کلوپ طرفداران پرسپولیس

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
تاسف برای کشتی


 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
حسن زاده: به دنبال راهی برای پرداخت بدهی های پرسپولیس و استقلال هستیم



مرجع خبری پرسپولیس : رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از همفکری با سازمان لیگ برای پرداخت بدهی های دو باشگاه پرسپولیس و استقلال خبر داد.

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، اسماعیل حسن زاده درباره آخرین وضعیت رسیدگی به وضعیت تیم های بدهکار گفت: قرار است پس از عید فطر به وضعیت باشگاه های بدهکار لیگ های یک، دو و سه رسیدگی جدی تری کنیم. به همین دلیل در روز 4 شهریور باشگاه های لیگ یکی که بدهکارند در کمیته انضباطی حضور پیدا خواهند کرد و در صورتی که نتوانند بدهی خود را تسویه کنند حکم کسر امتیاز برای آنها صادر خواهد شد و این باشگاه های رقابت هایشان بر اساس نوع بدهی شان از منفی 3، 6 و 9 امتیاز آغاز خواهند کرد.
وی افزود: ما به این باشگاه ها مهلت داده بودیم تا 10 مرداد امسال با طلبکارانشان سازش و تسویه حساب کنند.اگر موفق به این کار شده بودند که هیچ اما اگر موفق به تسویه حساب نشده باشند، پرونده آنها همان 4 شهریور بسته می شود و حکم مقتضی برای بدهکاران صادر خواهد شد.ما در این باره جدی هستیم و آرای قطعی را صادر خواهیم کرد.حسن زاده درباره باشگاه های بدهکار لیگ دو و لیگ سه گفت: در نظر داریم اگر پرونده های باشگاه های این دو لیگ در حجم زیادی نبود، روز 5 شهریور به پرونده آنها رسیدگی کنیم.رئیس کمیته انضباطی در پایان درباره باشگاه های بدهکار لیگ برتری گفت: 8 باشگاه لیگ برتری بدهی های سنگینی داشتند که خوشبختانه 85 درصد بدهی باشگاه های لیگ برتری پرداخت شده و 15 درصد مانده که متعلق به دو باشگاه پرطرفدار استقلال و پرسپولیس است که هم دو باشگاه و هم سازمان لیگ در پی پیدا کردن راهکاری برای پرداخت بدهی ها هستند. به نظر من بدهی به هتل ها، آژانس های مسافرتی، تولیدی های پوشاک و دیگر مجاری بیرون از فوتبال در شان باشگاه های فوتبال ایران نیست و با توجه به ترازنامه مالی که نباید منفی باشد، روی سهمیه گرفتن فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا تاثیر گذار خواهد بود.
 

rfa_65

عضو جدید
کاربر ممتاز
پیش از تمرین امروز پرسپولیس رخ داد
همدردی مانوئل ژوزه با زلزلهزدگان شمال غرب کشور
خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در ابتدای تمرین امروز با زلزلهزدگان آذربایجان شرقی ابراز همدردی کرد.









به گزارش خبرگزاری فارس، در پی وقوع زلزله 6 ریشتری آذربایجان و درگذشت تعدادی از هموطنان عزیز کشورمان، ژوزه مانوئل سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس قبل از شروع تمرین امروز بازیکنان و مسئولان تیم را در میانه زمین دور یکدیگر جمع کرد و گفت: اتفاق بسیار تلخی در یکی از استانهای ایران افتاده و جان عدهای از ایرانیها از دست رفته است. شاید این اتفاق برای من و شاید روزی برای شما بیفتد به همین دلیل ما امروز تمرین خود را با یک دقیقه سکوت برای همدردی با مردم آذربایجان برگزار میکنیم.پس از صحبت های مانوئل بازیکنان پرسپولیس و مسئولان یک دقیقه سکوت کردند و با فرستادن فاتحه به روح درگذشتگان زلزله تمرین خود را آغاز کردند.ژوزه گفت: در طول مدتی که در ایران هستم این یکی از بدترین خبرهایی است که دیده و شنیدهام. به مردم ایران علاقه خاصی پیدا کردهام و امیدوارم دیگر شاهد این اتفاقها نباشیم.
 

rfa_65

عضو جدید
کاربر ممتاز
در پیامی اعلام شد:
ابراز همدردی علی کریمی با زلزله زدگان شمال غرب کشور
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در پیامی کشته و زخمی شدن تعدادی از هموطنان عزیزمان در واقعه زلزله در شهرستانهای اهر، ورزقان و هریس آذربایجان شرقی را تسلیت گفت.
علی کریمی در این پیام که در اختیار گروهی ورزشی خبرگزاری مهر قرار گرفته است، ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی با همه داغداران و آسیب دیدگان این حادثه تلخ، شفای عاجل مجروحان و صبر و شکیبایی بازماندگان و آسیب دیدگان این زلزله را از درگاه خداوند متعال خواستار شد. عصر روز یکشنبه زلزله 6 ریشتری در اهر و یک زلزله 2/6 ریشتری در 20 کیلومتری ورزقان، استان آذربایجان شرقی را لرزاند.
 

rfa_65

عضو جدید
کاربر ممتاز
دکتر اسماعیلی: محموله کمک های پرسپولیس فردا به مناطق زلزله زده اعزام می شود

مرجع خبری پرسپولیس : مسئول کمیته فرهنگی و اجتماعی باشگاه پرسپولیس گفت: محموله کمک های باشگاه پرسپولیس برای حادثه دیدگان زلزله آذربایجان شرقی تا فردا ارسال خواهد شد. دکتر علیرضا اسماعیلی گفت: محموله ای در قالب یک کامیون متشکل از اقلام زیستی مانند مواد غذایی، پتو، چادر و لوازم بهداشتی در حال تهیه است و تا فردا از طرف باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس برای زلزله زدگان ارسال خواهد شد. وی ادامه داد: نظر به اینکه در حال حاضر مردم عزیزی که با این حادثه روبرو شده اند با شرایط اضطراری روبرو هستند و با توجه به اعلام مسئولان امر مبنی بر لزوم انجام اقدامات سریع باشگاه پرسپولیس تصمیم گرفت در اولین اقدام نسبت به تهیه برخی اقلام حیاتی و ارسال آن اقدام نمایند. مسئول کمیته فرهنگی باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: بدون تردید این اقدام حرکتی کوچک در مقابل مصیبتی بزرگ است ولی ما قصد داشتیم در این شرایط سخت این پیام را به برادران، خواهران و بچه های این آب و خاک بدهیم که باشگاه پرسپولیس و میلیون ها هوادار آن به فکر آنها هستند. شاید کمی مایه قوت قلب آنها شود. دکتر اسماعیلی در پایان افزود: در حال حاضر در منطقه زلزله زده، اقدامات امدادی در دستور کار قرار دارد و برای مراحل بعد امکان کمک های معنوی فرهنگی و ورزشی به آسیب دیدگان بررسی خواهد شد.
 

rfa_65

عضو جدید
کاربر ممتاز
اعلام آمادگی باشگاه پرسپولیس برای بازی خیرخواهانه به نفع زلزله زدگان

در همین خصوص محمد رویانیان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس اعلام آمادگی کرد تا تیم فوتبال این باشگاه در یک بازی خیرخواهانه که عوایدش به زلزله زدگان خواهد رسید شرکت کند.
OK

سایت گل – زلزله عصر دیروز که قسمت هایی از استان آذربایجان شرقی را لرزاند و عده ای از هموطنان مان را داغدار یا بی خانمان کرد خیلی زود در کانون توجه اهالی فوتبال قرار گرفت.
امروزصبح باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس جرقه اول را برای کمک به زلزله زدگان خطه آذربایجان را زد و اعلام کرد برای کمک به این هموطنان از هرگونه کمکی دریغ نخواهد کرد. در همین خصوص محمد رویانیان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس اعلام آمادگی کرد تا تیم فوتبال این باشگاه در یک بازی خیرخواهانه که عوایدش به زلزله زدگان خواهد رسید شرکت کند.
البته با توجه به در پیش بودن هفته پنجم رقابتهای لیگ برتر و اینکه بعید است سازمان لیگ با تعویق دیدارهای این هفته موافقت کند بازی خیرخواهانه فوق باید به زودی انجام شود.
با توجه به این مساله باید دید کدام یک از تیم های لیگ برتری برای شرکت در این بازی خیرخواهانه قدم جلو می گذارند و آیا فدراسیون هم در این کارخیر شریک خواهد شد یا نه.
فعلا که باشگاه پرسپولیس پاپیش گذاشته و آمادگی همکاری با دیگر باشگاه ها را دارد .بعد ازین استارت قابل توجه همه منتظر این هستند تا ببینند آیا وجدان اهالی فوتبال در قبال مشکلات جامعه بیدار است یا نه.
 

rfa_65

عضو جدید
کاربر ممتاز
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس زلزله اخیر آذربایجان را به بازماندگان تسلیت گفت.
محمد رویانیان گفت: باشگاه پرسپولیس در قبال زلزله اخیر آذربایجان شرقی وظیفه انسانی و اسلامی خود را انجام خواهد داد. زلزله اخیر، دل همه ملت ایران را به لرزه در آورده است. باشگاه پرسپولیس این مصیبت را به خانواده قربانیان حادثه و مردم شریف آذربایجان شرقی تسلیت میگوید.

وی ادامه داد: جامعه ورزش کشورمان همواره در چنین مواقعی ایفاگر نقشی سازنده بوده است. باشگاه پرسپولیس نیز با هواداران میلیونی خود، از این قاعده مستثنی نیست و بر خود فرض میداند که با تمام توان در کنار حادثه دیدگان باشد. در این ارتباط کمیته فرهنگی باشگاه پرسپولیس ماموریت یافته است اقدامات لازم را به عمل آورد که درباره آن اطلاع رسانی خواهد شد.

رویانیان افزود: باشگاه پرسپولیس در زمینههای معنوی، ورزشی و فرهنگی هم اقدامات و برنامه ریزیهای گوناگونی را طراحی خواهد کرد تا با توجه به میلیونها هواداری که دارد رسالت و وظیفه انسانی و اسلامی خود را در قبال بازماندگان این حادثه به انجام رساند و در کنار آنها باشد.

منبع: سایت باشگاه پرسپولیس
 

rfa_65

عضو جدید
کاربر ممتاز
درود بر چنین ادمها


در پي وقوع زلزله 6 ريشتري آذربايجان و درگذشت تعدادي از هموطنان عزيز کشورمان، ژوزه سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس قبل از شروع تمرين امروز بازيکنان و مسئولان تيم را در ميانه زمين دور يکديگر جمع کرد و گفت: اتفاق بسيار تلخي در يکي از استانهاي ايران افتاده و جان عدهاي از ايرانيها از دست رفته است. شايد اين اتفاق براي من و شايد روزي براي شما بيفتد به همين دليل ما امروز تمرين خود را با يک دقيقه سکوت براي همدردي با مردم آذربايجان برگزار ميکنيم.

پس از صحبت هاي مانوئل بازيکنان پرسپوليس و مسئولان يک دقيقه سکوت کردند و با فرستادن فاتحه به روح درگذشتگان زلزله تمرين خود را آغاز کردند.

ژوزه گفت: در طول مدتي که در ايران هستم اين يکي از بدترين خبرهايي است که ديده و شنيدهام. به مردم ايران علاقه خاصي پيدا کردهام و اميدوارم ديگر شاهد اين اتفاقها نباشيم.

 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
بچه ها من هر کاری کردکم نتونستم امضام را تغییر برم!
 

بوگاتی رنسانس

عضو جدید
کاربر ممتاز
این کیسه کشا هیچ مدله از رو نمیرن
ای حال میده دوباره 3 تا گل بزنیم جمعه ای بهشون تا حساب کار دستشون بیاد یکم روشون کم شه
 

rfa_65

عضو جدید
کاربر ممتاز
به احترام قربانیان حادثه زلزله :
پرسپولیس در بازی با برق شیراز پیراهن مشکی بر تن می کند.


به گزارش خبرگزاری ورزش ایران(ایپنا) و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، "سعید شیرینی" سرپرست تیم پرسپولیس در این باره اظهار داشت: تیم پرسپولیس به احترام قربانیان حادثه زلزله در آذربایجان شرقی و به نشانه همدردی با خانواده های بازماندگان در بازی دوستانه عصر امروز خود مقابل برق شیراز با پیراهن های مشکی به میدان خواهد رفت. گفتنی است؛ بازی دوستانه پرسپولیس و برق شیراز ساعت 18 امروز در مجموعه ورزشی درفشی فر برگزار خواهد شد.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
اختصاص بلیت*فروشی هفته پنجم لیگ برتر به زلزله*زدگان آذربایجان شرقی





اخبار لیگ برتر و حذفی


مرجع خبری پرسپولیس : سازمان لیگ حرفه*ای فوتبال ایران درآمد حاصل از بلیت فروشی هفته پنجم لیگ برتر را به زلزله زدگان آذربایجان شرقی اختصاص خواهد داد.
به نقل از سایت سازمان لیگ حرفه ای، سازمان لیگ با ارسال نامه ای به باشگاه ها و هیئت های فوتبال لیگ برتری اعلام کرد بلیت فروشی کلیه مسابقات سراسر کشور در هفته پنجم لیگ برتر به بازماندگان و حادثه دیدگان زلزله آذربایجان شرقی اختصاص خواهد یافت.
در نامه سازمان لیگ آمده است: زلزله آذربایجان شرقی فاجعه ای بزرگ و جانسوز برای ملت ایران بود که فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ ضمن ابراز همدردی با مردم غیور آذربایجان شرقی و به ویژه زلزله زدگان اخیر وظیفه خود می داند که همراه جامعه ورزش کشور به زلزله زدگان کمک کند. به همین دلیل عواید حاصل از بلیت فروشی هفته پنجم لیگ برتر در سراسر کشور را به زلزله زدگان اختصاص می دهد. به کلیه باشگاه های عضو نیز توصیه می شود که در راستای کمک به زلزله زدگان از هیچ کوششی دریغ نشود.هفته پنجم لیگ برتر جمعه، شنبه و یکشنبه آینده برگزار می شود.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
رویانیان: حالا که پیراهن «پرسپولیس» را پوشیدید، باید قهرمان شوید و مثل قهرمان ها رفتار کنید








حواشی



مرجع خبری پرسپولیس : براي
«پرسپوليس»
شدن اين پرسپوليس، مديرعامل به هر كاري كه بايد دست زده و ترفند آخرش هم چيزي نبود جز هم*صحبتي با بازيكنان. همان*ها كه نمايش*هاي دور از انتظارشان انتقادها را برانگيخته و مديرعامل به دنبال راهي است براي روحيه دادن به آنها. به همين خاطر هم بود كه آنها را به نشستي دوستانه فراخواند تا ناگفته*هاي*شان را بشنود و براي مدتي هرچند كوتاه، هم*صحبت آنها باشد. ميزبان اين نشست دوستانه هتل آزادي بود و سالني با يك ميز بزرگ در ميان.
محمد رويانيان بالاي سالن نشست و سعيد شيريني در كنارش. سرخپوشان هم كه تمرين يكشنبه شب را تازه تمام كرده بودند خيلي زود خود را رساندند به هتل آزادي.
آغازگر نشست، احوالپرسي*هاي معمول هميشه بود. رويانيان با تك*تك بازيكنان به احوالپرسي و خوش و بش مشغول شد و با هر يك گفت*وگويي كوتاه و دوستانه داشت. بعد هم بالاي سالن نشست و ميكروفن را به دست گرفت تا آنچه را كه بايد به گوش پرسپوليسي*ها برساند: «حتما الان ديگر متوجه شده*ايد كه انتظارها از شما چقدر زياد است. هواداران حق دارند هر انتظاري از شما و تيم داشته باشند چون اين تيم، پرسپوليس است و نامش با قهرماني عجين شده. پس حالا كه اين پيراهن مقدس را پوشيده*ايد، بايد قهرمان شويد و مثل قهرمان*ها رفتار كنيد. همه شما بازيكنان بزرگي هستيد و همين خودش دليلي شده براي بالا رفتن انتظارها از پرسپوليس. پس مراقب باشيد كه انتقادها نااميدتان نكند و با همان روحيه و انگيزه*اي كه فصل را شروع كرديد بازي*ها را ادامه دهيد تا ان*شاءا... تيم زودتر بيفتد روي دور برد و جاده قهرماني. هرگز خودتان را دست*كم نگيريد و براي موفقيت خودتان و پرسپوليس تلاش كنيد. مطمئن باشيد من هم تا آخر فصل از همه*تان حمايت خواهم كرد.»
اينها را البته مديرعامل بعد از صحبت*هايي به زبان آورد كه آنها را درگوشي با بازيكنان در ميان گذاشته بود و ملي*پوشان به خاطر غيبتشان، از آنها بي*نصيب ماندند. هرچند كه رويانيان مي*گويد: «حرف*هايم خطاب به همه بازيكنان تيم بود؛ حتي ملي*پوشان پرسپوليس كه فعلا در اردوي تيم ملي هستند. به همين خاطر وقتي برگردند با آنها هم جلسه مي*گذارم و صحبت مي*كنم.»

 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
چند خبر کوتاه: هافبک کره ای در راه پرسپولیس ؟








اخبار باشگاه


مرجع خبری پرسپولیس : درخواست آخر پرسپوليسي*ها از سازمان ليگ، انتقال بازي يكشنبه از چمن مصنوعي به ورزشگاه سردارجنگل بود و دليل اين خواسته، ترس از مصدوميت*هاي ناخواسته. موضوعي كه سعيد شيريني سرپرست پرسپوليس درباره*اش مي*گويد: در چمن مصنوعي احتمال مصدوميت*ها بيشتر است و بازي در چمن طبيعي مي*تواند به ما كمك كند تا بازيكنان دچار مصدوميت*هاي احتمالي نشوند.
ما از اينكه احتمال دارد بازيكنانمان دچار مصدوميت*هاي ناخواسته شوند مي*ترسيم. از طرف ديگر ورزشگاه عضدي كه چمن مصنوعي دارد در وسط شهر رشت است و قطعا همه در جريان اين موضوع هستند كه بازي پرسپوليس و داماش با استقبال گرم هواداران دو تيم روبرو خواهد شد پس بهتر است اين بازي در ورزشگاه سردار جنگل برگزار شود. ما از باشگاه داماش، هيات فوتبال گيلان، شوراي تامين رشت و سازمان ليگ مي*خواهيم كه موافقت خود را با برگزاري اين ديدار در ورزشگاه سردار جنگل اعلام كند تا اين بازي مثل هميشه بدون هيچ مشكلي به پايان برسد.



نوروزي به داماش نمي*رود


سكو نشيني در 4 بازي گذشته زياد به مذاق هادي نوروزي خوش نيامده و شايعه شده كه اين بازيكن قصد دارد نيم فصل به داماش برود حال آنكه نوروزي در تمرين يكشنبه به يكي از همبازيانش گفته قرار نيست جايي برود و در پرسپوليس مي*ماند تا فرصت بازي پيدا كند. نوروزي كه در 4 بازي گذشته هرگز به ليست 18 نفره مانوئل نرسيده در ديدار تداركاتي با نيروي زميني يكي از بهترين*هاي تيمش بود و اگر در بازي با برق شيراز هم خودي نشان بدهد بعيد نيست مقابل داماش حداقل به نيمكت پرسپوليس برسد. نوروزي 4 فصل قبل از داماش به پرسپوليس آمد و بعيد نيست امير عابديني باز هم بخواهد از اين مهاجم مازندراني در يكي ديگر از تيم*هايش استفاده كند هر چند كه ظاهرا نوروزي به هفته*هاي آينده و بازي*هاي بعدي خوشبين است.


هتل پرسپوليس مخفي است!

با برگزار شدن اجلاس سران كشورهاي غيرمتعهد در تهران بحث دربي و هتل پرسپوليس و استقلال يكي از معضلات اين بازي به حساب مي*آيد اما ظاهرا پرسپوليسي*ها دست به كار شده*اند و هتلشان را هم رزرو كرده*اند. ديروز شيريني سرپرست تيم اعلام كرد هتل رزرو شده اما چون قطعي نيست نامش را نگفت. ظاهرا يكي از هتل*هاي غرب تهران مثل هتل المپيك مدنظر سرخپوشان است تا در حاشيه شهر قرار داشته باشند.



خيال راحت پرسپوليس از تغيير مكان بازي


قرار بود پرسپوليس در يك زمين با چمن مصنوعي مقابل برق شيراز قرار بگيرد اما ديدار ديروز در زمين ورزشگاه درفشي*فر برگزار شد تا مشخص شود خيال پرسپوليسي*ها از تغيير مكان بازي راحت است. پرسپوليسي*ها مي*خواهند به جاي ورزشگاه عضدي در استاديوم سردار جنگل به ميدان بروند و از آنجايي كه احتمالا شوراي تامين رشت مثل پارسال با انجام بازي در ورزشگاه بيرون از شهر عضدي مخالفت خواهد كرد، خيال پرسپوليس از تغيير مكان بازي با داماش راحت است.


هافبك كره*اي در راه پرسپوليس

محمد رويانيان اعلام كرده براي تقويت تيم و حضور مقتدرانه در رقابت*هاي ليگ برتر هر اقدامي كه مورد نياز باشد را انجام مي*دهند بر همين اساس باشگاه قصد دارد طي روزهاي آينده با دو هافبك خارجي و ايراني قرارداد ببندد. گفته مي*شود يك بازيكن استراليايي و عرب زبان مدنظر پرسپوليس هستند اما شايعه شده بازيكن آسيايي مدنظر سرخ*ها يك هافبك كره*اي است!


پرسپوليس در رشت تمرين مي*كند


كاروان پرسپوليس كه قرار است صبح روز شنبه عازم رشت شود قصد دارد يك جلسه تمرين در اين شهر انجام دهد. بنابر اين آخرين تمرين شاگردان مانوئل در ورزشگاه محل مسابقه و پشت* درهاي بسته برگزار خواهد شد. هماهنگي*هاي لازم براي انجام اين تمرين به عمل آمده هر چند هنور معلوم نيست زمين مسابقه، عضدي است يا سردار جنگل.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
مهدوی کیا: چرا نمی گویند بازیکن بیس بال 500 میلیون دلار حقوق می گیرد؟








مرجع خبری پرسپولیس : پرسپوليس در 4 بازي اخير نتايج خوبي را به دست نياورده و هوادارانش اميدوارند كه در شروع دوباره ليگ ناكامي*هاي گذشته را جبران كنند. در اين شرايط مسووليت براي بازيكنان بزرگ و باتجربه سخت*تر مي*شود. همه اينها در حالي است كه پس از موفقيت تعدادي از ورزشكاران ما در المپيك لندن هجمه*هاي زيادي عليه فوتباليست*ها درخصوص تفاوت مبلغ قراردادشان با اين مدال*آوران المپيكي شنيده شد.
مهدي مهدوي*كيا كاپيتان پرسپوليس هم اين صحبت*ها را شنيده است.


يكشنبه شب طبق قرار قبلي، سردار رويانيان با بازيكنان جلسه*اي را برگزار كرد و...

قبل از هر چيز بايد به زلزله* اخير در كشور اشاره كنم و اين عزيزان بدانند كه ما هم ناراحتيم و جامعه ورزش هم بايد به سهم خود به كمك آنها بشتابد اما در مورد مراسم يكشنبه شب بگويم مسأله خاصي نبود و مديرعامل باشگاه مي*خواست افطاري و شام را در كنار بازيكنان باشد كه همينطور هم شد و صحبت خاصي به ميان نيامد.



اما به نظر مي*رسيد قرار بود بدون حضور ژوزه در مورد مسائل تيم و دليل نتايج اخير با بازيكنان صحبت كند. حتي شنيده مي*شد كه جلسات خصوصي هم با بچه*هاي تيم خواهد داشت.

البته در مورد تيم و نتايج 4 بازي اخير صحبت شد. طبيعي هم هست كه هيچ كس راضي نباشد. ما در اين 4 بازي نتيجه خوبي نگرفتيم.


چرا؟

به هر حال اوايل فصل است و حداقل در مورد تيم ما كه سرمربي*اش دير آمد و براي شناخت كامل زمان مي*خواهد اين مسأله صدق مي*كند، ضمن اينكه نفرات جديد زيادي هم اضافه شدند و چند هفته*اي طول مي*كشد تا هماهنگي لازم به دست آيد.



اما همين چند هفته*ها با از دست رفتن امتياز مصادف مي*شود. به خصوص كه دربي هم نزديك است و شايد هواداران نگران آن بازي هم باشند.

ما اميدواريم از بازي با داماش شرايطمان بهتر شود البته هواداران حق دارند كه نگران باشند. دربي هم شرايط خاص خودش را دارد و تلاشمان اين است كه از اين هفته ناكامي*هاي*مان را جبران كنيم.



دلايل ناكامي پرسپوليس همين دير آمدن ژوزه و هماهنگ نبودن نفرات جديد است.

مهم*ترين مسأله و شايد بيشترين دليلش همين*ها باشد.



بعد از موفقيت تعدادي از ورزشكاران ما در المپيك لندن، صحبت*هايي در مورد مبلغ قرارداد فوتباليست*ها و مقايسه آنها با مدال*آوران المپيك مطرح شد.

ببينيد هر ورزشكار ايراني كه در المپيك مدال مي*گرفت و روي سكو مي*رفت باعث خوشحالي و افتخار همه ايرانيان بود و من به همراه خانواده*ام خيلي با اشتياق بازي*هاي*شان را پيگيري مي*كرديم و پا به پاي خانواده*هاي*شان كه بازي*ها را تماشا مي*كردند و اشك شوق مي*ريختند ما هم اشك شوق ريختيم چرا كه آنها افتخار ايران در اين ميدان بزرگ ورزشي بودند اما...



اما چه؟

اما مقايسه ورزش*ها با هم كار جالبي نيست. در همه جاي دنيا شرايط فوتباليست*ها فرق مي*كند چون هيجان*ها و علاقه*مندي*ها به فوتبال بيشتر از ورزش*هاي ديگر است. همين روزنامه*ها اگر تيتر اولشان به فوتبال اختصاص پيدا نكند قطعاً در فروششان تأثير مي*گذارد. من يك نكته را هم بگويم.



بفرماييد.

ما در كشورمان ورزش*هاي سنتي داريم و در بعضي رشته*ها مثل كشتي و وزنه*برداري هم در المپيك مدال مي*آوريم كه بايد بيشتر به آنها توجه شود و امكانات كافي را در اختيارشان قرار دهند اما در بعضي كشورها به رشته*هاي ورزشي خاصي بها مي*دهند كه شايد خيلي*ها اسم آنها را هم نشنيده باشند و روي بعضي از ورزش*ها چنان هزينه مي*كنند كه شايد خيلي*ها با شنيدن ارقام آن سردرد بگيرند.



مثلاً؟

مثلاً بيسبال كه براي جابجايي يك بازيكن 500 ميليون دلار مي*دهند. حالا شايد بعضي*ها بگويند چرا براي رشته*اي كه يك نفر توپ پرت مي*كند و يك نفر ديگر هم با چوب مي*زند اين همه پول مي*دهند. اما دليلش كاملاً مشخص است و آن علاقه*مندي آنها است ولي اكثر مردم دنيا به فوتبال علاقه دارند به همين دليل توجه رسانه*ها هم به اين رشته ورزشي بيشتر است. من يك سوال دارم.



بفرماييد.

اگر هر شب مسابقه فينال 100 متر را نشان دهند چه تعدادي نگاه مي*كنند؟ اصلاً براي مسابقات دو و ميداني داخل كشورمان چقدر تماشاگر مي*رود؟ اما شما نگاه كنيد هر شب تلويزيون فوتبال نشان مي*دهد. غير از ليگ خودمان، امشب بارسلونا، فردا شب رئال، شب بعدش ميلان يا بازي*هاي ملي تيم*هاي مطرح كه با استقبال زيادي هم روبرو مي*شود. يا همين برنامه نود چقدر بيننده دارد؟ وقتي هم كه جام جهاني باشد كه ديگر تب آن همه دنيا را مي*گيرد.


اما قبول داريد كه بايد به مدال*آوران المپيكي و در كل به رشته*هاي ديگر هم توجه بيشتري شود؟

قطعاً بايد رسيدگي بيشتري شود. وقتي پرچم ايران در المپيك بالا مي*رود خيلي ارزش دارد و بايد بيشتر سرمايه*گذاري شود. معمولاً كشورهايي كه در رشته*هاي خاصي مدال*آور هستند سرمايه*گذاري مي*كنند. مثلاً جاماييكا در هيچ رشته*اي مدال نمي*گيرد يا اگر هم بگيرد بسيار كم است اما در دوهاي سرعت مدال مي*گيرند.


به نظر از اين بحث*ها ناراحتيد؟

بحث ناراحتي نيست. من اعتقاد دارم كه اينطور مقايسه كردن فوتبال با رشته*هاي ديگر بيشتر تنش ايجاد مي*كند. به هر حال هر ورزشكاري در رشته*اي خاص توانايي دارد. اگر واقعاً اينطور است كه بعضي*ها مي*گويند كه فوتباليست*ها پول مفت مي*گيرند خب رشته خود را كنار بگذارند و سراغ فوتبال بيايند.


 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
نوعدوستي به جاي جنجال در شب دوهوايي شدن فردوسي*پور






در برنامه 90 دیشب چه گذشت؟



مرجع خبری پرسپولیس : برنامه شب گذشته 90 در حالی پس از دو هفته تعطیلی پخش شد که همه چیز تحت تاثیر زلزله اخیر در آذربایجان شرقی قرار داشت.

برنامه شب گذشته 90 با توجه به زلزله اخیر در آذربایجان شرقی کاملا تحت تاثیر این اتفاق تلخ قرار داشت به طوری این بار، این برنامه به دور از جنجال ها و حاشیه های همیشگی بیشتر حال و هوای معنوی و نوعدوستی داشت.
حتی مسابقه پیامکی برنامه هم به این موضوع اختصاص یافته و از بینندگان خواسته شده بود نظر خود را در این باره پیامک کنند. در نهایت بیش از 4 میلیون و 200 هزار نفر در این نظرسنجی شرکت و جملات خود را ارسال کردند. فردوسی*پور گفت که مسئولان اعلام کرده اند درآمد حاصل از شرکت بینندگان در این نظرسنجی را به بازماندگان زلزله اختصاص می*دهند.


مسعود مرادی میهمان بخش داوری برنامه بود. همچنین رفعتی کمک داور بین المللی روی خط آمد و اعلام کرد خداحافظی اش از داوری قطعی است و بازنخواهد گشت. علی دایی سرمربی راه آهن در تماس تلفنی با این برنامه درباره سفرش به اهر و بازدید از مناطق زلزله زده توضیحاتی داد.



محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس هم اعلام کرد مهدوی کیا بخشی از قرارداد خود را به مردم حادثه دیده اهدا کرده است. در ادامه فردوسی پور به مدیرعامل پرسپولیس گفت شما که بازیکن میلیاردی می گیرید بخشی از آن را به مردم کمک کنید که رویانیان گفت: این حرف شما درست نیست و باید این مبالغی را که می گویید ثابت کنید. شما از المپیک برگشته اید و دو هوایی شده اید!


رویانیان با بیان اینکه قبول دارد ورزشکاران المپیکی مبالغ ناچیزی می گیرند گفت: حاضرم در صورت تایید مسئولان به رشته های مدال آور کمک کنم.



مبحث بعدی برنامه 90 اختلافات عسگری و اصفهانیان در کمیته داوران بود که عسگری در این خصوص گفت: کسانی که این مباحث را مطرح می کنند اطلاعات کافی از اساسنامه فدراسیون ندارند.همچنین فریدون اصفهانیان همه چیز را به آینده موکول کرد و گفت: باید با عسگری جلسه بگذاریم تا ببینیم می تواند با سیاست های کمیته داوران کنار بیاید چون نمی خواهیم در آینده مشکلی داشته باشیم.


در این برنامه به مشکلات و حاشیه های باشگاه مس کرمان هم پرداخته شد. قاسمپور پیامکی را نشان داد که در آن نوشته شده بود اگر ببازی، مظلومی را می آوریم. تصاویری از درگیری لفظی سرمربی مس با یکی از لیدرهای باشگاه نیز پخش شد.گنجعلی خانی مدیرعامل باشگاه مس در این خصوص گفت: قاسمپور مربی خوبی است و تا هر زمان که لازم باشد از او حمایت می کنیم و پیگیر اتفاقات هفته های اخیر هم هستیم.


پرویز مظلومی که مورد حمایت تماشاگران کرمانی بود روی خط آمد و گفت: سال گذشته هم علیه قاسمپور شعار می دادند درحالی که من در استقلال بودم. یعنی علی دایی به آن همه تماشاگر خط داده بود که تشویقش کنند؟ مردم کرمان من را دوست دارند چون با این تیم خوب نتیجه گرفتم. به قاسمپور گفتم با قدرت کارش را انجام دهد چون می خواهم استراحت کنم.حکمت مدیر عامل باشگاه نفت آبادان اعلام کرد قرار است فعلا از کاستا حمایت شود اما یکی دو نفر از کمک های وی تغییر خواهند کرد.



کریم باقری نیز روی خط برنامه آمد و گفت: قرار است چهارشنبه به تبریز بروم و کسانی که شماره مرا دارند با من تماس بگیرند تا کمک هایشان را به مردم حادثه دیده برسانم.غلامرضا بهروان سرپرست سازمان لیگ در تماس با این برنامه اعلام کرد خواهان همکاری با کی*روش است و در پاسخ به این سوال که فکر می کنید جام حذفی برگزار می شود یا خیر گفت: ما برنامه این جام را ریخته ایم و فکر می کنم جام حذفی برگزار شود.


امیر قلعه نویی نیز روی خط آمد و گفت: باید از علی دایی تشکر کرد که کاری پهلوانی انجام داد و به اهر رفت. ما نیز آماده هستیم در تعطیلات بعدی لیگ با تراکتورسازی بازی کنیم.وی همچنین از پیشنهاد یک باشگاه خارجی با مبلغ 5.5 میلیون یورو به نکونام خبر داد و گفت: این بازیکن در استقلال می ماند و برای هماهنگی نیاز به زمان دارد.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
کریم باقری برای جمع آوری کمک به زلزله زدگان به تمرین پرسپولیس می رود



مرجع خبری پرسپولیس : کریم باقری پس از گفتگوی تلفنی با محمد رویانیان، روز سه شنبه برای جمع آوری کمک به زلزله زدگان به تمرین پرسپوایس می رود.

کریم باقری کاپیتان اسبق تیم پرسپولیس تصمیم گرفته است پس از رایزنی با همبازیان سابقش و اهالی فوتبال، کمک های نقدی برای اهدا به زلزله زدگان آذربایجان شرقی جمع آوری کرده و به همین منظور روز چهارشنبه عازم تبریز و پس از آن مناطق زلزله زده شود.
اولین بازیکنی که پس از هماهنگی با محمد رویانیان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس بخشی از قرارداد خود را به این موضوع اختصاص داد و آن را به کریم باقری اعلام کرد، مهدی مهدوی کیا بود.
در همین راستا دوشنبه شب محمد رویانیان و کریم باقری گفتگوی تلفنی با یکدیگر داشتند و در نهایت مقرر شد کریم باقری روز سه شنبه به محل تمرین پرسپولیس برود تا کمک های نقدی بازیکنان پرسپولیس را جمع آوری کرده و به نمایندگی از آنها به زلزله زدگان اهدا کند.محمد رویانیان نیز به کریم باقری اعلام کرده است باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس نیز مبلغی را در اختیار وی قرار خواهد داد تا در اسرع وقت از طریق وی در اختیار زلزله زدگان قرار گیرد.اخبار تکمیلی در این باره متعاقبا اعلام خواهد شد.


 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
برنامه این هفته 90 تحت تاثیر زلزله آذربایجان / همدردی بیش از 4 میلیون و 200 هزار نفر با مردم آذربایجان


ارتش سرخ دات كام: برنامه 90 پس از دو هفته تعطیلی، دوشنبه 23 مرداد روی آنتن رفت.

برنامه شب گذشته 90 با توجه به زلزله اخیر در آذربایجان شرقی کاملا تحت تاثیر این اتفاق تلخ قرار داشت به طوری این بار، این برنامه به دور از جنجال ها و حاشیه های همیشگی بیشتر حال و هوای معنوی و نوعدوستی داشت. حتی مسابقه پیامکی برنامه هم به این موضوع اختصاص یافته و از بینندگان خواسته شده بود نظر خود را در این باره پیامک کنند. در نهایت بیش از 4 میلیون و 200 هزار نفر در این نظرسنجی شرکت و جملات خود را ارسال کردند. فردوسی پور گفت که مسئولان اعلام کرده اند درآمد حاصل از شرکت بینندگان در این نظرسنجی را به بازماندگان زلزله اختصاص می دهند.

مسعود مرادی میهمان بخش داوری برنامه بود. همچنین رفعتی کمک داور بین المللی روی خط آمد و اعلام کرد خداحافظی اش از داوری قطعی است و بازنخواهد گشت.

علی دایی سرمربی راه آهن در تماس تلفنی با این برنامه درباره سفرش به اهر و بازدید از مناطق زلزله زده توضیحاتی داد.

محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس هم اعلام کرد مهدوی کیا بخشی از قرارداد خود را به مردم حادثه دیده اهدا کرده است.

در ادامه فردوسی پور به مدیرعامل پرسپولیس گفت شما که بازیکن میلیاردی می گیرید بخشی از آن را به مردم کمک کنید که رویانیان گفت: این حرف شما درست نیست و باید این مبالغی را که می گویید ثابت کنید. شما از المپیک برگشته اید و دو هوایی شده اید!

رویانیان با بیان اینکه قبول دارد ورزشکاران المپیکی مبالغ ناچیزی می گیرند گفت: حاضرم در صورت تایید مسئولان به رشته های مدال آور کمک کنم.

مبحث بعدی برنامه 90 اختلافات عسگری و اصفهانیان در کمیته داوران بود که عسگری در این خصوص گفت: کسانی که این مباحث را مطرح می کنند اطلاعات کافی از اساسنامه فدراسیون ندارند.

همچنین فریدون اصفهانیان همه چیز را به آینده موکول کرد و گفت: باید با عسگری جلسه بگذاریم تا ببینیم می تواند با سیاست های کمیته داوران کنار بیاید چون نمی خواهیم در آینده مشکلی داشته باشیم.

در این برنامه به مشکلات و حاشیه های باشگاه مس کرمان هم پرداخته شد. قاسمپور پیامکی را نشان داد که در آن نوشته شده بود اگر ببازی، مظلومی را می آوریم. تصاویری از درگیری لفظی سرمربی مس با یکی از لیدرهای باشگاه نیز پخش شد.

گنجعلی خانی مدیرعامل باشگاه مس در این خصوص گفت: قاسمپور مربی خوبی است و تا هر زمان که لازم باشد از او حمایت می کنیم و پیگیر اتفاقات هفته های اخیر هم هستیم.

پرویز مظلومی که مورد حمایت تماشاگران کرمانی بود روی خط آمد و گفت: سال گذشته هم علیه قاسمپور شعار می دادند درحالی که من در استقلال بودم. یعنی علی دایی به آن همه تماشاگر خط داده بود که تشویقش کنند؟ مردم کرمان من را دوست دارند چون با این تیم خوب نتیجه گرفتم. به قاسمپور گفتم با قدرت کارش را انجام دهد چون می خواهم استراحت کنم.

حکمت مدیر عامل باشگاه نفت آبادان اعلام کرد قرار است فعلا از کاستا حمایت شود اما یکی دو نفر از کمک های وی تغییر خواهند کرد.

کریم باقری نیز روی خط برنامه آمد و گفت: قرار است چهارشنبه به تبریز بروم و کسانی که شماره مرا دارند با من تماس بگیرند تا کمک هایشان را به مردم حادثه دیده برسانم.

غلامرضا بهروان سرپرست سازمان لیگ در تماس با این برنامه اعلام کرد خواهان همکاری با کی روش است و در پاسخ به این سوال که فکر می کنید جام حذفی برگزار می شود یا خیر گفت: ما برنامه این جام را ریخته ایم و فکر می کنم جام حذفی برگزار شود.

امیر قلعه نویی نیز روی خط آمد و گفت: باید از علی دایی تشکر کرد که کاری پهلوانی انجام داد و به اهر رفت. ما نیز آماده هستیم در تعطیلات بعدی لیگ با تراکتورسازی بازی کنیم.

وی همچنین از پیشنهاد یک باشگاه خارجی با مبلغ 5.5 میلیون یورو به نکونام خبر داد و گفت: این بازیکن در استقلال می ماند و برای هماهنگی نیاز به زمان دارد.



 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
علی دایی: مردم از امدادرسانی راضی نبودند / آمار کشته ها بیشتر از این حرف هاست



ارتش سرخ دات كام: علی دایی ، سرمربی آذری راه آهن که به مناطق زلزله زده اهر و ورزقان رفته بود در برنامه 90 گفت:« ما فقط دو یا 3 ساعت آنجا بودیم ، نمی توانم بگویم وضعیت امدادرسانی چطور بود. 40 تا 50 درصد خانه های مردم مردم در روستاهایی که ما رفتیم ، تخریب شده بود و شرایط خوبی نداشت اما وقتی با مردم صحبت کردیم یک خرده از امدادرسانی ناراحت بودندو می گفتند آنچنان که باید و شاید در ساعات اولیه زلزله امداد رسانی خوبی انجام نشده است.»

دایی در ادامه گفت:« از خارج کشور تماس های زیادی با من گرفته شده و دوستان خوبم خواستند که هر طور هست به این مردم آسیب دیده کمک کنند. البته آنها دنبال راهی هستند که مطمئن باشند کمک های شان حتما به دست مردم آسیب دیده می رسد. باید شرایطی را فراهم کنیم که کمک های مردمی به دست مردم آسیب دیده از زلزله برسد. »

دایی درباره تعداد قرباینیان هم گفت:«من هم آخرین باری که آمار رسمی را شنیدم چیزی حدود همین 300 کشته بود اما با چیزی که دیدم احساسم این است که تعداد قربانیان بیشتر بوده باشد. البته خدا راحم کرد که این زلزله در ساعات بعدازظهر این مناطق را لرزانده است. زمانی که خیلی از هموطنان ما در این مناطق ، در مزارع و زمین های کشاورزی مشغول فعالیت بودند. این اتفاق خیلی تلخ است. باید همه در کنار هم باشیم. آذری و فارس ندارد. همه باید با هم متحد باشیم. باید کاری کنیم مردم به آسایش برسند. چند ماه دیگر زمستان سرد آذربایجان از راه می رسد. نباید بگذاریم کار به روزهای سرد برسد. مسئولان باید خیلی بیشتر به فکر مردم باشند. اگر به فکر مردم نباشند که ما مسئولی نداریم.»
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
فرشاد احمدزاده چطور پرسپولیسی شد؟




مرجع خبری پرسپولیس : این بازیکن با تایید مانوئل ژوزه در سکوت قرارداد خود را در هیئت فوتبال تهران ثبت کرد و در تمرینات پرسپولیس حاضر شد.

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ باشگاه پرسپولیس چند روز پیش فرشاد احمدزاده بازیکن تیم ملی زیر 23 کشورمان را با قراردادی 3 ساله از تیم پارسه تهران به خدمت گرفت.

زمانی که تیم ملی فوتبال بزرگسالان ایران در دیداری دوستانه به مصاف تیم ملی زیر 23 سال رفت و با نتیجه 3-2 شکست خورد، فرشاد احمدزاده یکی از بازیکنانی بود که نقش پر رنگی در شکست شاگردان کی روش داشت.
در آن مسابقه کریم انصاری فرد ، میلاد غریبی و فرشاد احمدزاده برای تیم ملی زیر 23 سال گلزنی کردند و گل احمدزاده موجب پیروزی شاگردان منصوریان مقابل تیم ملی بزرگسالان شد.

این بازیکن که متولد 1 مهر 1371 است و هنوز به 20 سالگی هم نرسیده با نظر مثبت مانوئل ژوزه به پرسپولیس پیوست و قرارداد 3 ساله خود را در هیئت فوتبال تهران ثبت کرد. احمدزاده در پست های هافبک میانی و فوروارد بازی می کند و پیوستن او به پرسپولیس نشان می دهد ژوزه به دنبال بازیکنان جوان و آینده دار است تا آینده پرسپولیس را پایه ریزی کند.

حضور بازیکنانی چون انصاری فرد، علی عسگری، عابدزاده، اسماعیل زاده، خانزاده، احمدزاده، سیف اللهی، داستانی و قدمی میانگین سنی سرخپوشان را در فصل جاری به طرز محسوسی کاهش داده است.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
هتل اوین منتفی شد/ پرسپولیس برای دربی به یک هتل 3 ستاره می رود



مرجع خبری پرسپولیس : مسئولان باشگاه پرسپولیس با یک هتل سه ستاره و مناسب برای اردوی قبل از دربی هفتاد و پنجم به توافق رسیدند.

دیروز از مذاکره باشگاه پرسپولیس با مدیران هتل اوین خبر دادیم و مشکل 8 ساعت معطلی سرخ ها چرا که مسئولین این هتل اعلام کردند پرسپولیسی ها باید ساعت 11 صبح سوم شهریور ماه اتاق های خود را تحویل بدهند.

از آنجایی که دربی هفتاد و پنجم ساعت 19:10 روز جمعه (سوم شهریور ماه) برگزار می شود و مدیران هتل اوین حاضر نشدند چند ساعت مهلت بیشتر به پرسپولیسی ها بدهند، مسئولان این باشگاه قید برگزاری اردو در این هتل را زدند.

با پیگیری شیرینی، یک هتل سه ستاره و مناسب برای برگزاری اردوی پیش از دربی هفتاد و پنجم با پرسپولیسی ها به توافق رسیده است.

به علت برگزاری اجلاس سران عدم تعهد که دهه اول شهریور ماه در تهران برگزار می شود، کلیه هتل های پایتخت در اختیار امور بین الملل دفتر رئیس دولت قرار گرفته است.

 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
سوسا ۲ روز دیگر تست می*شود / مشکلات تمام نشدنی آقازمانی





تیم*های فوتبال پرسپولیس و برق شیراز از ساعت 18 امروز در دیداری دوستانه در ورزشگاه درفشی*فر به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان قرمز*پوشان موفق شدند با 2 گل حریف شیرازی خود را شکست دهند.پس از این دیدار سامان آقازمانی وقتی که قصد خروج از ورزشگاه درفشی*فر را داشت با یک خبرنگار مشکل پیدا کرد.

ماجرا از این قرار بود که ابتدا آقازمانی با خبرنگار یکی از روزنامه*ها مواجه شد که از او مصاحبه بگیرد اما هافبک قرمزپوشان به خبرنگار گفت که مدتی است در روزنامه*هایشان فقط از او انتقاد می*کنند به همین دلیل قصد صحبت ندارم.

اما این خبرنگار دست برنداشت و باز هم به آقازمانی اصرار کرد تا مصاحبه کند در همین هنگام بود که ناگهان هافبک پرسپولیسی*ها در خودروی خود را باز کرد و به شدت به پای خبرنگار کوبید و بین این دو درگیری لفظی پیش آمد. بعد از آن چیزی نمانده بود که درگیری فیزیکی پیش آید اما با پادرمیانی اطرافیان این ماجرا ختم به خیر شد.
پس از مسابقه پرسپولیس و صبا نیز این بازیکن هنگام خروج از زمین در مواجه با برخی هواداران مشکلاتی را ایجاد کرده بود.

خبر دیگر اینکه با اعلام دکتر سودی رئیس کلینک باشگاه پرسپولیس سوسا 2 روز دیگر پس از تمرینات پرفشار تست خواهد شد تا میزان دوری او از میدان فوتبال کاملاً مشخص شود.

سوسا در تمرینات امروز در هنگام دویدن کمی احساس درد کرد.


 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
غلامرضا رضایی: تعطیلات لیگ به نفع ما تمام شد




مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت تعطیلات لیگ به نفع سرخپوشان تمام شد.

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس، غلامرضا رضایی پس از برتری دو بر صفر تیمش برابر برق شیراز در گفتگو با خبرنگاران افزود: فکر می کنم تعطیلات لیگ به نفع ما شد و آماده بازی مقابل داماش گیلان می شویم.
وی تصریح کرد: چند هفته است که نتیجه نگرفتیم علت آن هم ناهماهنگی بوده است رفته رفته بهتر می شویم. دو بازی تدارکاتی که انجام دادیم از نظر تاکتیکی منظم تر شدیم. هواداران نگران دربی نباشند تمام سعی و تلاش خود خواهیم کرد که مقابل استقلال پیروز میدان باشیم.

علیرضا نور محمدی نیز در گفتگو با خبرنگاران گفت: امیدوارم چمن مصنوعی ورزشگاه رشت در هفته پنجم مقابل داماش بازیکنان ما را برای دربی مصدوم نکند.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
گزارش تصويري : پرسپوليس 2 - 0 برق شيراز




مرجع خبري پرسپوليس :
گزارش ديدار تداركاتي پرسپوليس برابر برق شيراز در ورزشگاه درفشي فر به روايت عكس:







 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
رویانیان: به کورس قهرمانی بازمی گردیم / برای اعلام دستیار ژوزه عجله نداریم



مرجع خبری پرسپولیس : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با تسلیت به مناسبت درگذشت جمعی از هموطنان در زلزله آذربایجان گفت: باشگاه پرسپولیس آماده است هرگونه کمک لازم برای آسیب دیدگان زمین لرزه را ارسال کند.
به گزارش مرجع خبری پرسپولیس، محمد رویانیان در گفتگو با برنامه «نود» افزود: پیش از هر چیز این واقعه اسفبار را عمیقاً به مردم غیور ، شرافتمند و بزرگ آذربایجان ، جامعه ورزشی و ملت بزرگ ایران تسلیت عرض می کنم و ما هم متاثریم.
وی ادامه داد: همان طور که روز گذشته یک کامیون از هدایای ناقابل از کمک های باشگاه پرسپولیس به مناطق زلزله زده ارسال شد، از همین جا اعلام می کنیم با کمک علی دایی ، کریم باقری و سایر بزرگان پرسپولیس کمک های بیشتری را نیز برای کمک به زلزله زده ها ارسال خواهیم کرد.مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به درخواست کاپیتان تیم از وی افزود: مهدی مهدوی کیا روز گذشته با من تماس گرفت و درخواست کرد بخشی از قراردادش به عنوان کمک به مردم زلزله زده اختصاص داده شود. من این کار قشنگ آقای مهدوی کیا را تحسین می کنم.در این هنگام فردوسی پور گفت بد نیست اگر به اندازه یکی از بازیکنان میلیاردی خود برای رفع زودتر این مشکل کمک کنید که رویانیان در پاسخ گفت: این حرف حرف خوبی نیست که مدام تکرار می کنید میلیاردی. این حرف درست نیست و باید اثبات کنید عددی را که اعلام می کنید. شما از المپیک به تازگی بازگشته اید و گویا دوهوائه شده اید! من شخصا اظهار تاسف می کنم از اینکه از قهرمانانی که در المپیک مدال آورده اند قبلا حمایت کافی نشده. من خودم به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس هم راستا و هم فکر سایر بزرگان ورزش اعلام می کنم هر رشته یا ورزشکاری که مسئولین بخواهند تا برای قهرمانی المپیک آماده شود را اعلام کنند و ما به نوبه خود به عنوان یک باشگاه فوتبال حمایت خواهیم کرد. این ورزشکاران می توانند در رشته های مدال آور مثل تکواندو و کشتی باشند.وی افزود: باشگاه ما در حال تبدیل به یک باشگاه واقعی است و وظیفه خود می دانیم همراستا با جامعه ورزش ، افکار عمومی و همچنین ارزش های دینی از ورزش های دیگر هم حمایت کنیم. واقعا باید از سایر رشته ها هم حمایت شود ، بسیاری از رشته ها مثل شنا ، اسب سواری و تیراندازی برگرفته از ارزش های دینی ماست و آمادگی داریم تحت هر شرایطی که بتوانیم به نوبه خود به عنوان یک باشگاه فوتبال حمایت کنیم.رویانیان در خصوص وضعیت کادر فنی این تیم پس از استعفای عاشوری گفت: با توجه به شرایط کنونی و حادثه پیش آمده من ترجیح می دهم درباره فوتبال و وضعیت تیم صحبت نکنم و این مسئله هم در تخصص سرمربی تیم است نه من. پیش از این مصاحبه ای نکرده بودم که قرار باشد مربی امروز معرفی شود.وی در خصوص ادعای درخشان که گفته بود فقط مدیرفنی می شود و مربی گری را قبول نخواهد کرد گفت: خوب ابتدا باید به آقای درخشان چنین پیشنهادی بشود که وی آن را رد کند. ما گزینه های مد نظر خود را داریم و در حال بررسی آنها هستیم تا پخته عمل کنیم و عجله ای نداریم. همین جا از زحمات آقای عاشوری هم که در زمان آقایان استیلی ، دنیزلی و مانوئل به ما کمک کردند تشکر می کنم. به هر حال ایشان بازیکن با اخلاقی بوده اند و سرنوشت این گونه بود که از ما جدا شوند.وی تاکید کرد: ما برنامه هایی برای بهتر کردن وضعیت باشگاه داریم و تیمی را که داشته ایم رفته رفته تبدیل به باشگاه کرده ایم و نیاز به زمان داریم تا این تیم را بسازیم. من هفت بازیکن جوان آورده ام و باز هم دارند اضافه می شوند و فکر نمی کنم کسی در این تیم چنین ریسکی کرده باشد. با توجه به سقفی که در زیر 23 ساله ها و امید و جوانان داریم دو سه بازیکن دیگر هم اضافه می کنیم. نیاز داریم به ترمیم و بازساری تیم پرسپولیس که این زمان می برد و به امید خدا به کورس قهرمانی خواهیم رفت.

 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
کاپیتان پرسپولیس بخشی از قرارداد خود را به زلزله زدگان آذربایجان اختصاص داد









مرجع خبری پرسپولیس :
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس بخشی از قرارداد خود را به زلزله زدگان آسیب دیده آذربایجان اختصاص داد.

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس، محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اعلام این خبر افزود: مهدی مهدوی کیا روز گذشته با من تماس گرفت و درخواست کرد زمینه اهدای بخشی از قراردادش با پرسپولیس به زلزله زدگان آذربایجان فراهم شود.

وی افزود: قرار است با کریم باقری و علی دایی صحبت کنم و مبلغ اهدایی مهدوی کیا را همراه با کمک این بزرگان پرسپولیس برای زلزله زده ها ارسال کنیم. گفتنی است زلزله 6 ریشتری 48 ساعت گذشته در آذربایجان شرقی جان بیش از 300 نفر از هموطنان را گرفت و هزاران نفر را مصدوم کرد.




 

Similar threads

بالا