کلوپ طرفداران پرسپولیس

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
گردان: نمی*توانم در مورد سرمربی تیم نظر بدهم/ باید در نیم*فصل دوم جبران کنیم


کانون هواداران پرسپولیس : دروازه*بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من نمی*توانم در مورد سرمربی تیم نظر بدهم.


شهاب گردان پس از پیروزی پرسپولیس مقابل سنگ آهن بافق در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به نظر من با توجه به تعطیلاتی که پیش*رو داشتیم با تصمیم کادر فنی برای اینکه از کوران مسابقات عقب نباشیم، بازی خوبی را انجام دادیم.
وی در خصوص انتخاب گل*محمدی نیز گفت: من که نمی*توانم در مورد انتخاب سرمربی حرف بزنم چون فقط یک بازیکن هستم.
وی در خصوص نیم فصل دوم نیز گفت: کار سختی را در پیش داریم اما با توجه به روحیه و شرایط تیم که در نیم فصل اول کمی خوب نبود، در نیم فصل دوم به دنبال این هستیم تا جایگاه واقعی خود را بدست آوریم. امیدواریم این اتفاق بیفتد.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
حقیقی: می*خواهم کم*کم ترسم بریزد/در مورد کادرفنی نمی*توانم نظر بدهم








کانون هواداران پرسپولیس : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از وضعیت خودم راضی هستم اما می*خواهم کم*کم ترسم بریزد.




رضا حقیقی پس از پیروزی امروز مقابل سنگ آهن بافق در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: با توجه به شرایط پیش*آمده دومین بازی بود که برای پرسپولیس انجام دادم و در کل این بازی برای خود من بسیار خوب و مؤثر بود تا کم کم ترسم بریزد و به شرایط ایده*آل برسد.



وی افزود: خوشبختانه در چند مدت گذشته تمرینات بسیار خوب و با روحیه*ای را دنبال کردیم و اگر اول فصل شرایط*مان اینطور بود الان در رده دوازدهم لیگ برتر نبودیم. من قول می*دهم که در نیم فصل دوم بهتر باشیم.

وی در خصوص انتخاب 5 دستیار برای گل*محمدی نیز گفت: من نمی*توانم در خصوص کادر فنی نظر بدهم امیدوارم هر اتفاقی که می*افتد یا هر کسی که می*آید به نفع پرسپولیس باشد.

* همچنین رضا شاهرودی مربی سنگ آهن بافق نیز گفت:* برای ما در این بازی برد و یا باخت اصلا مهم نبود، خوشحالم مقابل پرسپولیسی قرار گرفتم که خانه اول و آخر من است و امیدوارم همیشه موفق شود.

وی افزود: دعا می*کنم که پرسپولیس در بازی*های آینده به پیروزی برسد و از این وضعیت نجات پیدا کند. مربیان خوبی بالای سر این تیم قرار گرفتند و از همه مهمتر حضور کریم باقری است.

شاهرودی ادامه داد:*مهم نیست که چند مربی کنار یحیی انجام وظیفه می*کنند مهم این است که پرسپولیسی*ها گرد هم آمدند. خود ما در سنگ آهن بافق 5 مربی هر یک نفر کار خود را در این تیم انجام می*دهند اما حرف اول و آخر را سرمربی می*زند. الان هم به نظرم گل محمدی حرف اول و آخر را می*زند و مشکلی در این باره ندارد.


 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
رویانیان: دنیزلی مهره مار دارد/ به خاطر حمایت هواداران در پرسپولیس ماندم






خبرگزاری پرسپولیس :

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: دنیزلی مهره مار دارد و دوستش داریم اما به ما بدهکار است.

محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس امروز در برنامه ورزش و مردم حاضر شد و به سوالات مختلف پاسخ داد که در زیر می*خوانیم:


* شما آنطور که مشخص است هنوز به نظر می*رسد علاقه خاصی به دنیزلی دارید؟
دنیزلی مهره مار دارد و او را دوست داریم، البته به ما بدهکار است. مربیان و بازیکنان خارجی هنگامی که قرارداد می*بندند 50 درصد دستمزدشان را در ابتدا می*گیرند. دنیزلی اندازه 30 درصد برای ما کار کرد که باید بدهی*اش را پس بدهد. ما همدیگر را دوست داریم اما او پول ما را نمی*دهد. چهارشنبه وکیلمان در آنجا بود و صحبت*هایی را با دنیزلی داشت اما وی گفت برادر*خانمم مریض شده و باید به آنکارا برگردم.


* سرانجام مذاکره با ژوزه چه شد؟
متاسفانه مجبور شدم با ژوزه برخورد کنم مربی کشی یا تغییر مربی در پرسپولیس یک رسم شده است و من هم رسم گذشته را تکرار کردم، با وجودی که می*باخت حمایت کردم.
کریمی 52 روز نبود باز هم حمایت کردم اما نتیجه برای هواداران پرسپولیس مهم است. با نظراتی که از سوی هواداران داشتیم و اجماعی که با پیشکسوتان داشتیم به این نتیجه رسیدیم که حضور ژوزه در نیم*فصل مشخص شود و تعیین تکلیف کنیم. انتظار ما در جدول این بود که تک*رقمی شویم بنابراین حق ما بود از ژوزه بازخواست کنیم. در نظر داشتیم با ژوزه در خصوص بازیکنان ایرادات فنی و عملکردش در نیم*فصل صحبت کنیم اما وی به کمیته فنی نیامد. دستیارانش* هم نیامدند. ژوزه شخصیت بزرگی دارد و من او را حتی از کی*روش بزرگتر می*دانم اما در ایران و اینجا موفق نبود آدم*های بزرگ هم جایی شکست می*خورند. پرسپولیس تیم بزرگی است و او باید پاسخگو باشد. ژوزه در کمیته فنی نمره قبولی نگرفت. در جلسه*ای که در روز بعد با ژوزه داشتم وی گفت؛ متاسفم هم من ضربه خوردم و هم شما این تیم آخری بود که می خواستم هدایتش را برعهده داشته باشم و در نظر داشتم قهرمان بروم و خداحافظی کنم. دوستانه هر تصمیمی که بگیرید قبول می*کنم. باید بپذیریم ژوزه 50 سال در فوتبال بوده و احترامش باید حفظ شود. بعد از ظهر امروز ساعت 18 با وی جلسه*ای داریم که در خصوص خداحافظی وی قرار است به توافق برسیم.

* شما بازیکنان را با کمک مشاورانتان بدون در نظر گرفتن مربی انتخاب کردید و با انرژی کار کردید اما جواب نگرفتید آیا این به دلیل عدم توجه به یارگیری است یا اینکه ژوزه با تجربه*ای که داشت نتوانست خواسته*هایش را با بازیکنان منطبق کند.
هنگامی که به پرسپولیس آمدم، استیلی مربی بود وی جوان بادانش، باتکنیک و بااخلاقی است. هم*اکنون نیز تنها کسی است که بدون دریافت یک ریال رئیس آکادمی پرسپولیس است اما سکوها نگذاشتند بماند. دنیزلی را آوردم که چهره محبوب هواداران بود اما از پشت پرده یک سری اتفاقات رخ داد. مانوئل را آوردم که از دنیزلی هم بالاتر بود وی را نه در سکو و نه افراد پشت پرده گذاشتند، بماند. پرسپولیس تیم پرحاشیه*ای است و تاکنون سازمانی به این پیچیدگی ندیده*ام. جریاناتی هست که نمی*خواهند پرسپولیس در اوج باشد. من آنها را شناخته*ام اما اکنون وقت نام بردن از این افراد نیست. نمی*دانم چرا از زمانی که آمدم یک عده*ای اختلاف ایجاد می*کنند عده*ای در تیم نفوذ می*کنند و می*خواهند با پولشان ما را بزنند.

* چند بار دل* آزرده شدید؟
12 بار. یعنی ماهی یک بار. نمی*دانم چرا اینگونه است. فوتبال ما نمی*خواهد درست شود. عده*ای هستند که منافعشان نمی*گذارد این اتفاق رخ دهد.

* اگر شما نتوانید این وضع را درست کنید و افراد را شناسایی کنید چه کسی می*تواند این کار را انجام دهد؟
من از آبرویم و سلامتی*ام می*گذرم به شرطی که وظیفه*ام را انجام دهم. دغدغه اول باید توسعه باشگاه و تیم پایه باشد. پرسپولیس بازیکن تولید نمی*کند. من وارث چیزی هستم که زیر صفر است. هنگامی که آمدم 3 _ 4 اشکال اساسی در پرسپولیس بود. من نیامدم با دروغ و قدرت کار کنم تا تیم بالا رود. به دنبال جام هم نیستم. پرسپولیس فقدان برنامه و یک تیم بیمار است. مشکل اساسی این تیم اقتصادی است و جز بدهی چیزی ندارد. شبکه و ساختار برای ارتباط با هواداران و پیشکسوتان و ضعف شدید تیم*های پایه از مشکلات ماست. به این نتیجه رسیده*ام دغدغه اول باید ساختن باشگاه در برطرف کردن آسیب*ها و بیماری*ها باشد. پرسپولیس اقتصاد*زا شود و درمان اساسی صورت گیرد تا برای 50 سال دیکر ماندگار بماند.

* هنگامی که برایتان ناراحتی پیش می*آید چه چیزی شما را خوشحال می*کند؟
درک متقابل بین من، هواداران و پیشکسوتان. آنچه باعث شد بمانم و بجنگم حمایت هواداران بوده است. بهترین مربیان بازیکنان و امکانات را آوردم. چرا شیرینی به ذائقه تماشاگران خوش نمی*آید؟ به خاطر همان بیماری است.

* هواداران و تماشاگران پرسپولیس ارتباط زیادی با شما دارند.
من با آنها زیاد صحبت می*کنم. زمانی که بچه بودیم منچ بازی می*کردیم. بالا می*رفتیم اما نیش می*خوردیم مطمئن باشید پرسپولیس اینگونه نمی*ماند و قهرمان می*شود حتی قهرمان آسیا البته آرزو برای جوانان عیب نیست.

* می*گویند رویانیان به یک سرمایه و بانکی متصل است. پول هایی که هزینه می*کنید از کجا می*آورید؟
هنگامی که در راهنمایی رانندگی بودم بودجه ما 7 میلیارد تومان بود وقتی بیرون آمدم 250 میلیارد در سال شد. در ستاد حمل و نقل و سوخت، دولت پیش از این یارانه می*داد که 400 هزار خودرو در 2 _ 3 سال نوسازی شد. زمانی که من بودم یک ریال یارانه ندادند و ما 900 هزار خودرو نوسازی کردیم یعنی با تعامل پول گرفتیم. اکنون 5 شرکت تجاری به نام پرسپولیس در تهران دارم. در برزیل، مالزی، کرواسی و آلمان شرکت کرده*ایم. این موارد را ظرف یک سال راه انداختم. آیا گناه است یا جرم است؟ ****ان از فولاد مبارکه، مس از مس، نفت از نفت و سایپا از سایپا پول می*گیرد اما استقلال و پرسپولیس یک ریال هم نمی*گیرند و دهانشان باز است تا از دولت پول بگیرند. تصمیم گرفتیم کسب و کار داخلی موسسات فرهنگی، شرکت*های خارجی تاسیس کنم. ساختار اقتصادی پرسپولیس که من انجام دادم این باشگاه می**تواند 50 سال روی کار بایستد.

* شما به چند باشگاه لیگ برتری نیز کمک مالی کرده*اید؟
وظیفه انسانی است به زودی صندوق ما در بورس راه*اندازی می*شود. شرکت پیشکسوتان ما همچنین که به ثبت رسیده 50 _ 60 عضو دارد. خصوصی*سازی پرسپولیس نیز کار بزرگی است که پیگیری می*کنیم.

* شما تا چه اندازه مسئولیت نتایج نیم*فصل را برعهده می*گیرید؟
صد در صد.

* چقدر امیدوارید نیم*فصل دوم تفاوت داشته باشد؟

خیلی امیدوارم. همه کار کردیم مربی*ای که بازیکنان احساس خوبی نداشتند و با او فاصله گرفته بودند قطع همکاری می*کنیم تصمیم به همکاری با مربی داخلی گرفتیم.

* خوردبین در زمان شما مدتی آمد و رفت و گفته است شما 8 میلیارد به ژوزه پول داده*اید.

از اینکه او چیزی را گفت که اطلاع نداشت ناراحت شدم. آدم عاقل این کار را نمی*کند که پول مورینیو را به ژوزه بدهد. پیش از این هم گفتم به ژوزه و مجموعه دستیارانش یک میلیون و 250 هزار دلار پول دادیم.

* بالاخره یحیی گل*محمدی سرمربی پرسپولیس شد یا خیر؟

تا با مانوئل فسخ قرارداد نکنم نمی*توانم که سرمربی انتخاب کنم.

* چه زمانی قرار است جلسه بگذارید؟

تا زمانی که ژوزه خسته شود.

* فکر نمی*کنید واژه سرمربی موقت برای گل*محمدی آزار*دهنده است؟

چرا این مسئله خوب نیست اما همه چیز را به یحیی گفته*ایم.

* یحیی قبول نکرده نتایج تیم در نیم*فصل دوم خوب باشد؟

وی باید از همه امکانات استفاده کند و تیم بالا برود. تعارف که نداریم با مانوئل با این عظمت چرا ناراحت شدیم. مشخص است به دلیل نتیجه.

* پروین گفته است اگر این تیم را به من بدهید به جایگاه سوم چهارمی می*رسانم و در جام حذفی قهرمان می*کنم.

پروین بکن بائر ایران است. وی باید بالا بنشیند، او نماد پرسپولیس است. باشگاه برای اوست. از وی می*خواهم با قدرت بیاید و به ما کمک کند.

* گل*محمدی گفته به پروین احترام می*گذارم اما دوست دارم با باقری کار کنم.

وی با پروین اختلاف سلیقه دارد اما این خوب است. خوشحالم که گل*محمدی قاطع عمل کرده و گفته دستیارانم را خودم انتخاب می*کنم. پروین هم اعلام کرده نه در کادر، ترکیب و برنامه دخالتی نمی*کند. تا زمان مشخص شدن تکلیف ژوزه باقری، عبدی، ادموند بزیک و چیزری دستیاران یحیی هستند. پیش از این هم همراه با ژوزه 5 نفر بودند ما هم هم*اکنون 6 تایی کردیم تا کم نیاوریم. البته باقری و بزیک در نیمکت نیستند.

* مهدوی*کیا با پروین مشکل دارد؟

مهدوی*کیا باشخصیت است و با وجود اختلاف سلیقه نظم تیم را حفظ کرده بنابراین هیچ مشکلی پیش نمی*آید.

* یک سایت ترکیه خبر بازگشت دنیزلی را به پرسپولیس داده است.

نه اینطور نیست.

* ایراد پرسپولیس ژوزه بود یا بازیکنان هم مشکل داشتند؟

بازیکنان در حد خودشان بازی نکردند، همه مقصر هستیم من بیشتر از بازیکنان ناراحتم زیرا انتظار داشتم بهتر از این تیم را جلو ببرند.

* آیا وکیل باشگاه در حل مشکل شما با ژوزه می*تواند کمک کند؟

بله. وی مذاکراتی انجام داده اما ژوزه قاطعانه گفته است شخصیتم بزرگتر از آن است که دعوا راه بیندازم. بنابراین مشکل را دوستانه حل می*کنیم. وی 4 ماه است حقوق نگرفته و یک کلمه هم حرف نزده است. شاید یک تیمی را به پرتغال بفرستیم تا از او تجلیل کند.

* نیکبخت به پرسپولیس آمد؟


یکی دو جلسه با او گذاشتم وی باید جایی بیاید که احیا شود. نمی*دانم پرسپولیس یا گهر.

* آیا تاج علی دایی را به شما پیشنهاد کرده است؟

خیر.

* قبول دارید یارگیری شما در خرید بازیکن مشکل داشت؟

هر اشکالی باشد قبول می*کنم.

* هنگامی که به ایتالیا رفتید آیا درخواست خرید انصاری*فرد را داشتید؟

به طور مستقیم به ما چیزی نگفتند.

*گردان مدت*هاست در تمرینات حضور ندارد علت غیبت او چیست؟

او اکنون سر تمرین است و پیش از این فکر می*کرد او را نمی*خواهیم.

* حاج صفی، یعقوب کریمی، جهانبخش، حدادی، لوپز و مسلمان بازیکنانی هستند که شما می*خواهید؟ کسی را جذب کرده*اید؟

تلاش کردم بگیرم اما هیچ کدام نیامدند. ****ان هیچ وقت حاج صفی را به ما نمی*دهد.

* آدریانو گالیانی گفته می*خواهد با پرسپولیس همکاری کند این همکاری چیست؟


زمین*های تمرین و طرح*های اقتصادی را مفصل بررسی کردیم مدرسه فوتبال آث میلان در تهران تشکیل می*شود چند بازیکن و مربی را به برزیل می*فرستیم. آث میلان پرافتخارترین تیم جهان است.


* شنیده*ایم بازیکنان را 10 درصد جریمه کرده*اید چرا این کار را انجام داده*اید؟

چون مردم را ناراحت کردند و نتیجه خوبی نگرفتند. سال گذشته نیز آنها را 30 درصد جریمه کردم.

* از فرانکو باره*سی دعوت کرده*اید برای بازی پرسپولیس استقلال به تهران بیاید؟

بله. چند بازیکن دیگر هم هستند که نامی از آنها نمی*بریم.

* درباره اشخاص زیر نظرتان را بگویید؟

پروین: سلطان
دایی: اسطوره
کی*روش: بعدا می*گویم
فتح*الله*زاده: حاجی. دوستم است.
کفاشیان: خندان اما کم نتیجه می*گیرد درست مانند ما




 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
پدر،پسر و پدربزرگ در درفشی فر / عکاسی از کریم ممنوع!



خبرگزاری پرسپولیس : پسر و نوه رویانیان امروز بازی پرسپولیس را از نزدیک تماشا کردند.
محمد رویانیان امروز همراه خودش،پسر و نوه اش را آورده بود تا بازی تیمش با سنگ آهن بافق را از نزدیک تماشا کنند.این برای نخستین بار بود که پدر،پسر و پدر بزرگ بازی پرسپولیس را در درفشی فر تماشا می کردند.

شاگردان یحیی گل محمدی امروز در مسابقه ای دوستانه موفق شدند با تک گل سید جلال حسینی سنگ آهن بافق را شکست دهند.

عده ای از هواداران،از رویانیان خواستند تا اگر قرار است پروین در پرسپولیس فعالیت کند،بهتر است با همان ژوزه کارش را ادامه بدهد. عده ای از هواداران بنری را همراه خود به درفشی فر آورده بودند که متن های نوشته شده روی آن علیه علی پروین بود.


پس از اینکه رویانیان در برنامه ورزش و مردم بار دیگر از پروین خواست تا همکاری اش با پرسپولیس را ادامه بدهد هواداران ازاین بنر در درفشی فر رونمایی کردند.البته پس از دقایقی لیدرهای باشگاه با تماشاگران برخورد کردند و از آنها خواستند تا این بنر را از درفشی فر بیرون ببرند.

نکته جالب اینجاست که روی این بنر نوشته شده بود:«سردار سرخ ایران،اگر قرار است تیم محبوب ما پرسپولیس،به دست افرادی چون پروین و دوستان هدایتی بیفتد همان بهتر که ژوزه در تیم ما بماند.»

در حاشیه بازی پرسپولیس با سنگ آهن بافق اتفاق جالبی افتاد.

در حالی که کریم باقری امروز این بازی را از نزدیک تماشا کرد مسئولان باشگاه پرسپولیس اجازه ندادند عکاسان از او عکس بگیرند! باقری در نیمه نخست در کنار حسین عبدی نشسته بود اما در نیمه دوم روی نیمکت بازیکنان رفت و برای دقایقی هم با رویانیان به گفت و گو پرداخت.

نکته جالب اینجاست که پرسپولیسی ها اجازه عکاسی از کریم باقری را نداند و حرفشان این بود که تا زمانی که او سمتی در این تیم نگرفته ، مطبوعات عکس نشستن باقری روی نیمکت را منتشر نکنند.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
ویدئو کامل مصاحبه رویانیان در شبکه اول


خبرگزاری پرسپولیس : ویدئو کامل مصاحبه امروز رویانیان با ورزش و مردم را اینجا می توانید تماشا کنید:

بخش اول(29 دقیقه):




Download
بخش دوم(39 دقیقه):



همچنین مصاحبه کامل رویانیان در برنامه وقت اضافه را نیز می توانید از اینجا تماشا کنید:
برنامه وقت اضافه(چهارشنبه شب):



 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
فرهاد کاظمی: رویانیان چند بازیکن تیم ما را می*خواست




کانون هواداران پرسپولیس : سرمربی تیم فوتبال ذوب* آهن گفت: من چند روز قبل با سردار رویانیان صحبت کردم و شرایط ذوب*آهن را با او در میان گذاشتم و او هم گفت که من چند بازیکن را می توانم به ذوب*آهن بدهم اما در مقابل چند بازیکن ذوب*آهن را نیز می*خواهم که خب البته این غیر ممکن بود.


کاظمی خاطرنشان کرد: هم اکنون در تیم ما سینا عشوری، محسن مسلمان، پیام صادقیان و قاسم حدادی*فر جزو بازیکنان کلیدی ما محسوب می شوند و واقعا دارند فوتبال بازی می*کنند و تیم*های زیادی در نیم فصل خواهان جذب این بازیکنان بودند اما به هر حال الان اول فصل نیست که من بتوانم به راحتی بازیکن جذب کنم. یک فروارد ساحل عاجی به نام فوفانو بکو که آقای گل لیگ ارمنستان بوده است را به اصفهان آورده*ایم تا اگر شرایطش مساعد بود جذب کنیم. همچنین احسان پهلوان نیز به تیم ذوب*آهن پیوسته است.

 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
پس از جلسه مدیرعامل پرسپولیس با کادر فنی جدید/ رویانیان: بازیکنان پرتوقع منتظر برخورد جدی من باشند





کانون هواداران پرسپولیس : بازیکنان ما توقعات زیادی دارند و از آنها دلخورم آنها باید رفتارشان را تغییر دهند و گرنه با آنها برخورد جدی می شود.


محمد رویانیان پس از پایان جلسه خود با کادر فنی جدید تیمش گفت: قرار است امشب با مربیان خارجی جلسه ای را برگزار کنیم تا در آن تکلیف دستیاران مانوئل مشخص شود؛ پیش از این گفته بودم که تا 72 ساعت بعد تکلیف کادر فنی خارجی ما مشخص می شود اما باید بگویم که وقت کم آوردم و انشالله به زودی این کار را می کنم.
مدیرعامل پرسپولیس تصریح کرد: بازیکنان ما توقعات زیادی دارند و از آنها دلخورم آنها باید رفتارشان را تغییر دهند و گرنه با آنها برخورد جدی می شود.

حسین عبدی نیز پس از پایان جلسه با رویانیان گفت: از طرف باشگاه پرسپولیس به من درخواست همکاری دادند و به همین خاطر امشب در این جلسه شرکت کردم؛ امیدوارم با حمایت هواداران و کمک رسانه ها و یاری همه پیشکسوتان، پرسپولیس را از این شرایط نجات دهیم.

 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
یه اتفاق جالب تو بازی امروز اس دق لال افتاد ..اینکه اسدقلالیا میگفتن سایپا پرسپولیس پیوندتان مبارک ...
طفلکیا اینقد که ما تیمای 6تایی رو باهاشون پیوند دادیم عقده شده بود براشون به محض اینکه گل 4م رو زدن این شعارو دادن ...اما حواسشون نبود که چه سوتیی دارن میدن .. ما بودیم که اونا 4تایی کردیم دربی هشتم ..پرسپولیس 4 اس دق لال 1 ...اونا هیچوقت نتونستن 4 تا به ما بزنن ..خدایا اینا رو نگه دار تا همیشه ما رو بخندونن خنگولا ..:d
اس دق لال این بار پیوندت با سایپا مبارک باشه ..خخخخخخخخخخخخخخخخخ
 

sahar.adidas

عضو جدید
کاربر ممتاز
یه اتفاق جالب تو بازی امروز اس دق لال افتاد ..اینکه اسدقلالیا میگفتن سایپا پرسپولیس پیوندتان مبارک ...
طفلکیا اینقد که ما تیمای 6تایی رو باهاشون پیوند دادیم عقده شده بود براشون به محض اینکه گل 4م رو زدن این شعارو دادن ...اما حواسشون نبود که چه سوتیی دارن میدن .. ما بودیم که اونا 4تایی کردیم دربی هشتم ..پرسپولیس 4 اس دق لال 1 ...اونا هیچوقت نتونستن 4 تا به ما بزنن ..خدایا اینا رو نگه دار تا همیشه ما رو بخندونن خنگولا ..:d
اس دق لال این بار پیوندت با سایپا مبارک باشه ..خخخخخخخخخخخخخخخخخ

تازه میگفتن پرسپولیس قهرمان تولیگ برتر بمان...!!!!!!
یادشون رفته اونی ک سقوط کرد اس دق بود نه پرسپولیس
 

Anarchist

اخراجی موقت
کاربر ممتاز
یه اتفاق جالب تو بازی امروز اس دق لال افتاد ..اینکه اسدقلالیا میگفتن سایپا پرسپولیس پیوندتان مبارک ...
طفلکیا اینقد که ما تیمای 6تایی رو باهاشون پیوند دادیم عقده شده بود براشون به محض اینکه گل 4م رو زدن این شعارو دادن ...اما حواسشون نبود که چه سوتیی دارن میدن .. ما بودیم که اونا 4تایی کردیم دربی هشتم ..پرسپولیس 4 اس دق لال 1 ...اونا هیچوقت نتونستن 4 تا به ما بزنن ..خدایا اینا رو نگه دار تا همیشه ما رو بخندونن خنگولا ..:d
اس دق لال این بار پیوندت با سایپا مبارک باشه ..خخخخخخخخخخخخخخخخخ
:D
دانشمندان هنوز درباره هواداران اس تق لال به نتیجه خاصی نرسیدن کلا موجودات عجیبی هستن
 

FREE DOOM

عضو جدید
بچه ها نظرتون درباره سرمربی شدن گلمحمدی چیه؟
بنظر من تجربه لازم برای نشستن روی نیمکت به عنوان سرمربی رو نداره و زوده که الان سرمربی پرسپولیس بشه.
بنظرم یه سرمربی بادانشو تجربه مثه مجید جلالی خیلی بهتر جواب میده.گلمحمدی هم میتونه به عنوان مربی رو نیمکت بشینه.
 

Anarchist

اخراجی موقت
کاربر ممتاز
بچه ها نظرتون درباره سرمربی شدن گلمحمدی چیه؟بنظر من تجربه لازم برای نشستن روی نیمکت به عنوان سرمربی رو نداره و زوده که الان سرمربی پرسپولیس بشه.بنظرم یه سرمربی بادانشو تجربه مثه مجید جلالی خیلی بهتر جواب میده.گلمحمدی هم میتونه به عنوان مربی رو نیمکت بشینه.
به نظر من تو این شرایط بهترین گزینه اس البته اگه بذارن کارشو بکنه و زیر نظر کسی نباشه
 

FREE DOOM

عضو جدید
به نظر من تو این شرایط بهترین گزینه اس البته اگه بذارن کارشو بکنه و زیر نظر کسی نباشه

دقیقا اگه بذارن کارشو بکنه.
یکی از دلایلی که میخوان الان گلمحمدی تازه کار سرمربی بشه اینه که تو کارش دخالت کنن.(مخصوصا علی پروین)
به نظرت امکان داره کسه دیگه ای به غیر ازگلمحمدی سرمربی بشه؟(آخه همش میگن سرمربی موقت)
 

Anarchist

اخراجی موقت
کاربر ممتاز
دقیقا اگه بذارن کارشو بکنه.
یکی از دلایلی که میخوان الان گلمحمدی تازه کار سرمربی بشه اینه که تو کارش دخالت کنن.(مخصوصا علی پروین)
به نظرت امکان داره کسه دیگه ای به غیر ازگلمحمدی سرمربی بشه؟(آخه همش میگن سرمربی موقت)
بعید میدونم
ولی خود گلمحمدی که گفته به شرطی کار میکنم که اختیار تام داشته باشم
رویانیان هم امروز میگفت که پروین گفته که من تو کار گلمحمدی دخالت نمیکنم و فقط ازش حمایت میکنم امیدوارم اینجوری باشه
 

FREE DOOM

عضو جدید
بعید میدونم
ولی خود گلمحمدی که گفته به شرطی کار میکنم که اختیار تام داشته باشم
رویانیان هم امروز میگفت که پروین گفته که من تو کار گلمحمدی دخالت نمیکنم و فقط ازش حمایت میکنم امیدوارم اینجوری باشه

پروین همیشه این حرفارو زده ولی بعد از یه باخت چنان زیر طرفو خالی میکنه که کل تیم نابود میشه.
یادته موقع اومدن ژوزه میگفت با این مربی به هر تیمی سه چهارتا میزنیم ولی هفته دوم گفت که اصن مربی خارجی بدرد نمیخوره.
من فکر میکنم گلمحمدی نمیتونه حاشیه های پرسپولیسو تحمل کنه و تجربش واسه این کار کمه .
 

Anarchist

اخراجی موقت
کاربر ممتاز
پروین همیشه این حرفارو زده ولی بعد از یه باخت چنان زیر طرفو خالی میکنه که کل تیم نابود میشه.یادته موقع اومدن ژوزه میگفت با این مربی به هر تیمی سه چهارتا میزنیم ولی هفته دوم گفت که اصن مربی خارجی بدرد نمیخوره.من فکر میکنم گلمحمدی نمیتونه حاشیه های پرسپولیسو تحمل کنه و تجربش واسه این کار کمه .
بله موافقم با حرفت ولی وقتی رویانیان خودش میاد و تو برنامه زنده از پروین میخواد که بیاد و کمک کنه به تیم دیگه حرفی باقی نمیمونه
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
ببینید مطمئن باشید سردار خودش میدونه چطور با پیشکسوتا رفتار کنه ... دیدید که تو ورزش و مردم هم گفت آقای پروین بکن بائر ایرانه و باید اون بالا بشینه و نظارت کنه .. این خودش همه چی رو میرسونه ...بعلاوه همش تکرار میکنه از هفته دوم تیمو بردن تو حاشیه و ....
من مطمئنم سردار خیلی بهتر از ما میدونه که کی رو باید میدون بهش بده و کی رو نده ..اینکه سردار به پیشکسوتا امتیاراتی میده دلیل نمیشه فکر کنیم گول خورده یا بهتره اینکارو نکنه مدیر خوب مدیریه که نیروهای مخالفش رو کنار خودش بیاره و کنترلشون کنه ..
یه رفتار هوادارای پرسپولیس هم خوب نیست..بعد از این مدت هنوز اعتماد نکردن به سردار و باشگاه ..فکر میکنن خودشون بیشتر میفهمن..متاسفانه هوادارا عادت کردن تو همه مسائل باشگاه دخالت کنن..از انتخاب مربی و بازیکن گرفته تا عزل مربی و اخراج بازیکن ..دیروز هم یه کاری کردن که واقعا من متاسف شدم یه عده اومدن پلاکاردی رو نوشتن و توش از سردار خواستن تیمو دست پروین نده ..اولا که سردار هیچوقت تیمو نمیده دست پروین و دوما بنظرم با اتفاقات اول فصل و انتخاب ژوزه دیگه هوادارا باید عبرت گرفته باشن که دخالت نکنن سوما بی احترامی به بزرگترین مربی تاریخ پرسپولیس و موفق ترین مربی تاریخ ایران خیلی کار بدیه و اصلا درست نبود با علی پروین اینطور رفتار کنن ..شاید الان ما دوست نداریم پرسپولیس دست علی آقا باشه ولی علی آقا همیشه برامون سلطانه و بی احترامی بهش خیلی بده اونم از طرف ما پرسپولیسیا..
بهرحال هوادارای خودمون همین کارا رو میکنن که یه عده بی شخصیت اس دق لالی میرن تو ورزشگاه و علیه پروین شعار میدن ..البته شعارای اونا از سوزششونه که پروین سالها تیم پرقدرت پرسپولیس رو ساخته ..تیمی که کابوس کیسه کشا بوده و در مقابلش هیچ حرفی برا گفتن نداشتن ولی هوادارای خودمون این چیزا رو نمی بینن ..
خیلی خوشحالم که پرسپولیسیم و بنظرم بی دلیل نیست که پرسپولیس پرهوادارترین تیم آسیاست چون شخصیت و احترام و اخلاق توش هست و هواداراش هم همینطورین ..هفته قبل همه پیج های پرسپولیسی و کانون های هواداری پرسپولیس تولد مرحوم حجازی رو تبریک گفتن و ازش بعنوان اسطوره یاد کردن ..حتی فوت هوادار گیلانی استقلال رو گذاشتن و هیچکس هیچ بی احترامی نکرد و همه متاسف شدن و دیروز دیدیم کیسه کشا در جواب این کارای پرسپولیسیا چه شعارای وقیحانه و بی شرمانه ای علیه کریمی و پروین دادن و رسانه ملی هم قربونش برم حتی صدای استادیوم رو هم کم نکرد ... میخوام بگم خوشحالم که اینقد باهاشون فرق داریم ما تولد مرحوم حجازی رو تبریک میگیم اونا هر چی لایق خودشونه به علی کریمی میگن .. من که تقریبا فراموش کرده بودم علی کریمی دومین بازیکن برتر آسیا شده گویا اس دق لالیا هنوزم میسوزن ..
:biggrin:
 

Anarchist

اخراجی موقت
کاربر ممتاز
ببینید مطمئن باشید سردار خودش میدونه چطور با پیشکسوتا رفتار کنه ... دیدید که تو ورزش و مردم هم گفت آقای پروین بکن بائر ایرانه و باید اون بالا بشینه و نظارت کنه .. این خودش همه چی رو میرسونه ...بعلاوه همش تکرار میکنه از هفته دوم تیمو بردن تو حاشیه و ....
من مطمئنم سردار خیلی بهتر از ما میدونه که کی رو باید میدون بهش بده و کی رو نده ..اینکه سردار به پیشکسوتا امتیاراتی میده دلیل نمیشه فکر کنیم گول خورده یا بهتره اینکارو نکنه مدیر خوب مدیریه که نیروهای مخالفش رو کنار خودش بیاره و کنترلشون کنه ..
یه رفتار هوادارای پرسپولیس هم خوب نیست..بعد از این مدت هنوز اعتماد نکردن به سردار و باشگاه ..فکر میکنن خودشون بیشتر میفهمن..متاسفانه هوادارا عادت کردن تو همه مسائل باشگاه دخالت کنن..از انتخاب مربی و بازیکن گرفته تا عزل مربی و اخراج بازیکن ..دیروز هم یه کاری کردن که واقعا من متاسف شدم یه عده اومدن پلاکاردی رو نوشتن و توش از سردار خواستن تیمو دست پروین نده ..اولا که سردار هیچوقت تیمو نمیده دست پروین و دوما بنظرم با اتفاقات اول فصل و انتخاب ژوزه دیگه هوادارا باید عبرت گرفته باشن که دخالت نکنن سوما بی احترامی به بزرگترین مربی تاریخ پرسپولیس و موفق ترین مربی تاریخ ایران خیلی کار بدیه و اصلا درست نبود با علی پروین اینطور رفتار کنن ..شاید الان ما دوست نداریم پرسپولیس دست علی آقا باشه ولی علی آقا همیشه برامون سلطانه و بی احترامی بهش خیلی بده اونم از طرف ما پرسپولیسیا..
بهرحال هوادارای خودمون همین کارا رو میکنن که یه عده بی شخصیت اس دق لالی میرن تو ورزشگاه و علیه پروین شعار میدن ..البته شعارای اونا از سوزششونه که پروین سالها تیم پرقدرت پرسپولیس رو ساخته ..تیمی که کابوس کیسه کشا بوده و در مقابلش هیچ حرفی برا گفتن نداشتن ولی هوادارای خودمون این چیزا رو نمی بینن ..
خیلی خوشحالم که پرسپولیسیم و بنظرم بی دلیل نیست که پرسپولیس پرهوادارترین تیم آسیاست چون شخصیت و احترام و اخلاق توش هست و هواداراش هم همینطورین ..هفته قبل همه پیج های پرسپولیسی و کانون های هواداری پرسپولیس تولد مرحوم حجازی رو تبریک گفتن و ازش بعنوان اسطوره یاد کردن ..حتی فوت هوادار گیلانی استقلال رو گذاشتن و هیچکس هیچ بی احترامی نکرد و همه متاسف شدن و دیروز دیدیم کیسه کشا در جواب این کارای پرسپولیسیا چه شعارای وقیحانه و بی شرمانه ای علیه کریمی و پروین دادن و رسانه ملی هم قربونش برم حتی صدای استادیوم رو هم کم نکرد ... میخوام بگم خوشحالم که اینقد باهاشون فرق داریم ما تولد مرحوم حجازی رو تبریک میگیم اونا هر چی لایق خودشونه به علی کریمی میگن .. من که تقریبا فراموش کرده بودم علی کریمی دومین بازیکن برتر آسیا شده گویا اس دق لالیا هنوزم میسوزن ..
:biggrin:
امیدوارم اینجوری باشه که شما میگید
 

vahid.gerrard

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
اصن کار ندارم پرسپولیس الان وضعش چطوره فقط میدونم بدون توجه به لیگ پرسپولیس رو دوس دارم.کاریم به مدیران و سران باشگاه و سیاستاشون ندارم.فقط میدونم چون علی کریمی و عابدزاده اسطوره های ما هستن پس پرسپولیس بهترین تیمه....
یادش بخیر احد عابزاده که تو دروازه بود اصن یه احساس امنیت خاصی داشتیم از دروازمون.هم تو تیم ملی هم پرسپولیس....
عابدزاده تنها کسیه که وقتی میبینمش واقعا یاد دوران اوج تیم ملی و پرسپولیس میفتم.
 

sajad 3000

کاربر فعال تالار اقتصاد ,
کاربر ممتاز
2 خبر از پرسپولیس

پرسپولیسی ها رضایت دادند ؛ ژوزه امروز جواب قطعی را می‌دهد
یکی از دغدغه‌های محمد رویانیان برای فرار پرسپولیس از حاشیه‌های چند مدت اخیر تصویه حساب و فسخ قرار داد با ژوزه در صورتی که باشگاه پرسپولیس ضربه نخورد، است.

از همین رو وی 3 جلسه با این سرمربی برگزار کرد و با او به توافقی بر سر مبالغ مطرح شده برای فسخ قرارداد نرسید.

شب گذشته نیز چهارمین جلسه رویانیان و ژوزه برگزار شد. در این جلسه همه چیز فرق کرده بود و با توجه به صحبت‌های طرفین ژوزه 50 درصد با پیشنهاد باشگاه پرسپولیس برای فسخ قرارداد موافقت کرد.

به گفته مسئولان باشگاه پرسپولیس این جلسه مثبت و رو به جلو بود و ژوزه با پیشنهاد جدید رویانیان موافقت کرد؛ اما قرار است تا فردا فکر نهایی خود را بکند و سپس جواب قطعی را بدهد.

بر خلاف 3 جلسه گذشته مسئولان پرسپولیس از جلسه شب گذشته ژوزه که بیش از 2 ساعت به طول انجامید بسیار خرسند و رضایت دارند.

این در شرایطی است که روز گذشته رویانیان رسما اعلام کرد که ژوزه را اخراج نمی‌کند و آماده رسیدگی به این پرونده با استخدام یک وکیل زبده بین‌المللی در فیفا است.

* اولین دستیار گل‌محمدی قراردادش را با پرسپولیس امضا کرد
مجتبی حسینی برای همراهی گل‌محمدی در نیم فصل دوم لیگ برتر، قراردادش را با پرسپولیس امضا کرد.

پس از توافقات انجام شده، یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس؛ ادموند بزیک، مجتبی حسینی و حسین عبدی را به عنوان دستیاران ایرانی‌اش در کنار کریم باقری به عنوان مدیر فنی معرفی کرد.

این در حالی است که برخی از این دستیاران هنوز برای پیوستن به جمع قرمزپوشان مشکلاتی دارند، اما مجتبی حسینی شب گذشته با عقد قرارداد داخلی، به مدت نیم فصل رسما به تیم فوتبال پرسپولیس پیوست.

مسئولان این باشگاه در تلاش هستند تا قرارداد حسینی را هر چه سریعتر ثبت کند تا در دیدار مقابل ملوان در چارچوب رقابت‌های جام حذفی، یحیی گل محمدی بر روی نیمکت تنها نباشد.
 

FREE DOOM

عضو جدید
بیشتر از همه تمرین می‌کنم تا زودتر برگردم/ قاضی: جام حذفی را می‌خواهیم، برای لیگ برنامه داریم

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برای بازگشت به میدان، لحظه شماری می‌کنم و سفت و سخت برنامه‌های فیزیوتراپی و تمرینات اختصاصی را انجام می‌دهم.

محمد قاضی در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، با گلایه از اینکه بعضی مطرح کرده اند او تمرینات کمی دارد، افزود: تا همین هفته قبل تا روزی پنج جلسه فیزیوتراپی، آب درمانی و تمرین داشتم. حالا برنامه ام تغییر کرده است و برای انجام فیزیوتراپی و تمرین، بیشتر از همه بازیکنان وقت می‌گذارم. فیزیوتراپی، دویدن و تمرینات هوازی، قدرتی، تعادلی، کششی و کار با وزنه و آب درمانی جزو برنامه های روزانه من است که برای هر یک از آنها از نیم ساعت تا یک ساعت وقت می‌گذارم.
وی ادامه داد: بی‌صبرانه منتظر زمانی هستم که به میادین برگردم. دو مصدومیت از تیم ملی داشتم و درست در حساس‌ترین زمان آن خطایی از پشت سر انجام شد و مرا دچار این آسیب دیدگی کرد. حالا بنابر اعلام کادر پزشکی، تا سه هفته دیگر آماده بازگشت به میادین خواهم شد.مهاجم ملی پوش پرسپولیس درباره شرایط حال حاضر تیم برای شروع جام حذفی و نیم فصل دوم لیگ تصریح کرد: خدا را شکر تمرینات خوبی جریان دارد و به نظر می‌رسد روزهای خوبی پیش روی پرسپولیس باشد. البته همه چیز بستگی به این دارد که همه از تماشاگران گرفته تا بازیکنان و تدارکات و خلاصه هر کسی که با پرسپولیس ارتباط دارد تمام تلاش خود را بکنند و الان چنین جوی وجود دارد که باعث می‌شود به در پیش داشتن یک نیم فصل متفاوت امیدوار باشیم.محمد قاضی در پایان خاطر نشان کرد: این پتانسیل در تیم وجود دارد که هم در لیگ و هم در جام حذفی موفق باشیم. جام حذفی شرایط خیلی خوبی برای دستیابی به قهرمانی است. البته این آسان نیست، چون همه با انرژی فراوان می‌آیند و می‌بینیم که تیم‌های لیگ یکی، تیم های لیگ برتری را از دور خارج می‌کنند. همه اعضای تیم به حساسیت این موضوع پی برده‌اند و می‌خواهیم قدم اول را محکم بر داریم و پس از آن فرصت بیشتری خواهیم داشت تا بر میزان آمادگی خود اضافه کنیم. ضمن اینکه در لیگ هم فاصله امتیازات به قدری است که برای ما قابل جبران است

​خداكنه زودتر برگرده خيلي تيم بهش نياز داره........
 

FREE DOOM

عضو جدید
جلسه ویژه یحیی و کریم/گل محمدی یک هافبک چپ می خواهد


گل محمدی از باشگاه خواسته تا یک بازیکن در پست هافبک چپ را به خدمت بگیرند.

به گزارش خبرآنلاین؛پس از ثبت قرارداد داخلی ادموند بزیک،چیذری و مجتبی حسینی با پرسپولیس،سرخپوشان در حال مذاکره با حسین عبدی هستند تا بتوانند نظر موافق او برای فعالیت در پرسپولیس را جلب کنند.
این اتفاق در حالی افتاده که قرار است گل محمدی جلسه ویژه ای را هم با کریم باقری برگزارکند تا آخرین تصمیمات در مورد مدیریت فنی هم گرفته شود.بر اساس آخرین خبر،گل محمدی در پست هافبک چپ نیاز به یک بازیکن دارد و به باشگاه اعلام کرده که ایرانی یا خارجی بودن این بازیکن فرقی نمی کند،اما گزینه ای باشد که بتواند نظر یحیی را جلب کند.

فعلا در دسترس ترين هافبك چپ عليرضا نيكبخت هست كه يه زمان بهترين هافبك چپ ايران بود وخيلي ها هم اعتقاد دارن كه هنوزم بهترينه. ولي خوب فصل پيش براي پيكان تو دسته يك بازي كرده ويه نيم فصلم بازي نكرده و هيچ كس از آمادگيش خبر نداره.
 

Similar threads

بالا