اخبار تیم های ملی (نوجوانان، جوانان و بزرگسالان)

اخبار تیم های ملی (نوجوانان، جوانان و بزرگسالان)


  • مجموع رای دهندگان
    7

viva shz

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
کاش عوض این همه تبلیغ دینی و توجه به مسائل خصوصی هم مثل بحث پوشش و حجاب و....ما هم یا د بگیریم از این دست حرکات رو(البته با یک روز 2 روز به دست نمیاد خیلی کار داریم ما چون بد جوری قافیه رو همه جوره باختیم به لطف دولت مهر ورز و سایر دوستان!)
 

13Amir

عضو جدید
هم چین هم اینطوری نیستن کی‌ گفته ؟ ما هم بریم یه کشور دیگه سعی‌ میکنی‌ نهایت ادب رو بجا بیاریم...
من که چیز تمیزی از اینا ندیدم محلی که من زندگی‌ می‌کنم پر کره‌ای هست, تمام کارشون هم اینه‌ که دم رستوران‌ها
وایستند سیگار بکشن تف ‌کنن رو زمین, چه دختر چه پسر... حال آدم به هم میخوره

کره ای ها توی کشور خودشون توی جمع سیگار نمیکشن
جاهای مخصوصی دارن که میرن اونجا
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
اون نماینده مجلس که از وزیر !! توضیح خواسته درباره پرداخت این پاداش واقعا حق داشته ...این پول برای بازیکنی که میلیاردی میگیره پول خورد محسوب میشه بعلاوه نمیدونم تا کی باید این بردا برای ما اینقد بزرگ باشه که بخاطرش پاداش بدیم ..نمیدونم ما اگه جای اسپانیا که نه، جای همین ژاپن خودمون بودیم چیکار میکردیم ..
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
ایران، تاجیکستان را شش‌تایی کرد.. از تیم ۱۳۶ جهان گل خوردیم!!

ایران، تاجیکستان را شش‌تایی کرد.. از تیم ۱۳۶ جهان گل خوردیم!!

تیم ملی فوتبال ایران در دیداری پرگل توانست تاجیکستان را شکست دهد.

به گزارش خبرآنلاین؛ تیم ملی فوتبال ایران در مسابقه ای تدارکاتی به مصاف تاجیکستان رفت و با نتیجه 6 بر یک حریف را شکست داد. ملی پوشان ایران که یک هفته بعد باید در چارچوب مسابقات انتخابی جام جهانی به مصاف ازبکستان بروند، از ساعت 16:30 امروز در ورزشگاه آزادی به مصاف تاجیکستان رفتند. کارلوس کروش در این مسابقه از بازیکنان ذخیره اش استفاده کرد تا آن ها را هم تست کند. شاگردان این مربی پرتغالی در دقیقه 9 توسط قاسم دهنوی به گل رسیدند. سه دقیقه بعد هم یعقوب کریمی دومین گل ایران را به ثمر رساند تا نوید یک مسابقه پرگل را بدهد.

قاسم دهنوی در دقیقه 32 دومین گل خودش و سومین گل تیم ملی را به ثمر رساند. یعقوب کریمی هم در دقیقه 33 گل دوم خودش و گل چهارم ایران را زد. نیمه اول با این 4 گل به پایان رسید. تیم کروش در نیمه دوم هم دست از گلزنی برنداشت. احمد حسن زاده در دقیقه 49 در یک موقعیت تک به تک پنجمین گل ایران را زد. در دقیقه 67 سرانجام پای بازیکنان تاجیکستان هم به گل باز شد. این گل روی یک صحنه مشکوک به آفساید زده شد اما از آنجا که در نتیجه تاثیر زیادی نداشت، مورد اعتراض تماشاگران و اعضای کادر فنی تیم ملی ایران قرار نگرفت. آخرین گل این مسابقه پر گل هم به نام علیرضا عباسفرد ثبت شد که در دقیقه 88 دروازه تاجیکستان را باز کرد.
مسابقه ایران و تاجیکستان گرچه پرگل بود اما سرعت زیادی نداشت و با اشتباهات زیاد بازیکنان دو تیم همراه بود. مخصوصا مهاجمان ایران در این مسابقه بارها موقعیت از دست دادند.
تیم ملی تاجیکستان در این مسابقه برای اولین بار در تاریخ فوتبال خود توانست دروازه تیم ملی بزرگسالان ایران را باز کند. چند وقت قبل هم ایران برای اولین بار از لبنان گل خورد و حتی نتیجه را هم به این تیم واگذار کرد.
تیم ملی تاجیکستان در حالی چنین شکست سنگینی را متحمل شد که 13 نفر از بازیکنان حاضر در لیست 18 نفره این تیم، عضو باشگاه استقلال تاجیکستان هستند. استقلال قوی ترین تیم لیگ تاجیکستان است.


 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
ایران یکی از 3 تیم برتر جهان در رده‌بندی فیفا با 14 پله صعود

ایران یکی از 3 تیم برتر جهان در رده‌بندی فیفا با 14 پله صعود

[h=1] ایران یکی از 3 تیم برتر جهان در رده‌بندی فیفا با 14 پله صعود

[/h]
» سرویس: ورزشي - فوتبال، فوتسال
کد خبر: 91081710859
چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۵



در تازه‌ترین رده‌بندی اعلام شده از سوی فیفا تیم ملی فوتبال ایران با 14 پله صعود به رده 44 جهان رسید.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، پس از ماه‌ها نزول فوتبال ایران در رده‌بندی فیفا در تازه‌ترین رده‌بندی فدراسیون جهانی فوتبال تیم ملی ایران با کسب 611 امتیاز و 14 پله صعود، در رده 44 جهان و چهارم آسیا قرار گرفت.

این در حالی است که تیم ایران در میان 20 کشور اول آسیا بیشترین صعود را در جدول رده‌بندی داشته که به نظر می‌رسد این صعود به دلیل برد ارزشمند برابر کره جنوبی بوده است. نتیجه‌ای که باعث سقوط 7 پله‌ای کره جنوبی شده است.

در رده‌بندی جهانی، ژاپن، کره جنوبی، استرالیا و ایران بهترین رتبه‌ها را در اختیار دارند.

در حالی ایران با 14 پله صعود در رده‌بندی جهانی در رتبه 44 ایستاده که در میان 50 کشور ابتدایی این فهرست تنها دو تیم مجارستان و بلغارستان بیشترین صعود را داشته‌اند و ایران پس از این دو کشور بیشترین صعود را در رده‌بندی فیفا به خود اختصاص داده است.

در رده‌بندی جدید فیفا ازبکستان حریف 24 آبان ایران با یک پله صعود در رده 69 جهان قرار دارد. این تیم در میان کشورهای آسیایی پنجم است.

رده‌بندی 10 تیم برتر جهان در ماه نوامبر:

1- اسپانیا، 1564 امتیاز
2- آلمان،‌1461‌امتیاز
3- آرژانتین، 1349 امتیاز
4- پرتغال، 1178 امتیاز
5- ایتالیا، 1169 امتیاز
6- انگلیس، 1167 امتیاز
7 – هلند ، 1128 امتیاز
8- کلمبیا، 1110 امتیاز
9- روسیه، 1084 امتیاز
10- کرواسی، 1078 امتیاز
 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
تبریک به خاطر صعود ایران و آرژانتــــــــــــــــین
به امید بهتر شدن تیم ملی ایران و همچنین اول شدن آرژانتین
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
عملکرد تیم های ملی در دوره ریاست علی کفاشیان/ 81 درصد ناکامی!

عملکرد تیم های ملی در دوره ریاست علی کفاشیان/ 81 درصد ناکامی!

از 16 فرصت حضور و قهرمانی در تورنمنت ها برای تیم های ملی فوتبال، فقط 3 موفقیت برای فدراسیون فوتبال ثبت شده است؛ یعنی 19 درصد موفقیت و 81 درصد ناکامی.. 21آبان یک روز بد در تقویم کاری فدراسیون علی کفاشیان بود: دو شکست بد در مسابقات جوانان آسیا و جام جهانی فوتسال باعث حذف تیم های ملی جوانان ایران و فوتسال از گردونه مسابقات شد. سایت گل یک ماه پیش و بعد از شکست تیم ملی نوجوانان در گزارشی به بررسی عملکرد تیم های ملی ایران در مسابقات مختلف در دوره مدیریت کفاشیان پرداخته بود که اکنون با این دو باخت، می توان گفت کلکسیون ناکامی های فدراسیون کفاشیان کامل شده است! [h=3]تیم ملی بزرگسالان[/h]
تنها امید فدراسیون علی کفاشیان، صعود به جام جهانی 2014 است تا سرپوشی بر ناکامی های متعدد فدراسیون او در رده های مختلف باشد. کفاشیان و تیم مدیریتی اش برای رسیدن به این هدف، اختیار کاملی به کی روش داده اند و مسابقات لیگ برتر را به طرز عجیب و غریبی برگزار می کنند و حتی تا همین امروز بر حذف جام حذفی نیز مصمم بودند!

تیم ملی ایران در مسابقات مقدماتی جام جهانی 2010 توفیقی نداشت و از صعود به این تورنمنت بزرگ بازماند. یک ماه پس از انتخاب کفاشیان به عنوان رئیس فدراسیون، تیم ملی کار خود در این مسابقات را آغاز کرد و در مرحله اول از سد امارات، کویت و سوریه گذشت. در مرحله دوم ایران عملکرد مناسبی نداشت و پس از تغییر سرمربی نیز نتایج تفاوت زیادی نداشت. تیم ملی در حالی با 11 امتیاز از 8 بازی صعود نکرد که در صورت پیروزی در بازی آخر مقابل کره جنوبی راهی جام جهانی می شد.

پس از ناکامی در راه صعود به جام جهانی، تیم ملی در مسابقات غرب آسیا نیز در فینال مغلوب کویت شد و از تکرار 3 قهرمانی متوالی خود بازماند.

در مسابقات جام ملت های 2011 نیز تیم ملی در مرحله یک چهارم نهایی و در وقت اضافی مغلوب کره جنوبی شد و از دور مسابقات کنار رفت.

[h=3]تیم ملی امید[/h]
تیم زیر 23 سال ایران در بازی های آسیایی 2010 توفیقی نداشت و پس از 3 برد متوالی در مرحله مقدماتی و شکست مالزی و عمان در مراحل حذفی، در نیمه نهایی مغلوب ژاپن شد و در بازی رده بندی نیز بازی 3-1 برده را 4-3 به کره جنوبی باخت.

امیدهای ایران در مرحله انتخابی المپیک 2012 نیز پس از حذف قرقیزستان در مرحله اول، در دور دوم حذفی با آن اشتباهات عجیب در بازی دادن به بازیکن 2 اخطاره، در نهایت مغلوب عراق شده و از دور مسابقات حذف شدند.

آخرین مسابقاتی که این تیم با نام تیم زیر 22 سال برگزار کرد، مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا بود که موفق به صعود به مرحله نهایی شد.

[h=3]تیم ملی جوانان[/h]
جوانان ایران در دوران مدیریت کفاشیان 3 بار در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کرده اند که هیچ توفیقی نداشته اند: سال 2008 در عربستان و سال 2010 در چین که در هر دو دوره در گروه خود سوم شده و از صعود به مراحل بالاتر بازماندند. در این دوره نیز تیم جوانان ایران فقط یک مرحله نسبت به دو دوره قبلی پیشرفت داشت و در مرحله یک چهارم نهای حذف شد.

[h=3]تیم ملی نوجوانان[/h]
تنها موفقیت فدراسیون کفاشیان کسب قهرمانی نوجوانان آسیا در سال 2008 در ازبکستان بود که با مربیگری علی دوستی مهر بدست آمد. این تیم روند موفقیت های خود را در جام جهانی 2009 نیز ادامه داد و به جمع 16 تیم برتر رسید. نوجوانان ایران در سال 2010 با مربیگری اکبر محمدی از گروه خود صعود نکردند و در سال 2012 نیز در مرحله نیمه نهایی حذف شدند، هر چند به جام جهانی 2013 راه یافتند.

[h=3]تیم ملی فوتسال[/h]
فوتسال ایران در دوره ریاست علی کفاشیان 3 بار در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کرده است که دو بار در سال های 2008 و 2010 قهرمان شده که همین نتیجه هم انتظار می رفت. اما تیم ملی فوتسال در سال 2012 در آسیا سوم شد و از صعود به فینال بازماند. فوتسال ایران دو بار نیز در سال های 2008 و 2012 در جام جهانی حضور یافته است که در دوره قبلی علیرغم بازی های تماشایی و زیبا فقط به خاطر تفاضل گل از صعود به جمع 4 تیم بازماند، اما در این دوره نه بازی زیبایی ارائه داد و نه خوب نتیجه گرفت و حتی به جمع 8 تیم برتر هم نرسید.

عملکرد کلی: 4 تیم ملی فوتبال در رده های مختلف در مجموع تاکنون فرصت حضور و قهرمانی در 17 تورنمنت مهم را داشته اند که فقط یک قهرمانی نوجوانان آسیا و دو حضور در جام جهانی نوجوانان (2009، 2013) تنها موفقیت های فوتبال ایران در سطح ملی بوده است. تنها تورنمنت باقیمانده برای فوتبال ملی نیز جام جهانی 2014 است که امید زیادی به صعود تیم ملی به این جام می رود. فوتسال ایران نیز از 3 فرصت قهرمانی و2 حضور در جام جهانی، 2 قهرمانی بدست آورده است و اگر حضور درخشان در جام جهانی قبلی را یک موفقیت محسوب کنیم، حضور در جام جهانی 2012 یک شکست مطلق بود.

ناکامی ها: یک جام جهانی و یک جام ملت های آسیا برای تیم ملی بزرگسالان، یک بازی های آسیایی و یک المپیک برای تیم ملی امید، 3 جام جهانی و 3 جام جوانان آسیا برای تیم ملی جوانان، یک جام جهانی و 2 جام نوجوانان آسیا برای تیم ملی نوجوانان، یک جام آسیایی برای تیم ملی فوتسال

موفقیت ها: یک قهرمانی نوجوانان آسیا، 2 حضور در جام جهانی نوجوانان، 2 قهرمانی آسیایی و 2حضور در جام جهانی برای تیم ملی فوتسال

[h=3]نتیجه: [/h] از 16 فرصت حضور و قهرمانی در تورنمنت ها برای تیم های ملی فوتبال( مقدماتی جام جهانی 2014 هنوز در جریان است و در این محاسبه منظور نشده است)، فقط 3 موفقیت برای فدراسیون فوتبال ثبت شده است؛ یعنی 19 درصد موفقیت و 81 درصد ناکامی!

خسته نباشید جناب کفاشیان
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
دو شکست در 15دقیقه/ 2برگ زرین دیگر در کارنامه کفاشیان

دو شکست در 15دقیقه/ 2برگ زرین دیگر در کارنامه کفاشیان

تیم ملی فوتبال جوانان ایران با قبول شکست سنگین برابر کره جنوبی از صعود به جام جهانی جوانان باز ماند.
در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های فوتبال قهرمانی جوانان آسیا که در امارات برگزار می‌شود، از ساعت 16:30 امروز (یکشنبه) تیم ملی فوتبال جوانان برابر کره جنوبی قرار گرفت و در پایان چهار بر یک شکست خورد تا ضمن حذف از رقابت‌ها از راهیابی به جام جهانی 2013 جوانان هم باز ماند. چانگ جین (2) سونگ جئون (49)، گوانگ هین (81) و چانگ هون(4+90) برای کره جنوبی گلزنی کردند و علیرضا جهانبخش (29) تک گل ایران را به ثمر رساند.

تیم ملی فوتسال ایران در عین ناباوری از جام جهانی فوتسال حذف شد.
تیم ملی فوتسال ایران در دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی تایلند از ساعت 17:30 به مصاف تیم نه چندان مطرح کلمبیا رفت و با نتیجه‌ی 2 بر یک شکست خورد.

شکست 2-1 تیم فوتسال ، دقیقا یک ربع بعد از شکست سنگین تیم جوانان اتفاق افتاد. این باخت دومی اگرچه کمتر به اندازه اولی قابل پیش بینی بود اما در ادامه سیل نتایج ضعیف فدراسیونی است که امروز بعد از ماهها معطلی برای برای برگزاری جام حذفی ،فرمولی تازه و ناگهانی را برای انجام این رقابت ها خلق کرد.
نکته جالب این شکست ها اما گمانه های قدرتمندی بود که قبل از اغاز این تورنمنت پیرامون عدم شایستگی فنی کادر فنی هر دو تیم در اذهان عمومی وجود داشت.اما فدراسیون با اصرار روی دو اسم؛ محمدی و صانعی، پای این دو مربی ایستاد.
به هرصورت با این دو باخت دو برگ زرین دیگر به کارنامه فدراسیون علی کفاشیان اضافه شد. تشکیلاتی که کاش کمی برای این بچه های مستعد احساس مسئولیت می کرد. جوانهایی که در راس الخیمه تحقیر شدند. جوانهایی که شایستگی شان بیش از کفاشیان ها و محمدی هاست. حیف.
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
باخت شماره یک این بار به ازبکستان/ هفته ناکامی‌ها با تیم ملی تکمیل شد

باخت شماره یک این بار به ازبکستان/ هفته ناکامی‌ها با تیم ملی تکمیل شد

تیم ملی فوتبال ایران دومین شکست خود را در رقابتهای انتخابی جام جهانی متحمل شد تا پس از ثبت نخستین شکست برابر لبنان، ازبکستان هم برای اولین بار موفق به پیروزی برابر ایران شده باشد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تیم ملی ایران که پس از پیروزی روحیه انگیز خود برابر کره جنوبی امیدها را برای صعود به جام جهانی بالا برده بود، امشب با نتیجه یک بر صفر برابر ازبکستان شکستی خانگی را متحمل شد تا با 7 امتیاز به رده سوم رقابتهای انتخابی جام جهانی سقوط کند.

** نیمه نخست

دقیقه 1، یکی از بازیکنان ازبکستان به زمین افتاد و در حالی که به نظر می‌رسید مصدوم شده است، چندین ثانیه روی زمین ماند.

دقیقه 3، محمدرضا خلعتبری از سمت چپ دروازه ازبکستان حرکت سریعی را آغاز کرد و توپ را به روی دروازه فرستاد اما دروازه‌بان ازبک‌ها توپ را روی سر مهاجم ایران مهار کرد.

دقیقه 5، ازبک‌ها از فاصله حدود 40 متری صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند که سرور جباروف، نامدارترین بازیکن ازبکستان توپ را با شوتی محکم به سمت دروازه‌ ایران فرستاد که توسط مدافعان دور شد.

دقیقه 8، همکاری دو بازیکن دورگه تیم ملی می‌توانست ایران را به گل اول بازی برساند. اشکان دژاگه توپ را به زیبایی به روی دروازه فرستاد و قوچان‌نژاد با ضربه سر دروازه حریف را تهدید کرد اما توپش با اختلاف بسیار کمی به بیرون رفت.

دقیقه 10،‌ بار دیگر دژاگه برای ازبک‌ها خطرساز شد و با حرکات پیاپی خود و توپ‌گیری‌های متعدد، بارها ملی‌پوشان را صاحب موقعیت کرد. در نهایت در یک صحنه،‌ توپ به تیموریان رسید تا این بازیکن با یک پاس رو به عقب عالی محمد نوری را صاحب توپ کند. این بازیکن هم توپ را به صورت تک‌ضرب به سمت دروازه شلیک کرد و توانست دروازه را باز کند اما کمک‌داور با بالا بردن پرچم خود،‌ گل را مردود اعلام کرد؛ تصمیمی که با ابهامهای زیادی روبه روست.

دقیقه 17، ازبکستان از سمت راست دروازه ایران صاحب ضربه کرنر شد. در این لحظات ازبک‌ها روی دروازه ایران خیمه زده بودند و به همین دلیل کرنر سه بار تکرار شد. پیش از ارسال سومین ضربه، مهاجم ازبک‌ها ناگهان روی زمین افتاد و پای خود را به نشانه این که ضربه‌ای به آن وارد شده است، گرفت. داور اماراتی بازی توجهی به این بازیکن نکرد و از او خواست که از زمین بلند شود اما در نهایت به او و محمد نوری که به صورت نفر به نفر از او مراقبت می‌کرد تذکر داد که مراقب رفتار خود باشند.

دقیقه 25، داور خطای خسرو حیدری را بر روی بازیکن ازبک اعلام کرد که این تصمیم داور با اعتراض شدید دژاگه رو‌به‌رو شد. در همین حال دژاگه و حیدروف با یکدیگر درگیر شدند که باعث شد سایر بازیکنان دو تیم هم وارد معرکه شوند. در نهایت داور دژاگه و حیدروف را با کارت زرد خود جریمه کرد.

دقیقه 29، ازبک‌ها در چند مرحله به سمت دروازه ایران شوت‌زنی کردند اما تمام این شوت‌ها با عملکرد خوب مدافعان دفع شد.

دقیقه 32، رضا قوچان‌نژاد، ایران را از سمت راست دروازه صاحب ضربه کرنر کرد اما این فرصت هم حاصلی برای ایران نداشت.

دقیقه 37، سرور جباروف، به دلیل احساس درد از ناحیه پای خود، روز زمین دراز کشید تا کادر پزشکی برای مداوای او وارد زمین شود. او در نهایت پس از حدود یک دقیقه به همراه کادر پزشکی از زمین خارج شد ولی بلافاصله به زمین بازگشت.

دقیقه 44، پاس محمد نوری در شرایط خوبی به رضا قوچان نژاد رسید و او هم با ضربه‌اش دروازه ازبکستان را با خطر روبه رو کرد.

** نیمه دوم

با شروع نیمه دوم، تیم ملی ایران باز هم کار را هجومی آغاز کرد. در دقیقه 47، قوچان‌نژاد، پشت محوطه جریمه کریم انصاری‌فرد را صاحب توپ کرد. مهاجم تیم ملی که در نیمه دوم به جای خلعتبری وارد زمین شده بود،‌ با ضربه‌ای محکم و فنی دروازه ازبکستان را با خطر رو‌به‌رو کرد اما توپش با اختلاف بسیار کمی به بیرون رفت.

دقیقه 57، کریم انصاری‌فرد درست پشت محوطه جریمه با خطای مدافع ازبکستان سرنگون شد. ضربه ایستگاهی حاصل از این خطا را دژاگه به روی دروازه فرستاد اما هیچ ثمری برای ایران نداشت.

از این لحظه تا دقیقه 65، دو تیم به هم ریخته بازی می‌کردند و تمام پاس‌ها بدون هدف ارسال می‌شد. در این دقایق آمار پاس‌های اشتباه دو تیم بسیار بالا رفته بود.

دقیقه 65، ایران حمله‌ای را به روی دروازه ازبکستان تدارک دید اما این حمله هم بی ثمر ماند.

دقیقه 67، ازبک‌ها می‌توانستند دروازه ایران را باز کنند اما شوت محکم مهاجم ازبکستان با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

ایران صفر - ازبکستان یک

دقیقه 70، پولادی با یکی از بازیکنان ازبکستان درگیر شد که در این صحنه بازیکن ازبک ضربه محکمی را با آرنج خود به گردن پولادی زد. این اتفاق با درگیری بازیکنان دو تیم همراه شد که داور غائله را ختم کرد. در نهایت ضربه ایستگاهی ارسال شده توسط جباروف بهترین بازیکن سال آسیا را باکایف، به راحتی از داخل محوطه شش قدم ایران به گل اول بازی تبدیل کرد.

دقیقه 74، ازبک‌ها باز هم می‌توانستند روی یک ضربه کرنر به گل برسند که با خوش شانسی ایران توپ جباروف به بیرون رفت.

دقیقه 76، ایران روی یک ضربه ایستگاهی می‌توانست خطرساز شود اما توپ ارسالی دژاگه توسط مدافعان ازبک دور شد.

دقیقه 90، گل رضا قوچان نژاد در این دقیقه به وسیله کمک داور به درستی آفساید اعلام شد

در ادامه بازی تلاش بازیکنان ایران برای جبران گل خورده بی ثمر باقی ماند تا ایران نخستین شکستش را برابر ازبکستان متحمل شود.
------------------------
فقط میشه تاسف خورد به حال تیم ملی ..
 

gharybeh

عضو جدید
کاربر ممتاز
بد بودیم دیگه
شاید حقمون باخت نبود ، اما این بازی هم همچین به برد نمیخورد
موقعیت خیلی زیادی هم نداشتیم با اینکه میزبان بودیم
 

gharybeh

عضو جدید
کاربر ممتاز
ولی به نظر من حقمون نبود ببازیم :w06:

آره اما دور رفت هم حقمون نبود ببریم ، بازی با کره جنوبی هم خیلی حقمون نبود ببریم
این بازی هم باید با این همه اردو و تعطیلی لیگ خیلی خیلی بهتر از اینا بازی میکردیم ، فقط 15-20 دقیقه اول خوب بودیم
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
هميشه با شانس و اقبال و كمك تير دروازه امتياز گرفت آقای کروش ..
بازی قبلو ما بردیم با اینکه مستحق نبودیم این بار هم باختیم ... کی روش باید بدونه تیر دروازه و داور فقط یکی دو بار کمکش میاد وقتی تیمش عقب میفته و هیچ تاکتیکی نداره بایدم ببازه ...
خلعتبری رفته کنار گلر ازبکستان وایساده 4متر از مدافعای حریف فاصله گرفته ...واقعا بازیکنی که بلد نباشه از آفساید فرار کنه دیگه خیلی هنره اگه آقا نمیرفت کنار گلر ازبک وایسه کمک داور هم گل ایرانو آفساید نمی دید...
واقعا این تیم بهترین بازیکنا رو داره ولی بدترین کارایی رو دارن چون کسی نیست که ازشون بازی بگیره ..
 

F A R Z A N E

عضو جدید
کاربر ممتاز
آره اما دور رفت هم حقمون نبود ببریم ، بازی با کره جنوبی هم خیلی حقمون نبود ببریم
این بازی هم باید با این همه اردو و تعطیلی لیگ خیلی خیلی بهتر از اینا بازی میکردیم ، فقط 15-20 دقیقه اول خوب بودیم

خب اکثرا تیم ملی اگر موفقیتی هم داشته شانسی بوده این ک چیز تازه ای نیست اما تو این بازی اگه ما خوب نبودیم ازبکام خوب نبودن به نظرم اونام شانسی بردن ....الان چی می شد ما شانسی می بردیم!!!:w09:
 

gharybeh

عضو جدید
کاربر ممتاز
خب اکثرا تیم ملی اگر موفقیتی هم داشته شانسی بوده این ک چیز تازه ای نیست اما تو این بازی اگه ما خوب نبودیم ازبکام خوب نبودن به نظرم اونام شانسی بردن ....الان چی می شد ما شانسی می بردیم!!!:w09:

بازم ما شانسی میبردیم؟؟
خیلی خوب میشد اما بازی بعدی رو میباختیم
 

E ntezar

عضو جدید
کاربر ممتاز
به نظر من حقمون نیست بر د تیمی که با هزار زور وبدبختی وشانس بخواد ببره حقش نیست ببره ضعیفیم به نظرم خدا رحم کرد کره را بردیم بازی خویب انجام نمیدیم
 

elnaz0020

عضو جدید
کاربر ممتاز
باید میباختیم بلکه بعضیا به خودشون بیان که نمیان:mad:....تیم الانمون شایستگی حضور در جام جهانیو اصلا نداره:(
 

gharybeh

عضو جدید
کاربر ممتاز
آخه میخاین برین جام جهانی که چی؟ 6 تا از آرژانتین بخورین 5 تا از پرتغال بعد یه مساوی با گابون؟

آره با این نوع بازی به نظرم اونجا باید 11 نفری بچپیم تو محوطه جریمه خودمون کمتر بخوریم ، روی کره شمالی و عربستان رو سفید میکنیم
وقتی جرات نداریم به کیروش بگیم بالای چشت ابرو همین میشه

اما شما چرا خودتون رو از ما جدا میدونید؟؟
 

sea ray

عضو جدید
کاربر ممتاز
آره با این نوع بازی به نظرم اونجا باید 11 نفری بچپیم تو محوطه جریمه خودمون کمتر بخوریم ، روی کره شمالی و عربستان رو سفید میکنیم
وقتی جرات نداریم به کیروش بگیم بالای چشت ابرو همین میشه

اما شما چرا خودتون رو از ما جدا میدونید؟؟


چون میبینم ناراحت میشین میگم، یکم واقع گرا باشیم!
 
آخرین ویرایش:

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
[h=2]سیار: گل ایران, کاملا درست بود:([/h]
کارشناس داوری فوتبال معتقد است که گلی که ایران به ثمر رسانده بود و داور آفساید گرفته بود، کاملا درست بود و تیم داوری در این صحنه اشتباه کرده است. پرویز سیار درباره صحنه گل ایران که از سوی کمک‌داور آفساید اعلام شد گفت: در چنین صحنه‌هایی اگر بازیکنی نزدیک دروازه‌بان باشد و در موقعیت آفساید هم باشد اما هیچ دخالتی در بازی نداشته باشد به هیچ عنوان نمی‌توان آفساید او را اعلام کرد هرچن این بازیکن در موقعیت آفساید قرار داشته باشد. چنین صحنه‌هایی در صورتی آفساید است که بازیکن در وضعیت آفساید باشد و جلوی دید دروازه‌بان را هم گرفته باشد اما متاسفانه در این صحنه بازیکن برای دروازه‌بان مزاحمتی ایجاد نکرد چون او با یک متر فاصله سمت چپ قرار داشت اما توپ از سمت دیگر به سمت دروازه‌ آمد. این گل به هیچ عنوان آفساید نبود البته تشخیص این صحنه به دلیل دور بودن برای کمک‌داور مشکل است. این کارشناس داوری درباره صحنه‌ای که داور به اشکان دژاگه کارت زرد نشان داد گفت: در تصاویر تلویزیونی مشخص نبود توپی که به سر بازیکن ازبک خورده است از سوی دژاگه فرستاده شده بود یا خیر اما اگر دژاگه این کار را کرده باشد، کارت زرد او صحیح است. وی همچنین گفت: در یک صحنه قوچان نژاد از بغل بازیکن ازبکستان رد می‌شد که با بازیکن حریف برخورد کرد و داور خطا گرفت در حالی که این بازیکن عمل خطایی انجام نداده بود.
 

elnaz0020

عضو جدید
کاربر ممتاز
حالا درست بوده باشه ...یعنی در پتانسیلشون نیست که دوباره تلاش کنن....حالا تا چند وقت گیر میکنن رو این موضوع...:razz:
 

dey68

عضو جدید
کاربر ممتاز
سیار: گل ایران, کاملا درست بود:(


کارشناس داوری فوتبال معتقد است که گلی که ایران به ثمر رسانده بود و داور آفساید گرفته بود، کاملا درست بود و تیم داوری در این صحنه اشتباه کرده است. پرویز سیار درباره صحنه گل ایران که از سوی کمک‌داور آفساید اعلام شد گفت: در چنین صحنه‌هایی اگر بازیکنی نزدیک دروازه‌بان باشد و در موقعیت آفساید هم باشد اما هیچ دخالتی در بازی نداشته باشد به هیچ عنوان نمی‌توان آفساید او را اعلام کرد هرچن این بازیکن در موقعیت آفساید قرار داشته باشد. چنین صحنه‌هایی در صورتی آفساید است که بازیکن در وضعیت آفساید باشد و جلوی دید دروازه‌بان را هم گرفته باشد اما متاسفانه در این صحنه بازیکن برای دروازه‌بان مزاحمتی ایجاد نکرد چون او با یک متر فاصله سمت چپ قرار داشت اما توپ از سمت دیگر به سمت دروازه‌ آمد. این گل به هیچ عنوان آفساید نبود البته تشخیص این صحنه به دلیل دور بودن برای کمک‌داور مشکل است. این کارشناس داوری درباره صحنه‌ای که داور به اشکان دژاگه کارت زرد نشان داد گفت: در تصاویر تلویزیونی مشخص نبود توپی که به سر بازیکن ازبک خورده است از سوی دژاگه فرستاده شده بود یا خیر اما اگر دژاگه این کار را کرده باشد، کارت زرد او صحیح است. وی همچنین گفت: در یک صحنه قوچان نژاد از بغل بازیکن ازبکستان رد می‌شد که با بازیکن حریف برخورد کرد و داور خطا گرفت در حالی که این بازیکن عمل خطایی انجام نداده بود.

تیمی که همه ی امیدش به همون یه موقعیت باشه همون ببازه بهتره ....
 

me.fatima

عضو جدید
کاربر ممتاز
این بازی نشون داد که حق باید به حق دار برسه . ازبکستان با این برد به حقش رسید ( بازی رفت )

ایران اگر دژاگه و قوچان نژاد رو نداشت الان ازاین چند امتیاز هم خبری نبود.
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
تیمی که همه ی امیدش به همون یه موقعیت باشه همون ببازه بهتره ....

نه ببین ..اولا که یه گل تو این بازی به این حساسی خیلی مهمه ..ثانیا که تو همچین بازیایی واقعا نمیشه توقع داشت تیم 6 7 موقعیت گل داشته باشه ... بهرحال این بازیا هم با اختلاف یه گل اکثرا یه تیم مبیره ..بعدشم اون گل روحیه بچه های ما رو خراب کرد ...درست بعد از اون دیگه فشار تیممون کم شد و بازی متعادل شد ...اون گل خیلی مهم بود ..
این بازی نشون داد که حق باید به حق دار برسه . ازبکستان با این برد به حقش رسید ( بازی رفت )

ایران اگر دژاگه و قوچان نژاد رو نداشت الان ازاین چند امتیاز هم خبری نبود.

البته گوچی بازی دومش بود و زیاد تو امتیازات ما تاثیر نزاشته .. بنظر من خیلی هم خوب نبود ...ولی دژاگه واقعا خوب و غیرتی بازی میکنه ...
 

gharybeh

عضو جدید
کاربر ممتاز
این بازی نشون داد که حق باید به حق دار برسه . ازبکستان با این برد به حقش رسید ( بازی رفت )

ایران اگر دژاگه و قوچان نژاد رو نداشت الان ازاین چند امتیاز هم خبری نبود.

با قسمت اول حرفت موافقم
اما قسمت دوم رو نه زیاد
دژاگه بازیکن خیلی خوبیه ، هنوزم میتونه بهتر از این باشه برای تیم ملی ، اما با یکی دو بازی نمیشه از قوچان نژاد گفت ، بازیکن خوبی به نظر میرسه اما در حد بقیه مهاجمامون

نه ببین ..اولا که یه گل تو این بازی به این حساسی خیلی مهمه ..ثانیا که تو همچین بازیایی واقعا نمیشه توقع داشت تیم 6 7 موقعیت گل داشته باشه ... بهرحال این بازیا هم با اختلاف یه گل اکثرا یه تیم مبیره ..بعدشم اون گل روحیه بچه های ما رو خراب کرد ...درست بعد از اون دیگه فشار تیممون کم شد و بازی متعادل شد ...اون گل خیلی مهم بود ..

البته گوچی بازی دومش بود و زیاد تو امتیازات ما تاثیر نزاشته .. بنظر من خیلی هم خوب نبود ...ولی دژاگه واقعا خوب و غیرتی بازی میکنه ...

نه دیگه ما خیلی خیلی بهتر از اینا باید بازی کنیم ، سطح توقعاتمون اومده پایین ، تیم برانکو با اون همه احتیاط مربیش خیلی بیشتر از این صاحب موقعیت گل میشد
درسته اون گل مهم بود ، اما ما خیلی وقت داشتیم تا بازم گل بزنیم
مربیه ازبک سریع فهمید همه حمله هامون از سمت راسته ، زود جلوشو بست
 

shanim

عضو جدید
کاربر ممتاز
آخه میخاین برین جام جهانی که چی؟ 6 تا از آرژانتین بخورین 5 تا از پرتغال بعد یه مساوی با گابون؟
این همه تیم ضعیف به جام جهانی‌ می‌رن ...
مهم این نیست که ۱۰ تا گٔل از تیم‌های دیگه بخوریم ولی‌ باید بریم
 

Similar threads

بالا