کلوپ طرفداران پرسپولیس

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
استقلالیا تو بازی قبلیشون به پرسپولیسیا توهین کردن ..پرسپویسیا با پیوند دادن استقلال و ملوان جوابشونو دادن ...

گل هفتم رو غلامرضا رضایی راحت میتونست بزنه عمداً نزد ..فکر کنم تو دنیا فقط پرسپولیسیا هستن که بعد از زدن 6 گل دلشون نمیخواد گل هفتم رو بزنن ..:D
 

sajad 3000

کاربر فعال تالار اقتصاد ,
کاربر ممتاز
[h=1]گل محمدی: هیچ قولی برای قهرمانی در جام حذفی نمی دهم/ این برد آغاز راه پرسپولیس است[/h]به گزارش ایرنا، ˈیحیی گل محمدیˈ چهارشنبه شب در نشست خبری پس از دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس تهران و ملوان بندر انزلی اضافه کرد: واقعیت این است که خود ما نیز انتظار پیروزی 6 بر صفر برابر ملوان را نداشتیم چرا که آن ها از تیم های صدرنشین لیگ برتر و مقتدر در سال های اخیر محسوب می شوند.

وی ادامه داد: در این چند روز، تمرینات خوب و منظمی داشتیم و فقط سعی کردیم با برگزاری جلسات به صورت انفرادی و تیمی، روحیه بازیکنان را افزایش دهیم و بسیار خوشحالم بازیکنان امروز تمام دستورات فنی را به خوبی در زمین پیاده کردند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران در پاسخ به این سوال که چه هدفی را در لیگ برتر و جام حذفی دنبال می کند، تصریح کرد: اعضای کادر فنی، مدیریت و تمامی بازیکنان تلاش می کنند جایگاه این تیم در لیگ برتر بهبود یافته و در جام حذفی بتوانیم از مدعیان قهرمانی باشیم، با این همه هیچ موقع قولی برای قهرمانی نمی دهم و در حال حاضر فقط برای خوشحال کردن هواداران بازی می کنیم.

وی با قدردانی از حمایت هواداران این تیم در دیدار برابر ملوان بندرانزلی گفت: ما و تمامی هواداران باید در کنار هم تلاش کنیم روزهای خوبی را برای این تیم رقم بزنیم، در این چند روز تماشاگران در کنار مدیریت و همچنین کریم باقری، کمک زیادی به من داشتند که امیدوارم در ادامه بتوانم پاسخ محبت های آن ها را بدهم.

گل محمدی در پاسخ به این سوال که آیا برای این دیدار با علی پروین مشورت کرده است یا خیر نیز اظهار داشت: با وی صحبت هایی انجام دادم اما ترکیب تیم فقط با نظر خودم چیده شده بود.

وی در خصوص عملکرد سرمربی سابق تیم پرسپولیس نیز عنوان کرد: ˈمانوئل ژوزهˈ مربی بزرگی است اما در نیم فصل به دلایلی که نمی خواهم در خصوص آن صحبت کنم، نتوانست نتایج خوبی را برای تیم به ارمغان آورد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران در پاسخ به این سوال که گفته می شود برخی بازیکنان در هفته های پایانی نیم فصل، کم کاری کرده اند تا سرمربی تیم برکنار شود نیز تاکید کرد: همه بازیکنان دوست دارند، توانایی های خود را در زمین پیاده کنند اما

گمان می کنم در آن زمان، زمینه و شرایط به صورت مناسب فراهم نبود و ما تلاش می کنیم بتوانیم بهترین بهره را از بازیکنان ببریم.

وی ادامه داد: پیروزی برابر ملوان تمام شد و به بازیکنان تیم اعلام کردم مغرور نشده و در بازی های آینده نیز برای موفقیت تیم تلاش کنند.
 

sajad 3000

کاربر فعال تالار اقتصاد ,
کاربر ممتاز
[h=1]انصاری فرد: وضعیت جداییم از پرسپولیس چهار روز دیگر مشخص می شود[/h]به گزارش ایرنا، ˈکریم انصاری فردˈ چهارشنبه شب پس از پیروزی 6 بر صفر تیم پرسپولیس تهران مقابل ملوان بندرانزلی در جام حذفی فوتبال اظهار داشت: امروز، مهم ترین هدف ما شاد کردن دل هواداران بود که محقق شد.

زننده سه گل از 6 گل پرسپولیس در دیدار مقابل ملوان در پاسخ به این پرسش که ˈآیا جدایی مانوئل ژوزه در روند تیمی پرسپولیس اثر مناسب داشت؟ˈ گفت: ژوزه ‍زحمت زیادی برای تیم پرسپولیس کشیده است.

انصاری فرد در خصوص انتقالش به تیم های اروپایی گفت: مذاکره های خوبی در این خصوص داشته ام و به نتایج خوبی رسیده ایم و وضعیتم تا چهار روز آینده مشخص می شود.

وی افزود: دل کندن از هواداران سخت است اما هواداران باید این حق را به من بدهند که برای پیشرفت و موفقیت بیشتر، ترانسفر شوم.

وی اظهار امیدواری کرد، تیم پرسپولیس تا پایان فصل جاری لیگ برتر فوتبال با نمایش گذاشتن عملکرد مطلوب به موفقیت برسد.
 

sajad 3000

کاربر فعال تالار اقتصاد ,
کاربر ممتاز
[h=1]هادی نوروزی: می‌خواستیم در جام حذفی قدرتمندانه استارت بزنیم [/h]
هادی نوروزی می‌گوید خوشحال است که سهمی در ایجاد شادی برای هواداران پرسپولیس داشته است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی پرگل تیمش مقابل ملوان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ما برای برد به این بازی آمده بودیم. دیدار مهمی برای ما بود و دوست داشتیم که جام حذفی را با قدرت شروع کنیم و استارت خوبی بزنیم که خوشبختانه همین طور هم شد.

وی ادامه داد: نه اینکه مقابل ملوان بازی کنیم انگیزه زیادی داشتیم، بلکه همیشه در هر بازی انگیزه‌های زیادی داریم. شخصا خودم در هر بازی انگیزه بالایی دارم.

نوروزی در پاسخ به این سوال که نظرش درباره راه ندادن ژوزه به اردوی پرسپولیس چیست گفت: من اصلا متوجه این موضوع نشدم و در این مسائل هم وارد نمی‌شوم.

وی درباره گل‌هایی که به ثمر رسیده هم گفت: خیلی خوشحالم که دو گل زدم. امروز هواداران یکی از روزهای خوب پرسپولیس را شاهد بودند و خوشحالم که من هم در ایجاد این شادی برای آن‌ها سهمی داشتم.

مهاجم پرسپولیس در پایان درباره مصاحبه‌های برخی از بازیکنان ملوان پیش از این بازی گفت: من روزنامه‌ها را نمی‌خوانم و نمی‌دانستم که بازیکنان ملوان چه صحبت‌هایی کرده‌اند.

به گزارش ایسنا، هادی نوروزی در پایان بازی برای انجام تست دوپینگ به اتاق کنترل دوپینگ رفت.
 

sajad 3000

کاربر فعال تالار اقتصاد ,
کاربر ممتاز
[h=1]رضا حقیقی: فقط به وظایف خود عمل کردیم[/h]به گزارش ایرنا، ˈرضا حقیقیˈ پس از برتری 6 بر صفر پرسپولیس برابر ملوان بندرانزلی ادامه داد: بازی را خیلی خوب شروع کرده و این روند را تا پایان بازی ادامه دادیم تا برنده این بازی شدیم.

وی با اشاره به اینکه فقط به وظایف خود عمل کردیم، اظهار داشت: پیش از آغاز این بازی و در طول هفته گذشته، تمرینات مناسبی را برگزار کرده و امروز بسیار سرحال بودیم.

هافبک جدید تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص عملکرد خودش در این بازی نیز گفت: بهتر است اعضای کادر فنی در این باره اظهارنظر کنند اما اطمینان می دهم در تمامی بازی های پرسپولیس که به کار گرفته شوم، با تمام وجود برای موفقیت تیم تلاش کنم.
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
انصاری فرد: وضعیت جداییم از پرسپولیس چهار روز دیگر مشخص می شود

به گزارش ایرنا، ˈکریم انصاری فردˈ چهارشنبه شب پس از پیروزی 6 بر صفر تیم پرسپولیس تهران مقابل ملوان بندرانزلی در جام حذفی فوتبال اظهار داشت: امروز، مهم ترین هدف ما شاد کردن دل هواداران بود که محقق شد.

زننده سه گل از 6 گل پرسپولیس در دیدار مقابل ملوان در پاسخ به این پرسش که ˈآیا جدایی مانوئل ژوزه در روند تیمی پرسپولیس اثر مناسب داشت؟ˈ گفت: ژوزه ‍زحمت زیادی برای تیم پرسپولیس کشیده است.

انصاری فرد در خصوص انتقالش به تیم های اروپایی گفت: مذاکره های خوبی در این خصوص داشته ام و به نتایج خوبی رسیده ایم و وضعیتم تا چهار روز آینده مشخص می شود.

وی افزود: دل کندن از هواداران سخت است اما هواداران باید این حق را به من بدهند که برای پیشرفت و موفقیت بیشتر، ترانسفر شوم.

وی اظهار امیدواری کرد، تیم پرسپولیس تا پایان فصل جاری لیگ برتر فوتبال با نمایش گذاشتن عملکرد مطلوب به موفقیت برسد.

میخواد بره ؟؟

تازه داشت اوج میگرفت .. زاید رو هم از دست دادیم ...
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
[h=1]شاهکار مشترک احمدزاده و زارع / یادداشت ویژه[/h][h=2]تیمی که بیشترین پنالتی ممکن را در طول نیم فصل نخست از داوران گرفته بود حالا این مردان سابقا سیاه پوش را متهم به طرفداری از پرسپولیس می کند[/h] همیشه دیدن فوتبال روز جهان سود آور نیست شاید تقلید نصفه و نیمه ای کرده باشی و ندانی چه چیزی در انتظارت است.بازی با کلمه و به استقبال درگیری لفظی رفتن از آن دسته از تاکتیک هایی است که مورینیو به خیلی ها آموخت و محمد احمد زاده آخرین شاگردش بود در مکتب فوتبال ایرانی. چه شد که ملوان هم ناگهان شش تایی شد؟ مقصر کیست؟
این نتیجه تاریخی بیشتر مرهون یحیی بود یا شاهکار ممی و مازیار؟ در این باره تحلیل فراوان است اما سوای رشد کیفی قرمزها که ریشه در عوض شدن بازیکنان میانی این تیم و همچنین سرمربی اش داشت از نقش احمد زاده و مازیار زارع نمی توان بی تفاوت عبور کرد.آنها همان چیزی را به پرسپولیس دادند که قرمزها تشنه اش بودند؛ انگیزه.
همه چیز از روی سکوها شروع شد.اولین محصول نتایج ضعیف ژوزه قهر تماشاگر از آزادی بود اما مازیار و احمد زاده به صورت نسنجیده حرف هایی را به زبان آوردند که موجب سرخ شدن رگ سرخ ها شد.

زارع که فصول پیشین دستمزد خوبی از پرسپولیس گرفت و به واسطه حضور در این تیم هم به امارات رفت هم ملی پوش شدنش گارانتی شد و هم اینکه حمایت رسانه های پر تعداد پایتخت نشین را از آن خود کرد، بعد از "خوردن نمک" مطابق رسم مالوف در فوتبال ایران" نمکدان" را زیر پایش گذاشت .او وعده داده بود شادی عجیب تری را برای هواداران پرسپولیس دارد.همین کلام موجب شد تا در سرمای زیر صفر حومه غرب تهران خیلی ها تنها به واسطه دیدن مازیار به ورزشگاه بروند. همان هایی که کاری به بازی نداشتند و تنها منتظر بودند تا زارع صاحب توپ شود و سپس او را "هو" کنند و البته و متاسفانه به او فحاشی کنند.

قبل ترها یک دسته بازیکن شبیه هاشمی نسب بودند که با هو شدن بهتر کار می کردند اما مازیار فوتبال ما ضعیف تر از آن بود که وعده اش را می داد.پاس های اشتباه، سر در گمی در میانه میدان و ده نفره کردن ملوان تنها خروجی زارع برای تیمش بود و این روند تا آنجا ادامه داشت که احمد زاده علی رغم میل باطنی مجبور به تعویض ضعیف ترین بازیکن میدان شد. ملوان زمانی از هم پاشید که ستون تیمش بازی را به تماشاگران عصبانی باخته بود.مازیار تنها ادای آدم های جسور را در می آورد.او نازک تر از آن چیزی است که نشان می دهد.اگر عاقلانه تصمیم می گرفت قطعا هواداران پرسپولیس همانگونه با او بر خورد می کردند که با اولادی و پژمان کردند.اما مازیار راه دیگری را پیش گرفت و ثمره اش تراژدی تاریخی برای فوتبال انزلی بود.
فصل قبل هم در بازی با داماش ، پرسپولیس را قربانی لجاجتش با افشین چاووشی کرد. در آن روز که زارع لباس قرمز را بر تن کرده بود با اخراج بی جهت موجب شد قرمزها بازی برده را به داماش ببازند.این مازیار زارع است؛هافبکی که فصل قبل یکی از ضعیف ترین بازیکنان پرسپولیس بود و حالا با نبودنش نشان می دهد اگر قرمزها در انتخاب بازیکن دقت می کردند شاید سرنوشت بهتری در طول این چند سال داشتند.


ممی و لولوی پنالتی
محمد احمد زاده ملقب به ممی که بصورت کاملا عجیب صندلی از دست رفته اش در انزلی را از پورغلامی پس گرفته است چهل و هشت ساعت قبل از انجام این بازی طی چند مصاحبه حرف هایی را به زبان آورد که بیشترین نقش را در احیای پرسپولیس یحیی ایفا کرد. تیمی که بیشترین پنالتی ممکن را در طول نیم فصل نخست از داوران گرفته بود حالا این مردان سابقا سیاه پوش را متهم به طرفداری از پرسپولیس می کند! اما این عین نمک نشناسی بود.
محمد احمد زاده که تا پیش از این بازی، نان و ماستش را در سکوت رسانه ای می خورد و با هر بار زمین خوردن نزهتی و اولادی (که هر دو متخصص دایوینگ در باکس هجده قدم هستند)صاحب یک ضربه پنالتی می شد این بار ناشیانه و قبل از شروع بازی از داور پنالتی می خواست! دنباله رو مکتب آقای سابقا خاص نمی دانست باید چه حرفی را کجا بزند.گرته برداری ناقص او از جنگ لفظی منجر شد پرسپولیس برای آبرویش رو در روی ملوان بیایستد.دیگر بحث برد و باخت در یک بازی معمولی نبود بلکه قرمزها دستور داشتند از جام های قبلی شان دفاع کنند.
از سوی دیگر محسن ترکی بی اعتنا از زمین خوردن مردان "شیرجه رو" عبور کرد.شاید اگر ممی، زبان به کام می گرفت و ناشیانه وارد این بازی خطرناک نمی شد مجدد یکی از همین دایوهای تکراری نزهتی و رافخایی منجر به اعلام پنالتی می شد اما احمدزاده کاری کرد ترکی با وسواس سراغ نقطه پنالتی برود.او شبیه مازیار عمل کرد.آنها پاسداران خوبی از نمکدان نبودند.

 

sajad 3000

کاربر فعال تالار اقتصاد ,
کاربر ممتاز
[h=1]علی عسگر در لیست مازاد قرار گرفت/ مربی سابق دروازه‌بان‌های ذوب‌آهن موردنظر سرخ‌ها [/h] حمیدرضا علی عسگر در لیست مازاد تیم فوتبال پرسپولیس قرار گرفت.


به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، هافبک جوان سرخپوشان که امروز بعد از تمرین با ناراحتی ورزشگاه «درفشی فر » را ترک کرد، در لیست مازاد پرسپولیس قرار گرفته و پس از مهرزاد معدنچی ، جواد کاظمیان، افشین اسماعیل زاده، سامان آقازمانی و سعید قدمی ششمین بازیکن مازاد این تیم در نیم فصل است.

* ایمون زاید به صورت رسمی از پرسپولیس جدا شد

این کار با امضای فسخ قرارداد از سوی مهاجم سابق پرسپولیس انجام شده است. به نظر می‌رسد این اتفاق از نظر مالی برای پرسپولیس خوب بوده، چرا که زاید پول نیم فصل دوم خود را نگرفت. با خروج ایمون زاید از لیست پرسپولیس جا برای حضور یک بازیکن خارجی دیگر در این تیم باز شد.

* تومیسلاو ساویچ مربی دروازه‌بان‌های پیشین ذوب آهن مدنظر پرسپولیس است و اگر تا پنجشنبه شب دو طرف به توافق نرسند این باشگاه به سراغ گزینه دیگری خواهد رفت.

* ادمون بزیک، فرهاد چیذری و کریم باقری تا شنبه قرارداد خود را با پرسپولیس ثبت می‌کنند.

* تیم فوتسال بانوان پرسپولیس در هفته‌ اول لیگ برتر با نتیجه‌ پنج بر چهار از سد شهریار گذشت. تیم فوتسال پرسپولیس مدافع عنوان قهرمانی است.

* همچنین تیم بسکتبال با ویلچر پرسپولیس در دور سوم لیگ دسته یک کشور که در اردبیل برگزار می‌شد عنوان صدرنشینی خود را حفظ کرد و در پایان به عنوان تیم نخست به رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور صعود کرد.

 

sajad 3000

کاربر فعال تالار اقتصاد ,
کاربر ممتاز
[h=1]مارکو پروویچ :‌دوست دارم در پرسپولیس بمانم [/h]
بازیکن صربستانی مورد نظر پرسپولیس گفت که دوست دارد فوتبالش را در پرسپولیس ادامه دهد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، بازیکن صربستانی جدید پرسپولیس که امروز اولین تمرین خود را با این تیم انجام داد، درباره پرسپولیس گفت: من قبلا در تیم ستاره سرخ بلگراد بازی کردم که پیراهن آن تیم هم قرمز است و برایم مهم است که پیراهن پرسپولیس هم به همین رنگ است و دوست دارم در این تیم بمانم.

پروویچ که فعلا برای انجام تست فنی در پرسپولیس حاضر شده است، اولین حضورش را در تمرین پرسپولیس خوب توصیف کرد و گفت: رفتار همه با من دوستانه بود. بازیکنان ، هواداران و خبرنگاران رفتار خوبی با من داشتند.

مارکو پروویچ صربستانی برای پیوستن به پرسپولیس در تمرینات این تیم حاضر شده است.

این بازیکن سابق بر این در تیم‌های ستاره سرخ بلگراد و بازل سوئیس حضور داشته است.
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
حمید علی عسکر از پرسپولیس کنار گذاشته شد/ترک درفشی فر با چشمان اشک بار :w05:
یحیی گل‌محمدی دلیل کنار گذاشتن حمید علی‌عسگر از پرسپولیس را نداشتن انگیزه اعلام کرد.
با تصمیم یحیی گل‌محمدی حمید علی‌عسگر هم در لیست فروش پرسپولیس قرار داده شد. یحیی‌گل‌محمدی دلیل اصلی کنار گذاشتن حمید علی‌عسگر از پرسپولیس را نداشتن انگیزه لازم در تمرینات اعلام کرده و گفته من نیاز به بازیکنی دارم که در تمرینات مانند یک بازی رسمی با انگیزه هرچه تمام‌تر حضور داشته باشد. حمید علی‌عسگر نیز که پس از این اتفاق بسیار ناراحت شده پس از تمرین امروز ضمن خداحافظی از بازیکنان پرسپولیس و جمع کردن وسایلش از کمدهای مخصوص بازیکنان با چشمانی اشکبار تمرین پرسپولیس را ترک کرد. گل‌محمدی همچنین به سایر بازیکنان نیز هشدار داده که باید در تمرینات با جدیت کار خود را دنبال کنند.
 

reynolds_nike

عضو جدید
کاربر ممتاز
حمید علی عسکر از پرسپولیس کنار گذاشته شد/ترک درفشی فر با چشمان اشک بار :w05:
یحیی گل‌محمدی دلیل کنار گذاشتن حمید علی‌عسگر از پرسپولیس را نداشتن انگیزه اعلام کرد.
با تصمیم یحیی گل‌محمدی حمید علی‌عسگر هم در لیست فروش پرسپولیس قرار داده شد.یحیی‌گل‌محمدی دلیل اصلی کنار گذاشتن حمید علی‌عسگر از پرسپولیس را نداشتن انگیزه لازم در تمرینات اعلام کرده و گفته من نیاز به بازیکنی دارم که در تمرینات مانند یک بازی رسمی با انگیزه هرچه تمام‌تر حضور داشته باشد.حمید علی‌عسگر نیز که پس از این اتفاق بسیار ناراحت شده پس از تمرین امروز ضمن خداحافظی از بازیکنان پرسپولیس و جمع کردن وسایلش از کمدهای مخصوص بازیکنان با چشمانی اشکبار تمرین پرسپولیس را ترک کرد.گل‌محمدی همچنین به سایر بازیکنان نیز هشدار داده که باید در تمرینات با جدیت کار خود را دنبال کنند.

بنظرم کار درستی کرد.علی عسگر کلا جو گیر شده بود.نه درست حسابی تمرین میکرد و نه درست حسابی بازی میکرد!!!و فکر میکرد که خیلی کارش درسته.حتی یه بارم کلاس گذاشته بود که استقلال میخوادش!!! این یه اخطاری بود به بازیکنای دیگه تا حساب کار دستشون بیاد!!!گل محمدی کار سختی داره با حاشیه پرسپولیس ولی اگه رویانیان بتونه حاشیه ها رو کم کنه مطمئنا یحیی موفق میشه.چون واقعا آدم باهوشیه. مخصوصا تو زمانی که بازی میکرد. امیدوارم که اتفاق دایی و پیروانی و استیلی براش تکرار نشه.(البته بنظرم پیروانی و استیلی توسط آدمای خاصی به پرسپولیس تحمیل شدند!!!من هیچ موقع قبول نداشتم که سرمربی پرسپولیس بشند.)اینکه معدنچی و کاظمیان رو هم کنار گذاشت خیلی برام ایده آل بود.چون پرسپولیس جای بازیکنای تاریخ گذشته نیست(البته این حرفم بی احترامی نیست.یه زمانی این بازیکنا بهترین بودند ولی الان دیگه در حد پرسپولیس نیستند و من نمیدونم با نظر کدوم کارشناس اینا جذب شدند!!!!)
 

sajad 3000

کاربر فعال تالار اقتصاد ,
کاربر ممتاز
[h=1]آنالیز ویژه: اولین بازی رضا حقیقی زیر ذره بین ؛ جوانی که می‌تواند ستاره پرسپولیس باشد| آزمایش موفقیت‌آمیز "پاتریوت سرخ"! [/h]
ایرج طالع | خبرگزاری پارس فوتبال دات کام چندی پیش در بازی رفت لیگ برتر، ملوان میزبان پرسپولیس بود که آن بازی با تمام کش و قوس با نتیجه مساوی به پایان رسید. به یکباره با قرعه کشی جام حذفی گویی برای تسویه خرده حسابها این دو تیم در یک هشتم جام حذفی بهم رسیدند. نسبت به آن بازی تیم پرسپولیس چهار تغییر درترکیب تیم خود بوجود آورده بود .گردان ،خانزاده،نورمحمدی و نقی زاده پست های خود را در اختیار نیلسون ،حسینی ،پولادی و حقیقی قرار داده بودند و آنطرف میدان هم خبری از گلر ملوان ،حسنی صفت و در میانه زمین ، بادامکی نبود. برای تیم پرسپولیس رضا حقیقی، بازیکن مشهدی این تیم در پست هافبک دفاعی تنها بازیکنی بود که بازی با پیراهن قرمز را برای اولین بار تجربه می نمود. سایر بازیکنان پرسپولیس با این تیم کم بیش در بازیها حضور داشتند. از چند منظر می توان به تجزیه و تحلیل این بازی پرداخت چرا که نتیجه بدست آمده سالها دست آویز سکو ها خواهد بود تا بیش از رجز خوانی بازیکنان توجه به مسائل فنی و توانائی های ذاتی مورد توجه قرار بگیرد. 6 بر صفر تاریخی سرخابی ها با خود ترکش های فراوانی داشت که حتی کار را به اخراج بازیکن و... رساند. پس باید قبول کنیم که پرسپولیس در این بازی فقط یک برد ساده بدست نیاورده و سیستم ملوانان را دچار اختلال نموده است. شاید گذر زمان مشکلات بوجود آمده از این باخت را برای ملوان، به ما نشان بدهد. در این تحلیل رضا حقیقی مورد آنالیز قرار گرفته است که حضور او در ترکیب پرسپولیس کمک شایانی نسبت به نتیجه بدست آمده در بر داشت.
ابتدا اعداد و ارقام رضا حقیقی در بازی با ملوان
شماره شناسایی: 33
مالکیت توپ: 34 ثانیه
دفع توپ: 8 توپ
ارسال از جناحین: یک ارسال
پاس سالم: 33 پاس
پاس ناموفق: 7 پاس
تکل فنی: 5 تکل
شوت: یک شوت
ضربات با سر: 10 ضربه
کسب خطا از حریف: یک خطا
تاثیرگذاری روی گلهای پرسپولیس 1_ گل اول: حقیقی با دفع توپی در میانه میدان زمینه ساز مالکیت توپ می شود ،همین توپ پس از 3 پاس منجر به گل اول پرسپولیس میشود. 2_گل دوم: او پشت محوطه جریمه ملوان اقدام به شوت می کند. ریباند این توپ توسط انصاری فر منجر به گل دوم می شود. 3_ گل چهارم: پاس بلند او به پشت محوطه جریمه ملوان با دو ضربه دیگر به توپ، منجر به گل چهارم می شود. 4_ گل ششم: او یک توپ را پشت محوطه جریمه حریف به اصطلاح می رباید و همین توپ با دو ضرب دیگر به تور دروازه می چسبد.

خصوصیات این بازیکن
با 23 سال سن جوان و انرژیک از قد و قامت مناسبی برخوردار است.
در این بازی به توپ های میانه میدان در فضا امان نداد او توپهای ضربه شروع مجدد از دروازه حریف را تماما دفع نمود و راه عبور از عمق را برای مهاجمان ملوان بست و با این تفاصیل ملوانان گرایش به بازی زمینی و سمت جناحین پرسپولیس پیدا نمودند. حقیقی به‌خوبی با زاویه حرکتی یک هافبک دفاعی ایده آل آشنا بود مشارکت در دفاع و اضافه شدن به حمله نمایش دلپذیری از او در این بازی بود . خارج نمودن مازیار زارع از بازی نیز به‌واسطه سختگیری او در میانه زمین اتفاق افتاد . در زمان ارسال کرنر های هر دو تیم در محوطه جریمه ها حضوری فعال و تاثیر گذار داشت. اشتیاق به شوت‌زنی در صورت وجود فضا و همچنین قلدر در درگیری های فیزیکی و شجاعت و استقبال از بازیکن حریف برای درگیری از فاکتور های مثبت این بازیکن مشهدی است. طبق آنچه یک هافبک دفاعی باید بداند از نمایش تکنیکی پرهیز میکرد و سرعت در انتقال توپ را بخوبی در ک می‌نمود. رضا حقیقی می دانست چه موقع و کجا تکل بزند و درگیر شود. نکته جالب در آنالیز او عدم تاثیرگذاری محیطی بر روی این بازیکن بود. او براحتی و با در صد کم اشتباهات بازی را به پایان رساند. به یاد دارم اولین بازی محسن عاشوری در پرسپولیس را او با اشتباهات فراوان مورد هجمه سکوها قرار گرفت تا روزی که عاشوری تبدیل به یکی از بهترین هافبکهای پرسپولیس بشود. بازی اول در تیم بزرگی مثل پرسپولیس با اینهمه هوادار کار ساده ای نیست. اگر حقیقی قدر خودش را بداند و خوب تمرین کند و به حاشیه کشیده نشود، می تواند در آینده ای نزدیک به یکی از بازیکنان ثابت تیم ملی تبدیل شود. هر چند مثل همه بازیکنان او نیز دچار ضعف هایی با درصد کم است اما در برهه فعلی بهتر است به نقد این بازیکن پرداخته نشود.
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
بنظرم کار درستی کرد.علی عسگر کلا جو گیر شده بود.نه درست حسابی تمرین میکرد و نه درست حسابی بازی میکرد!!!و فکر میکرد که خیلی کارش درسته.حتی یه بارم کلاس گذاشته بود که استقلال میخوادش!!! این یه اخطاری بود به بازیکنای دیگه تا حساب کار دستشون بیاد!!!گل محمدی کار سختی داره با حاشیه پرسپولیس ولی اگه رویانیان بتونه حاشیه ها رو کم کنه مطمئنا یحیی موفق میشه.چون واقعا آدم باهوشیه. مخصوصا تو زمانی که بازی میکرد. امیدوارم که اتفاق دایی و پیروانی و استیلی براش تکرار نشه.(البته بنظرم پیروانی و استیلی توسط آدمای خاصی به پرسپولیس تحمیل شدند!!!من هیچ موقع قبول نداشتم که سرمربی پرسپولیس بشند.)اینکه معدنچی و کاظمیان رو هم کنار گذاشت خیلی برام ایده آل بود.چون پرسپولیس جای بازیکنای تاریخ گذشته نیست(البته این حرفم بی احترامی نیست.یه زمانی این بازیکنا بهترین بودند ولی الان دیگه در حد پرسپولیس نیستند و من نمیدونم با نظر کدوم کارشناس اینا جذب شدند!!!!)
علی عسکر جوون بود و بنظرم فشار زیادی رو بود . ..مصدومیتایی که داشت افتی که کرده بود و مهم تر از همه اینکه بخاطر مذاکره با استقلال کنار گذاشتنش و گفتن با تیم امید تمرین کنه خیلی روحیه شو خراب کرد ... لازم بود یه نفر هدایتش کنه راهنماییش کنه و بهش انگیزه و رویحه بده..البته از اول هم بازیکن خیلی تاپی نبود اما میتونست بدردمون بخوره ..الانم با این بازیکنا شانس بازی کردنش خیلی کم بود بنظرم بهتره قرضی بدنش به تیمای دیگه تا ببینیم میتونه خودشو نشون بده یا نه ..
مازیار زارع بعد از شش تایی شدن

دیدین تو بازی اینقد هول شده بود که هر توپی بهش میرسید لو میداد:d ..وسط زمین هم یه بار کریمی دریبلش زد بعد دور زد برگشت سر جای اولش..همه بهش خندیدن...یه لحضه دلم براش سوخت قیافه ش طوری شده بود انگار میخواست گریه کنه..گفتم کاش دیگه شعار ندن دربارش..آخر بازی مصاحبه کرد دیدم نه ..این هنوزم نیم متر زبون داره ..با وقاحت گفت جام حذفی رو بخاطر پرسپولیس برگزار کردن ..گفتم حقت بود ..
خدا رو شکر جوابشونو به بدترین شکل ممکن دادیم ..
 

FREE DOOM

عضو جدید
حقيقي: آرزو داشتم علي کريمي را از نزديک ببينم


هافبک تيم فوتبال پرسپوليس گفت: هميشه دوست داشتم از نزديک علي کريمي را از نزديک ببينم و خوشحالم که همبازي او شدم.
رضا حقيقي پس از اولين بازي خود با پيراهن پرسپوليس در گفت‌وگو با فارس صحبت هاي زير را مطرح کرد:
* درخصوص بازي مقابل ملوان نظرت چيست؟
همانطور که قبلاً تصور مي‌کردم بازي بسيار سختي را مقابل ملوان انجام داديم اما با توجه به اينکه اولين بازي بود که با لباس پرسپوليس به ميدان رفتم از عملکرد خودم راضي هستم. بعد از مصدوميتي که گريبان‌گير من شد سه ماه گذشت تا در بازي مقابل ملوان با پيراهن پرسپوليس به ميدان رفتم و خدا را شکر توانستم روسفيد بيرون بيايم.
* آيا استرس هم داشتي؟
بله،کمي استرس داشتم. در تيمي مثل پرسپوليس بازي کردن سخت است اما خدا را شکر از آن چيزي که فکر مي‌کردم بهتر بازي کردم و وظايف يک هافبک دفاعي را با سعي و تلاش به خوبي انجام دادم. يکي از مهمترين موضوعات براي من اين بود که گل نخورديم.
* پس از خودت راضي هستي؟
فقط در بازي اول بله، يعني مطمئن باشيد با کمک خدا در بازي‌هاي آينده بهتر و راحت‌تر باز خواهم کرد. عجله نکنيد من تازه يک بازي براي پرسپوليس انجام دادم و خوشبختانه کنار بازيکنان بزرگ بد نبودم.
* وقتي کريمي تعويض شد، به سمت او رفتي و به وي خسته نباشي گفتي،‌چرا؟‌
5سال پيش آرزو داشتم کريمي را از نزديک ببينم اما خدا را شکر شرايط طوري شد تا با علي کريمي همبازي شدم. خيلي خوشحالم که فوتبالم را در کنار کريمي مي‌گذرانم و قطعاً هر روز از او چيزهاي زيادي را از لحاظ اخلاقي و فني ياد خواهم گرفت. مطمئن باشيد هرچيزي را که از کريمي ياد بگيرم در آينده فوتبال من به دردم مي‌خورد و کمک مي‌کند تا به هدفم برسم.
* قبول داري اول راه هستي و هنوز کار زياد داري؟
صد در صد، غرور زياد دشمن من خواهد بود، اگر شرايطم را در فجر سپاسي ورقي بزنيد در بهترين شرايط خودم را وفق دادم. چون اهل غرور و خودستايي نيستم. هرچه دارم و ندارم از بالا سري است و هيچ وقت بدون توکل به او به ميدان نمي‌روم. خودم هيچي نيستم که غرور، من را اسير کند، در فجرسپاسي هم خدا را شکر هر بازي بهتر از روز گذشته بودم و در پرسپوليس هم تازه اول راه هستم. بايد جاي پايم را در پرسپولس سفت‌تر کنم و به خواسته‌هايم برسم. مي‌خواهم آنقدر خوب باشم تا در بهترين شرايط وارد تيم ملي شوم و مثل فجرسپاسي که برايم راه را براي تيم ملي باز کرد، باز هم اين موضوع را تکرار کنم. براي آينده فوتبالي‌ام برنامه‌هاي زيادي دارم که انشالله به موقع‌اش به آنها خواهم رسيد.
* فکر مي‌کردي شش گل به ملوان بزنيد؟
راستش را بخواهيد ملوان بدون شک يکي از بهترين تيم‌هاي ايران است، فکر کردن زدن شش گل به اين تيم سخت بود اما چاره‌اي جز برد نداشتيم بالاخره تيم ما از فرصت‌هاي خود با يک فوتبال منطقي به بهترين نحو استفاده کرد اما براي رسيدن به فينال راهمان سخت است ولي ترسي نداريم. ما بايد در برابر نفت هم همينطور ظاهر شويم و شما شک نکنيد بازي به بازي با کادر فني بهتر خواهيم شد و باز هم انشالله اگر خدا بخواهد اين نتايج را تکرار خواهيم کرد.
 

FREE DOOM

عضو جدید
ساختار دفاعي پرسپوليس مستحکم‌تر شده است


مدافع تيم فوتبال پرسپوليس گفت: بچه‌ها هميشه تلاش خود را براي موفقيت پرسپوليس انجام دادند؛ اما ساختار دفاعي پرسپوليس مستحکم‌تر شده است.
سيد جلال حسيني در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: درباره بازي قبلي پرسپوليس ديگر نمي‌خواهم صحبتي کنم. ما بازي بسيار سختي را مقابل صنعت نفت آبادان داريم. تيم صنعت نفت در بازي‌هاي گذشته خود بسيار خوب و متفاوت بازي کرده و از طرفي ديگر ما بايد در ليگ برتر هم شروعي خوب و موفق داشته باشيم تا اين روند را حفظ کنيم.
وي افزود:‌ من از هواداران پرسپوليس مي‌خواهم که صبور باشند حالا پرسپوليس با تيمي کامل و يکدست نياز به کمک تک تک هواداران پرسپوليس دارد. مطمئن باشيد هر چقدر حمايت شويم و صبر هواداران بيشتر باشد قطعاً ما با آرامش به نتايج دلخواه خواهيم رسيد.
وي در پاسخ به سؤالي که حرف و حديث قبل از بازي مقابل ملوان درباره شما بود؛ اما از اين بازي روسفيد بيرون آمديد اظهار داشت: همه جلال حسيني را مي‌شناسند. از وقتي که در ملوان، سايپا و سپاهان توپ زدم هيچ وقت اهل کم کاري و حرف‌هايي که زدند،‌ نبودم. خدا خودش همه چيز را مي‌داند.
حسيني در مورد احتمال قهرماني پرسپوليس در جام حذفي گفت: شروع ما در جام حذفي بسيار خوب و متفاوت بود؛ اما صحبت در مورد قهرماني خيلي سخت است. قطعا در جام حذفي هر تيمي اشتباه کمتري داشته باشد و با آرامش مقابل حريفان قرار گيرد راهي ديدارهاي نهايي مي‌شود که ما هم همين هدف را داريم.
حسيني در پايان در پاسخ به سؤالي که چه عاملي باعث شد که پرسپوليس متفاوت باشد، تاکيد کرد: ببينيد اين بچه‌ها همه زحمت خود را کشيدند؛ اما متاسفانه به نتيجه دلخواه در نيم فصل اول نرسيدند حالا هم اتفاقي نيفتاده و فقط يک بازي برديم. بايد همين روند را با قدرت دنبال کنيم چون تازه اول راه هستيم. من اميدوارم همين روند را ادامه دهيم تا نيم فصل دوم متفاوت‌تر باشيم.
 

FREE DOOM

عضو جدید
محسن بنگر: ديگر هيچ بهانه‌اي نداريم که برنده نباشيم


مدافع تيم فوتبال پرسپوليس گفت: نيم فصل اول را مفت از دست داديم، اما حالا بهانه‌اي براي برنده نشده نداريم.
محسن بنگر در گفت‌وگو با فارس در خصوص بازي مقابل ملوان اظهار داشت: پس از سختي‌هايي که پشت سر گذاشتيم به نظرم يک بازي حساس را با يک نتيجه شيرين پشت سر گذاشتيم و بايد باز به اين گونه بردها عادت کنيم.
پرسپوليس در بازي مقابل پيکان هم 6 گل زد؛ اما خوب نبوديم ولي در بازي با ملوان همه چيز فرق داشت.
وي افزود: روز چهارشنبه همه مي‌خواستيم برنده از زمين بيرون برويم که خوشبختانه اين اتفاق افتاد. صد در صد از اين به بعد کار ما بسيار سخت مي‌شود. چون تيم‌هاي ديگر مقابل ما بسته‌تر بازي مي‌کنند؛ اما از امروز بايد به فکر بازي مقابل صنعت نفت آبادان باشيم، تا بتوانيم به خود برسيم.
بنگر خاطرنشان کرد: اگر ما 4 يا 5 بازي پشت سر هم برنده شويم قطعا جايگاه خود را در ليگ برتر و سپس در جام حذفي به دست مي‌آوريم. قطعا بايد خوب تمرين کنيم تا باز هم بازي زيبا را ببينيم.
مدافع پرسپوليس درباره برخي اتفاقات و شعارهايي که عليه مازيار زارع دادند‌،‌ گفت: نبايد عليه مازيار زارع شعار مي‌دادند. البته من نمي‌دانم که چه اتفاقي افتاده بود؛ اما بايد قبول کرد مازيار هم براي پرسپوليس زحمت کشيده بود. شايد اختلاف‌هايي بود که من در جريان آن نيستم و اين موضوع به سال‌هاي قبل برمي‌گردد ولي اين گونه کارها صحيح نيست و قطعا هواداران ما در بازي‌هاي آينده صبورتر خواهند بود.
بنگر درباره گل‌محمدي نيز تاکيد کرد: شما خودتان تصوير آقا يحيي را در بازي ديديد. تيم ما بسيار خوب و سرحال بود. نظم بسيار تاکتيکي و خوبي در سه خط زمين داشتيم. قطعا مزد اين کار خوب هم اين برد شيرين بود. به نظر من سيستم پرسپوليس عالي بود.
وي در جواب سؤالي که در چند صحنه براي گلزني آمديد، اما انصاري‌فرد به تو پاس نداد، آيا ناراحت شدي يا خير، تاکيد کرد: نه اصلا اين طور نبود. فوتبال همين است و من دوست دارم تيمم برنده شود. من دوست دارم به عنوان يک مدافع حتي گلزن هم باشم. اما بايد اول انرژي‌ام را در خط دفاعي خرج کنم البته همين که بازيکنان پرسپوليس گل بزنند انگار ما گل زديم فرقي ندارد.
مدافع پرسپوليس در پايان در مورد آينده قرمز‌پوشان گفت: بدون هيچ دليلي مفت نيم فصل اول را از دست داديم و فقط گفتيم درست مي‌شود. در حال حاضر ديگر هيچ بهانه‌اي نداريم که برنده نباشيم و بايد در بازي‌هاي آينده فقط به پيروزي فکر کنيم چون محکوم به اين کار هستيم. اميدوارم هواداران در اين شرايط به ورزشگاه بيايند و ما را حمايت مي‌کنند. ما در حال حاضر در پايين جدول هستيم؛ اما مي‌بينيد تماشاگران‌مان بيشتر از خيلي تيم‌هاي ديگر هستند و ما را حمايت مي‌کنند. با اين تاکتيک، هواداران، تيم و بازيکنان هيچ بهانه‌اي نداريم و بايد پيروز شويم و موفق باشيم.
 

sajad 3000

کاربر فعال تالار اقتصاد ,
کاربر ممتاز
خبرهای ضدو نقیض در مورد شهاب گردان

جام ورزشی، یحیی گل‌محمدی دلیل خط زدن نام شهاب گردان از لیست ۱۸ نفره پرسپولیس در دیدار با ملوان را غیبت این بازیکن در تمرینات سرخ‌ها طی ۴-۳ روزی که گل‌محمدی با تیمش استارت زده بود اعلام کرد. اما این سکونشینی چندان به مذاق گردان خوش نیامد و بار دیگر اخم‌های این بازیکن را در هم برد. حالا گفته می‌شود بعید نیست شهاب گردان که در پرسپولیس ماندنی شده بود از جمع سرخ‌ها خارج شود. هر چند فقط یک روز به پایان مهلت نقل و انتقالات نیم‌فصل مانده اما گفته می‌شود یحیی گل‌محمدی قصد دارد حامد لک شاگرد خود در صبا را به پرسپولیس بیاورد و گردان را به صبای قم بفرستد. لک از جمله دروازه‌بان‌های جوان لیگ بر‌تر است که در نیم‌فصل گذشته عملکرد جالبی داشت و حتی به تیم ملی هم رسید. لک که در بازی‌های غرب آسیا مقابل یمن بازی کرد یک پرسپولیسی دوآتشه است و بار‌ها این علاقه‌مندی‌اش را رسانه‌ای کرده است.


ایرنا:یک منبع آگاه که خواست نامش فاش نشود ، شامگاه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: قرارداد گردان با تیم فوتبال سپاهان نیم فصل و تا پایان رقابت های فصل جاری لیگ برتر باشگاههای کشور است. به گفته وی، قراردادˈشهاب گردانˈوˈاحسان حاج صفیˈبا تیم فوتبال سپاهان امشب در هیات فوتبال استان اصفهان ثبت می شود. وی درباره معاوضهˈمحمدباقرصادقیˈ دروازه بان تیم سپاهان با ˈشهاب گردانˈ اظهار بی اطلاعی کرد. مدت زمان نقل و انتقالات بازیکنان تیم های لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور ساعت 12 امشب به پایان می رسد.
 

sajad 3000

کاربر فعال تالار اقتصاد ,
کاربر ممتاز
بازیکن پرسپولیس رضایتنامه‌اش را گرفت/ توافق با دایی و حضور در راه آهن
مدافع - هافبک تیم فوتبال پرسپولیس که در لیست مازاد یحیی گل محمدی قرار داشت رضایتنامه‌اش را از باشگاه پرسپولیس دریافت کرد تا نیم فصل دوم راهی راه آهن شود.
به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا علی عسگر که از سوی یحیی گل‌محمدی بازیکن مازاد پرسپولیس اعلام شده بود، امروز شنبه با حضور در باشگاه رضایتنامه‌اش را دریافت کرد. این بازیکن با علی دایی صحبت‌هایی را انجام داده و برای پیوستن به راه آهن به توافق رسیده است. با این حساب علی عسگر که یکی از بازیکنان مورد علاقه دایی در زمان حضورش در پرسپولیس بود، بار دیگر زیر نظر این مربی کارش را ادامه می‌دهد. قرارداد علی عسگر با راه آهن به زودی ثبت خواهد شد.
 

sajad 3000

کاربر فعال تالار اقتصاد ,
کاربر ممتاز
[h=1]آقازمانی: خوشحالم که دایی دوباره به من اعتماد کرد / برای گل‌محمدی آرزوی موفقیت می‌کنم [/h]
بازیکن جدید تیم فوتبال راه آهن گفت، پرسپولیس همیشه محبوبش بوده اما اکنون تمام فکر و ذکرش با راه‌آهن است.

سامان آقازمانی پس از ثبت قراردادش با راه آهن در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، عنوان کرد: پیش از این چندین سال با علی دایی کار کرده‌ و شناخت خوبی از او دارم. او هم متقابلا من را خوب می‌شناسد. از این که آقای دایی دوباره به من اعتماد کرده است، خوشحال و امیدوارم که بتوانم جواب این اعتماد را بدهم.

وی درباره راه‌آهن هم گفت: راه آهن امسال تیم خوبی است و خوب هم نتیجه گرفته. این تیم بازیکنان و مربی خوبی دارد و از یک کادر مدیریتی عالی سود می‌برد. به عنوان یک فوتبالیست واقعا دوست دارم در تیمی مثل راه آهن بازی کنم. به نظر من این تیم با پتانسیلی که دارد و لطف خدا، می‌تواند سهمیه آسیا را هم بگیرد.

بازیکن سابق پرسپولیس درباره جدایی‌اش از سرخ‌پوشان پایتخت هم گفت: خاطرات تلخ و شیرینی با پرسپولیس داشتم و فوتبالم را مدیون این تیم هستم. جا دارد از همه کسانی که در چند سال گذشته از من حمایت کردند، تشکر کنم و به آنها و مخصوصا هواداران که همیشه شرمنده آنها هستم، بگویم که پرسپولیس محبوب من است ولی اکنون با راه‌آهن قرارداد دارم و تمام فکر و ذکرم این تیم است. امیدوارم بتوانم در این باشگاه به روزهای اوجم بازگردم.

وی ادامه داد: پرسپولیس اکنون با مربی جدید، تفکرات جدیدی را تجربه می‌کند. باید به گل‌محمدی وقت بدهند تا ان‌شاالله موفق باشد. از این‌که گل‌محمدی به من اعتقاد نداشت، ناراحت نیستم، چون او کاری حرفه‌ای انجام داد. همیشه برایش آرزوی موفقیت می‌کنم ولی بهتر بود باشگاه با من که قدیمی تیم بودم، برخورد بهتری می‌کرد. برای رویانیان، کادر فنی و تمام عوامل باشگاه پرسپولیس آرزوی موفقیت می‌کنم و از هواداران که همیشه لطف‌شان شامل حالم بوده است، ممنونم.

ما هم خیلی خوشحالیم که از این تیم رفتی
 

sajad 3000

کاربر فعال تالار اقتصاد ,
کاربر ممتاز
[h=1]هافبک سابق ستاره سرخ به تیم پرسپولیس پیوست [/h]
هافبک سابق ستاره سرخ بلگراد با عقد قراردادی به مدت نیم فصل به تیم فوتبال پرسپولیس پیوست.

به گزارش خبرگزاری فارس، مسئولان باشگاه پرسپولیس با درخواست یحیی گل‌محمدی بعد از ظهر امروز پس از جلسه‌ای با مارکوپروویک با عقد قراردادی به مدت نیم فصل با این بازیکن با توافق رسیدند. پروویچ که سابقه حضور در تیم فوتبال ستاره سرخ بلگراد را دارد در جلسه با مسئولان پرسپولیس به آنها تخفیف ویژه داد.


وی دقایقی دیگر برای ثبت قراردادش به هیات فوتبال استان تهران خواهد رفت.
 

sajad 3000

کاربر فعال تالار اقتصاد ,
کاربر ممتاز
[h=1]یک منبع آگاه:دروازه بان تیم فوتبال سپاهان به پرسپولیس پیوست[/h]به گزارش ایرنا: این منبع آگاه که خواست نامش فاش نشود ،عصر شنبه پس از توافق ˈشهاب گردانˈ دروازه بان تیم پرسپولیس تهران با تیم فوتبال سپاهان به خبرنگار ایرنا گفت: براساس توافق مسوولان دو باشگاه ، ˈرضا محمدیˈ دروازه بان تیم سپاهان اصفهان به تیم پرسپولیس تهران منتقل خواهد شد.

پیش از این برخی رسانه ها از معاوضه شهاب گردان دروازه بان تیم پرسپولیس تهران با ˈمحمدباقر صادقیˈ دیگر دروازه بان تیم سپاهان خبر داده بودند.
 

Similar threads

بالا