر در اختيارم قرار گيرد. فكر مي‌كنم اگر بيشتر به من اعتماد شود، بتوانم به زودي ضربات سمت چپ را تصاحب كنم و گل‌هاي حساسي به ثمر برسانم. ضربات كاشته يكي از راه‌هاي آسان رسيدن به گل است ولي فقط با اعتماد به‌ بازيكنان و كادرفني به يك بازيكن، به دست مي‌‌آيد.

شنبه شب كانال دو كاشته هاشو نشون داد. از سمت چپ فوق العاده ميزنه.
اكثر گل هاشم پشت محوطه زده.
 

FREE DOOM

عضو جدید
[h=1]پرسپولیس یک هافبک مقدونیه‌ای جذب کرد
[/h][h=2] سایت رسمی باشگاه پرسپولیس نوشت:[/h]
[h=4]ولاتکو گروز دانوسکی بازیکن مقدونیه‌ای تیم لیائونینگ چین با انجام تست پزشکی با پرسپولیس قرارداد بست.
این بازیکن مقدونیه‌ای سابقه 50 بازی در تیم ملی کشورش را دارد و امسال در تیم لیائونینگ چین که به عنوان دهم رقابت‌های سوپر لیگ چین دست پیدا کرده است، 25 بازی انجام داده و سه گل به ثمر رسانده و 7 پاس گل داده است.
این بازیکن 29 ساله که 176 سانتی متر قد دارد، از 18سالگی به عضویت تیم ملی کشورش در آمد و در سال 2002 به عنوان بهترین بازیکن جوان مقدونیه انتخاب شد.
ولاتکو گروز دانوسکی که نزدیک به 200 بازی در لیگ قبرس، مقدونیه و صربستان انجام داده است، سابقه بازی در تیم داماش دورود را هم دارد که ثمره این حضور 19 بازی و 6 گل زده بوده است.
او که سابقه قهرمانی در لیگ قبرس و مقدونیه را دارد، توانایی بازی در چند پست خط میانی در مرکز زمین و کناره ها را داشته و پس از تائید فنی از سوی یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بر اساس فیلم بازی، به تهران سفر کرده و تست پزشکی را هم انجام داده است. ولاتکو بر سر قرارداد با باشگاه به توافق نهایی رسیده و حتی درخواست ITC وی نیز از سوی واحد امور بین الملل باشگاه انجام شده است.
[/h]
 

sajad 3000

کاربر فعال تالار اقتصاد ,
کاربر ممتاز
اولتیماتوم برای علی کریمی

جام ورزشی؛ علی کریمی هافبک تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل کشیدگی شدید دربی 76 را از دست داد. اما این بازیکن با توجه به شرایط پرسپولیس در یکی دو روز گذشته با برخی از متخصصان ارتوپدی به گفتگو پرداخت که اگر شرایط خاص برای او به وجود آید در دربی به میدان برود. اما این متخصصان به کریمی تذکر دادند در صورتیکه بخواهد در دربی 76 به میدان برود و سلامتی خود را به خطر بیاندازد امکان دارد پای او حتی به جراحی کشیده شود.

اگر مصدومیتش شدت پیدا کند دوری او از میادین خیلی بیشتر خواهد شد.

علی کریمی به دلیل تکل در دیدار مقابل صبا بر روی پای میلاد نوری دچار کشیدگی شدید در ناحیه زانو شد و به همین دلیل دربی 76 را از دست داده‌ است.
 

sajad 3000

کاربر فعال تالار اقتصاد ,
کاربر ممتاز
ممکن است کریمی به دربی برسد ؛ جواب قلعه نویی باشد برای بعد

جام ورزشی؛ سعید شیرینی در خصوص آخرین وضعیت مصدومیت علی کریمی اظهار داشت: «تکلیف علی کریمی برای حضور در دربی روز سه شنبه مشخص می شود هنوز امید هست و ممکن است کریمی به دربی برسد.»

وی افزود: «قلعه نویی اعلام کرده که جواب آدم هایی که عقبه ندارند را نمی دهم من فقط این مسئله را شنیده ام و خودم حرف هایش را نخوانده ام به همین دلیل فعلاً‌ جوابی نمی دهم و وقتی متن صحبت هایش را خواندم جوابش را می دهم.»

شیرینی تصریح کرد: «در آستانه دربی خدا را شکر شرایط تیم ما خوب است و بچه ها تلاش می کنند تا عملکرد خوبی در این بازی داشته باشند استقلال تیم خوبی است و در حال حاضر صدرنشین هستند، بازی سختی داریم و باید خیلی تلاش کنیم تا در این دیدار موفق شویم.»

سرپرست پرسپولیس اظهار داشت: «دربی جو بسیار خوبی دارد و انشاءالله یک بازی لذت بخش شود و مردم از دیدن آن لذت ببرند، هر 2 تیم برای پیروزی می آیند و امیدوارم ما 3 امتیاز این بازی را کسب کنیم.»

شیرینی در پایان گفت: «هواداران باید خیلی صبور و با اخلاق باشند و 90 دقیقه تیم را تشویق کنند تا یک بازی خوب انجام شود، من برای استقلال کری نمی خوانم چون کری نداریم استقلال هم تیم خیلی خوبی است و صدرنشین است و امیدوارم بازی خوبی انجام دهیم تا نتیجه بگیریم.»
 

.angel.

عضو جدید
کاربر ممتاز


مصدومیت داش علی واقعا شوک بزرگی بود. امیدوارم بازیکنا بتونند با یه بازی غیرتی جای خالی اونو پر کنند
وووووووووی من خیلی ناراحتم:crying2:البته استقلالیا نباید اینو بفهمن!!!!!
ایشاا...با غیرتا جاشو پر میکنن!
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز


مصدومیت داش علی واقعا شوک بزرگی بود. امیدوارم بازیکنا بتونند با یه بازی غیرتی جای خالی اونو پر کنند
این کاریکاتور اشک آدمو درمیاره..:D
امروز گفته چی میشه بازی کنم؟نمی میرم که ...
خیلی باغیرته ..
 
آخرین ویرایش:

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
[h=2]گروزدانوسکی: تلاش خواهم کرد امسال بازی های خوبی برای پرسپولیس انجام دهم[/h] هافبک مقدونیه‌ای پرسپولیس، گفت: می دانم دربی خیلی مهم است و تلاش خواهم کرد امسال بازی های خوبی برای پرسپولیس انجام دهم.

ولاتکو گروزدانوسکی بازیکن مقدونیه ای که امروز قراردادش را با پرسپولیس بست، درباره میزان شناختش از پرسپولیس، گفت: هر بازیکنی که در لیگ آسیا بازی کرده باشد، دوست دارد در تیم بزرگی مثل پرسپولیس بازی کند. تیمی که در آسیا پرطرفدارترین است و می دانم بازیکنان بزرگ تاریخ فوتبال ایران در این تیم بوده‌اند. یک شناخت قبلی از پرسپولیس داشتم و می دانستم که به باشگاه مطرحی می آیم .

وی در اتباط با ترک لیگ فوتبال چین، توضح داد: من نیم فصل در تیم لیائونینگ بازی کردم و به واسه عملکرد خوبم سه گل و هفت پاس گل در کارنامه بازی در لیگ این کشور دارم، هم از این تیم و هم از دو تیمی که در رده‌های بالاتری قرار داشتند، پیشنهاد دریافت کردم اما یکی از مشکلات من در چین فاصله 14 ساعتی آن با مقدونیه بود. همانطور که می دانید بازیکنان برای همراهی تیم ملی کشورشان 72 ساعت می توانند از باشگاه جدا شوند، من به خاطر این شرایط موقعیت خودم در تیم ملی را از دست داده بودم و سرمربی تیم مقدونیه از من خواست در کشوری بازی کنم که فاصله کمتری با مقدونیه داشته باشد و این مهمترین دلیل من برای جدایی از فوتبال چین بود.

گروزدانوسکی در ارتباط با سطح لیگ چین و انگیزه های خودش در فوتبال ایران، گفت: همین قدر بگویم بازیکنان خارجی بزرگی مانند آنلکا، دروگبا به لیگ چین و تیم شانگهای ملحق شدند. من یک مثال میزنم در چین که بودم بازیکنان خارجی می دیم که انگیزه نداشتند و آنها فقط برای درآمد با آنجا آمده بودند ولی بازیکنی مثل دروگبا وقتی گل می زد از فرط شادی پیراهن خود در می آورد و برای تماشاگران تکان می‌داد او عاشق فوتبال بود و من هم عاشق فوتبالم و این مسئله شانس مرا زیاد می کند ضمن آنکه می خواهم جایگاه خودم در تم ملی مقدونیه را پس بگیرم.

وی با اشاره به حضور قبلی‌اش در فوتبال ایران، گفت: دلیل حضورم در داماش دورود، مربی آن دارکو دراژیچ بود. او مربی خوبی است و او را می شناختم. با اصرار او آمده بودم، چون گفت شانس زیادی برای صعود به لیگ برتر دارند. در آن فصل با این که هافبک بودم، 6 گل زدم و الان به عنوان بازیکنی به پرسپولیس آمدم که در لیگ چین، مقدونیه، قبرس و صربستان بازی کرده‌ام.

او همچنین درباره وضعیت فعلی خود نیز، گفت: تا دو ماه قبل که در چین بازی می کردم برای حدود دو ماه تمرین انفرادی داشتم. طی 10 روز اخیر برای این که روی فرم مسابقه قرار بگیرم با تیم اول مقدونیه تمرین می‌کردم و نظر آمادگی مشکلی ندارم.

این بازیکن مقدونی‌ای پرسپولیس درباره احتمال حضور در دربی خاطرنشان کرد: من تازه به پرسپولیس ملحق شدم و قرار است اولین تمرینم را با تیم داشته باشم و از این بابت مشکلی ندارم. در مورد دربی هم می دانم این بازی خیلی مهم است و تلاش خواهم کرد امسال بازی های خوبی برای پرسپولیس انجام دهم.
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
پنالتی پرسپولیس هم که تنها بهانه درخشان برای باختش بود که کارشناس 90 مثل خیلی از کارشناسای دیگه تایید کرد که درست بوده ... هند هم بود اون کار بازیکن داماش فقط پشت جریمه بود..
نمیدونم چرا این تیما وقتی به پرسپولیس میبازن اینقد هضمش براشون سخته و همه چی رو از چشم داور میبینن در حالی که خودمون هر هفته داریم از داوری ضربه میخوریم..
ملوان 6تا خورده آخر بازی هواداراشون میان میگن داور بود ..ینی تا این حد..ایی خداااااا...
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
90 رو دیدین ؟ استقلالیا باز جنگ روانی رو شروع کردن گفتن تو دربی 9 نفره نذاشتن ببریم..باز خوبه صحنه هاش پخش شد همشون کشیده بودن جلو..
بعد افشین پیروانی میاد رو خط میگه پرسپولیس 3 تا برد حماسی داره ..یکی 6تاییا یکی 9 نفره یکی هم 10 10 3 ..6تاییا رو فیلمشو نابود کردن..این دربی 9 نفره رو هم اینطوری ماست مالی میکنن..چند سال بعد 10 10 3 رو هم یه چیزی براش پیدا میکنن یه بهانه ای میارن ..
بعد منصوریان میاد میگه افشین خان تند میره ما هم برد حماسی داریم .. برد یک هیچ برد دو یک ..

بنظرم با طرح این موضوع فقط باعث شدن اون نتیجه حماسی یه بار دیگه اسمش زنده بشه و همه کسایی که ازش خبر نداشتن هم خبردار بشن...فقط به خودشون ضربه زدن استقلالیا..
 
آخرین ویرایش:

Garibong

اخراجی موقت
چه اهمیتی داره چی گفتن...
استقلالی ها همینجورین...

اصل نتیجه ی چند روز بعده که قابل پیش بینی نیست.
 

sajad 3000

کاربر فعال تالار اقتصاد ,
کاربر ممتاز
وقتي دروازه‌بان جاخالي مي‌دهد! | يادداشت روز: تعصب ملي، از اولی کان تا رحمتی

گل: اقدام مهدی رحمتی را در خداحافظی از تیم ملی از هر زاویه -چه با اصول حرفه‌ای و چه با اصول غیرت و تعصب- نگاه کنیم به هیچ عنوان هضم و درک آن امکان‌پذیر نيست
اولیور کان گلر استثنایی تیم ملی آلمان با همه افتخارات ملی‌اش به دلیل خصوصیات اخلاقی خاصي كه داشت هیچ‌گاه فرد محبوبی حداقل در ورزشگاه‌های این کشور نبود. ماجراهای توهین و پرتاب پوست موز به او در شهرهای مختلف آلمان هر هفته ادامه داشت و تا زخمی شدن او هم پیش رفت. اما هیچ‌کدام این‌ها دلیلی نشد که اولیور کان رسالت و علاقه خود را به پوشیدن پیراهن تیم ملی فراموش کند.

او حتی وقتی بنا به تصمیم کلینزمن مجبور بود به عنوان ذخیره ینس لمان در آلمان انتخاب شود با همه ناراحتی و عصبانیت ذاتی‌اش حاضر شد در جام جهانی حضور داشته باشد و حتی در ضربات حساس پنالتی مقابل آرژانتین برای دلگرمی به رقیبش چند دقیقه‌ای صحبت کند. در فوتبال دنیا و در سطح ملی بار‌ها مسائلی از قبیل توهین به بازیکنان ملی‌پوش، اختلافات بر سر بازوبند و... پیش می‌آید ولی بازیکنان بزرگ کمتر سر این مسائل اختلافی به وجود می‌آورند. از لوتار ماتئوس در بایرن گرفته تا بالاک و جان تری و یا دیوید بکام هیچ دلیل حاشیه‌ای آن‌ها را از تیم ملی دور نگه نداشت. هرکس جای بکام بود و بعد از سال ۹۸ به خاطر اشتباهش در بازی با آرژانتین با انواع فحاشی‌ها و سوت زدن‌ها در ورزشگاه‌ روبه‌رو می‌شد عطای بازی در تیم ملی را به لقایش می‌بخشید. اما او هیچ‌گاه چنین نکرد و سرانجام در مقدماتی جام جهانی بعدی مقدمات حضور کشورش را با گل دقیقه 90 مقابل یونان فراهم کرد.

نکته جالب در مورد این کشور‌ها این است که بر خلاف کشوری چون ایران هیچ‌گاه در رسانه‌های رسمی و غیر رسمی‌شان سرودهای حماسی و شعارهای غیرت و تعصب شنیده نمی‌شود. اما همه مردم به وظایف ملی خود آشنا هستند و بدون افراط و اغراق برای وطن‌شان خدمت می‌کنند. اما در ایران، مدام شعارهاي قهرمانان و نام‌آوران و «چو ایران نباشد تن مباد» و... شنيده مي‌شود، ولي حداقل در عرصه فوتبال اين شعارها فاصله‌اي بعيد تا واقعيت داشته‌اند. اقدام مهدی رحمتی را در خداحافظی از تیم ملی از هر زاویه -چه با اصول حرفه‌ای و چه با اصول غیرت و تعصب- نگاه کنیم به هیچ عنوان هضم و درک آن امکان‌پذیر نيست.

زمانی ابوطالب طالبی ساعت‌های متمادی خود را در سونا انداخت و به دیوار زل زد تا حدود ۲۰کیلو وزن کم کند و یک مدال برنز برای کشتی ایران در المپیک بگیرد. زمانی تختی در عین نا‌آمادگی بنا به درخواست مردم راهی المپیک شد تا دل مردم را شاد کند. اگر آن حرکت‌ها حرفه‌ای نبود لااقل غیرت و تعصب را می‌شد از آن مشاهده کرد. زمانی نیز وحید هاشمیان فکر کرد که در تیم ملی به او نیازی نیست و از او استفاده نمی‌شود، طبق یک تصمیم حرفه‌ای از تیم ملی خداحافظی کرد. اما‌‌ همان بازیکن وقتی دید در شرایط حساسی حضورش می‌تواند چاره‌گشا باشد با یک تلفن رئیس فدراسیون وقت برگشت و مقابل قطر موفق به گلزنی شد.

اصول حرفه‌ای و غیرتی فوتبال در این مسائل خلاصه می‌شود.‌‌ همان وحید هاشمیان را مورد مواخذه قرار می‌دادند که سرود ملی را نمی‌خواند. آیا وطن‌پرستی در وجود امثال وحید هاشميان بیشتر نمایانگر است یا آن‌ها که هنگام پخش سرود ملی فریاد می‌زنند، اما وقتی تیم ملی به آن‌ها نیاز دارد جاخالی می‌دهند و به بهانه خستگی از اردو کناره می‌گیرند؟ متاسفانه ستاره‌های کاغذی فوتبال ایران که بار‌ها کلمه فوتبال حرفه‌ای شده را تکرار می‌کنند تنها از این فوتبال حرفه‌ای دریافت قراردادهای سنگین را یاد گرفته‌اند.... وگرنه نه شباهتی به گذشتگان خود دارند که برای پوشیدن پیراهن تیم ملی از جان مایه می‌گذاشتند و نه اصول اخلاقی خارج‌نشین‌ها را الگو قرار داده‌اند.

مردم ایران انتظار دارند در ازای چنین پرداخت‌ها و پول‌هایی کمی علاقه به سرزمین و وطن هم وجود داشته باشد. مایه تعجب است که در مصاحبه نگارنده با دانیل داوری که هیچگاه ایران را ندیده، عشق به مردم و سرزمین ایران مشاهده می‌شود اما یاران وطنی ما...
 

sajad 3000

کاربر فعال تالار اقتصاد ,
کاربر ممتاز
[h=1]کی روش محروم شد! | حرکت غیر حرفه ای آقای سرمربی گریبان تیم ملی را گرفت! [/h]اخراج کارلوس کی‌روش در بازی با کره‌جنوبی تنها به محرومیتش برای بازی با ازبکستان ختم نشد و کمیته انضباطی فیفا پس از بررسی گزارش ناظر و داور مسابقه نهایتا حکم به محرومیت 2 جلسه‌ای سرمربی تیم ملی ایران داد.

به گزارش خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام ، فیفا بر اساس گزارش ناظر فیفا و این ادعا که کی‌روش از الفاظی علیه کاپیتان کره‌جنوبی استفاده کرده حکم به این محرومیت داده است. این در حالی است که کی‌روش پس از اخراجش گفته بود در اعتراض به بازیکن کره که مدام از آرنجش استفاده می‌کرده به داور گفته باید او را اخراج می‌کرده.

پس از اعلام رای فیفا فدراسیون فوتبال به رای صادره اعتراض کرده تا این محرومیت به یک جلسه کاهش یابد تا کی‌روش بتواند در دیدار حساس مقابل قطر در دوحه روی نیمکت تیم ملی بنشیند. حتی پیش از این گفته شده بود که تصاویری از عملکرد بازیکنان کره‌ای که با آرنج به صورت بازیکنان تیم ایران زدند برای فیفا ارسال شده است.

باید منتظر ماند و دید که فیفا با استدلال‌های فدراسیون فوتبال ایران متقاعد می‌شود یا اینکه لابی قدرتمند قطری‌ها در فیفا، پرونده‌های انضباطی گذشته کی‌روش و شرایطی که در مجامع بین‌المللی علیه ایران وجود دارد حق تیم ملی ایران را پایمال می‌کند.
بی‌تردید نبود کی‌روش روی نیمکت تیم ملی در بازی با ازبکستان تاثیر زیادی در ناکامی حاصل شده داشت و عمده کارشناسان هم بر این موضوع تاکید داشتند و معتقد بودند اگر او بود، تیم ملی ایران می‌توانست گل خورده را تا پایان کار جبران کند.
 

solo4

عضو جدید
چشم من اس اس شده هیولا. مجیدی و پرویز گواردیولا

خدایا چه کنم با تیم مفتم. چگونه با اس اس در بیفتم
 

FREE DOOM

عضو جدید
چشم من اس اس شده هیولا. مجیدی و پرویز گواردیولا

خدایا چه کنم با تیم مفتم. چگونه با اس اس در بیفتم
عزیز من آخرین باری که یه استقلالی اومد اینجا باعث شد که کلوپ خودشون قفل بشه خواهشن دیگه اینجا پست نذار.
به شعور خودت توهین نکن ..........
 

tifoosi6atishe

عضو جدید
کاربر ممتاز
چشم من اس اس شده هیولا. مجیدی و پرویز گواردیولا

خدایا چه کنم با تیم مفتم. چگونه با اس اس در بیفتم

اینم آخر عاقبت پرویز گواردیولا










کدومشونو دوس داری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
 

FREE DOOM

عضو جدید
[h=1]شوک بزرگ به پرسپولیس / رضا حقیقی دربی را از دست می‌دهد؟
[/h][h=2] هافبک پرسپولیس در تمرین امروز این تیم مصدوم شد و ممکن است دربی را از دست بدهد.[/h]
[h=4]به گزارش خبرآنلاین؛ رضا حقیقی در تمرین امروز مصدوم شد و هنوز مشخص نیست كه به دربی می‌رسد یا نه. خود حقیقی در مورد این مصدومیت می‌گوید: «زانویم باد دارد. امیدوارم به دربی برسم. امیدوارم دوباره آن اتفاق دفعه قبل برایم نیفتاده باشد كه مجبور شوم چند ماه دور از میادین باشم.» حقیقی كه از نیم فصل دوم به پرسپولیس اضافه شده، عملكرد خوبی در این تیم داشته و توانسته در خط هافبك پرسپولیس مهره موثری باشد. قطعا مصدومیت او در آستانه دربی اتفاق بدی برای قرمزپوشان خواهد بود.
لعنت به این شانس لعنت
:wallbash:[/h]
 

Similar threads

بالا